Amersfoort, privéontvangst, Monica

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amersfoort, privéontvangst, Monica

Moest onlangs in de buurt zijn van Emmen. Werd op de site van kinky aangetrokken door de mooie foto's van Monica. Die aan priveontvangst doet.

Haar gebeld. Werd me prima uitgelegd wat wel en niet mocht. Ze doet pijpen en intiem met condoom. Daarnaast vertelde dat ze 150 euro per uur vroeg. Ben hier mee accoord gegaan.
    Werd telefonisch naar een boerderij gedeligeerd. Een oude boerderij, maar haar ontvangst ruimte is prachtig.

Eerst kennis met haar gemaakt onder het genot van een kopje. Kon met mijn ogen niet van haar afblijven. Ze is nog mooier dan op de foto. En zeker niet de domste. (Ook al is ze geblondeerd). Om verliefd op te worden.

Daarna mocht ik mij douchen. Toen naar haar kamer gegaan.
    Eerst een heerlijke erotische massage gehad. Daarna heerlijk met haar gevreeeen. Daarna heeft ze me gepijpt. Met condoom. Daarna haar heerlijk geneukt in twee standjes. Wat een lekker wijf.

Hierna met haar onder de douche. Zij maakt zichzelf inwendig nog weer schoon. Had ik nog nooit meegemaakt. Hygiene staat op een hoog standaard bij haar.

Een van beste wandelingen die ik meegemaakt heb. Ze is best aan de prijs, niet op haar mondje, maar ze is het waard. Ga er zeker nog een keer naar toe.

Toch niet te veel reclame voor haar gemaakt? Hoop ik

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Monica

Locaties: Hasselt

Websites waar ze op te vinden is:
    Kinky

Link naar Monica
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 11-07-18, 08:52.

Re: Coevorden, Priveontvangst , Monica (30 jaar) (goed)

Ik kan aan het verhaal van geile Gerrit weinig toevoegen ik kan het alleen bevestigen, ze is inderdaad niet goedkoop maar je krijgt er heel wat voor terug en ze weet perfect wat een man lekker vind.

Commentaar

Re: Coevorden, Priveontvangst , Monica (30 jaar) (uitstekend)

Inderdaad echt een leuke ervaring, ben nu een aantal keer geweest en het word steeds beter, lekker ontspannend en relaxed, ik ben meer dan positief
      The only way to cheat on life is to live it all the way.

Commentaar

Re: Coevorden, Priveontvangst , Monica (30 jaar) (uitstekend)

Ik ben vorige week bij Monica geweest. Was het al eerder van plan, maar toen is het er niet van gekomen. Ik moest nu weer in de buurt zijn dus weer contact met haar gezocht. Haar foto's zien er uitstekend uit, en het dan altijd even afwachten of dat klopt. En inderdaad ze ziet er fantastisch uit. Ik was al behoorlijk opgewonden, door het vooruitzicht, en de telefoongesprekken om haar te vinden. het is toch wel effe zoeken, maar ze woon(de)t heel mooi afgelegen. Hele mooie vrouw waar je een goedgesprek mee kunt voeren. Het is het type mooie stewardess het was echt gezellig met een bakje koffie, en oei wat ziet ze er goed uit. slank met hele mooie ogen, lekker mondje, mooie grote jongens. Na de koffie toch het gesprek maar afgebroken en de slaapkamer na een douche opgezocht. het pijpen was stevig, en ik heb haar lekker gelikt, daarna verschillende standjes, maar ik was zo opgewonden dat ik veel sneller klaar kwam dan de bedoeling was.
        nog eventjes nagenoten, met allemaal fantasiën wat er nog meer moegelijk was met Monica. Een glaasje cola en een douche.
        Kortom een heel lekker uur, waarvan we de helft op de slaapkamer hebben doorgebracht, en dqat voor €150. Heel lekker voor een keer, maar well een hoop geld.
        Monica ging verhuizen naar Belgie op 24 maart en gaat daar wat voor haar zelf doen. wel jammer eigenlijk

Johann

Commentaar

Re: Lommel, Priveontvangst , Monica (30 jaar) (uitstekend)

Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Alle eerdere ervaringen met vallen in het niet. Monica is super en met niemand te vergelijken! Monica heeft er echt plezier in. Ik ga niet vertellen wat Monica wel of niet doet, je gaat het zelf maar ervaren.

Je bent gewoon een rund als je Monica niet met een bezoekje vereerd maar je geld elders over de balk gooit!

GJ

Commentaar

Ze ontvangt op een prachtige locatie in Belgisch Limburg. Telefonisch met elkaar afgestemd wat ze wel en niet doet (heel duidelijk en daar hou ik van) en tijdstip afgesproken. Ik was echter (veel) te vroeg, maar ze liet keurig weten dat ik nog 10 minuten geduld moest hebben (wat kunnen 10 minuten lang duren, maar dat terzijde).

Vervolgens dirigeert ze je als een vrouwelijke Tom Tom (heerlijke die stem) naar de afgesproken plek waar de deur al uitnodigend open staat. Op mijn verzoek had ze zich speciaal aangekleed en ik werd met een knuffel en drie zoenen ontvangen. Dat noem ik nog eens binnen komen! Het ijs was direct gebroken. Wat een gastvrijheid en wat een prachtige dame. In het echt is ze nog mooier dan je op de foto's al zou vermoeden. Heerlijke lijf, schitterende e-cup, prachtige zachte billen en twee sprekende grijs-blauwe kijkers waarin je bijkans verdrinkt.

We liepen samen de trap op naar de kamer die er zeer sfeervol en schoon uitziet. Monica is heel spontaan en biedt direct wat te drinken aan. Ze laat je de badkamer zien waar je jezelf kan douchen of opfrissen en daarna kan het genot beginnen.

En een genot is het zeker. Alles gaat in een super relaxte sfeer waardoor je direct in de juiste stemming komt. Wat we samen gedaan hebben, hou ik graag tussen Monica en mezelf, maar alles wat ze aangeeft op de site is mogelijk. Het was zelfs zo zalig dat ik spontaan besloot er een half uurtje aan vast te knopen (en dat vloog dankzij deze aantrekkelijke blonde sexgodin ook vliegensvlug voorbij)!

Verder is Monica ook een lekkere spraakwaterval waarmee je over van alles en nog wat kunt kletsen. Ik weet zeker dat ik deze ondeugende blondine nog meerdere malen met een bezoek ga vereren. Deze dame is een juweeltje en die worden naarmate je ze vaker ziet alleen maar mooier.
            Weet je waarom een hond zichzelf likt?? Omdat hij dat kan!!

Commentaar

Vanmiddag maar weer eens de grens overgetrokken om Monica met een bezoekje te vereren. De avond ervoor kort telefonisch overleg gehad over het tijdstip en duur van mijn verblijf (de andere zaken zijn inmiddels genoegzaam bekend). Vanwege de vakanties in Nederland was het heerlijk rustig op de weg en bereikte ik vroeger dan verwacht het fraai en discreet gelegen huis van Monica.

Ze stuurde me een smsje dat ik nog even moest wachten want ze was nog niet helemaal klaar voor mijn bezoek. In het Belgische zonnetje wachtte ik geduldig en toen de deur openzwaaide, bleek dat het wachten niet voor niets was geweest. Monica zag er wederom oogverblindend uit en verwelkomde me met haar bekende stralende glimlach. Vanaf het moment dat je de drempel over stapt, slaat deze perfecte gastvrouw een warme deken van vriendelijkheid en gastvrijheid om je heen die zijn weerga niet kent.

We liepen samen de trap op waarbij ik mijn ogen niet van haar zalige lijf kon afhouden. ‘Verstand komt met de jaren’ zegt men wel eens, maar bij Monica geldt dit minstens zo voor haar schoonheid. Het is absoluut geen straf een uurtje of langer met haar door te brengen.

Terwijl zij een drankje voor zichzelf en mij inschenkt, kon ik mezelf lekker opfrissen. Ik had me ‘s ochtends al gedoucht, maar om de een of andere reden vind ik het wel prettig om dat daar nogmaals te doen. Fris en fruitig stapte ik de sfeervolle kamer binnen waar mijn blonde seks(b)engel al wachtte. Monica is zo relaxt dat je direct in de juiste stemming komt. We hebben wederom een zalige anderhalf uur beleefd waarbij ik de details over ons seksuele daden tussen Monica en mezelf houd.

Tussen de (seks)bedrijven door hebben we nog ontzettend veel lol gehad. De lieve ondeugd is namelijk niet alleen gezegend met een goddelijk lichaam, maar beschikt ook nog eens over een geweldig gevoel voor humor. Dit maakt het samenzijn met deze aantrekkelijke blondine tot een waar feestje.

Monica, ik kom binnenkort zeker weer een keer de slingers ophangen!!

Commentaar

Monica is een echte sexbom met een mooi ondeugend koppie en een heerlijk zacht lichaam. Ze is inderdaad zelfverzekerd maar zeker een aardige meid die ook voor een gezellig praatje in is. Behalve puur geile sex is het ook heerlijk om met haar te tongzoenen en knuffelen.

Ze heeft me eerst een rug-massage gegeven, toen ze van massage met de handen overschakelde naar een body-to-body massage, en ik vanuit mijn ooghoeken haar enorme borsten zag waarmee ze me bewerkte, kon ik niet wachten om mezelf om te draaien.

Ik heb erg genoten van deze massage, waarbij mijn paal helemaal tussen haar borsten in verdween, terwijl ze me geil aankeek. Pijpen deed ze helaas met condoom, maar dat mocht de pret niet drukken. Na even 69-en hebben we diverse standjes gedaan, en we eindigden op z'n hondjes en spoot ik het condoom vol.

Na afloop kwam ze nog even onder de douche erbij staan en heeft ze me afgedroogd. Ze ontvangt trouwens net buiten lommel, op een erg mooie kamer.

Commentaar

‘Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het Belgenland’?? Voor mij is dat toch echt Monica. Haar hele voorkomen is een prikkeling voor de seksuele fantasie. Ze heeft alles dat ik in een vrouw zoek: een prachtig lijf met de rondingen op de juiste plaatsen, heerlijke borsten, grijsblauwe kijkers om in te verdrinken, zacht achterwerk, betoverende glimlach, sensuele uitstraling, passioneel, dol op seks en een geweldig gevoel voor humor. Sneeuwwitje zou jaloers op haar zijn!! Vooral die laatste eigenschap vind ik belangrijk want seks met een dame zonder humor, is als rijden in een Trabant zonder vering.

Als één van de zeven dwergen daarom vanochtend maar weer naar Belgisch Limburg gereden. Voor de routebeschrijving heb ik inmiddels geen navigatiesysteem meer nodig. Die kan ik dromen. Ons rendez-vous vond plaats in haar woning in Lommel en bij binnenkomst werd ik wederom verrast. Ze zag er nog beter uit dan de keren daarvoor. Zelfs met kleding aan doet Monica mijn bloed al sneller stromen.

De verfrissende douche na de autorit koelde me enigszins af, maar één blik op mijn sprookjesdame was genoeg om me weer als een magneet tot haar aangetrokken te voelen. Monica beheerst het sensueel plagen tot in de finesses, heeft zachte grijpgrage handjes die elke vezel in mijn lijf in jubelstemming brengt en haar tongetje doet je verlangen naar een smeltend ijsje op een warme zomerdag.

De twee uur die we samen hebben doorgebracht vlogen helaas weer veel te snel voorbij, maar ik heb wederom genoten van elke seconde. Zoals ik in na mijn eerste bezoek aan deze blonde kanjer al schreef, is Monica een juweeltje die alleen maar mooier wordt naarmate je haar vaker ziet. Dit hartendiefje is als een perfect gemaakte cocktail: sterk als een leeuw, heet als de hel en zoet als de liefde.

Commentaar

Nadat haar foto's op kinky mij al benieuwd maakten hoe het zou zijn met deze dame, hebben de recensies hier mij alleen maar nieuwsgieriger gemaakt. Van de week dan maar eens een telefoontje gewaagd naar monica en jawel ik ze had nog een plekje vrij.

Na mijn bezoek kan ik niet anders dan het eens zijn met alle voorgaande recensies. Deze dame weet hoe ze je moet plezieren en heeft er zelf ook plezier in dit te doen.

Bij binnenkomst ontvangen met drie zoenen en achter dat heerlijke kontje aan naar de kamer. Eerst maar eens onder de douche om ff op te frissen, ondertussen was Monica wat te drinken gaan halen voor ons. Eenmaal weer op de kamer begon het feest, heerlijk met haar zoenen en mijn handen over d'r heerlijke lijf laten gaan. Haar kledingstukken ging al vlot uit en dan komen dit zalige borsten vrij, man oh man je dag kan niet meer stuk.

De opvolgende handelingen laten zich wel raden en ook dit was allemaal van gelijk niveau. Als afsluiting nog lekker samen onder de douche gestapt met Monica en elkaar ingezeept waarbij haar rondingen de nodige aandacht kregen .

Helaas zat de tijd er weer op, maar dit is een dame die ik zeker nog eens op zal zoeken. Alleen jammer dat het wat ver weg is, maar ze is de reis en prijs dubbel (E )en dwars waard

Commentaar

Re: Lommel, Priveontvangst , Monica (30 jaar)

Na het lezen van de berichten van medewandelaars heb ik ook maar de stap genomen om bij monica te gaan.

En ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb. Ze is zeer vriendelijk laat je dadelijk op je gemak voelen en doet uiterst haar best en man wat een stel Borsten!!!

Commentaar

Ik had beter moeten weten...Als er dergelijke recensies en commentaren worden geschreven is er iets mis.
                        Deze dame valt tegen.
                        Laatst gewijzigd door Steven_69; 11-08-07, 08:29.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Steven_69
                          Geef eens wat meer uitleg, beste bigbromby...
                          Op welk gebied viel Monica juist tegen ? Looks, prestaties, vriendelijkheid, hygiëne, ... ?
                          Beste Steven, ik loop hier nu al wat jaren rond op dit forum en heb zoals iedereen een eigen mening. De dame in kwestie was op en top professioneel, zakelijk en koel. Er was geen spoor van oprechte vriendelijkheid. Het was een zakelijke transactie, meer niet. Nu weet ik ook wel dat het een job is voor de dames (niet de meeste eervolle???), dat iedereen wel een een slechte dag kan hebben en dat professioneel gedrag uitstekend is. Maar ik mis dan iets in het verhaal.

Commentaar

‘Slow and slippery, groovy
                            If we bathe in each other's hips
                            In other words, get close enough to stick
                            And I'll melt with u
                            And u can melt with me 2
                            And we'll groove and groove until the earth moves
                            I want 2 melt with u, yeah’
                            (Prince – I wanna melt with U)

Vandaag is het op de kop af tien jaar geleden dat ‘The People’s Princess’ (Lady Di) in Parijs overleed. Mijn prinsesje is nog gelukkig springlevend. Toch heb ik ook haar even moeten missen vanwege een welverdiende vakantie.

Aan de heerlijke bruine tint die haar prachtige lijf kleurde, was af te lezen dat de tien dagen in ‘la douce France’ Monica zichtbaar goed hadden gedaan. Haar grijs-blauwe kijkers fonkelden als de mooiste ster in de nacht en keken me ondeugend verleidelijk aan. De meest diep gezonken depri kan zo’n blik niet weerstaan en zal een glimlach op zijn gezicht toveren. Daarvan ben ik duizend procent overtuigd.

Gedwee volgde ik haar de trap op. Onderweg naar boven genoot ik van het uitzicht; Monica beweegt vrouwelijk en sensueel en is op en top vrouw. We ploften samen neer op bed en converseerden over van alles en nog wat. Vanaf het eerste moment dat ik Monica bezoek hebben we een klik samen. Ons contact is te vergelijken met een goede wijn: het wordt alleen nog maar interessanter naarmate hij rijper wordt.

Terwijl zij beneden wat voor ons inschenkt, krijg ik de kans mezelf even op te frissen. Zodra ik de kamer weer instap en één blik over haar lengte, maten en wulpse vormen laat gaan, ben ik weer in de opperste staat van geluk. Monica is heerlijk relaxt, een meesteres in het geven van liefdevolle aandacht en daarnaast een warme en innemende persoonlijkheid.

De twee uurtjes die we samen hebben doorgebracht gingen veel sneller dan tijdens een normale werkdag, maar met een collega begeef ik me dan ook niet naar onbekende seksuele oorden. Met deze spetter wil ik overal wel heen want wanneer je een topper zoekt, ben je in Belgisch Limburg aan het juiste adres.

Commentaar

tis inderdaad allemaal net een beetje té zakelijk...

verder een leuke meid, leuk uiterlijk, maar te gemaakt...

sorry....

Commentaar

deze dame enige tijd geleden ook bezocht. Ze is ontzettend lief en heel knap, ze was wel iets molliger dan ik had verwacht. De hygiene bij haar is top, je mag je eerst rustig douchen en na iedere date wast ze zich zelf uitgebreid.

Ze pijpt lekker en tz met volle overgave. Het neuken is ook lekker, zeker als ze met haar enorme tieten in je gezicht komt hangen.

Een goede ervaring met een erg lekkere meid, misschien een tikkeltje te proffessioneel maar de sex en hygiene zijn super.

Commentaar

ben laatst voor de vakantie van monica nog bij haar geweest, was haar laatste klant voor de vakantie, ze zou samen met Robina gaan.
                                  was deze 2 dames graag tegen gekomen op vakantie.
                                  was de keer er voor al met robina mee geweest en wilde ook graag monica leren kennen, dus afspraakje gemaakt en naar Belgie gereden.
                                  daar aangekomen deed er een zeer mooie verschijning de deur open en werd ik met open armen ontvangen. Ze deed mijn hartje sneller slaan. na gewassen te zijn lagen we samen op bed en vonden onze tongen zich snel. wat een lekker lichaam heeft ze en die 2 mooie grote jongens. ze begon met me heerlijk te pijpen en we hebben daarna heerlijk in meerdere standjes geneukt. het hoogtepunt was niet meer uit te stellen en ben heerlijk tongend in haar klaar gekomen.
                                  ben daarna nog heerlijk gemasseerd en heb me nog een keer heerlijk laten afzuigen, waarna ze me klaar heeft getrokken.
                                  Vond het een super ervaring, maar robina blijft mijn oogappeltje.
                                  tot snel Robina

groetjes

R

Commentaar

Re: Lommel, Priveontvangst , Monica (30 jaar) (goed)

Ik had nog iets beloofd hier, maar het is weggehaald. Hoe dan ook, ik heb Monica bezocht. Zucht. Wat een vrouw.
                                    Al die verhalen over: ze is té professioneel? Wat een onzin. Als het een negatieve lading heeft. Ze is inderdaad professioneel, dus ze weet waar je voor komt. Ze is ronduit geweldig. Een van mijn beste ervaringen ooit. Voor wie het niet vunzig genoeg kan zijn, is Monica wellicht een teleurstelling. Ze heeft klasse, stijl, ze is leuk, bijzonder mooi, een leuke babbel zonder dat het gemaakt of vervelend is. Bij haar geen vunzigheid, maar echte warme passionele seks. Waarbij het ontzettend heet wordt. Geen toneelspel. Geen overbodige kreunen. Maar alles wat je wilt en wenst.
                                    Haar looks zijn killing. Ze droeg iets waar ik om gevraagd had. Waardoor de spanning meteen toeneemt. Maar ze is relaxt. Loopt naar boven, op een oogverblindende verleidelijke manier. En dan kan het feest beginnen. Niet gehaast. Maar wel doordacht. Opbouwend.
                                    Ze stal meteen mijn hart. Na tien minuten wist ik dat ik het waanzinnig bij haar zou gaan krijgen. Waarna ik meteen vroeg of ik een half uur langer mocht blijven. Geen spijt. Slechts verlangen. Om terug te gaan. Haar lichaam is volkomen volmaakt voor wie van vrouwen met grote borsten houdt. Niets maar dan ook helemaal niets klopt niet aan Monica. Ze is wonderschoon. Een plaatje. Ik kan niet wachten om weer een keer te gaan. Ze is top. Een droomvrouw. Voor mij althans. Ik zie de termen en de reacties alweer over het scherm vliegen straks, maar mijn hart heeft ze veroverd. Ze is echt een kanjer. Anderhalf uur ben ik verdronken in haar. Geen enkele seconde heb ik het gevoel gehad dat ze iets speelde.

Monica is ronduit briljant. Een aanrader.

Commentaar

Re: Lommel, Priveontvangst , Monica (30 jaar) (goed)

Pas geleden ook eens bij Monica binnengewipt en ik kan me alleen maar bij mijn voorgangers aansluiten.
                                      Monica is een bijzonder aantrekkelijke meid gezegend met een paar heerlijke borsten .
                                      Ze ontvangt op een mooie en nette locatie .
                                      Wat voor mij bijzonder aan haar was, is dat je ook een goed gesprek met haar kunt voeren.Ik weet ook wel dat je naar haar toe gaat voor de sex maar laten we eerlijk zijn bij een heleboel DVP merk je wel dat ze uit een bepaald milieu komen.
                                      Al met al heerlijke massage geweldige sex en ook nog leuk gepraat.
                                      Als ik nog eens in de buurt ben ga ik zeer zeker nog eens langs.

Commentaar

Ben vorige week ook eens binnengewipt bij Monica. Ik kan bevestigen wat hierboven reeds geschreven stond: Monica is een bijzonder vriendelijke, goedlachse jongedame die praat als een sneltrein...

Ze ontvangt in een soort bar die gelegen is op de weg tussen Lommel en Leopoldsburg. Als je een afspraak maakt, krijg je het adres van een bank. Als je daar aangekomen bent, dien je haar opnieuw op te bellen en dan gidst ze je tot bij de plaats van afspraak.

Het interieur van de bar is modern en stijlvol. Alles is bijzonder netjes en schoon. Op de kamer biedt Monica je een drankje aan en begint dan aan een massagebeurt. De body-to-body is niet te versmaden dankzij haar stevige borstpartij ;-) Pijpen is met condoom en Monica heeft duidelijk de film 'Deep Throat' bestudeerd! Het is heerlijk spelen met haar lekker grote borsten en haar kale kutje.

Als Monica je bestijgt en begint te pompen terwijl ze je heel geil aankijkt en haar borsten voor je gezicht wiebelen, zie je sterretjes! Gelukkig toch op tijd het tij kunnen keren en haar nog in diverse andere standjes geneukt. Als laatste standje heb ik haar langs achter genomen en toen ze voelde dat ik bijna ging klaarkomen draaide ze zich spontaan om en pijpte ze me met lekker diepe halen de hemel in...

Daarna nog honderduit babbelen over koetjes en kalfjes en tevreden weer naar huis.

Commentaar

Zo .. ook ik heb van deze engel mogen proeven .. en hoe !

Ze ontvangt in een mooie lokatie, redelijk discreet aan een doorgaande weg inderdaad. Het is een leuke meid, niet op en top slank maar persoonlijk houd ik daar wel van .. ze had iets aangetrokken wat ik leuk vond. Na een frisse douche op bed beland .. ze kwam lekker naast me liggen en begon lekker te strelen .. al snel was ik ook haar lichaam aan het verkennen. Ze heeft grote borsten en een mooie piercing daar beneden. Ze genoot zichtbaar van mijn akties . toch ? ... Daarna heeft ze me lekker gepijpt (mc) wat ze erg goed kan. Daarna in allerlei standjes geneukt .. naast de lekkere sex kletst ze ook gezellig over van alles. Kreeg ook de andere kamers nog te zien die er perfect uitzagen.

Bovenal was dit mijn beste avontuurtje ooit .. gezellig en lekker ..
                                          Herhalingsgevaar erg groot ..

Monica .. als je dit leest ... tot gauw .. dan kende mooi mee helpen drukken !

oh ja .. nog even de recensie .. waarbij gezegd moet worden dat ik langer als een uur daar binnen was ..