Amstelveen, priveontvangst Amstelveen, Paula

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amstelveen, priveontvangst Amstelveen, Paula

Onlangs Paula bezocht. Dit is overigens een andere Paula, waar al een recensie van bestaat. Hier een link naar deze Paula.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Paul...5380&show=home

Hele vriendelijk jonge dame, met mooi uiterlijk en grote borsten. Half uur binnengeweest en lekkere sex met haar gehad. Ze komt heel geil over en had er duidelijk zin in om lekker genomen te worden. Zo gezegd zo gedaan. Na pzc wat prettig was, maar had wel langer gemogen, een arsenaal aan standjes afgewerkt.

Deze dame ga ik vaker bezoeken. Op Kinky staan meer recensies over haar.

Re: Amsterdam West, priveontvangst , Paula(uitstekend)

Ik ben bij deze dame in nieuw west slotervaart ook een keer geweest. best strak lijfje en geile pijpdate gehad zonder condoom. en toen klaargekomen op haar grote borsten.

was redelijke flat, niet bijzonder luxe of gezellig maar een pijpbeurt op het matras lukte paula wel!

Commentaar

Ben 2 weken geleden ook bij haar geweest. Ze ziet er inderdaad uit zoals op de foto. Ik heb met haar een uurtje doorgebracht, pijpen beffen, neuken in verschillende standjes, en uiteindelijk klaargekomen in haar mond. Sex was prima kon ook nog leuk met haar praten ( in het engels ). Kortom ik ga zeker binnenkort nog eens terug.

John

Commentaar

Vanochtend deze Paula bezocht in de buurt van het WFC in Amsterdam west. Is de dame van de foto die recent genomen werd. Aardige dame, fris en praat goed Engels. Smeerde gelijk mijn hand vol met babyolie en ik kon uitgebreid met d'r poes spelen. Niet helemaal glad geschoren en een litteken van een flinke keizersnee. Kan wel goed opgeilen, pijpen en heel goed knijpen met d'r doos zonder te bewegen. Had voor een uur betaald €130) maar stond 20 minuten later al weer buiten. Lag ook/vooral aan mij, niet aan haar, maar volgende keer gwoon weer voor een half uurtje (trap er toch steeds weer in .....
        Appartement is OK, en P ruim aanwezig. Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Paula(uitstekend)

Ik ben ook bij dit schatje geweest. Twee keer heerlijk klaar gekomen. Een keer in haar gezicht en tweede keer standje 69 in haar mondje. Het was erg geil allemaal. Leuke meid die voor veel in is

Commentaar

Re: Amstelveen, priveontvangst , Paula(uitstekend)

Ook ik heb deze Paula bezocht, ontvangen in hun mooie appartement in Amstelveen.
            Haar mooie huisgenootje was er ook, en ik heb me laten overhalen om tegen bijbetalen van haar mooie lichaam te mogen genieten. Wat een heerlijk figuurtje heeft Paula! En wat een mooi figuurtje heeft haar vriendin. (Ik weet haar naam niet!)
            Ik heb beide dames heerlijk geneukt. (Haar vriendin kwam voor 50 euro een 20 minuten meefeesten zeg maar)

Mijn voorkeur gaat toch uit naar Paula. Wat een heerlijk geile dame is dit zeg! Mooi slank figuur en heerlijke grote borsten.
            Ze kneep me flink in mijn zak, en sleurde me het bed op, wat een geile tante zeg. Heerlijk!
            Ik heb haar tijdens het beffen 3 keer laten klaarkomen. En inderdaad tijdens het neuken komt ze bovenop je zitten, en houdt dat lang vol! Ze wist me inderdaad goed te knijpen met d'r kutje. Wat een apart gevoel.

Naderhand met de 2 meiden onder de douche, heerlijk geil zeg. Als ik meer geld bij me had dan was ik zeker langer gebleven.
            Heren, geniet van deze dame(s) zolang het nog kan. Paula gaf mij aan dat ze eind maart weer terug naar Brazilie gaan.

Toch maar even een recentie formulier ingevuld. Deze dame is haar afspraken zeker nagekomen. Ik werd vriendelijk ontvangen, alles zag er schoon uit. Al met al een zeer geslaagde date!
            Een dag geen DVP bezocht, is een dag niet geleefd.

Commentaar

Het was voor mij een aparte ervaring voor het eerst met Paula het bed te delen. Apart kan echter heel lekker zijn. Na goed door Paula te zijn opgewarmd door pijpen zonder condoom en heerlijk zachtjes strijken met haar nagels langs mijn ballen, nam ze ineens het heft in handen (normaal ben ik de dominante persoon in bed). Ze pakte mijn tepel tussen haar nagels en kneep daar stevig in. Ze gaf mij opdracht haar hard te neuken. Toen ik na een seconde of 15, naar haar zin, hier nog onvoldoende aan voldeed kneep ze flink door. Hiermee mijn pijngrens, die verder niet zo vaak wordt getest, opzoekend.

Na zo een minuut of 5 te hebben gespeeld, hebben we in verschillende standjes geneukt. Hierbij zaten een paar standjes waarbij ik goed haar kutlipjes om mijn pik kon zien glijden. Hierna hervatte zij het tepelspel, wat extra pijnlijk was gezien dit de tweede keer was deze middag. Na een goede 40 minuten in totaal was het spel uit en hebben we liggen praten, terwijl ze nog een plagerige massage gaf.

Op weg naar huis moest ik nog eens goed denken wat ik er nu precies van vond. Ik kan echter enkel concluderen: snel weer gaan.
              Asian art expert

Commentaar

Ben vandaag weer bij Paula geweest
                Het was weer top
                Ze werkt aleen of soms met een vriendin ( Gabrielle )
                Het is zeker geen illegaal bordeel
                Paula ik hoop nog vele malen bij je op de koffie te komen

Gr Diktrom

Commentaar

Heren wandelaars,

Na het zien van de foto's op Kinky en het lezen van vele lovende recencies heb ik de stoute wandelschoenen aangetrokken en had ik gisteren een afspraak met deze mooie Braziliaanse dame. De positieve recencies bleken helemaal te kloppen. Een mooie dame, met een goed paar billen en borsten waar mijn gezicht helemaal in verdween
                  Ik begon met haar van onderen te verwennen, waar ze duidelijk opgewonden van raakte. Vervolgens even standje 69. Ze bood aan mij te pijpen maar ik was al toe aan het echte werk. Ze ging op mij zitten. Ze begon met reverse cowgirl en ging al snel over op cowgirl. Op die manier kon ik genieten van het uitzicht op haar borsten. Op deze wijze tot een wel heel prettig eindpunt gekomen.
                  Vervolgens tijd om wat te praten, terwijl ze mij heerlijk masseerde. Voor de liefhebbers onder ons: op Kinky geeft ze aan ook aan plasseks te doen. Aan de telefoon vertelde ze dat ze inderdaad aan plasseks doet, maar dat ze overdag niet te weinig drinkt om dit te kunnen garanderen. Aan het einde van ons prettige samenzijn voelde ik toch nog haar warme stralen over mijn lichaam lopen terwijl ze met pretoogjes naar mij keek.

Commentaar

hallo allemaal,
                    paula heb ik ook bezocht.
                    klonk superlief aan de telefoon en bleek dat in werkelijkheid ook te zijn.
                    het is ook een mooie meid met een lekker figuurtje.
                    doet zeer goed haar best om het je naar de zin te maken.
                    dus eigenlijk is alles positief , net zoals de meeste recencies hier.
                    alleen had ik ondanks alles de bekende KLIK niet met haar.
                    kan niet uitleggen waarom , is een gevoel.
                    en gelukkig ervaart iedereen dit anders.
                    ik zou haar echter wel aan iedereen aanraden.

Commentaar

Braziliaanse Paula, 23 jaar, Amstelveen. Werk sinds een maand of zeven bijna iedere dag. Adverteert op de welbekende zustersite. 130 euro voor een uur.

Accommodatie: zeer matig
                      Een opgeruimd en schoon appartement in een onaanzienlijke flat in Amstelveen. Verder zeer ongezellig en lelijk binnen. Uitgeklede slaapkamer. Niet luxe.

Uiterlijk: net voldoende
                      Leuk koppie. Gemiddeld aantrekkelijk. Ondeugende ogen. Ziet er uit zoals haar foto's in haar advertentie. Er mag echt geen halve kilo bij of ik zou haar aan de mollige kant noemen. Grote tieten die al wat hangen. Klein. Grote keizersnee op haar buik. Mooi haar. Ik had moeite met haar lichaamsgeur.

Sociale vaardigheden: onvoldoende
                      Afwachtend en kat uit de boom kijkerig. Achterdochtige blik in de ogen. In gesprek niet boeiend. Betweterig en puberaal op een verkeerde manier. Veel met telefoon bezig.

Sex: net voldoende
                      Zoent en neukt aardig. Pijpt wat lafjes. Een facial of CIM is mogelijk maar ze gaat er niet even lekker voor zitten zeg maar. Weinig initiatiefrijk maar wil toch dominant zijn.

Samenvattend zeg ik dat je voor 130 euro het beste een echt feestje kan gaan bouwen bij een andere dame. Keus zat. Paula is een afrader wat mij betreft.

Commentaar

Vorige week een prima bezoekje gebracht aan Paula. Mij in elk geval goed bevallen. Moesten wel even aan elkaar wennen en ik vind haar begrip van de Engelse taal nogal matig, waardoor het praten soms wat minder goed gaat. Ze neemt wel lekker initiatief en dat vind ik wel prettig. Zoenen deed ze wat zuinigjes, maar wel lief. Ik heb haar ook een uitgebreide massage gegeven, waardoor het bezoek uitliep naar 90 minuten (voor 60 betaald). Tussendoor lekker in de nodige standjes geneukt en 2 keer heerlijk klaargekomen. Ik ga haar zeker vaker opzoeken, maar heb daarnaast ook nog wel andere dames die ik wil bezoeken.

Commentaar

Net bij Paula geweest. Voor het eerst. Was niet zo slim omdat ik net zwaar getrained had en heel slecht geslapen... We hadden even een kleine spraakverwarring in het begin maar na een koude start was het ijs snel gebroken. Sex was prima maar ik kwam veel te snel, maar wel lekker, klaar. Daar ik echt moe was gewoon gezellig geklets en beter kennis gemaakt.

Hoewel sex wel belangrijk is....is sfeer dat ook. Wat mij betreft mag de plafonaire er wel af en vervangen worden door een leuke lamp en wat andere sfeermakers...

Leuke meid hoor. En lekker. Afgesproken om snel weer...af te spreken.

Commentaar

Vorige maand ergens ook deze Paula mogen zien. Ze bood toen gelijk een trio aan met Gabrielly.

maar niet gedaan omdat ik niet genoeg cash bij had. gebruik gemaakt van de diensten die Paula aanbiedt op kinky.
                            niet echt mijn type, maar prima seks!

Commentaar

Vorrige week ook maar eens naar amstelveen getrokken, communicatie ging wel heel stroef over de telefoon en werd helaas niet beter tijdens mijn bezoek. Adres is makkelijk te vinden en eenmaal boven staat daar een klein vrouwtje in een heerlijk niets zeggend jurkje tegen over mij met borsten die er om vroegen om mee gespeeld te worden. Hoewel ze haar best doet om het je naar de zin te maken en ze een prachtig lichaam heeft en een mooie vrouw is zal ik het toch bij deze ene keer laten want het kon me verder niet bekoren.Niet slecht maar gewoon niet voor herhaling vat baar.

Commentaar

Ben onlangs ook bij deze dame langs geweest in de tijd dat ze in Amsterdam West werkte, dat was dus vorig jaar.

Ik vond haar niet arrogant, eerder doortastend en erg bijdehand. Communicatie ging redelijk met haar Engels.
                                De sex vond ik een beetje gemaakt met al dat fake gekreun en ze is wat te gehaast. Ze forceert veels teveel.
                                Verder is ze aardig en de foto's kloppen met de werkelijkheid. Goed figuur, lekker slank, borsten waar goed maar kon niet meer herinneren of ze echt of van plastic waren.
                                Jammer dat je daar geen wasgelegenheid hebt om te douchen.

Goede ervaring dus!

Commentaar

Mja, ik ben ook wel eens geweest. Beetje girl next door, wel leuk en een beetje onschuldig koppie. Ze wist mij te melden dat ze deze of volgende maand weer naar Brazil terug ging om haar geveltje te laten liften, en implantaten in haar billen te laten zetten, en het vet uit haar buikje te laten zuigen. Echt nergens voor nodig, maar ze wil er graag meer uit zien zoals haar vriendin Gabrielle.

Verder wou ze graag hard geneukt worden, maar volgens mij wou ze mij gewoon zo snel mogelijk het rubber vol laten schieten en daarna het uurtje volkletsen. Ik ging met gemengde gevoelens weer weg in ieder geval.

Commentaar

Afgelopen week ook nog eens een bezoek gebracht aan Paula, voordat ze weer terug naar Brasil gaat.
                                    Het was een leuke date. Wat een heerlijk figuurtje heeft ze toch. Ze vertelde me idd dat ze haar boobs laat liften, wat inderdaad totaal niet nodig is.
                                    De sex was heerlijk. Lekker geil ook die kreun geluiden. En dat gebrekkige engels: "Fuck me hard in my poes"

Na haar operaties zou ze na een half jaartje weer terug komen naar NL.
                                    Een dag geen DVP bezocht, is een dag niet geleefd.

Commentaar

Ik ben vorige twee maanden geleden bij paula geweest.
                                      Misschien ging ik met teveel verwachting naar haar toe.
                                      Dat kwam doordat de foto's mij dat vertelde.

Als ik voor het eerst naar een dame ga, dan spreek ik voor 30 minuten af.
                                      Dat heb ik bij deze dame ook goed aangedaan.
                                      De mogelijkheden die zij deed werd zonder passie gedaan.
                                      Het pijpen een hapjes en likjes.
                                      Haar cup D is inderdaad een leuk gezicht.

Commentaar

Re: Amstelveen, priveontvangst , Paula(goed)

Ik ben 2 weken terug weer bij Paula geweest. Twijfelde wel of ik zou gaan aangezien de vorige keer een beetje tegen viel. Had toen het idee dat ze me gewoon zo snel mogelijk klaar wilde laten komen. Nu deed ze dat in ieder geval niet. Eerst heeft ze me heerlijk gepijpt waarna ik haar langdurig heb verwend. Hierna in verschillende standjes en met tussenpozen klaar gekomen. Ik vond haar in ieder geval een stuk relaxter dan in maart/april vorig jaar. Wel jammer dat ze naar een dokter is geweest om wat aan haar lichaam te doen. Je ziet wel erg grote littekens.

Commentaar

Re: Amstelveen, priveontvangst , Paula(goed)

Deze dame was tijdens haar vorige verblijf al erg lekker om te zien, met wat dominante houding waarbij ze graag met haar weliswaar droge kutje op je gezicht wil zitten, pijpem doen wat matig. Praat veel tojdens de daad en liet ze wel hard nemen.

Inderdaad toen gabriella als toetje pittig in douche en bed doorgeneukt, zij was wel overal kletsnat en had geen extra vulling meer nodig, afwachten tot zij ook weer komt

Eeuwig jammer van de borsten.