IJsselstein, Priveontvangst, Aranka

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• IJsselstein, Priveontvangst, Aranka

Hoi Medelopers,

Hier een recensie van een dame die pas is begonnen.

Heb vanavond een heerlijke sexdate met haar gehad.

Bij binnenkomst eerst een praatje en een drankje, waarbij echtgenoot aanwezig is, was wat eerder dan afgesproken.

Eerst afspreken wat wel/niet dan betalen en het feest kan beginnen.

Ze ziet er beter uit dan op de foto's, heeft idd wel een buikje en stige maar lekkere billen.

De dame is verzorgd en eerst wordt James gewassen.
    Ze heeft heerlijke grote borsten.

Ik heb eerst haar borsten verwent om vervolgens haar heerlijk te beffen, waarbij ze lekker nat is, tussendoor heerlijk tongen. Vervolgens standje 69 waarbij ze mij tot een heeeeerlijk ;D hoogtepunt heeft gepijpt waar ik heerlijk in haar mondje ben klaargekomen, ze slikt het niet maar pijpt net zo lang totdat je uitgedruppelt bent.

Daarna wat geknuffeld en vervolgens neuken, dit was wat minder, wat door mij kwam, door het overheerlijke pijpen had james er wat minder zin in, de dame deed wel haar best james te laten steigeren, lukte niet dus niet zo.
    Heb haar weer lekker laten pijpen tot een 2e heeerlijke hoogtepunt waarbij ik de rest in haar mondje heb gedeponeerd.
    Afgesloten met een heerlijke tongzoen.

Al met al een geslaagde avond en heerlijk genoten van dame die pas 4 weken dit werk doet (Volgens eigen zeggen).
    Deze dame heeft op alle punten een dikke voldonde verdient.

Er is 1 minpunt: ze hebben 2 honden die je door het hele huis ruikt, wat de pret verder niet drukt.

Gezien mijn ervaring denk ik dat ik haar nog eens een bezoek ga brengen.

PS, ze adv. op sexplezier (onder Aranka) en kinky.

Greetz Nagash.

http://www.aranka-prive.nl/
    http://www.kinky.nl/Advertentie_mijn...8304&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 06-12-11, 17:50. Reden: update links

Laatst ook deze dame bezocht, ze doet haar best maar op de betreffende avond ging het op het bed minder. Kan ook aan mij gelegen hebben.

Heeft stevige borsten, zeker d cup, hangen een beetje, mooie lingerie, even wassen voordat we naar het bed gaan. Kortom niks mis mee, dat haar partner beneden zit geen punt, alleen zijn uitleg over het hoe en waarom ze dit doet, zat ik niet op te wachtem.

Commentaar

Gisteren bij Aranka geweest en het was zeer middelmatig. Niet zo slecht als anderen hiervoor beweren, maar zeker niet voor herhaling vatbaar. Ze heeft lekkere grote tieten, maar daar is dan ook alles meegezegd. Sex en pijpen is wat ongeinspireerd, zonder condoom maakt het enigszins goed. Voor hetzelfde geld kan je op andere adressen veel beter krijgen (waar ook pzc tot de mogelijkheden behoort).

Commentaar

Heeren Wandelaars,

Deze week Aranka in Ysselstein bezocht. Aranka ontvangt in een mooie kinky outfit in een rustige woonwijk prive. Een huis waarin nog al wat leuke veranderingen zijn aangebracht. Echte klussers dus. Even een drankje en kennismaken. We kenden elkaar al van de chat van hookers.nl

http://www.privedames.nl/dame.htm?da...start=&filter=

http://www.aranka-prive.nl/

Boven aangekomen op de slaapkamer vallen meteen de kluskwaliteiten van deze bewoners op. Wat een leuke inrichting van de slaapkamer zeg. Aranka had een heleboel kaarsjes in rode glaasjes branden. Een lekker schuifel-cd-tje aan.....en al zoenend verder kennis gemaakt. Na een wasbeurtje door Aranka het grote bed op. Lekker strelen, aftasten, plagen, mmmmm. Al snel vangt Aranka het pijpen aan. Owh, wat lekker doet ze dat zeg. Een hele aparte ervaring. Zo heb ik het nog nooit beleefd.

Haar mooie rode pakje was al uit. Nu vlogen haar string en bh door de lucht......
        Tussendoor nog zoenen, mmmm. Aranka is een echte liefhebber van zoenen. En relaxed joh. Zij heeft echt geen haast. Uiteraard heb ik Aranka ook lekker verwend met handen en tong. :P Je merkt dat ze er ook van geniet. Heerlijk hoor.

De tijd vloog om. Dat wordt weer eens afspreken met haar voor verdere ontdekkingen......

Aranka, :-* leuke frisse meid die je een aparte ervaring bezorgt!

Grtz. Mark

Commentaar

Hoi Liefhebber,

Ik heb al een topic geopend over deze dame, deze is gedateerd 06-09-2004.

Greetz Nagash

Onderwerpen samengevoegd.

Beste forumleden, gebruik de alfabetische volgorde om te kijken of het onderwerp al bestaat. En bij namen die met een IJ of Y kunnen beginnen, check beide even.
          Bespaart de moderators werk, er is toch al veel te doen....

Groet, Low Profile

Commentaar

hallo luitjes, Evers was weer aan de wandel en kwam in IJselstein terecht bij Aranka.
            Wat een leuk vlot stel is dat, je kunt er gerust een hele avond alleen maar zitten en praten, maar ja ik kwam dus niet om te praten dus op naar de mooie kamer en uit de kleertjes.
            Wat een lieve vrouw die heerlijk kan pijpen en niet stinkt zoals op de chat beweerd wordt. de sex was gewoon heerlijk alles was gewoon lekker.

Aranka bedankt en zeker tot nog een keer.

dikke kus van Eversstaatop

Commentaar

Het is al een erg lang geleden dat ik bij Aranka was, alsnog een recensie.

Kort en wel: er was geen magie... ze deed alles wat afgesproken was, was heel vriendelijk, etc etc, maar ja, het was gewoon mijn type niet zo (destijds adverteerde ze zonder foto) Vooral haar billen vond ik erg lelijk. Maar laat dit anderen vooral niet weerhouden, want een slechte recensie heeft ze zeker niet verdiend!

Strike

Commentaar

Re: IJsselstein, Priveontvangst , Aranka (goed)

Moest gisteren in het westen zijn. Had o.a. via de chat kennisgemaakt met Aranka.
                Keurig binnen geloost in haar huis. En wat wat bleek zij is net zoals hierboven werd een lieve en aardige vrouw. Zeer relaxed uur bij haar gehad.
                Eerst eve gebabbeld, daarna naar boven waar ik achter kwam dat ze ontzettend lekker kan (tong) zoenen en je heerlijk pijpt. Kon met moeite me inhouden.
                Maar ze bleef me onder spanning houden. Haar lekker gevingerd en klaargekomen over haar borsten.

Echt een heerlijk uur bij haar gehad. Kom als ik kan wel is een keer vaker langs.

Commentaar

een tijdje geleden bij aranka geweest in 1 woord heerlijk na telefonisch kontakt bij haar gekomen en de ontvangst was al fijn lekker tongen en een praatje met wat drinken naar boven daar aan gekomen lekker bezig zijn met tongen en uit de kleren daarna m,n jaap gewassen lekker dan op de mooie slaapkamer met doie lichtjes romantisch lekker vrijen ja en zoals ze je aankijkt mewt die ogen ze vragt erom dat pijpen en haar heerlijk gelikt we genoten van elkaar ik moest me inhouden anders was ik te vroeg gekomen en maar tongen ze krijgt er geen genoeg van daaarna condoom om en haar heerlijk geneukt ze genoet ervan toen nog van elkaar genoeten en wat gepraat het was ver weg vanaf zwijndrecht naar haar toe maar had er geen spijt van een echte aanrader lieverd nogmaals een dikke kus

Commentaar

Eerlijk gezegd vind ik dit een btje eng omdat ik nog nooit eerder een recensie heb geschreven. Gisteravond had ik echter zo'n leuke ervaring dat ik besloten heb toch maar eens een recensie te schrijven. Ik was bij Aranka die ik al een tijdje kende via chatgirl. Eindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en daar heb ik geen spijt van gehad. Zonder in details te willen treden (die moeten jullie zelf maar ondervinden haha) kan ik zeggen dat het heel lekker en vooral ook gezellig was. Wat dat betreft sluit ik mij helemaal aan bij de recensie van wimwim. Ze doet haar best en geniet er duidelijk ook van. Gewoon heel lekker allemaal. Je moet alleen wel van een btje stevige dame houden, maar ja dat kan je op de fotos van te voren zien en is dus geen verrassing.

Commentaar

Re: IJsselstein, Priveontvangst , Aranka (fantastisch)

Al En All Goed Te Spreken Lekker Rustig Ontvangen En Een Drankje Bij Binnenkomst. We Dronken En Praatte Wat ,mijn Wensen Was> Toen Naar Boven En Daar Werd Ik Naar Wensen Gedaan> :d

Commentaar

Wat een ongelofelijke afknapper was dit zeg.
                        Een viezig huis, een weinig spraakzame dame die niet lekker rook. Afijn naar boven gegaan nadat de honden, die je goed ruikt, naar de tuin gingen. Het zoenen viel direct al tegen (geen frisse adem). Geen enkel initiatief bij het vrijen en bij het beffen een geschoren poes met flinke stoppels tegengekomen.

Nou ik hou op het stelde niks voor. De foto klopt ook niet erg. Eens maar nooit weer!

Ik heb de tekst van deze recensie wat netter gemaakt. Maar het verzoek om deze negatieve recensie te verwijderen kan ik niet uitvoeren. Dan zou het forum zijn meerwaarde voor de wandelaars verliezen.

Groet, LP
                        Laatst gewijzigd door Low Profile; 20-10-06, 08:52.

Commentaar

Ik voel mij na bovenstaande recensie geroepen om ook een recensie over Aranka te schrijven.
                          Ik heb enkele weken op een zwerftocht door Nederland Aranka bezocht.
                          Inderdaad kwam er een kleine 'rooklucht' uit haar mond maar verder was het een lekker/goed uur.
                          Prima pijpwerk waarbij zij goed luisterde naar mijn wensen.
                          De rommel in het huis doet volgens mij niet ter zake. Op de kamer waar het allemaal gebeurde was niets aan te merken. Gezellig met waxinelichtjes en vooraf en achteraf wassen met een schone handdoek daarbij.
                          Haar uiterlijk komt mi overeen met de foto's.

Dit maakt het e.a. duidelijk, als je niet van honden en/of katten houdt en ook niet van (zware) rokers moet je een ander adres uitzoeken. Maar voor rokers en/of dierenliefhebbers is dit blijkbaar een prima adres van priveontvangst .

Ben van mening dat de "bij informatie" over roken, huisdieren etc. van belang is voor veel forumleden. Dus laat ik dit in de recensies staan.

Groet, LP
                          Laatst gewijzigd door Low Profile; 24-10-06, 18:27.

Commentaar

Na mijn bezoek aan Aranka ben ik erg braaf geweest......

Vorige week kreeg ik de kriebels en ben ik maar weer eens geweest.

Het was de 2e keer dat ik bij Aranka was en het was nu nog leuker dan de eerste keer. Omdat we elkaar al kenden was het meteen gezellig en begon ze mij direct lekker te knuffelen.....Daarna ging het allemaal vanzelf en was het echt heerlijk genieten. Vooral als je van een lekkere stevige zachte dame met humor houdt zit je hier goed.

Commentaar

onlangs ook naar Aranka geweest.
                              Ik vond het niet heel erg slecht, maar ook niet heel erg goed. Niet voor herhaling vatbaar!
                              De dame vond ik erg afwachtend. Ik had 's middags afgesproken. Na binnenkomst werd ik op de bank geparkeerd onder het genot van een senseootje. Aranka vond ik erg zwijgzaam, je moet echt de woorden uit haar trekken. Ik vond haar ook erg passief, bleef maar op die bank zitten. Een bakkie koffie is best even lekker, maar als het op is wil ik toch wel de dingen gaan doen waarvoor ik ben gekomen. Ook tijdens de sex vond ik haar passief en wat al eerder is geschreven, zij is niet vrij van lichaamsgeurtjes!

Commentaar

Re: IJsselstein, Priveontvangst , Aranka uitstekend

donderdagmiddag arank geweest, fijne sex gehad lekker gezoend+++ is me laten verassen door geblinddoek en vastgebonden te worden,nou was wel spannend .was heerlijk. 125euro uur was langer geloof ik. wasgelegenheid was ook prima goed hygiene ook prima.

Commentaar

Enkele weken geleden bij deze dame weer geweest. Ga en nooit meer naar toe. Het was de tweede keer dat ik er kwam. De sex is best goed maar ik vond het veel te traag gaan. Een keer komen in een uur dat is weinig en al die tijd wilde ik niets liever. Ze is wel aardig en lief voor je maar ik vind het niet mijn smaak. Andere wandelaars laat me door mijn reactie niet afschrikken om niet te gaan.

Commentaar

Reactie Aranka :

Oorspronkelijk geplaatst door aranka is lief
                                    hallo Wandelaar25jr , zou het bij je nickname houden
                                    Jammer dat je het in jou ogen tegen is gevallen.

Ik zeg tegen iedereen als we naar boven gaan als iets niet bevalt zeg het dan, jammer genoeg heb je dit niet gedaan want dan had ik er wat aan kunnen doen.

Meerdere keren klaarkomen mag bij mij, maar veel mannen zijn blij als ze een keer zijn klaargekomen

wens je sucses bij een volgende leuke dame, hopelijkis deze dame meer jou smaak
                                    welke dame bied zich aan?

kussss
                                    Aranka
                                    Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Wel een zeer nette reactie van Aranka, misschien had Wandelaar moeten vertellen hoe hij het hebben wou, dan was beiden tevreden geweest

Commentaar

Laatst bij Aranka geweest. Aardige en charmante dame. Ik kan me aansluiten bij de positieve verhalen op dit forum. Als je laat weten wat je wil houd ze daar goed rekening mee.

Commentaar

Re: IJsselstein, Priveontvangst , Aranka(goed)

Vriendelijke vrouw. Ik had gevraagd om in laklingerie en hoge laarzen te ontvangen, daar heeft ze super aan voldaan.
                                          Na een kop koffie naar haar slaapkamer waar we gingen teasen en pleasen. Uiteindelij ben ik na een dik uur voldaan bij haar weggegaan