Zaandam, priveontvangst, Rita (Let) (v/h Lada)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zaandam, priveontvangst, Rita (Let) (v/h Lada)

Via kinky.nl gespot.
    Op basis van de foto's op bezoek gegaan.
    Het valt me op dat er vaak geadverteerd wordt met foto's van derden. Bij deze weet ik het (nog) niet zeker. Bij binnenkomst ben ik niet gedreven om te kijken/zoeken naar gelijkenissen. Een aardige dame afkomstig uit Letland.
    PZC evenals intiem uitstekend.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...aspx?tab=photo
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 02-11-16, 17:48.

Re: Amsterdam, De Pijp, priveontvangst , Lada(goed)

Ik ben er zaterdagmiddag geweest. Ik vond het zeker goed maar niet uitstekend. Lada is een vriendelijke en mooie vrouw. Heerlijke partij billen en een mooi slank lichaam. Ze vindt haar borsten te klein, maar ik vind het eigenlijk een mooi handje vol.

De service was goed, maar ik had het gevoel of ze er allemaal niet zo'n zin in had. Er werd niet gezoend en het ging allemaal een beetje ... tja hoe moet je dat zeggen, mechanisch? Het beffen ging ook niet erg van harte en was ook vrij kort.

Het pijpen was overigens erg goed (daarvoor een "uitstekend"), ze spuugt het resultaat wel gelijk uit, maar daar heb ik geen moeite mee.

De grootste afknapper vond ik dat nadat ik de tweede was klaargekomen, ze opstond haar BH aantrok en vroeg of ik wilde douchen. Er waren slecht 40 minuten om. Al met al stond ik in 45 minuten weer buiten. Voor 150 euro vind dat ik dat toch vrij duur.

Ik ben ook bij Milena geweest (die nu weer het land uit is) en bij Milena kom ik nog wel eens terug. Bij Lada niet.

Commentaar

Re: Amsterdam, De Pijp, priveontvangst , Lada(uitstekend)

Net bij Lada geweest, zij is degene van de de foto dus maak je daarover geen zorgen! Heb inderdaad wel eens anders meegemaakt.
      Erger nog: de foto's zijn zelfs in het bewuste appartement gemaakt!
      Mooi half uur gehad met een mooie aardige dame, voor herhaling vatbaar. Ontvangt daar samen met een collega, dus met de badkamerdeur (2 ingangen) was het wat sjoemelen.

Commentaar

Re: Amsterdam, De Pijp, priveontvangst , Lada(uitstekend)

Ik ben ook bij Lada op bezoek geweest en ik ben met de reactie van mxxx eens: aardig en mooie dame maar bij mij ging ook een beetje plichtmatig en niet echt van harte. De foto’s kloppen en pijpen is zeker oké. Ook ik stond na 45 minuten buiten, na de tweede keer was meteen tijd om te vertrekken. Niet echt relax, vind ik, en zeker niet voor die prijs. Al met al niet slecht maar ook voor mij geen herhaling.
        Groetjes

Commentaar

Re: Amsterdam, De Pijp, priveontvangst , Rita (Let) (v/h Lada)(uitstekend)

ik ben daar begin november ook geweest. een leuke meid over de telefoon.
          ik kan mij echter niet vinden in de bevindingen van bovenstaande reacties.

Juist ik heb een hele ontspannende tijd gehad. doet alles volgens de afspraken.
          Terwijl volgens mij er niet een echte klik was vond zij het niet erg dat ik ruim een 20minuten langer was dan we hadden afgesproken, volgens mij scheen ze het eerder jammer te vinden ik al weer weg moest.

Maargoed. de dame is idd de dame van de foto's ik vindt ze alleen niet helemaal mijn type.
          pzc was wel uitstekend, en het slikken vond zij ook geen enkel probleem.

Commentaar

Amsterdam, privéontvangst, Rita

Gisteren bij Rita in Amsterdam geweest http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...n/default.aspx

de fotos schetsen vooraf een ander beeld, dan dat je in werkelijkheid krijgt.
            Als je achteraf nog eens terug kijk, denk je .... hmmm. tja... het is haar toch wel.

voorafgaand aan de date kon ik douchen, dit is voor mij echt een must... badkamer is klein maar, verder ziet het er keurig uit. Appartement bevind zich op de 11e verdieping, let goed op als je binnen komt dat je de 2e lift neemt.
            de kamer zelf vond ik wat smoezelig, het bed heeft in het midden een gigantische doorleg plek (ingezakt) iets wat een leuk half/uurtje niet ten goed komt in mijn ogen.

betalen dient vooraf te gebeuren, begrijp ik wel maar, ik ken ook een aantal die het pas achteraf vragen, vind ik persoonlijk fijner.

pijpen doet ze enthousiast, maar houdt haar lipen keihard om haar tanden waardoor het voor mij iig niet helemaal was zoals ik het graag zou willen voelen. Ook de tips die ik haar mee gaf deed ze niet heel veel mee.

intiem was niks. niks kon alles standjes deden pijn enz enz.

daan maar weer oraal. ik voelde al dat ik er niet van kon komen. op mijn advies beetje trekken erbij om zo maar naar een hoogtepunt te komen.

daarna nog even kunnen opfrissen en weer de deur uit...

al met al was ik er weer even vanaf MAAR, voor mij hier geen date meer guys.

ciao

Commentaar

Amstelveen, privéontvangst, Rita

Rita is een dame uit Letland. Foto's zijn echt, maar dame is niet atletisch. Zoenen viel behoorlijk tegen. Pijpen stelde eigenlijk niet veel voor. dame neemt alleen eikel in de mond. Ze kan wel goed teasen. Verdere sexhandelingen zijn uitmuntend. Gebeft worden vindt ze aanzienlijk lekker. Meerdere standjes gedaan en op doggy klaargekomen. Dame is behoorlijk stilletjes.

Herhalingsgevaar voor mij laag. Leuk voor een keertje!

http://www.kinky.nl/mobiel/sex-afspr...n/default.aspx

Commentaar

Dame per abuis nogmaals bezocht. Dit keer in een trio. Zie mijn recensie bij Karolina: https://www.hookers.nl/forum/privéon...angst-karolina

Commentaar

Aan het werk...
                X