Hoorn, priveontvangst, Era Filomena

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoorn, priveontvangst, Era Filomena

vorige week voor het eerst in mijn leven een bezoek gebracht aan een dame (Era Filomena). Na een lange tijd van twijfel toch eens de stoute schoenen aangetrokken. Ik wou dat ik dat eerder had gedaan. Ik heb een goede date gehad. Ik heb de date als heerlijk geil ervaren waarbij. Haar voorkomen is wellicht niet de mooiste maar voordat ik wat had kunnen zeggen stonden we al te zoenen en begon ze me uit te kleden en haalde direct mijn lul uit mijn broek om direct te beginnen met pijpen. Nadat ik haar ook de kleren had uitgetrokken zijn we verder gegaan met 69. Ik heb haar lekker gevingerd en gebeft waarbij zij zelfs 2 keer klaarkwam, terwijl zij mij lekker aan het trekken en het pijpen was. na ongeveer een kwartier kwam ik super klaar en spoot ik lekker over haar lichaam. na even een momentje van bijkomen stelde ze een body tot body massage voor. om een gegeven moment vroeg ze me om mijn kontje is omhoog te doen, waarbij ze mij lekker in mijn kontgaatje vingerde, daarna gingen we weer verder met body to body waarbij ze heerlijk met haar tieten mijn lul verwende en het niet kon laten mij weer te pijpen. vervolgens kwam ze lekker boven op me zitten en heb ik haar doggy genomen. Omdat ik nog een keer lekker over haar heen wilde spuiten om een gegeven moment opgehouden met neuken en begon ze me weer te pijpen en trekken waarbij ik haar nauwe kut weer verwende waarbij het vocht uit haar kut blijf stromen. Nu had zij mij ook weer op mijn hoogtepunt en spoot ik nog lekker over haar heen. even bijkomen toen lekker douchen en na anderhalf uur stond ik weer buiten. Het was de € 125,00 meer dan waard.

Huidige contactinfo:

Gebruikte namen: Era Filomena

Locaties: Grootebroek, Drachten

Websites waar ze op te vinden is:
    Sexmarkt
    Speurders

Link naar Era Filomena
    Link naar Era Filomena
    Laatst gewijzigd door theinspector; 29-12-11, 18:48. Reden: Link verwijderd

Re: Drachten, priveontvangst , Era Filomena(uitstekend)

ze ontvangt nu in de omgeving Hoorn nh

Commentaar

Re: Grootebroek, priveontvangst , Era Filomena(uitstekend)

Gisteravond met Era een erotische massage beleefd
      De recensie van hns514 klopt helemaal

Zeker herhalings gevaar

Commentaar

25-5 Era filomena bezocht.warm buiten maar binnen tropisch,heet en supergeil.
        Eerst lekker bakkie gedaan.
        Daarna van de 1e tot de laatste minuut genieten.
        Pure lust en geilheid!

Commentaar

Heb deze dame ook eens bezocht echt een lekker ding,dat was nog in franeker of zo
          lekkere massage,en lekker geil vrijen

Commentaar

Era is bloedje geil en geniet van sex in alle mogelijk variaties en standjes. Bij haar spatten de vonken er werkelijk vanaf.
            Echt een aanrader voor de liefhebber van een maatje meer en van kinkysex. Ik ben nu drie keer geweest en geniet van elke minuut met haar. Op verzoek regelt ze ook een bi-man erbij voor een trio. Dat heb ik uitgeprobeerd en was geweldig.

Voor zover mij bekend is haar nieuwste advertentie te vinden op:
            http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...e/default.aspx

Commentaar

Ja onze Era kan niet genoeg geprezen worden.

Relaxte dame, heerlijk lijf ,geeft spetterende massages met alle extra,s waar bij anderen een flinke meerprijs voor berekend wordt

Liefhebbers van plassex zitten bij Era ook goed,ze lag boven op mij en liet haar warme vocht tussen m,n benen door over m,n lul lopen ,geweldig geil

Anaal kan ze je ook prima verwennen,met vingers , dildo en zelfs een voorbinddildo ,super lekker

Ik ben nu meerdere malen bij je langs geweest Era en als je niet zo ver weg zat kwam ik vandaag nog langs.
              We moeten snel weer eens een afspraak regelen want het is al weer veel te lang geleden dat ik bij je was.
              xxx
              Ton

Commentaar

Door de positieve verhalen op ons volprezen forum heb ik enkele weken geleden contact gezocht met Era. Het mailcontact verliep uitermate snel en netjes. Veel informatie gekregen, waardoor mijn zin alleen maar groter werd. Na een aantal mailtjes en telefoontjes vorige week een afspraak gemaakt het Era. Opnieuw opvallend netjes en nauwkeurig.
                Na een rit door de mooiste plekjes van Noord-Holland bij Era aangekomen. Ik wist door de verhalen eigenlijk precies wat ik kon verwachten en toch ben ik volkomen verrast door de hele behandeling. Zo super! Tot en met de muziek, de douche, de... de alles...
                Om niet alles te verklappen zal ik niet tot in detail alles vertellen maar: Ik heb op mijn buik gelegen, ik heb op mijn rug gelegen, ik heb op handen en knieen gestaan, en in elke positie heb ik zo ontzettend genoten. Tot en met het handwerk waarmee ik het wilde laten eindigen was alles zo geil, zo lekker...
                Ik ga weer sparen.
                En Era: van iets lekkers mag het altijd een onsje meer zijn!!

Commentaar

Vorig jaar oktober heb ik Era bezocht (zie recensie hierboven) en onlangs ben ik voor een tweede keer geweest. Heeft in de tussentijd nou echt niemand geschreven? Of er is niemand geweest, of iedereen wil Era voor zichzelf houden... Nou, ik wil toch echt nog een keer wat kwijt over Era. Als je tevreden bent met een uitgerookt werkhol, of je kleren onder de kattenharen, 538 hard op, klaarmaken en wegwezen, dan kan je overal terecht. Ben je echter op zoek naar een stuk aandacht, een verzorgde werkplek, geweldige opbouw en een nog geweldiger orgasme, dan moet je toch echt bij Era Filomena zijn. De tweede keer is er misschien wat lekkere spanning minder, maar het intense gevoel is daarentegen veel prettiger. Zij wist nog precies hoe ik het einde, het klaarkomen wilde hebben, en daar heeft ze met veel enthousiasme voor gezorgd. Een van de weinige dingen die ik zelf kan, aftrekken, doet zij zo geweldig. Die langzame halen, de massage van het topje, heerlijk!! Dat was natuurlijk geen anderhalf uur, dus een heerlijke massage, heerlijk zoenen, heerlijk pijpen (kort) en natuurlijk wat kletsen. Zoals ik vorige keer al zei: ik ga weer sparen. Ik ben vaste klant geworden!!! Era Filomena zorgt het lekkerst voor saus van aspergers! Tot gauw.

Commentaar

Afgelopen donderdag hier voor het eerst geweest. Ontvangt in soort zomerwoninkje in de polder. Kwam aan al mijn wensen tegemoet. Lekker vol lijf, echte milf. Ik ga hier nog wel eens terug.

Commentaar

Hoorn en omgeving Era Filomena

Era - Filomena,

Begin maart weer eens een middag bij Era Filomena geweest.

Is een schat van een vrouw. Ze is erg hartelijk en volledig gastvrij.
                      Met de ontvangst in haar kamer, maar ook haar ontvangst op/onder/in haar lichaam.
                      Je kunt er eigenlijk geen genoeg van krijgen.
                      Ze werkt verslavend - ze werkt gelukkig redelijk in de buurt.

Ze ontving mij al helemaal naakt, gedoucht en klaar voor een verwennend uurtje.
                      Ook niet verwachtte ik een massage, maar ze deed het wel en erg spannend omdat je op je buik ligt en niet ziet wat ze doet of waarmee.

Ineens voelde ik mijn pik en ballen omvat door een warme gloed. Ze deed een plas - oh mannen ZO GEIL!
                      En niet vies - weet dat nou toch eens ! Urine is steriel en lekker nat!

En dan die kut van haar.
                      Een echt grote met die lange schaamlippen, waartussen je eigenlijk zou willen wonen.
                      Zalig om daartussen te likken en haar klitje te vinden.
                      Ik weet niet of ze "met ons klanten" klaar kan komen, maar voor het plezier maakt dat niet uit.

Aanrader!

Gerard
                      Het is zo heerlijk zo geil te zijn

Commentaar

Re: Grootebroek, priveontvangst, Era Filomena

Geweldige ervaring. Ontvangst geweldig: geile witte hold-ups, kont en geschoren kut heerlijk naakt. Massage verrukkelijk, maar hield ik niet langer dan een kwartier uit, omdat ik naar het bed verlangde. In verschillende standjes twee keer klaar gekomen. Fantastische GFE-ervaring. Is lekker mollig en heeft een prachtige kut waarbij de schaamlippen niet - zoals bij veel anderen- naar buiten puilen. Is echt bij je betrokken. Ook heel prettig om met haar te praten. Naast het neuken ook het pijpen zonder condoom heel lekker. Ontvangt in beschaafde, zeer hygiënische omgeving. Pré is ook dat Era niet rookt en bij het kussen dus heerlijk fris smaakt. Beschaafd en tegelijk zo heerlijk geil.

Commentaar

Wat een weinig reacties bij deze geweldig lieve,spontane,maar vooral geile vrouw.Ik had al veel over haar gehoord,dus eindelijk had ik t geld bij elkaar;slechts 110 euro voor 1 en n half uur,daar ik licht gehandicapt ben,ik ben 57 en heb n lichte evenwichtstoornis en nog wat andere klachtjes,maar die hou ik voor mezelf
                          ik ging met de taxi naar the middle of nowhere,kwam n half uur telaat,daar de taxi mij pas om kwart voor 12 op haalde,ik dacht;ja hoor,anders altijd op tijd
                          maar goed,era smste nog van;waar blijf je nou;ik schreef terug;ben er bijna
                          en eindelijk,ze had de deur al op n kier staan en stelde mij op mijn gemak en n bakkie gedaan,ze zat gelijk aan me,heerlijk
                          ook gelijk tongen en ze vond dat ik dat heerlijk deed,alleen jammer dat ik rook,de volgende x haalt ze voor mij n mondspray,lief he,dus echt n vrouw die er echt van geniet.ik had wel n kamagrapil genomen,jongens wat n geweldig spul is dat,hij werd en bleef keihard mijn vriendjevan 17cm
                          ik kon op de massagetafel liggen,hemels,wat kan era lekker masseren
                          na n half uurtje gingen we op bed en nog even gemasseerd en body to body,mmmmmm en toen licht gespankt en voelde ineens n vinger voorzichtig mijn anus verkennen die nog maagd is,mmmmm

nu ben jij aan de beurt zei ik,ik ben heel erg vrouwgericht en beffen is mijn hobby;ze zei kom maar en ze had maar n enkele x gesquirt en t lukte bij haar,geweldig,ze wilde steeds meer en meer,en kwam denk ik 5 x klaar,mmmm,zo geil als n vrouw klaar komt en haar hele geile en mollige zachte lichaamn genoot en ik ook
                          en toen t pijpen,heerlijk,zo n zacht zuigend mondje op mijn stijve,mmmmm
                          later deed t wat schijnend zeer,kwam door dat ik heel weinig sex had gehad de laatste jaren
                          t neuken was ook heerlijk,era on top,in control,mmmmm
                          en afgemaakt met een heerlijke handjob,t spoot tot aan mijn kin,mijn god,wat een ervarin

ff gedouched en allebei bijgekomen en precies half 3 kwam de taxi mij weer ophalen,wat n timing

era bedankt,ik kom gauw weer terug en ik ben voor veel in en bischierig,dus n trio,mmmmmm

xxxx aadbeftlekker

Commentaar

was geweldig,voor herhaling vatbaar,zie recensie boven van aadrockt

tot gauw era

Commentaar

Re: Grootebroek, priveontvangst , Era Filomena

Oorspronkelijk geplaatst door jeetee
                              Hallo,

Is zij nog bij jou op bezoek geweest?
                              Ik heb een heel goede kennis (Haarlem) waarbij hetzelfde het geval is.
                              Ik kan hem wel halen/brengen, maar daar voelt hij zich niet zo lekker bij.

Ik hoor graag van je - en wat waren de kosten?
                              zij is net bij me thuis geweest in Zaandam...ze kwam om 10 uur en ging om ongeveer half 12 weer weg en de kosten slechts 125 euro en era geniet er ontzettend van en is ook n hele lieve dame en kan heerlijk masseren en pijpen
                              ze adverteert op sexjobs onder era filomena
                              groetjes aad

Commentaar

Grootebroek, priveontvangst, Era Filomena

Mannenbroeders, wat een heerlijke meid is Era Filomema.
                                Ze heeft bijna uitsluitend pluspunten.
                                Een geweldige hartelijke vrouw met een zéér opwindend lichaam, waarmee ze mij in alle staten van geilheid weet te brengen.
                                Al in de auto op weg naar haar toe (bij de 2e x) blijkt mijn broek toch weer te klein en moet ik me inhouden niet al te veel te stimuleren, omdat ik dan al klaarkom.
                                Bij ons wederzien tongen we als vanouds en kan ik mijn handen niet thuishouden. Ze zijn al op weg tussen haar volle dijen naar haar prachtige kut.

Groot, mooie warme schaamlippen, al een beetje vochtig. Als ik even later dan naar haar kutje afzak zie ik al dat heerlijks vlak voor me. Ik kus en lik alle plekjes van haar vagina en probeer mijn tong diep in haar te steken wat natuurlijk in die stand niet goed lukt.

Met een "ga maar even liggen" neemt ze de spanning bij wat weg en masseert zij mijn rug. Verrassende dingen heeft ze.
                                Aan de voorkant wordt mijn Eugene aanvankelijk overgeslagen, terwijl hij zich toch voor zijn aanwezigheid niet schaamt.
                                Gelukkig - zij weet hem te vinden en HOE!

Op bed gaat geilheid over naar een gelukzalige seksmiddag.
                                Wat kan je met haar genieten. Ze pijp je sappen vanuit je tenen naar boven in starthouding. Vóór de ontlading draait ze zich om en vraag ze met haar machtige kont naar je omhoog haar te neuken - hard te neuken.
                                Maar ja likken is ook zo lekker, dus ik duik onder haar en verdwijn bijna geheel in haar natte kut.
                                Ik droom ervan haar schaamlippen over mijn oren te kunnen doen.

Haar clitoris is erg gevoelig voor het likken heerlijk voor haar, maar oh zo lekker voor de beffer.
                                Ze kwam klaar en dat gaat niet rustig.

Mensen wat een genot om een middag met haar door te brengen.

Ben al weer terug geweest na de eerste keer en zonder enige terughoudendheid is het bovenstaande waar.
                                Ik wordt een heel regelmatige bezoeker van haar.

BBBrrrr
                                Het is zo heerlijk zo geil te zijn

Commentaar

Beste bezoekers,

Als mensen een priveadres zoeken in Noord Holland is dit zeker aan aanrader. Era is een prachtige vrouw, zeer hygiënisch,en geeft precies wat je graag wilt. Een aanrader dus de bovengenoemde reacties kloppen precies. Wat vooral mooi is dat ze er zelf ook met volle teugen van geniet en dat kom je zelden tegen.

Ook voor de soft sm en het anaal geven is ze meer dan goed. Ze haalt alles uit de kast om het de klanten naar de zin te maken. Al met al als ik een cijfer mag geven is het toch een dikke 10. Era bedankt voor het geweldige uur met jou en voor de nieuwe klanten zou ik willen zeggen: hier krijg je zeker waar voor je geld.

Landschot

Commentaar

Gisteren voor het eerst een bezoek gebracht aan Era Filomena. Ze ontvangt op een leuke en discrete plek in de polder. Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen met een kopje koffie. De massagetafel stond gereed en op het bed waren alle mogelijke attributen uitgestald. Na een korte kennismaking, onder het genot van de koffie, kon ik "de kleine man" gaan wassen en mocht ik daarna plaats nemen op de massagetafel. Era ging voortvarend aan de slag met de rug, billen en benen en daarna mocht ik mij omdraaien waarna de voorkant grondig werd gemasseerd. Era was inmiddels naakt en nodigde mij uit om samen op het bed plaats te nemen. Eerst weer de rug met een body to body massage en daarna de voorkant. Daarna kwam de kleine man uitgebreid aan bod. De kleine man wil bij mij graag groeien als ik zelf ook lekker aan de slag mag met een vrouw. Zoenend, vingerend en lekker sabbelen aan de borsten van Era zorgden voor een erectie. Era genoot zichtbaar en hoorbaar van al het lekkers en gaf nog wat aanwijzingen om het vingeren nog lekkerder te maken. En toegegeven, Era heeft een goddelijk kutje wat je heerlijk kan beffen. Om te voorkomen dat ik bij al dat lekkers zou klaarkomen zijn we even in een lagere versnelling gaan zitten. Na enige tijd was dat supergeile gevoel wat weggezakt en konden we er weer volgas tegenaan. Soepel werd het condoom omgedaan en kwam Era bovenop mij zitten. De kleine man, inmiddels op oorlogssterkte, verdween geheel in de heerlijkheid van Era. Era liet zich niet onbetuigd en ging lekker tekeer waarna ik het niet meer houden kon en heerlijk klaarkwam. Ook Era had lekker genoten en moe maar voldaan hebben we daarna nog even lekker liggen praten op bed. Era zeept je dan ook nog lekker in bij het douchen.......dus wat wil je nog meer. Era, bedankt voor de fijne avond en ik kom zeker nog eens bij je terug om je lekker te verwennen en verwend te worden.

Commentaar

Sexgodin Award!!!!

Als er een fanclub zou zijn van Era Filomena dan word ik gelijk lid.
                                      Era is een waar fenomeen. Paar weekjes geleden 1,5 uur genoten en inmiddels heb ik een bezoek aan Era onderdeel gemaakt van mijn maandelijks welzijns/genots uitje. Dus een nieuwe afspraak gemaakt die maandelijks zal worden herhaald om te genieten. Haar voorliefde voor sex, willen pleasen bij wederzijdsrespect , beschikken over een heerlijke fantastische smulpoes en lekker rubens lijf zijn ingrediënten voor een spetterend samenzijn.
                                      Ook haar erotische opwarm massage mag er zijn en de passievolle tongzoenen geven een echt GFE gevoel.
                                      Deze topper krijgt van mij de sexgodin award 2016

Commentaar

Era is een lieve vrouw die zeer bekwaam is met haar handen. Behalve de massage van het lichaam op een tafel, heeft ze me op het bed heerlijk afgetrokken. Ik kwam de tweede keer kronkelend klaar. Daarvoor heb ik haar gebeft en gevingerd. Era heeft een opvallend grote kut en speelt het spel lekker mee. Ze heeft inmiddels een fanclub zoals je op de site kunt zien en daar is ze best groos op, om het maar op z'n Westfries te zeggen. Als je naar Era gaat, kom je zeker aan je trekken 😀

Commentaar

Vandaag zat ik opeens met een hete bui en heb ik Ero maar gebeld. Ik was bij deze dame nog nooit op bezoek geweest maar de recensies waren goed. Ik moet zeggen dat ik hier een fantastische date heb gehad. Eerst lekker massage, gevolgd door een b2b massage en deze werd gevolgd door een heerlijke vrijpartij met alles erop en eraan. Na afloop een alle olie er weer afspoelen onder de douche en met een voldaan gevoel naar huis.