Amsterdam (Soms Groningen), priveontvangst , Sexyelise ( elise )

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam (Soms Groningen), priveontvangst , Sexyelise ( elise )

Heb Elise via de chatbox van hookers.nl leren kennen en toen ze aangaf dat ze naar groningen zou komen om daar mensen te ontvangen kon ik natuurlijk niet wegblijven (had haar getipt). Nou ze is zkr de moeite waard want pijpen kan deze dame als geen ander. Zo wat was dat lkkr en ze heeft me ook nog anaal verwend. Gewoon een toppertje

Morgen gaat ze weer terug maar in Juli komt ze zeker weer naar het noorden, daarnaast ontvangst ze ook in
    Beverwijk, Amsterdam en Antwerpen.Haar leeftijd is overigens 30 jaar en haar cupmaat F. Haar advertentie staat op Kinky. Zeker een bezoekje waard.....
    Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 29-06-11, 16:02. Reden: Verkregen info

amsterdam, priveontvangst , Sexyelise ( elise )(uitstekend)

Nou vorige week bij SexyElise geweest. Voor de eerste keer en net toen ik naar binnen ging belde een vriend dat hij met een lekke band stond. Dus moest ff weg en had haar beloofd zo weer terug te komen. Ze is heel relaxed en aardig. Weet precies wat ze wil en niet wil. En maakte er ook geen probleem van dat ik even weg moest.

Dame ziet er goed en is iets voller waar ik van hou met heerlijke grote borsten en is zeer sociaal en spontaan. Een echte GFE en absoluut geen klokkijker dus. Zonder dollen deze dame kan het beste pijpen van alle dames waar ik ben geweest, een echte aanrader deze Elise! Ik zal voor de rest niet te veel verklappen maar er is een hoop mogelijk[IMG]forum.kinky.nl/images/smilies/wink.gif[/IMG].

Ze gaat mij zeker vaker terug zien en vraagt ook een normale prijs en rafelt niks af. [IMG]forum.kinky.nl/images/smilies/biggrin.gif[/IMG]

9.5/10

Linkje voor de geinteresseerden;

http://www.kinky.nl/Advertentie_Vrol...1958&show=home

Commentaar

Re: Amsterdam (Soms Groningen), priveontvangst , Sexyelise ( elise )(uitstekend)

Ik ken sexyelise ook van de chat, we hebben elkaar al heel wat gesproken, en is en gezellige meid, ik was daarom ook op zoek naar een betrouwbare dame en geen haastwerk omdat het voor mij de eerste keer was, en omdat haar specialiteit pijpen was wilde ik dat wel is mee gaan maken of het inderdaad zo was,want ik moest toch die kant op dus heb ik een afspraak met haar gemaakt, nou ik kan je vertellen ben nu nu nog aan het nagenieten, het was echt verrukkelijk, en dan met die grote borsten erbij wat wil je nog meer, ze trok me heerlijk af, en spoot er met geweld uit.
      Ze is wat voller maar dat mag de pret niet drukken.
      Ze is erg vriendelijk en neemt de tijd voor je, dat vindt ik erg belangrijk.
      Sexyelise als ik weer is in de buurt kom dan zie je me zeker weer.
      Een dikke knuffel en je bent zeer zeker voor mij een 10 waard.

Commentaar

Re: Amsterdam (Soms Groningen), priveontvangst , Sexyelise ( elise )(uitstekend)

Jaren na een slechte ervaring het er toch weer op gewaagd.
        Na het lezen van deze thread was ik overtuigd, en ging met hoge verwachtingen naar onze afspraak. Aan de telefoon kwam ze erg aardig over en dat was niet anders bij ontvangst - wat een leuke warme dame. En, voor de liefhebbers, een prachtig rubensvrouw met een mooi lief gezicht.

Ik had voor 1 uur gereserveerd, wel aangegeven dat het wat mij betreft wat uitloop zou mogen hebben, tegen betaling uiteraard. Na een kort samen gedoucht te hebben zijn we naar haar kamer gegaan zijn we op bed gaan liggen. Heerlijke elkaar betast, bj('s) ontvangen, wat over en weer gekus op het lichaam en veel gekletst, het was naast erotisch ook gewoon wel gezellig. Na een tijdje intiem gegaan maar dat uiteindelijk gestaakt wegens het verhit raken van ondergetekende, daarna handmatig en met de mond tot een hoogtepunt gebracht. En toen was het alweer 2 uur later...

Kortom, eindelijk een positie ervaring, ik geloof dat het wel een 'gfe' mag worden genoemd.
        Bovendien had ik per ongeluk pas achteraf betaald, ik was het totaal vergeten, terwijl ze het wel had aangegeven.

Alle complimenten uit de eerdere reviews kan ik alleen maar bevestigen.

Commentaar

ben ook laatst donderdag 18 aug geweest , heerlijke sm gehad tijd vloog zo snel voorbij. was zelfs 30 langer dan afgesproken. dus had ik bekeuring maar niet boos op haar mijn eigen fout. toch weer eens langs gaan bij elise en met parkeren rek houden met ruimere tijd. uitstekend

Commentaar

Ik heb Elise ontmoet op www.tippelbox.nl en eerst een lange periode regelmatig met haar gechat. Wel gesproken over een date, maar het kwam er gewoon niet van.

Vorige week was het echter zover: ik moest toevallig in de buurt zijn en had niet al te veel tijd. Maar wel genoeg tijd om een keer persoonlijk kennis te maken en me te onderwerpen aan haar befaamde "pijpdate", zoals ze het zelf noemt in haar advertentie op Kinky:

http://beta.kinky.nl/sex-afspraken/v...l/default.aspx

Voor zo'n pijpdate (zonder condoom!!) vraagt ze maar 30 Euro en dat is het elke stuiver waard. Ze heeft geen Deepthroat als mogelijkheid staanin haar advertentie, maar hij ging behoorlijk ver naar binnen. Lang geleden dat ik zo lekker ben gepijpt. Eerst liggend op bed en later stond ik voor haar bed en zat zijn op de rand want "dan kon ze hem nog dieper nemen", volgens haar.

Maar goed ... dat zijn al te veel details Heb een geweldige eerste date met haar gehad. Ga zeker een keertje terug voor een herhaling. Wellicht weer voor een pijpdate of anders voor een een langere date. En in de toekomst misschie wel een keertje voor een trio met haar en Joke. Want dat doet ze ook:

http://beta.kinky.nl/sex-afspraken/s...e/default.aspx

Commentaar

Eerst had ik wat e-mail contact met Elise, daarna telefonisch een afspraak gemaakt. Afgelopen zaterdag ben ik bij haar thuis geweest in Den Haag (waar ze soms ontvangt).
              Ik had gevraagd om een goede "Golden Shower", dat was voor haar geen probleem. Zij zou zorgen vorr, zoals ze zelf zei: Voor een mega volle blaas.
              Ik had voor haar, als kennismaking voor de eerste keer een bosje rozen mee genomen. Dat viel in goede aarde.
              Na wat gekletst en een colaatje gedronken te hebben zij we naar de badkamer gegaan. Ze vroeg wel om eerst af te rekenen. 60 Euri voor een half uurtje. In de slaapkamer uitgekleed en op naar de badkamer.
              Ik ben gaan liggen en Elise ging boven mij staan, eerst een paar druppels en weldra volgde een grote dikke straal lauwwarm pis. Het kletterde over mijn lichaam, gezicht en ze richte haar straal naar mijn mond. Het smaakte zoet.
              Er leek geen einde aan te komen. Ze stopte even en daarna volgede een tweede lading. Ze perste de laatste druppeltjes in mijn mond en haar blaas was toen echt leeg.
              Daarna gedoucht, ze zeepte mij heerlijk in.
              Afgedroogd en naar de slaapkamer. Ze pijpte mij heerlijk zc, terwijl ik haar vingerde.
              Ze ging op haar rug liggen en zo kon ik haar mooie glad geschoren kutje beffen.
              Ze vroeg mij naast het bed te staan, ze pijpte mij terwijl ze haar met een vibrator haar kutje bewerkte..
              Elise ging helemaal naar achteren zodat ik haar kon keel-neuken.
              Ik ging wer op mijn rug liggen, zij kwam boven op en pijpte mij heerlijk klaar, ik spoot mijn lading in haar mond.

Na gewassen te hebben, nog even wat nagekletst en ben ik geheel bevredigd weg gegaan.

Al met al super. Elise is een hele lieve en charmante vrouw.
              De plassex was super en haar pijpwerk mag er best zijn.

Mij ziet ze absoluut nog terug, dit is echt voor herhaling vatbaar.
              Ik heb bij meer DVP's plassex gehad, maar dit was mega goed!

Grtz.,
              Zeeman
              In ieder stadje een ander schatje.

Commentaar

Reactie van Elise op recensie Zeeman :

Oorspronkelijk geplaatst door sexyelise
                Dank je wel zeeman voor het leuke verhaaltje.
                Wilde wel even duidelijk maken dat het niet een gebruik bij mij is dat heren in de mond spuiten maar was jou vooraf vergeten te waarschuwen dat ik daar echt niet tegen kan.
                Als heren in mijn mond komen moet ik nl altijd kokken/bijna overgeven dit gebeurt altijd.
                Daarom staat in advertentie altijd cumshot want dat kan ik wel hebben maar spuiten in mond niet.

Elise

Greetz, Itsme !!
                Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Vorige week trio beleefd met Elise en Joke. Was helemaal top!!
                  Eerst gedouched met Elise die ondertussen me al lekker begon te pijpen. Dat was dus meteen een goed begin en ook wel heel erg geil.
                  Daarna fris het bed op en zoenend met Joke terwijl Elise me een super pijpbeurt gaf. Ze kan echt heel goed pijpen. Een van de betere pijpbeurten in mijn "carriere".
                  Vervolgens Joke gebeft waarbij Elise het pijpwerk voortzette. Moest wel een paar keer aangeven aan Elise om te stoppen want het was zo lekker dat ik anders al kwam en wilde dit toch nog even uitstellen. Geweldig om door 2 dames verwend te worden.
                  Het pijpwerk van Elise was zo goed dat ik het na 30 min niet meer hield en heerlijk klaarkwam.
                  Ondanks dat Elise nog flink aan het werk ging om kleine Pim weer tot leven te wekken was dat voor mij niet meer haalbaar. Nog lekker gerelaxed en gekletst met de dames. Leuke vrouwen die ook gezlellig kunnen napraten. Geen haastwerk maar gewoon leuke maar vooral geile ontvangst

Zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Vorige week kreeg ik eindelijk eens de kans om Sexy Elise te ontmoeten, omdat ze in Groningen op bezoek was. Zelden zo'n heerlijke zachte en romige vrouw meegemaakt, met zoveel geduld. Elise heeft een guitig koppie met brilletje, verder is ze wel kleiner en molliger dan ik dacht, met heerlijke grote borsten waar ze je graag mee wil verwennen. Elise had een luxe hotel kamer met bad dus we hebben ons heerlijk opgefrist. Daarna begaven we ons naar het bed, daar bleek ze zowat verslaafd aan pijpen te zijn. Lekker afwisselend, van voorzichtig likken tot diep in haar mond. Daar ging, tot beider genoegen, een groot deel van de tijd mee heen. Daarna nam ze mijn jongeheer tussen haar borsten, wat zo lekker was dat ik bijna meteen dreigde te komen. Maar omdat ik het genot nog wat wilde rekken (ik had nou eenmaal een uur ingeboekt) vroeg ik om het in het vertrouwde standje missionaris af te maken, waarna ze met haar mond een condoom aanbracht. Had ik nog niet eerder meegemaakt
                    Ik hou wel van een wat minder 'zakelijke' sfeer, en dat was wel een pluspunt bij Elise, die je meteen op je gemak stelt en ook niet op de klok kijkt. Mij ziet ze zeker nog eens terug als ze weer eens in het hoge noorden is.

Commentaar

Re: Amsterdam (Soms Groningen), priveontvangst , Sexyelise ( elise )(goed)

Ben 2 januari naar Elise geweest en dat is toch wel een goed begin van 2013.
                      Had afgesproken op de tippelbox en moest op de dag zelf eerst even bellen of er ook een trio met Joy mogelijk was.
                      Helaas was Joy bezet geen trio dus maar wel dus bij Elise. Op naar Amsterdam.
                      Aangekomen deed Elise open en nodigde mij uit om samen te douchen, kwam net onder de douche vandaan dus dat was niet echt nodig. Samen uitgekleed en lekker op het bed, ben daar heerlijk gepijpt, en heb haar poesje lekker gebeft...
                      Ook deep inhaar keeltje kan ze hem hebben o wat was dat lekker daarna lekker op z'n missionaris afgemaakt.
                      Had helaas maar een half uurtje maar ga zeker nog eens terug. Lieve Elise bedankt.....

Commentaar

Foei,was vandaag donders geil en wilde de deur niet uit.
                        tja wat doe je dan,dan pak je de geile dvp die samen met jou ontvangt op het zelfde adres.
                        Ik maar wachten tot elise uit haar kamer kwam.
                        Ze dacht dat ze klaar was voor vandaag,maar nee hoor,ik had me net gedouched en was klaar voor de start,ff betaald en hoppa haar kamer in.
                        Wilde haar lekkere body to body geven,maar wat had ik mij daarop verkeken.
                        zo dominant als ze is,beval ze mij om op bed te gaan liggen,en jemig haar handen en mond waren ook overal te vinden op mijn lichaam.
                        ze wist hoe gevoelig mijn tepels zijn,dus die waren flink aan de beurt(voel ze nu nog,lekker).
                        En omg , ze pakte er de massagevibo er bij,jemig wat een orgasmekanon is dat,ik haal er ook 1.
                        Ik gilde nog aan de kant ik ga spuiten.
                        Sprong van het bed af en gooide de handdoek op de grond,en ja hoor,spuiten.
                        Maar elise vond het niet genoeg,ze kwam me achterna met de vibo en ging door,ik bleef spuiten,tot ik niet meer op mijn benen kon staan.
                        ff uitpuffen en toen was elise aan de beurt,heerlijk body to body over dat zachte lichaam,achter en voorkant.
                        de borsten kon ik niet vanaf blijven,en heerlijk beffend tussen haar benen beland.
                        nog ff rollebollend nagenieten,en het half uur was voorbij maar zeker niet het laatste half uur......dames Elise is een aanradertje
                        join my joyride..

Commentaar

Elise ken ik al wat langer van de chat...inmiddels op chatdaters.nl. Elise is een hele lieve meid die vooral zelf ook plezier heeft in waar ze goed in is....en dat is vooral heerlijk pijpen.

Ze heeft een lekker vol lijf met grote borsten. Lekker om beet te pakken.

Op onze date heb ik eerst kunnen douchen en Elise pakte me onder de douche al lekker vast. Ook mijn pik werd niet vergeten. Een goed begin!

Daarna gingen we naar de slaapkamer en kon ik heerlijk ontspannen terwijl Elise zich aan haar specialiteit waagde. God, wat kan ze lekker pijpen...!

Om de spanning verder te vergroten stak ze een vingertje in mijn gaatje. Dat vind ik best heftig en spannend. Ben het niet gewend. Elise ging er goed mee om.

Na ruim een half uur heerlijk spelen hield ik het niet meer vol. Elise had ondertussen haar speeltje gepakt en was zichzelf ermee aan het bevredigen. We kwamen bijna gelijk klaar. Ze was me net voor..

Uiteindelijk kwam ik vreselijk lekker klaar tussen haar grote borsten. Ik schudde van de ontlading en ook Elise moest even bijkomen. Het was heerlijk.

Ter afsluiting kon ik nog even lekker douchen en hebben we nog wat gedronken. Elise, thanks, het was super!

x

Commentaar

Re: Amsterdam (Soms Groningen), priveontvangst , Sexyelise ( elise )

Elise is lid van het forum. Je kunt het hier aan haar zelf vragen.
                            http://www.hookers.nl/member.php?u=241679

Commentaar

Aan het werk...
                            X