Amsterdam, priveontvangst, Agatha (Ita)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, priveontvangst, Agatha (Ita)

Ik ben vandaag bij Agatha geweest, is nog geen recensie van te vinden!
    Ze ontvangt in een oud appartementje in Amsterdam-west.ontvangt je in lingerie!
    Ik had me er via de foto's van kinky jonger voorgesteld maar ze is al een jaar of 50
    Ze is half italiaans,half braziliaans en communiceren gaat moeizaam met haar, ze spreekt maar een paar woorden nederlands en engels en gooit overal italiaans doorheen!moeilijk te volgen.
    Ze zegt een jaar in nederland te zijn en nog een jaar te blijven!
    Bij binnenkomst betaald en gekozen voor het standaardpakket, tegen meerprijs van 50 euro is anaal mogelijk! Ze trok me na betaling bijna de kleren van mijn lijf en begon me meteen te pijpen, dit doet ze wel vreselijk lekker zodat pielemans in no time stond! ze neemt hem erg diep en zonder cd (ongevraagd) tot achter in haar keel! Heerlijk! ik stond al meteen op springen! Daarna hup de slaapkamer in waar ze meteen doorgaat met pijpen! Haar van alle lingerie ontdaan en lekker aan haar kutje en kontje zitten friemelen, ze laat echt alles toe! Ze tongzoent trouwens lekker en heftig!Ze heeft lekkere kleine A-cup borstjes waar ze ook lekker aan laat sabbelen! toen ik bijna op springen stond omgedraaid en haar is missio geneukt, Heb hem er zo zonder condoom ingedouwd, ze zegt verder niets, is volgens mij beregeil en laat alles toe! Ze gaat wel lekker tekeer, gelukkig heeft ze aan de kant van haar slaapkamer geen buren! Heb haar ook zonder iets te vragen toch anaal genomen, hier gaat ze helemaal uit haar dak, ze heeft trouwens een heerlijk krap kutje en anaal is helemaal strak!Supergeil! Uiteindelijk in haar mond klaargekomen waarbij ze alles slikt! Dit heeft in totaal 20 a 25 min. geduurd! daarna even uitpuffen en ik was klaar voor een 2e ronde maar Agatha onderneemt geen aktie meer, helaas! Wel nog een tijdje gelegen en moeizaam geprobeerd te communiceren! Ook moest ik er daarna om vragen om me te wassen waarbij ze me vreemd aankeek, maar uiteindelijk heeft ze me toch de badkamer gewezen! Al met al een redelijke ervaring maar ik denk niet voor herhaling vatbaar! Binnen 3 kwarter stond ik buiten! Ik heb tijdens mijn bezoek niet meegemaakt dat ze zichzelf ging wassen!

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...l/default.aspx
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 22-10-16, 08:29. Reden: Link aangepast

Re: Amsterdam, priveontvangst , Agatha (Ita) (goed)

Vandaag even afgereisd naar Amsterdam West om Agatha een bezoekje te brengen.

Toegegeven ze is iets ouder dan de 40 waarmee ze adverteert, maar wat een beest!!! in bed. Het is een echte lolita MILF!!!
    Bij binnenkomst een colaatje op biertje aangeboden gekregen. Ik een cola, moet nog terug rijden, zij een biertje..
    Driftig zoenend ontdoet ze je van je kleren en dat doet ze goed..

Ze ging op bed zitten en begon vol overtuiging te nilfisken... Ik kon net bij haar borstjes met heerlijk tepels en tussen haar benen, wat een heerlijk nat grotje...en sappig aarsje..
    Na een minuut of tien kon ik het echt niet meer houden en gaf aan dat ik ging komen. Hierop verhoogde ze haar zuigkracht en zoog hem heerlijk leeg...

Daarna zijn we op bed verder gegaan en heb ik haar heerlijk gebeft en met haar borstjes gespeeld. Tijdens beffen mag je overal in voelen en dan komt ze ook heerlijk een paar keer achter elkaar....Toen werd ik bovenop haar getrokken en duwde ze kleine Pjotr zo naar binnen.... Wat een lekker ding zeg...
    Wild enthousiast sabbelt ze aan je tepels en zuigt je tong naar binnen.
    Na een klein kwartiertje kwam ik voor de tweede keer heerlijk in haar klaar. Daarna hebben we even rustig aan gedaan en wat gedronken. Ze kwam heerlijk tegen mij aan kruipen en begon zachtjes weer te vrijen. Daarna zakte ze naar beneden en verwende mij daar heerlijk. Ik pakte haar op draaide haar terug in standje 69. Er kwam zowaar weer leven in Pjotrtje, waarna ik haar doggie nog even nam. Ik wilde in het andere gaatje maar dat ging vandaag niet zij ze. Dan maar van voren, na een minuut of 5 haar nog even in missio gedraaid en haar heerlijk hard genomen. Hier werd zij weer helemaal wild van en zowaar kwam ik voor de derde keer... .

Zwetend van het geil lagen we heerlijk na te genieten en te zoenen...

Toen zijn we samen naar de douche gegaan en na een lekkere douche rustig kleren aangedaan geld neergelegd en zeer voldaan de terugtocht aanvaard.

Agatha ziet mij zeker vaker terug, moet ook haar achterkant eens goed onderhanden nemen, maar daarover graag een volgende keer.

Wandelaars behandel haar met respect, dit is een pareltje.
    Voor wie relaxed leeft is het leven relaxed..

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Agatha (Ita)(uitstekend)

Vanmorgen weer even naar Amsterdam afgereisd. Na aanbellen liet ze mij binnen en verontschuldigde zich dat ze nog onder de douche stond.
      Ik moet eerst even naar de wc en heb daarna alle kleren uitgetrokken met de vraag of ik haar rug even moest doen,,,

Dat was een schot in de roos. Heerlijk even samen onder de douche begonnen. Ze begon gelijk weer heerlijk te zoenen en ik begon haar lekker in de zepen. Daarna klom ze tegen mij op en ging zo op de lat zitten. Ze reed zichzelf heerlijk klaar waarna ze afstapte en zich omdraaide. Ik heb haar heerlijk langs achter genomen en ben geëindigd in haar kontje. Onder de douche gleed hij zo naar binnen... Wat is dat strak zeg...Heerlijk in haar kont je gekomen....

Daarna even afspoelen en drogen waarna we naar de slaapkamer gingen.
      Op bed even nagenieten waarbij ze heerlijk overal begon te sabbelen.
      Haar in 69 gedraaid en heerlijk klaar gelikt.

Toen schoof ze naar beneden ging weer paalzitten. Wat een heerlijke reverse cowgirl zeg...
      Na een minuut of 5 liet ze zich op haar zij vallen waarna ik haar verder draaide en liggend doggie verder ging.
      Wat een lekker klein kontje heeft ze toch. Weer even in het andere gaatje, en na een poosje weer even naar voren.
      Hier werd ze helemaal gek van en kwam voor de zoveelste keer bijna huilend klaar.
      Ik hield het ook niet meer en spoot haar wederom vol, nu aan de voor kant.
      Daarna even een kleine rook pauze ingelast en wat gedronken.
      Ze bleef maar knuffelen en dat had resultaat, we hebben alles nog even een keer dunnetjes overgedaan en jawel voor de derde keer geloosd.
      Daarna weer even onder de douche en moe maar voldaan weer op pad...

Het blijft een lekkere lolita milf.....

Greetz Pjotr

Commentaar

een bijzondere, heel positieve ervaring. Had voor het eerst met haar afgesproken.
        Belangrijkste zaken staan in eerdere srecensies al gemeld. Verwacht niet een jonge strakke deerne. Het is een vijftiger met uitstekend slank figuur maar uiteraard (kleine) hangende borstjes en geen strakke huid meer.
        Maar, als je daar niet voor gaat, als je gaat voor een uitstekende sex dan ben je aan het juiste adres.
        Bij binnenkomst, eerste maal, diepe tongzoen ter verwelkoming. Naar de kamer, drankje aangeboden gekregen en direct aan de slag. Pijpen heel erg best, ne uken alle standjes en heel enthousiast. Kortom: een waar feest. Na klaarkomen even douchen, even bijkomen en nog een rondje. En dat terwijl ik al royaal boven de vijftig ben.
        Ze werkt maandag t/m donderdag of vrijdag tot ongeveer 18.00 uur.

Aanbevolen!!
        Laatst gewijzigd door fleurfleur; 18-04-11, 18:28. Reden: spelfouten

Commentaar

Na alle zeer lovende recensies hierboven bij gebrek aan mn vaste adresjes (deze waren bezet/onbereikbaar) en uit pure geiligheid deze vrouw bezocht.
          gebeld en kon meteen terecht, tot zover prima.
          Eenmaal aangekomen Prima luxe appartementje overigens
          Werd de deur opengedaan door haar en dacht meteen hier ga ik niet lang blijven
          Mij te mager
          te oud
          ze rook ook niet al te fris
          communicatie was ook vreselijk
          Na mij leeggetjolkt te hebben ben ik al een speer gaan douchen en stond na 20 min weer buiten
          Een meier lichter en een ervaring rijker.
          Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 22-10-16, 08:31.

Commentaar

Ze is weer terug, gisteren kort maar krachtig bezoekje gedaan.
            Was weer als vanouds...

Commentaar

Ben eind september op een woensdag bij Agatha geweest. Haar uiterlijk viel een heel klein beetje tegen vergeleken met de foto's die ze geplaatst heeft, maar dat maakt ze met haar handelingen meer dan goed.
              Het was fantastisch met haar, maar helaas na 20m was ik al 3x!! klaar gekomen en vond ik het mooi geweest.

Helaas is ze nu tot eind oktober weg.

Commentaar

Half jaar geleden bij dit vrouwtje in Noord geweest.
                Vond het tegenvallen, ze had er niet veel zin.
                Ik heb niet gezoend met haar, zij stonk uit haar mond.
                Beffen ook niet, was niet hellemaal fris.
                Helaas foute keuze.
                Maar weer klaar laten pijpen.
                Bij het klaarkomen liet zij er alles weer uitlopen, helaas.
                Of zij nog ontvangt is mij onbekend, al een tijd niet meer op Kinky gezien.
                Laat maar komen!

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst , Agatha (Ita)

Ik ben pas bij Agatha geweest. Was in de buurt en afspraak was snel gemaakt. Straatnaam op de sms en ter plaatse bellen voor het nummer. Het is daar betaald parkeren met je bankpas. Niet duur, maar wel iets om rekening mee te houden.
                  Had een afspraak voor een uur. Niet all in, dat is 50 euries duurder !! Ook iets om rekening mee te houden, want dat vertelt haar adje niet.
                  Eenmaal binnen in een klein stoffig kamertje met een bed. Wassen werd niet gevraagd. Agatha heeft donker haar !! Anders dan haar foto's. Spreekt matig Engels. Is een klein vrouwtje, type lolita en weegt volgens mij nog geen 50 kilo. Wel alles in proportie, klein, slank, klein kontje, kleine borsten. Nergens een condoom te zien !!!! Dus intiem zonder...daar begin ik niet aan. Maar misschien wel in een laatje ?

Het begin leek aardig. Terwijl ik stond, knielde ze voor mij en begon haar orale vaardigheden te tonen. Niet spectaculair, maar best lekker. Op bed ging ze daar mee door, maar haar op haar rug gelegd. Zelf met de mond en vingers op verkenning. Ze is best nauw en snel nat, maar het nepkreunen is vervelend. Ze was het ook snel zat en draaide zich met haar mond op de goede plek. Opnieuw pijpen....dus vroeg ze om een lading in haar mond. Toen ze die kreeg, sprong ze van bed en spuugde alles in een tissue. Er waren 20 minuten verstreken, dus lag ik klaar voor ronde 2.

Ze ging aan de andere kant van het bed zitten, begon te gapen en zich uit te rekken. Ze wilde graag douchen en .....ik was klaar gekomen, dus de sessie was voorbij. Da's een duur betaalde blow job, maar mijn verstand won het van mijn lust. Dat laatste was eigenlijk snel weg. Een leuke vrijpartij met een dame die er geen zin in heeft....niet mijn ding.

Dus....medewandelaars ....kans op herhaling is 0. Het is zonde van de centjes.

Commentaar

Re: Amsterdam, priveontvangst, Agatha (Ita)

Ik ben in het verleden vaker bij Agatha geweest, op diverse locaties in Amsterdam Noord en West.
                    Eind 2015 begon ze weer te adverteren en ben ik haar weer eens gaan bezoeken, dit keer aan de noordkant van het Amsterdamse centrum.
                    Ze ontving daar in een wel heel brakke, kleine kamer. Wel gelegenheid tot douchen enzo.
                    Agatha zelf schat ik een stukje in de vijftig met een nogal doorleefd gezicht maar voor de leeftijd behoorlijk strak lichaam.
                    Ik vind haar diensten nog altijd behoorlijk goed, komt wellicht ook omdat ik goed met haar op kan schieten.
                    Ze pijpt lekker en likt je erogene zones heerlijk.
                    Intiem kan je haar zo ZC nemen, maar gelukkig wint het verstand het bij mij elke keer van de geiligheid.
                    Ik wil haar nog wel eens bezoeken, alleen haar laatste locatie en het idee dat anderen waarschijnlijk wel 'all the way' ZC gaan stimuleert niet echt.

Commentaar

Van de week nog bij Agatha geweest. Ze ontvangt in dezelfde kelder als Jessy bij de Houthavens. Ze was heel vriendelijk maar ik stoorde me heel erg aan de rooklucht. Verder klopt wat eerder vermeld was en zou je haar zo zonder condoom kunnen nemen zonder het te vragen. Ik vroeg haar of ze recentelijk getest was maar ze deed alsof ze het niet begreep en deed er verder een beetje vaag over. Voor de rest doet ze wel haar best tijdens de seks, maar ze hoort niet voor mij bij het topsegment.

Commentaar

Bijzonder kleine maar erg hete dame. Zoent en tongzoent met volle overgave en geniet er zichtbaar van als je haar verwent. Laat zich ook graag hard en keihard nemen. Zoals hiervoor al vermeld, ook zc. Ze doet geen enkele moeite om die erbij te pakken of om te doen. Jaren zijn duidelijk in het gezicht aan te zien, maar t tengere kleine lijfje maakt een hoop goed.

Commentaar

Aan het werk...
                        X