Heemskerk, Priveontvangst, Eromassage/Kim (v/h Patries/Sylvia)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heemskerk, Priveontvangst, Eromassage/Kim (v/h Patries/Sylvia)

In de telegraaf adverteerde deze dame met erotische massage maar na een belletje blijkt intiem ook mogelijk te zijn. Ik ben de naam van de dame in kwestie kwijt maar kan je wel het volgende vertellen. Ze ontvangt prive in haar flat in Heemskerk en de kosten zijn 50 euro voor erotische massage, 120 euro voor een half uur intiem en 175 euro voor een uur intiem. Naar mijn mening wel erg hoge prijzen zeker voor wat je er voor krijgt. De dame is een nog-net-niet-junk-achtig type en haar woning is op zijn zachts gezegd een zooitje. De daad moet gebeuren op een 2 persoonsmatras die op de grond ligt met daarop een oude vieze deken. De dame is niet geschoren, zoenen doet ze niet, beffen niet en alles is safe, ook pijpen. Eerlijk is eerlijk, ze heeft een redelijk figuurtje (wel mager) met mooie borsten maar qua kont valt het tegen. De vriendelijkheid vind ik ook matig, ze is niet echt een babbelaarster. Tijdens de daad komt er geen kreun of zucht uit. Hygiene ruim onvoldoende. Een keer nooit meer, te mijden dame dus.....

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 09-04-17, 18:39.

Re: Heemskerk, Priveontvangst , Sylvia (voldoende)

Ook eens langs geweest bij deze dame. Afspraak gemaakt en naar haar flat in Heemskerk. De recensie van Waterman is een goede. De flat is alleen geen zootje maar een compleet uitgewoonde woning waar het te vies is om eigenlijk te gaan liggen. Het is inderdaad een net nog geen junk achtige dame. Ik had gekozen voor een massage van een half uur. (€50) Dat is nog gelukt al stelde de massage weinig tot niets voor. Dit was eenmalig!!! Het was een matige vertoning.
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 18-10-16, 08:32.

Commentaar

Nieuwe recensie

Vrijdag bij Patries geweest , nooit meer !!! een vieze boel op de foto's op speurders zie je een frisse jonge meid ( waarschijnlijk haar dochter ) in [praktijk is het helemaal niets.
      Vies huis overal poep van de vogels ongeveer 10 stuks overal katten , het bed waar het op gebeuren moet is vies je voorganger heeft er ook op gelegen niets wordt schoongemaakt.
      Massage was helemaal pet Ik had gewoon weg moeten gaan maar ja .
      Kon hem niet eens omhoog krijgen van ellende na 15 minuten en 50 euri amper gelukkig weggegaan met overal jeuk voor je gevoel gadver.
      tijdens het "streel werk van massage is geen sprake "wordt de volgende klant alweer binnen geloods door de telefoon belt gewoon door .

Nooit meer jongens
      Laatst gewijzigd door itsme; 02-09-14, 12:42.

Commentaar

Re: Heemskerk, Priveontvangst , Patries/Sylvia (matig)

Vandaag maar weer eens langs Patries gegaan omdat ze zo lekker dichtbij woont voor mij.... maar jezus wat een afknapper. was het de eerste keer al erg nu is de kamer waar zij ontvangt echt een groot uitgeleefd hok met een vieze matras op de grond en een wasmachine die aanstaat.

Ik besloot om alleen voor een handmatig hoogtepunt te gaan met massage. Nou die massage was niet meer dan alleen wat gewrijf en daarna begon ze me te trekken. Ze hield haar kleren aan, waar ik eigenlijk niet rauwig om was. Ze had een vieze oude spijkerbroek aan en een goor topje. Dit is echt met stip een te mijden meid. Alsjeblieft ga er niet heen het is echt zonde van je geld..... nooit meer......

Commentaar

Re: Heemskerk, Priveontvangst , Eromassage/Kim (v/h Patries/Sylvia)

Hallo,
          Ook ik ben er in getrapt. Ik was niet zo slim om eerst dit forum te raadplegen. Ik was naar haar toe gegaan voor een eromassage (handmatig hoogtepunt). In de advertentie zegt ze dat ze 44 is, ze is eerder 64! Die leeftijd klopt gewoon niet. En dan het huis ... Tsjeemiggggggg!!!!!!!!! Wat een keet bij haar in huis zeg! Het zeil op de vloeren krult bij de plinten omhoog, stof ligt er van jaren. Ik had meteen rechtsomkeer moeten maken , maar ik gaf haar het voordeel van de twijfel. In haar slaapkamer was het al niet veel beter, wat een smerige bende! Ik moest op een vies kleedje op mijn buik gaan liggen, nou ja ... ik zou wel zien. Spijkerbroek hield ze aan en BH ook. En toen dus masseren, of liever gezegd wrijven ... Ik werd er totaal niet opgewonden van. Na een tijdje mocht ik me omdraaien en begon ze me na wat gewrijf af te trekken. Wat een sof! Die vrouw kan er echt helemaal niets van! Doordat ik totaal niet opgewonden werd kwam ik ook niet klaar en duurde het haar kennenlijk te lang. Dat liet ze weten door te zuchten en te steunen en steeds van handen te wisselen, omdat ze moeie handen kreeg. Op een gegeven moment zeg ze: Let je wel op de tijd, je half uur is bijna om. Dat was de druppel. Ik zei dat ze er maar mee op moest houden, snel mijn kleren aangedaan en toch maar mijn beklag gedaan. Van geld terug wilde ze niets weten ... ze had immers haar ´best´ gedaan?!
          Heren, wat je ook doet, ga hier alsjeblieft niet heen. Dee vrouw is een complete afgang, kan er helemaal niets van, heeft er geen zin in, is niet aantrekkelijk en een ongelofelijke smeerpijp!
          Niet heen gaan dus, nooit!
          Laatst gewijzigd door itsme; 14-07-14, 09:36. Reden: privacy

Commentaar

Aan het werk...
          X