Nieuwegein, privéonvangst, Denise

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nieuwegein, privéonvangst, Denise

Ben een aantal keer bij deze dame geweest, adverteerd als een amateur maar is een echte prof. Daar is niks mis mee, ze is een lekker ding en de seks is heel goed. Heeft alleen iets waar meer vrouwen last van hebben, ze praten teveel. Een uurtje met haar staat garant voor waar voor je geld, geil zoenen, ze pijpt als een stofzuiger en neuken kan lekker en hard. Ook anaal kan ze veel hebben.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Gewi...8217&show=home

http://home.planet.nl/~baljet/
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 25-08-18, 07:33.

Hoi,

't bovenstaande klopt inderdaad. Heb ook een aantal afspraakjes met Denise achter de rug. Ze geeft je zeer zeker waar voor je geld! Bij Denise is heel veel mogenlijk! Ik woon op +-150km afstand van Zeist, maar dat weerhoudt me niet om die afstand te rijden voor een uurtje met Denise!

Commentaar

Ja, wel meer dan een jaar geleden. Ze deed het met plezier en was goed. Ik weet nog dat ze me bij haar thuis ontving en dat veel mogelijk was. Anaal was extra betalen. Pijpen en Neuken deed ze safe. Omdat zij niet zo heel vaak ontvangt ben ik er niet meer geweest.

gr
      Johan

Denise is top ze ontvangd helaas maar 2 dagen per week. Zelf ben ik een keer met haar een avond wezen stappen (dit bied ze ook aan op in haar clubje) het kost natuurlijk wel wat maar ik had mijn avond van mijn leven helemaal top. Ga dit beslist nog een keer doen eerst effe sparen.

Commentaar

Valt niemand het op dat voor zo'n "topdame" weinig recenties op het net staan. Dat komt omdat ze je direct inpepert geen informatie op het net te zetten.
        Ik ben er enige tijd geleden ook geweest, was wel aardig maar geen topper. Ze kletst veel te veel en wil veel teveel weten.

Mannen laat je niet tegenhouden door haar insinuaties en schrijf hier de recenties. Wij hebben er recht op.

Voor mij Denise, mooie vrouw, site en verder een 6 1/2.

Commentaar

Vorige week dinsdag ben ik bij Denise geweest en ga zeker nog eens terug!

Prettig ontvangen door een zeer fraaie Denise. Na eerst kennis gemaakt te hebben met de normale formaliteiten, zijn we op bed gaan liggen. Ik was die dag niet zo in vorm en heb het aan haar overgelaten. Dat kwam mede doordat ik een vervelende lipirritatie had en ik het niet netjes vond om haar te zoenen en beffen omdat die irritatie over het algemeen erg besmettelijk is. Kortom ik heb me heerlijk laten verwennen en ben heerlijk klaargepijpt. Denise volgende keer zal ik ook aan jouw denken.

Commentaar

absoluut een lekker ding, die van wanten weet, ligt er wel wat koel bij maar weet je wel te motiveren,
            Geweldige kont overigens
            Kent iemand Jose waarmee ze de party's doet, zou daar ook wel eens prive mee willen

Commentaar

Ook ik Denise 'ns bezocht in Zeist.
              Denise is een aardige dame van begin 40 met een leuk koppie en een vlotte babbel, maar met een lichaam van de gemiddelde huisvrouw van 40 (hangborsten e.d.).

Ze kletst inderdaad veel en als je niet uitkijkt is de helft van de tijd al om voordat ze begint met pijpen.
              Pijpen doet ze als een stofzuiger; echt super!
              Maar bij het neuken ligt ze er een beetje als een zoutzak bij en is ze niet erg actief.
              Ook bij het aftrekken doet ze maar wat.

Voor 75 euro voor een uur, heb ik beter sex meegemaakt met beter ogende dames.
              De lovende kritieken begrijp ik niet, of Denise had een off-day toen ik haar bezocht???

Commentaar

Ben een tijdje geleden ook nog bij Denise geweest , maar moet denk ik binnenkort maar weer eens langsgaan..... kreeg namelijk een mailtje dat ze weer terug was van vakantie en weer erg veel zin had ! dus heren..........!!
                Is er iemand de afgelopen weken er al geweest en kan weer wat info verschaffen ?
                Horen het weer...........
                Denise je bent wel erg fijn in de sex hoor!

liefs Enrico en tot snel

Commentaar

;D
                  Ben laatst weer naar zeist gereden voor een uurtje met deze meid, Ziet er erg geil uit vind ik, niet bijzonder knap maar een heerlijk lichaam en een fantastische kont
                  Na het gebruikelijke praatje lekker gesexed, ze ligt er wat rustig bij, maar het draait toch ook niet om haar. Ze weet de plekjes wel te vinden, en vrijt en pijpt heerlijk. heb mijn condoom weer vol achtergelaten.heerlijk uur gehad

Commentaar

Zonde van de tijd om haar te bezoeken, kun je net zo goed je pik in een zak aardappelen stoppen.
                    Praten is ze wel goed in.....

Bondie

Commentaar

Ik vind Denise toch echt een lekker geil ding, ziet er nog goed uit, heerlijk achterwerk met geile lingerie, ga graag naar haar toe, haar partys vind ik iets minder, laat zich niet makkelijk door meerdere mannen tegelijk betasten etc. Haar man is op de achtergrond gewoon televisie aan het kijken wat de boel niet echt geil maakt, maar een prive bezoek is echt topie hoor

Commentaar

Ik ben een aantal keer bij Denise geweest en ze is echt top. Ze is aardig populair, zodat het soms wel moeilijk is om een afspraak met haar te maken, omdat ze maar 2x per week ontvangt.

De eerste keer dat ik bij haar langs ging koos ik voor een anale neukpartij, ik vind dat heerlijk en er zijn niet zoveel dames die deze mogelijkheid bieden. Nadat ze me eerst flink gepijpt had (ik moest moeite doen om niet te komen) heb ik haar in d'r heerlijk kont genomen. Echt genieten! Nadat ik heerlijk was klaargekomen, hebben we nog wat gekletst en heeft ze me als toetje nog een keer afgetrokken.

Dat ze veel kletst, klopt wel, je moet dat wel in de gaten houden, want er zijn zo 20 minuten voorbij en als je zinnen hebt gezet op 2x klaar komen, kun je wel eens in tijdnood komen.
                        Verder is Denise te gek en ook gezien de prijs (75euro/uur)+25 euro voor anaal) een aanrader.

Commentaar

Vandaag met deze heerlijke tante afgesproken op een carpoolplaats in de buurt van Utrecht.Ze werd gebracht door haar vriend/man en stapte met een kort jukje met niets eronder naast me in de auto.Geil pijpte ze me .Het zoenen was ook lekker (jammer dat ze rookt). heb haar ook gevingerd.Moet zeggen dat ze er beter uit ziet dan de foto's op haar site.Spreek zeker nog eens met haar af.

Commentaar

Na eerdere pogingen toch eindelijk eens bij Denise geweest. Viel me een beetje tegen, waarschijnlijk had ze haar dag niet. Ze kletste ook niet irritant veel. Ze is flink afgevallen waardoor ze knapper is dan op de foto's van haar site. Alleen haar borsten zijn helaas ook afgeslankt!
                            Ik vond haar heel passief, ik heb haar eerst heel lang gebeft/gevingerd (ze heeft een heel mooi kutje) en ik voelde dat ze het wel lekker vond maar ze liet daar niet veel van merken. Daarna neukend afgemaakt en toch heerlijk klaargekomen. Hele aardige vrouw, maar mij iets te passief.
                            's Middags naar Love Toy in Tilburg gereden. Zie mijn recensie daar.
                            It's only sex... but I like it.

Commentaar

Re: Zeist, Priveonvangst , Denise (7.3)

Op sexplezier en op een aantal andere sites adverteerd denise dat tegen een extra vergoeding van 50 Eurie je alles zonder condoom kan doen. Denise is dus nu een van die dames waar de baresex mogelijk is, doe je voordeel of juist niet.

Succes

Commentaar

Re: Zeist, Priveonvangst , Denise (7.3)

Oorspronkelijk geplaatst door A.M.F.
                                Bij haar heb ik meerdere malen dikke lol gehad. Als je haar bezoekt en geen risico's wilt lopen; doe het dan safe! Bedenk tevens dat een stukke condoom bij iedere dame een hoog risicofactor heeft. Vind je dat gevoel niet prettig (zoals ik), laat je bij een ongelukje dan ook testen.

Voor de mensen die haar eens willen bezoeken: Denise doet haar werk met plezier en naar mijn mening ook goed. Beslis zelf of je het risico wilt lopen.
                                Discussies en waarschuwingen voor een bezoek bij deze dame verwijderd. Zoals A.M.F. terecht opmerkt: beslis zelf of je het risico wilt lopen.

Waarschuwingen zoals "ik heb een SOA bij deze dame opgelopen" of "uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat...." verwijder ik. Het waarheidsgehalte van dat soort opmerkingen is voor mij niet kontroleerbaar.

We kunnen het simpel houden: pzc en zeker nzc zijn niet zonder risico, binnen en buiten de prostitutie.

Groet, LP

Commentaar

Re: Zeist, Priveonvangst , Denise (goed)

Alweer een tijdje geleden bij Denise geweest.

Kleine, kille kamer, dat viel wat tegen, maar verder was alles in orde.

Ik heb gekozen voor alles zonder (50 euro extra), en voor de eerste keer anaal zonder condoom gedaan: supergevoel!!

Hierna me laten pijpen: uitstekend zoals zij met je pik kan spelen, een van de allerbeste pijpbeurten ooit, jammer alleen dat ze niet slikt.

Ze praat inderdaad wat veel en haar borsten zouden steviger kunnen, maar sexen kan ze als de beste.

Zeker een herhaling waard, maar ze heeft wat beperktere tijden en dat maakt het allemaal wat moeilijker in te passen.

Commentaar

Onlangs bij Denise geweest, lekker om te relaxen. Ik ken haar al een tijdje em moet zeggen een grote fan van haar. Ik ga voor de safe optie vindt ik wel zo goed.
                                    Ze neemt je pik lekker onderhanden weet geen betere denk ik ondertussen lekker met hare kale kutje gespeeld en haar borsten gestreeld. Verder.... moet je zelf gaan ontdekken. Deze vrouw is top en begrijpt wat sex is

thanks Denise, zie je de volgende keer!

j

Commentaar

Zeist - Denise

Last month I visited Denise in Zeist, she advertises on the web : http://www.tippelinfo.nl/productdetail.asp?id=956

I also read some positive reviews on her at this hookers forum-

Denise is around 40 years of age but still in a good condition, actually she is somewhat slimmer than on the photos on the web. She has a pleasant face and received me very friendly in what seems to me her private home, no other girls available there.
                                      She took me to a small bedroom upstairs, we undressed and she washed herself and me. We started kissing and I stroked her soft butt, gentle breasts and shaven genitals. I kissed her breasts and her nipples erected, I kissed her all over and gave her cunnilingus, which she appreciated. She then massaged my penis with her breasts until I climaxed between her breasts. We lay quietly stroking each other for a while, then she gave me covered fellatio until my young man stood firm again. She rode on top of me and I climaxed into the condom inside her vagina.
                                      It was a good relaxing coitus.
                                      Denise is an experienced hooker, she knows how to please a man and does so. She has a tendency to talk a lot, but luckily she was hampered by her restricted control of the English language. She creates a friendly erotic atmosphere, which I liked. She is not a stunner but her body is nice and it is a pleasure to have sex with her. She charged me 75 euros for an hour of good sex and I consider that excellent value for the money.

Vertaald met Bablefish

Vorige maand bezocht ik Denise in Zeist, adverteert zij op het Web: http://www.tippelinfo.nl/productdetail.asp?id=956I
                                      ik lees ook positieve overzichten over haar hier bij dit hookers forum

Denise is rond 40 jaar oud maar nog in een goede conditie, eigenlijk is zij enigszins slanker dan op de foto's op het Web. Zij heeft een prettig gezicht en ontving me zeer vriendschappelijk in wat aan me haar privé huis schijnt, geen andere daar beschikbare meisjes Zij nam me boven naar een kleine slaapkamer, uitgekleed wij en zij waste me en zichzelf. Wij begonnen te kussen en ik streek haar zacht billen, zachte borsten en geschoren genitaliën. Ik kuste haar borsten en haar tepels richten op, kuste ik haar overal en gaf cunnilingus haar, die zij waardeerde. Zij masseerde toen mijn penis met haar borsten tot ik tussen haar borsten climaxte. Wij liggen stil en strelen elkaar voor een tijdje, dan gaf zij me fellatio met condoom tot mijn jonge man opnieuw stond. Zij bereed bovenop me en ik climaxte in condoom in haar vagina Het was het goede ontspannen coitus. Denise is ervaren hooker, zij weet hoe een man te plezieren en doet dit. Zij heeft een tendens veel te spreken, maar gelukkig werd zij belemmerd door haar beperkte controle van de Engelse taal. Zij creëert een vriendschappelijke erotische atmosfeer waarvan ik hield. Zij is geen ster maar haar lichaam is aardig en het is een genoegen om sex met haar te hebben. Zij rekende me 75 euro voor een uur van goede sex en ik beschouw dat uitstekende waarde voor het geld
                                      'In coïtus veritas'

Commentaar

afgelopen week weer eens bij Denise geweest, echt mijn favoriet na eerst ff lekker gebabbeld te hebben heeft zij mij lekker onderhanden genomen. haar lijf is nog steeds lekker en ook al is ze wat afgevallen har borsten zijn wel heel erg lekker. Bijna alles kan bij Denise en ook dit keer heb mijn fantasie kunne laten waarmaken. Het was een lekker relaxed begin van de week en heb lekker genoten van haar acties.

Commentaar

Recent weer bij Denise geweest, just to do my own thing lekker gerelaxt en heerlijk klaargekomen. Denise ziet er lekker uit heerlijke geile borsten met lekkere tepels en een heerlijk kutje. Ze deed open in mooie lingerie en na een babbeltje heeft ze mij naar de 7de hemel gebracht

tot de volgende keer

XXX Lacelover

Commen