Olst, Priveontvangst, Babs

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Olst, Priveontvangst, Babs

ben bij babs geweest, een volslanke dikke meid die thuis prive mannen ontvangt. was er op tijd en met haar naar boven gegaan. neemt zelf het heft in handen. ik vond de hygiene niet helemaal 100%, rook uit haar mond en haar kutje had ook een bijsmaakje. Als je van een echte BBW houdt is dit wel een leuk adres voor niet te veel geld.

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Babs, Renate

Locaties: Olst, Deventer

Websites waar ze op te vinden is:
    Amateurbabe
    Kinky

Link naar Babs
    Laatst gewijzigd door theinspector; 28-10-13, 09:50. Reden: Renate en Deventer toegevoegd

Re: Olst, Priveontvangst , Babs (goed)

Hoi,

ik ben onlangs ook eens bij deze dame geweest.
    Deels ben ik het met de eerste reactie eens, ze is stevig maar goed daar hou ik wel van. ze neemt ruim initatief qua sex en is ook best ruimdenkend.

van vreemde geurtjes niks gemerkt

al met al zal ik haar best nog wel eens bezoeken

Commentaar

Re: Olst, Priveontvangst , Babs (goed)

Dame nog steeds actief getuige topic in de Zoektocht, hier het linkje van Kinky :

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...e/default.aspx

Greetz, Itsme !!
      Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Olst, Priveontvangst , Babs(goed)

Vorige week bij Renate geweest. Voor wie van BBW houdt een goed adres.

Na een kort vriendelijk ontvangst snel naar boven. Na op bed beland te zijn begon ze eerst me uitgebreid te zoenen. Daarna een heerlijke zuigsessie. Wat kan deze dame pijpen, de zuigt met schokjes alsof ze je stralen sperma live probeert op te vangen.

Vervolgens kwam ze lekker op mij zitten. Na lekker draai en rij werk, duurde niet lang voordat ik lekker in haar spoot.

Na een poosje gekletst te hebben, heeft zij hem na een pijpbeurt zo weer op sterkte. Voor de tweede ronde haar lekker van achter genomen. Lekker uitzicht en fantastisch in haar klaargekomen. Zij genoot hiervan zichtbaar!

Commentaar

Re: Olst, Priveontvangst , Babs

Tijdje terug bij Babs/Renate geweest. Ontvangt in eigen woning in gehucht Boskamp vlakbij Olst. Kan denk ik vanwege het gezin/de kinderen vaak alleen later op de avond afspreken.
          Ben een uurtje gebleven voor honderd euro.

Ze was toch nog iets dikker dan ik verwacht had, voor mij ietsje te.
          Pijpen kan ze erg goed en lekker, maar de rest viel toch een beetje tegen.
          Schijft in haar advertentie (op kinky) dat ze o.a. in is voor fisting en plassex. Fisten wel geprobeerd maar lukte niet echt, toch zijn mijn handen niet erg groot. Of ze wilde het niet, of het paste gewoonweg niet, maar wel erg jammer. Ook plassex leek ze niet veel zin in te hebben.
          Algehele hygiëne mag wat beter.
          Al met al een aardige date, maar zeker niet meer dan dat en voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Olst, Priveontvangst, Babs

@ Mod.
            Olst ligt in Overijssel (zuidelijk van Zwolle)
            Draadje verplaatsen svp.

opm. mod.: Olst, Priveontvangst, Babs verplaatst naar rubriek Overijssel
            Laatst gewijzigd door theinspector; 04-04-14, 18:52. Reden: Opm. mod. toegevoegd

Commentaar

Hele sympathieke dame, niet als je van slank houd. Vooraf en na afloop samen gewassen in de badkamer, 2 keer een schone handdoek. Op sexgebied was alles mogelijk, volgende keer neem ik wel glijmiddel mee, dan gaat anaal toch net een stukje gemakkelijker.....
              *** Hit her in the shitter ***

Commentaar

Dame heeft al ruim anderhalf jaar geen recensies gehad, het is dat haar advertentie nog online staat op kinky, maar anders gaat topic op slot voorlopig
                #FHRITP Opmerkingen, tips of vragen? Stuur me een bericht!

Commentaar

Afgelopen vrijdag bij Renate geweest. Samen een gezellig en leuk uurtje gehad. Volop van diverse sex standjes genoten.

​** Misschien even een recensieformulier invullen dan? dank!
                  Laatst gewijzigd door Wombraider; 16-05-16, 07:43.

Commentaar

Wat ik me van Renate herinner is dat ze alleen 's avonds werkt en op 1 of 2 dagen in de week overdag. Het was voor mij duidelijk een dame die 'bijkluste'. Maar destijds was het, met inachtneming van alles wat er in haar advertentie stond wat betreft tijden e.d., mogelijk om binnen een week af te spreken. Heb goede herinneringen aan mijn bezoek aan haar.
                    *** Hit her in the shitter ***

Commentaar

Aan het werk...
                    X