Sarah, omg. Zwolle, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sarah, omg. Zwolle, Priveontvangst

Inmiddels al weer een tijdje geleden heb ik een bezoek gebracht aan deze leuke dame.
    Sarah is al een paar jaar actief maar ze ontvangt beperkt en daardoor was een afspraak maken wat moeizaam. Haar advertenties staan alleen online als ze ontvangt. (speurders en sexjobs) hierdoor kan ik geen linkje plaatsen. Boven haar advertentie staat iets van “Thuisontvangst, kom je lekker bij me?”

Sarah adverteert met ontvangstlocatie Zwolle ivm haar privacy, de daadwerkelijke ontvangst is een eindje buiten Zwolle.
    Deze locatie is wel zeer discreet met ruim voldoende parkeergelegenheid. Ze ontving me in een mooi lingerie setje en gaf bij binnenkomst meteen een stevige tongzoen.
    Eenmaal in de slaapkamer, begon na het afhandelen van de financiën meteen het teasen en zoenen.
    Al snel waren we beiden uit de kleren en lagen we al vrijend op het bed, Sarah geeft in haar advertentie aan de dame op de foto’s te zijn…
    Daar ben ik niet zo zeker van…., ik vond haar toch wel wat voller dan op die foto’s en ik denk dat die foto’s ook al een tijdje geleden genomen zijn….
    Neemt niet weg dat Sarah een leuke, vrolijke en zorgzame vrouw is, aangezien ik ‘iets voller’ wel kan waarderen en in het bijzonder een paar stevige ronde billen…was dit voor mij geen enkel bezwaar... Sarah deed haar best om het mij naar m’n zin te maken en in overleg is er veel mogelijk bij haar.
    pmc was prima, lekker diep ook. Tijdens het vingeren en beffen rook ik wel een beetje lichaamsgeur, dat vind ik persoonlijk iets minder. Het neuken was ook prima, veel standjes gedaan, lekker met haar stevige borsten gespeeld en ze deed zelf lekker actief mee. Sarah kan ook wel tegen een stootje, dus we hebben lekker stevig en diep geneukt en af een toe een pats op die ronde billen kon ze wel waarderen... ;-)

Al met al voor mij een prima date, met een wat vollere en oudere dame dan op de foto’s. Sarah nam ruim de tijd en was lekker actief.
    Ik denk dat als de gelegenheid zich voordoet, ik haar zeker nog eens bezoek, al is de planning wat lastig.

http://www.sexjobs.nl/dames-van-plez...1400-x_6172986
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 21-08-18, 07:43.
Aan het werk...
X