Utrecht, Priveontvangst, Brandy (v/h Maike)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Utrecht, Priveontvangst, Brandy (v/h Maike)

Ik ben laatst een keer bij Maike geweest, prive in Utrecht.

Vriendelijke ontvangst, gezellige dame met een paar lekkere echte borsten (de foto's kloppen wel). Lekker zoenen, wat knuffelen op bed en dan langzaam uit de kleren. Had gevraagd om pijpen tot het einde. Eerst haar gelikt, wat ze best lekker leek te vinden.

Daarna ging zij aan de gang, maar dat liep niet zoals ik het me voorgesteld had. In korte tijd had ze m zo ver dat ik kwam, maar of ze dat nu wel of niet doorhad, op het verkeerde moment verdween haar mondje. Bovendien had ik best eerst nog even wat standjes willen doen, daar was ze lekker genoeg voor, maar ja, ben je eenmaal over een punt, dan is er geen houden meer aan . Wel daarna nog even liggen nagenieten, spelend met haar borsten.

Bij het betalen ook wat gedoe, afgesproken was 125 voor een uur, maar ze had niet terug van 150, en ruim voor het uur om was, waren we klaar. Leverde toch wat gemengde gevoelens op al met al.

http://www.kinky.nl/Advertentie_heej...8950&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-12-11, 16:00. Reden: Link

Re: Utrecht, Priveontvangst , Maike (uitstekend)

Ik was deze week ook bij Maike. Vriendelijke dame inderdaad, ze breekt snel het ijs en is gewoon zichzelf. Stevig gebouwd, met fijne borsten inderdaad.
    Ik vroeg naar klaarkomen in haar mond en ze zei dat ze wel wel tot 't eind pijpte maar niet wilde dat je in haar mond klaarkomt.
    Ze pijpt inderdaad zalig, en nam hem zonder zichtbare moeite helemaal.
    Fijne seks, ze weet wat een man lekker vindt, en genoot zelf ook van mijn tong. Ze rook wel een beetje zurig daar beneden.
    Maar wat ik een beetje jammer vond is dat ze niet echt lang wilde pijpen (dat kan mij niet lang genoeg duren ) en na een paar minuten over ging op trekken. Zo ben ik dan ook klaargekomen na ca 45 minuten - ze gaf me ook een beetje het gevoel dat ze wilde dat ik het niet langer zou rekken.
    Daarna mocht ik even douchen wat wel heel prettig is.

Vanwege dat niet al te lange pijpen en die indruk dat ze wat ongeduldig werd, zeg ik al met al 'goed' in plaats van 'uitstekend' - aan haar vriendelijkheid en aan haar vaardigheden ligt dat niet.
    EDIT: hoe de rekenmachine op 'uitstekend' komt vanaf mijn input weet ik niet.....

Commentaar

Re: Utrecht, Priveontvangst , Maike(goed)

Ondertussen twee keer bij Maike geweest, eerste keer een uur en tweede keer een half uur geweest. Ze doet open in ochtendjas met daaronder mooie lingerie. leuke spontane en vooral mooie vrouw. Stelt je eerst op je gemak en vervolgens heerlijk zoenen om daarna al zoenend op bed te belanden. Ze neemt lekker de tijd voor je. en kan echt heerlijk pijpen (zc) tussendoor haar heerlijke frisse kutje gelikt en daarna 69 verdergegaan. iIk denk dat de derde keer weer gewoon een uur gaat worden wat is ze zalig zeg. echt een GFE aanrader.
      Alex is my name & sex is my game

Commentaar

Ze deed de deur open in een mooi pakje. Eerst even gedronken en daarna naar de kamer. Wat kan deze vrouw lekker en langdurig pijpen. Daarna heeft ze me lekker klaar geneukt. Na een massage heeft ze me nog een keer klaar gepijpt. Een prima date gehad met haar.

Commentaar

Afgelopen week ook bij haar geweest.
          Prima date met een zeer aantrekkelijke dame.Enthousiast begroet door Maike en har hond(en).Ben zelf gek op honden dus geen probleem.Zou misschien voor anderen wel kunnen zijn.
          Na een drankje nar de slaapkamer verhuisd(zonder hond) en daar een aangenaam uurtje doorgebacht.
          Langdurig zoenen(lekker),pijpen(lekker) beffen(lekker,vond Maike duidelijk ook) en intiem(lekker)
          Afgemaakt alzoenend met de hand.

Kortom veel lekker,zij gaat me zeker nog terugzien.
          Ik wilde graag het uiterlijk van Clooney en de humor van Spijkerman hebben..
          't is andersom geworden.

Commentaar

Vorige week zondag middag had ik wel zin, na wat rond gekeken te hebben en de recensies gelezen van Maike heb ik haar gebeld en een uurtje later stond ik voor haar deur. Je wordt inderdaad vriendelijk ontvangen en had al snel door dat het een fijne afspraak ging worden. Mooie dame gekleed in ochtendjas met daar onder zeer fraaie lingerie. mooie ontvangst locatie.Ze kan ontzettend lekker zoenen en ze is gewoon een leuke prive dame. Kortom een geslaagd bezoekje.

Commentaar

Tijdje geleden ook bij Maike geweest. Ik sluit mij aan bij de twee bovenstaande meningen. Maike is een leuke vrouw, kan die heerlijk kan zoenen en lekker met je meegaat in bed. Praatje vooraf en dan, hop, naar de plek waar je toch eigenlijk voor komt. De sex was redelijk standaard, maar daar is niks mis mee.
              Ik vond haar in werkelijkheid aanntrekkelijker dan de foto's in haar advertentie.

Commentaar

Gisteren bij Maike geweest. Ze ziet er mooier uit dan op de foto's in de advertentie. Heerlijke date gehad. Ze kan echt geweldig pijpen!! Na eerst even op de bank gezoend te hebben naar de slaapkamer gegaan. Daar verder gegaan met zoenen, strelen en begon ze me te pijpen. Dat kan ze als geen ander en hier heb ik echt van genoten. Kan alleen maar zeggen dat deze dame de moeite waard is om naar toe te gaan. Zal er zeker nog eens terug gaan.

Commentaar

Re: Utrecht, Priveontvangst, Maike

Onlangs een bezoekje aan Maike gebracht, afspraak was vlot gemaakt en flatje in Utrecht Overvecht was ook rap gevonden. Van de (in eerdere recensies genoemde) honden in huis geen last gehad. Korte kennismaking met een drankje op de bank voordat de actie kon beginnen. Huiskamer vond ik duidelijk netter dan de slaapkamer overigens. Wat ik aan de foto's op haar profiel al een beetje kon vermoeden ... van de cup C is in werkelijkheid geen sprake, en dat vind ik toch een kleine domper (de echte D ?? in het recensieformulier kan dus naar een B). Inzet van de dame is wel okay, maar echt spannend werd het met Maike geen moment naar mijn gevoel. En dus zal het voor mij bij dit ene bezoek blijven.
                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 30-03-13, 22:11. Reden: cupmaat D-->B

Commentaar

ik sluit me aan bij eerdere klanten, deze dame ziet er beter uit dan haar foto's doen vermoeden.
                    super vriendelijk, super relaxed en super opwindend.
                    heerlijk adresje.. check haar http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
                    ze is die centjes waard

Commentaar

Vorige week tijdens een gaatje in de planning een bezoekje aan Maike gebracht. Kon redelijk snel terecht (na 35 minuten). Ontvangen met drankje op de bank waarbij ze haar sigaretje nog opmaakte. Ongemerkt had ze een mondverfrisser gesnoept want het zoenen was fris. En van zoenen krijgt ze niet snel genoeg. Ze vindt het heerlijk als jij ook lekker meedoet.

Naar de slaapkamer gegaan en daar de kleding uitgetrokken. Zoenend en strelend op bed kwam ik al snel bij haar poesje uit. Even zoeken tussen de wat grote schaamlippen, maar het gevoelige puntje was snel gevonden. Maike genoot er zicht- en hoorbaar van. Een type dat een lange aanloop nodig heeft waarbij je vooral niet moet onderbreken (dan ben je weer terug bij af). Af en toe moedigde ze mee aan door of om een hoger tempo of om krachtiger likken te vragen. Het klaarkomen was iets minder uitbundig dan ik wel eens heb meegemaakt, maar ze verzekerde me dat het heerlijk was.

Daarna was het haar beurt om mij te verwennen. Het pijpen was gevarieerd, maar had ik afgaande op de berichten iets meer van verwacht. Nadat ze me een condoom had aangetrokken stelde ze voor tot neuken over te gaan. Omdat ik toch nog op de rug lag nodigde ik haar op me uit. Op haar hurken neukte ze me zeer afwisselend. Wat me vooral opviel was dat ze lekker strak aanvoelde en vooral hoe ze haar inwendige spieren weet te gebruiken. Gedraaid naar de missio en ook in die positie neukte ze heerlijk mee.

Na afloop nog even opgefrist (was al fris binnengekomen, ze had me daarom niet eerst naar de wastafel gestuurd) en met een handdoek kunnen afdrogen.

Voor de mod: ze wordt in de stats met een stevig postuur opgezadeld. Normaal is echter meer van toepassing. Op de foto's op kinky is duidelijk te zien dat ze twee piercings in het gezicht heeft en ook een in de navel.
                      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 17-09-13, 21:42. Reden: Stats aangepast
                      Spreken is zilver, recenseren goud!

Commentaar

ben ook bij haar geweest en inderdaad een lekker ding en neukt en pijpt prima. ben daarna nog een paar keer geweest en blijft een erg lekker ding en mooi schoon alles daar in huis vind ik erg belangrijk. echt een aanrader ga zo door maike .

Commentaar

Ben hier een poos geleden geweest. Exacte bedrag weet ik niet meer.

Voor de rest sluit ik mij aan bij de meeste schrijvers hierboven. Goede, eerlijke service. Netjes opgebouwd. Ze heeft wel een beetje een programma maar dat valt wel te beïnvloeden.

Zeker geen spijt van gehad.....

Commentaar

Re: Utrecht, Priveontvangst , Maike

L.S.
                            Recent deze dame geïnspecteerd.
                            Ondanks dat Brandy/Maike er zeker niet onaantrekkelijk eruit ziet (alhoewel ze op de foto's slanker is dan in werkelijkheid) en haar service voldoende is, was de welbekende klik er niet.
                            Het kan ook liggen aan het feit dat eerder goede/uitstekende inspecties elders (Femke, Simona) waren uitgevoerd.
                            Fellatio voldoende, cunnilingus en coïtus bijna voldoende; eerste en laatste activiteit in verschillende posities, overigens.
                            Wel goede prijs/kwaliteitsverhouding, de duur van de inspectie sec was wel korter dan het overeengekomen half uur.
                            Einddiagnose: geen her-inspectie op korte termijn.

Commentaar

Re: Utrecht, Priveontvangst , Maike

Maike is een lieve, stevig gebouwde veertiger met heerlijke borsten. Haar kussen laten geen man onberoerd en ook haar hartelijkheid iss ongekend. Goede orale talenten, alleen Manja (Wijk bij Duurstede) was beter en ze geniet van de ontvangst. Zit tegen een GFE aan! ook heel geode hygiene!
                              Ik heb begrepen dat ze vroeger ook op de Europalaan heeft gewerkt, maar dat ze nu voornamelijk vanuit haar appartement in Utrecht werkt. Dat doet ze ondere een andere naam, die ik me nu niet herinner, maar die staat ook al in een van de eerdere recensies genoemd. Voor de prijs is geen betere ontmoeting te krijgen. Voor zover ik weet doet ze niet aan CIM, maar om heel eerlijk te zijn heb ik haar dat niet gevraagd.

Commentaar

Re: Utrecht, Priveontvangst, Brandy (v/h Maike)

Zondag 26-01-2014 bij Brandy geweest,
                                wat een TOPPER,
                                Leuke en spontane dame met een lekker lijf en een heerlijk stel borsten,
                                een uurtje heerlijke sex gehad met alles erop en eraan,
                                en aan het einde ook nog in haar mond klaargekomen.
                                dus wie zegt dat ze dat niet doet.... bij mij dus wel.
                                Brandy is een echte aanrader en ik ga zeker nog een keer bij haar langs.
                                Ik hoef eerlijk gezegd bij niemand anders meer langs zolang zij nog wil ontvangen..

Commentaar

Re: Utrecht, Priveontvangst, Brandy

Na het lezen van een aantal recensies .. toch maar gekozen voor maike.. na een frisse douche , ging ik onderweg en bij ontvangst werd ik meegesleept in het spel der liefdes.

Halfuurtje plezier gehad.. en ga zeker weten terug!

alles wat zich heeft afgespeeld blijft natuurlijk tussen mij en maike.. maar zeker elke cent dubbel en dwars waard!

groetjes,

Zeer tevreden ontmaagde Jurgen.

Commentaar

Re: Utrecht, Europalaan , Maike

Maandagochtend bij Maaike (Brandy) langs geweest. In een appartement ontvangt ze je.
                                    Na binnenkomst trof ik een lekkere milf aan. Ze vroeg of ik op bed seks wilde of op de bank.
                                    Op de bank is een keer wat anders dus koos voor het laatste.
                                    Omdat ik snel klaarkom, besloten eerst van haar kutje te proeven. Haar kutje was lekker fris en heb haar een uitgebreide bef beurt gegeven.
                                    Daarna pijpte ze mij kort, maar echt lekker vond ik het niet, waardoor ik snel besloot om haar te neuken.
                                    Was niet echt spectaculair.

Voor het neukwerk zou ik niet snel terug gaan. Als ik zin heb om een dame uitgebreid te beffen, is de kans wel aanwezig dat ik naar haar terugkeer. Haar kutje smaakt namelijk heerlijk.

Commentaar

Ontvangst in een net appartement en vrij makkelijk te vinden . De dame zelf viel mij een beetje tegen maar smaken verschillen.Ze kan lekker tongzoenen en het pijpwerk is super.Bij uitzondering mag je klaar komen in de mond maar ze slikt niet.Min punten zijn toch wel dat de telefoon regelmatig af gaat en ze zelfs ook op neem. Dit komt de spanning en romantiek niet ten goede.Bij het naar huis gaan en lopend de trap af kom je de nieuwe bezoeker al weer tegen ! Voor de seks prima maar de aan gegeven minpunten geen herhaling voor mij.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door satday Bekijk bericht
                                        ik sluit me aan bij eerdere klanten, deze dame ziet er beter uit dan haar foto's doen vermoeden.
                                        super vriendelijk, super relaxed en super opwindend.
                                        heerlijk adresje.. check haar http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
                                        ze is die centjes waard
                                        Oorspronkelijk geplaatst door yoepie
                                        De mogelijkheden die je vraagt worden niet genoemd in de advertentie op Kinky. (<-- dit is een link)
                                        Het stopt bij spanking . . .
                                        Twee links de ene spreekt over Maike de ander over Brandy.

Zijn totaal verschillende dames lijkt mij

Ben zelf onlangs bij Brandy geweest een heerlijk uurtje met haar mogen beleven. lekker eerst gedoucht en daarna samen naar haar heerlijke bedje. Uitgebreid hebben we elkaar met onze monden mogen verwennen, haar lekker geneukt in haar poesje en kontje. Uiteindelijk heeft ze me heerlijk met haar mondje bevredigd.
                                        ga nog een keer naar terug. was gewoon lekker.

Commentaar

Ben inmiddels 2 keer bij haar geweest, ga zeker nog eens terug. Het is een vlotte, aantrekkelijke tante, die zich speciaal sexy aankleedt. Dat ik daardoor 2 keer 15 minuutjes moest wachten ( ze was nog niet klaar voor ontvangst ) neem ik dan voor lief. Eerst even wat drinken en een sigaretje. Je kunt gezellig met haar babbelen. De hond was er trouwens niet.
                                          Eerste keer op de bank. Ze genoot van beffen en kwam heerlijk klaar. Pijpen moest ik snel stoppen, anders had ik mijn kruit verschoten. Intiem met condoom.....op de bank....heerlijk.
                                          Tweede keer dat ik bij haar was op bed gedoken. Was prima. Heerlijk intiem en anaal. Prima dame om heerlijk een uurtje te vertoeven.