Delft, priveontvangst, Elissa

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Delft, priveontvangst, Elissa

Ik ben onlangs bij Elissa geweest. Zij adverteert regelmatig op sexjobs en op kinky. Het was helemaal TOP!! Elissa is een bloedmooie marokaanse dame van ca. 26 jaar. Zij heeft een licht getinte huid en toen ik er was donkerder haar dan op de foto’s. De foto’s zijn wel echt maar d’r haar is daarop geblondeerd. Bij binnenkomst wordt je ontvangen in een sexy outfit met hoge laarzen. Eerst trap op naar boven, daar is de woonkamer alwaar je getrakteerd wordt op een drankje, ze is uitermate vriendelijk en heeft ook een gezellige babbel. Daarna weer naar beneden waar zich de slaapkamer bevindt. Je hebt de mogelijkheid om te douchen zowel vooraf als erna. Zelf poetste zij vooraf ook nog even haar tanden omdat zij zelf rookt en ik niet. Zij is in het bezit van een ongelooflijk mooie bilpartij. Als zij voor je uit de trap oploopt kom je echt ogen te kort. Zulke perfect mooie billen heb ik never gezien. Niet te dik of te mager, maar mooi rond, geheel in proportie en iets naar achteren stekend. Ook is zij gezegend met een paar prachtige borsten, heerlijk stevig en puur. In de slaapkamer aangekomen begon ze mij direct heel hevig te tongen, echt tongen wel te verstaan, zeer intens!! Tijdens het beffen veranderde zij in een wild beest en begon vervolgens enorm te hijgen en te steunen. Pijpen deed zij ook zeer intens, echt deepthroat en met heel veel speeksel en gevoel. Daarna kwam zij ook nog met die fantastische billen boven op mijn gezicht zitten, waar zij zelf ook enorm van geniet. Zij is echt een ongelooflijk geile topper!! en ik zal haar nog dikwijls gaan bezoeken. Ik zal nog even het linkje naar haar adv. vermelden:

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=246158...archstr=elissa

http://kinky.nl/Advertentie_SLANKE_C...1368&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 03-11-11, 15:01.

Re: Delft, priveontvangst , Elissa (uitstekend)

Tja, sommige dingen zou je geheim willen houden maar ja dan werkt zo'n forum niet. Elissa is behoorlijk dominant als ze de kans krijgt en daar komen veel mannen voor. Ik persoonlijk niet, maar doordat ze prettig communiceert hebben we een top uur gehad waar ik verder niet over ga uitweiden. Elissa, tot ziens!

Commentaar

Een paar maanden geleden bij Elissa geweest

Een schitterende meid met een mooi figuur en een goede instelling.

Wel een beetje kinky waar ik niet echt gek op ben maar ze ook voor het normale werk is zij een aanrader.

Kan heerlijk met haar overweg, en ze geniet er ook van !

al met al een aanrader

als ik weer eens in Delft ben ga ik weer langs bij haar voor een langere sessie
      Inhoud is meer dan buitenkant kan doen vemoeden

Commentaar

Na een aantal goede berichten over deze dame gelezen te hebben heb ik maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en heb ik contact gezocht met deze Elissa voor een afspraak.

Op eerste kerstdag was het zover en na telefonisch de route naar haar woning afgesproken te hebben kwam ik aan in haar warme en mooi ingericht appartement.
        Bij het openen van de deur stond er voor me een zeer aantrekkelijke arabische prinses gekleed in uitdagend lak met mooie kniehoge kinky laarzen. Al lopend achter haar op de trap had ik ogen te kort om te genieten van haar heerlijke booty. Om de zenuwen die we blijkbaar allebeide een beetje hadden wat af te laten nemen hebben we eerst samen wat gedronken en gekeuveld in haar woonkamer.

Uiteindelijk zijn we daarna naar de slaapkamer gegaan voor ons spel en wow, wat een wervelwind is deze jongedame? Ze begon mij heftig en intens te zoenen maar hield tegelijkertijd de controle bij haarzelf. En dat vind ik nu het fijne van Elissa; ze is vrij dominant en kinky maar zonder in een "koude ijsprinses" te veranderen wat je vaak ziet bij andere domina's. Ze voelde mijn bui zeer goed aan en na door haar oraal diep en warm verwend te zijn moest ik haar gedwongen likken waarbij we uiteindelijk in een positie kwamen dat zij met haar prachtjuweel, haar hartvormige kontje en zeiknatte poesje op mijn mond kwam zitten en ik een lesje "smothering" van haar kreeg waarbij ik bijna stikte in haar snoepgoed. Zo wil ik sterven, dacht ik toen nog......?!

Maar daarmee was het spel van deze prinses uit 1001 nacht nog niet klaar. Met volle passie en tegelijkertijd zeer voorzichtig heeft ze me genomen met diverse klaarliggende speeltjes. We zijn in meer dan vijf standjes hierbij terecht gekomen waarbij zij en ik een uitstekend uitzicht hadden via de spiegels en ook oogcontact met elkaar hierdoor.
        Hoe ze het flikte weet ik eigenlijk niet meer maar terwijl ze me nam op mijn rug liggend kreeg deze vamp het ook nog voor elkaar om me tegelijkertijd lang en diep te pijpen.
        De grande finale was voor mij nakend en de spanning in mijn lichaam en ballen was zo groot dat ik haar smeekte om te mogen nemen "doggy style" waar ze gulzig ja tegen zei en uitdagend met haar superkontje naar me toe draaide. Dit heeft naar mijn smaak te kort geduurd en al snel kwam ik ontzettend lekker klaar in deze top DVP.

Achteraf hebben we in de slaapkamer en woonkamer nog gezellig met elkaar gesproken over diverse zaken in het gewone leven en na ruim een uur was het tijd om te gaan met pijn in mijn hart en op diverse andere plekken

Voor mij is Elissa een heerlijke DVP als je wat meer zoekt dan het gewone werk. Indien je een klik met haar hebt dan heb je er een echte openhartige en warme passievolle jongedame aan met een lijf om je vingers bij af te likken. Voor mij is in ieder geval het herhalingsgevaar zeer groot en ik zie in mijn glazen bol dat ik volgend jaar weer bij haar langsga voor een avond met veel kinky plezier....
        Laatst gewijzigd door itsme; 29-12-10, 09:37. Reden: intiem was mc

Commentaar

Vandaag een bezoek gebracht bij Elissa, en ik ben er nog van onderste boven........
          Alles wat in haar advertentie staat, is te doen, dus niets geen lokkertjes, en dat voor een all in prijs.
          Kan enkel maar zeggen GEWOON DOEN !

Commentaar

Elissa – wat een mooie vrouw zeg ….

Echter niet geschikt voor beginners en daar reken ik mijzelf ook (en zeker nu) toe! De foto’s op kinky waren me al langer geleden opgevallen en ondanks dat ik inmiddels weet dat die in relatie tot de werkelijkheid tegen kunnen vallen, bleven ze toch in mijn gedachte ronddwalen.
            Na prettig email contact uiteindelijk dus toch een afspraak gemaakt en het ritueel van adres in de buurt krijgen en bellen op de plaats is hier van toepassing, dit verliep vlekkeloos.
            Mijn adem stokte in de keel toen de deur openging, wat een prachtige vrouw of zal ik zeggen lichaam ;-) De foto’s zijn niets overdreven en in het dat specifieke outfitje ziet het er in het echt zelfs veel beter uit.
            Na een drankje en sigaretje ging ze me voor naar badkamertje en door naar haar speelkamer, welke rijk uitgerust is met speeltuig, mocht je speciale wensen hebben, mail ze, de gereedschappen zijn in voldoende mate aanwezig…
            Op mijn verzoek zou zij het heft, de touwtjes en het spel in handen nemen, voor haar zeker geen probleem en al snel zou blijken dat mijn gestelde wensen en ideeën vooraf een typisch geval van ‘het oog is veel groter dan de maag’ zouden zijn...
            Ze opende met een tongzoen uit de hemel, misschien ben ik (te) weinig gewend, misschien heb ik veel pech gehad, maar zo’n kus (en zeker van een DVP) had ik nog nooit meegemaakt! Aangezien ze de weg naar beneden ook al had gevonden en ik aan de binnenkant van mijn ogen alleen nog maar dat fijne outfitje met laarzen zag, duurde het potverdrie precies 3 minuten … Ik lees in reviews soms dat men ‘’3 kwartier in allerhande standjes bezig was …. “, wel tips zijn op de PM altijd welkom ;-)
            Elissa vond het jammer, maar niet echt een probleem, dan zouden we het toch ‘gewoon’ nog een ‘paar keer’ doen, hmm ja if i only could…
            Aan initiatief en enthousiasme dus zeker geen gebrek, maar houd er wel rekening mee dat als het fysiek allemaal toch wat tegenzit ze zonder morren een tandje bijzet, en zo kan het gebeuren dat er opeens een (kleine) dildo in je zit, en er tegelijk een wordt aangereikt om haar te plezieren, met daarbij de opmerking ‘’dat ze ze ook groter heeft’’, hmm ik heb vriendelijk bedankt voor de grote variant ;-).
            Wellicht dat een stopwoord een goed idee is, oh dan moet je wel kunnen praten als ze je gezicht in de houtgreep neemt met … ;-) Wel ik vroeg initiatief en ik kreeg het zullen we maar zeggen.
            Uiteindelijk is een 2e keer wel gelukt, maar dan houdt het voor mij helaas echt op. Jammer want met zo’n vrouw zou ik de hele dag wel willen spelen en iets zegt me dat het voor haar zeker geen probleem is!
            Voor de geoefende wandelaar (evt. met speciale wensen) dus een must met op zeker groot herhalingsgevaar, voor de beginner, tsja vul het zelf in, ik wil zeker nog eens terug maar ga eerst maar elders oefenen ;-) Dit is absolute buiten categorie en al vind ik 150/uur best hoog, helaas inmiddels bijna gemeengoed als je zo op kinky kijkt, Elissa is het tenminste zeker waard!

p.s. ik zet Grieks/(licht)SM in de beoordeling op voldoende omdat IK geen referentiekader heb.
            ''I love the shoes ... the higher the better''

Commentaar

Re: Delft, priveontvangst , Elissa(uitstekend)

Door de goede recensies op dit forum de gebaande paden in Eindhoven maar eens verlaten en in Delft wezen wandelen.
              Nou heb ik misschien nog niet zo veel meegemaakt in mijn prille wandelleven, maar dit was met afstand het lekkerste uurtje dat ik ooit met een DVP gehad heb.

Elissa is een heerlijke 29-jarige Marokkaanse, op mijn vezoek gekleed in een lakleren bodystocking met geile hoge laarzen met flinke hakken. Mijn ogen rolden zowat uit mijn hoofd toen ze de deur opendeed en toen ik achter haar aan met uitzicht op die heerlijke kont de trap opging.

Na eventjes wat gedronken en mezelf gewassen te hebben gingen we naar haar speelkamertje. Het fijne van Elissa is dat je aan kunt geven waar je voorkeur naar uitgaat en dat ze daar ook daadwerkelijk rekening mee houdt. Voortdurend is ze aan het aftasten, letterlijk en figuurlijk, of je het naar je zin hebt, maar heeft ze af en toe ook een heerlijke verrassing voor je in petto. Als je van facesitting houdt dan ben je bij haar op het goede adres!

Wat ik met name heerlijk vond was de echte GFE, het tongzoenen ging echt met passie, strelen, likken, bijten, pijpen steeds met geil oogcontact. Ze houdt van kinky spelletjes, ik zelf moet er nog aan wennen, maar heb me wel even aan bed laten vastbinden. Heerlijk hoe ze je dan teast en plaagt en zo je opwinding alleen nog maar groter maakt. Na het condoompje omgedaan te hebben begon ze me als een dolle Cowgirl te rijden. Man, wat moest ik moeite doen om op dat moment niet wild te exploderen.

Ik gaf aan dat ik die explosie graag nog even wilde bewaren. Toen ze me weer had losgemaakt draaide ik haar op handen en voeten en heb ik haar als een Doggy genomen. Het mooie is dat je daarbij je eigen verrichtingen kunt volgen in de spiegels die overal gemonteerd zijn. Jammer genoeg was ik intussen zo geil dat ik het niet lang kon houden, anders waren we tegelijkertijd klaargekomen.
              Voldaan ben ik naast haar neergezakt en hebben we al knuffelend en strelend het uurtje verder volgemaakt. En tenslotte nog even gezellig nagekletst in de huiskamer.

Tja, en vaak wordt een verhaal hier afgesloten met de kans op herhalingsgevaar. Nou dat is in dit geval niet zo moeilijk in te schatten: die is gewoon 100%

Hierbij nog mijn Recensieformulier
              Laatst gewijzigd door Arturo; 09-05-11, 06:47. Reden: Samenvoegen berichten.

Commentaar

Ik ben al een aantal keer bij Elissa geweest en het is keer op keer genieten. Ze ziet er super lekker en sexy uit. Ik wilde graag eens ervaring met de strap-on en daar weet ze wel raad mee.

Eerst begonnen we te zoenen en elkaars lichaam te verwennen. Hierna positioneerde ze me zo dat ik vastgebonden kon worden aan het bed. Nu was het speeltijd! Ze kwam met haar poesje op me gezicht zitten en ik moest haar likken. Ze begon me te plagen want ik kon er net niet bij. Ook speelde ze met mijn pik en die wilde al graag komen. Gelukkig kon ik het nog inhouden. Hierna begon ze m'n aars te bewerken. Ze deed haar voorbinder om en duwde hem zachtjes er in. Heerlijk!!!!! Ik werd super geil en zij ging ook steeds heftiger te keer. Daarna mocht ik haar nog even likken en was ze klaar om genomen te worden.

Eerst moest ik haar kutje eerst open maken met een viberator. Na haar heerlijk bewerkt te hebben vroeg ze of ik haar wilde neuken. Ik heb haar heerlijk genomen. En werd super geil toen we samen de vibo schoonlikte. Ik kon het niet meer houden en spoot haar kutje vol. Echt super super lekker!!!!!

Als ik nog eens geld heb huur ik haar een hele week! Heerlijk!

Commentaar

Afgelopen woensdag had ik een afsrpaak staan met Vanessa. Van te voren was afgesproken dat zij ging bepalen wat er ging gebeuren. Ze mailde me dat ze een trio in gedachten had. Een trio met Elissa erbij...

Nou dat heb ik geweten zeg. Bij ontvangst bij Angels and Devils in Rotterdam zaten twee dames te wachten op een klant. Het was gemoedelijk en ongedwongen. Ik moest heel even wachten want Vanessa was nog niet klaar. Ondertussen vroeg ik me af welke van de twee Elissa was.... Plots hoorde ik nog iemand binnen komen. Een niet al te grote prachtige verschijning in een lak/latex/leren catsuit inclusief hoge haken. Lang los haar en een heerlijk figuur. Dat was dus Elissa. Vanessa had me al gewaarschuwd dat ze kinky was, nou die stijl bevalt me wel.

Eenmaal binnen gedouched en vastgebonden veranderde Elissa van een bescheiden en beetje zenuwachtig meisje in een prachtige dominante opwindende vrouw. Ze weet heel goed wat ze doet en weet de juiste plekken op je lichaam te raken. Ze begon met mijn tepels. Zachtjes, maar al vrij snel veranderde dat in vrij pittig tot pijnlijk. Dat wist ze zelf ook.

"Hmmm, je houdt van hard", zei ze. Ik knikte van ja, maar bedacht me ook dat dit consequenties zou hebben en vroeg me af of ik inderdaad van hard hield en wat in haar beleving hard betekende. In het spel met Vanessa versterken ze elkaar. Elissa is echt een beest, alleen al de manier waarop ze je in je gezicht spuugt of je zoent. Ze kan die zo ontzettend geil doen terwijl ze je recht in de ogen aan blijft kijken.

Vanessa leidde mij af doordat ik haar tepels moest likken. Terwijl ik hiervan genoot en probeerde het op de beste manier te doen vond Elissa het tijd om mij anus te bewerken. Ze had zo'n op-pomp-ding te pakken en bleef maar pompen en pompen. Ze vroeg of het nog ging, maar omdat de muziek wat harder stond hoorde ik haar niet, waardoor ze maar door ging met pompen... pfff best heftig.

Tijdens de hele sessie bleef ze mijn tepels en ballen met haar nagels bewerken. pfff mijn tepels doen nu, twee dagen later, nog steeds pijn... Na allerlei pijnigingen en teasingen zoals klemmen, balafbinding, kaarsvet etc etc was het blijkbaar tijd om me gek te maken.
                  Op de meest heerlijke manier wisselden Vanessa en Elissa het pijpen af, daarna om en om bij mij "on-top". Zo heerlijk, en telkens als ik bijna tot een hoogtepunt kwam wist Elissa mijn tepel weer te vinden zodat een orgasme weer uitgesteld werd. Tijdens de heerlijke pijpbeurt van Elissa werd ze plots van achter geneukt door Vanessa die een voorbinddildo had gevonden... hmmm, ik moest deze dildo nadien aflikken. Het moeten pijpen van een dildo wat niet mijn voorkeur heeft werd goedgemaakt door het proeven van Elissa haar sappen aan die dildo.

Elissa begon mijn eikel met haar handen te verwennen. Pfff dit was zo ontzettend lekker. Het leek wel dat heerlijke punt, vlak voor het klaarkomen, maar dan 10 minuten lang. Ik hield het niet meer, dacht ik, maar toch bleef ze mijn orgasme uitstellen. Vanessa nam haar over en terwijl Elissa mij bleef teasen door mijn tepel te bewerken en mij haar kutje te laten likken. Tijdens dat likken ging ze op mijn mond zitten. Ik proefde haar maar kreeg geen adem, bij de tweede keer zonder adem kwam ik zo ongelooflijk heerlijk klaar...
                  Ik had echt even nodig om bij te komen...

Ik heb deze sessie als zeer intens ervaren. Dit heeft zeker met de lieve, kinky, dominante manier van werken van Elissa te maken. Ze blijft ook na de sessie in je hoofd rond dwalen omdat haar manier van teasen niet de meest alledaagse is. Dat kinky bevalt me wel.

Groeten Rob

Commentaar

Vorige week weer bij Elissa geweest. Ik beleef top tijden met haar. het is iedere keer weer een verassing hoe ze me te grazen neemt ;-)
                    ze kleedt zich altijd naar mijn wensen, en weet mijn jonge heer de hele date (3 uur) op oorlogssterkte te houden.
                    Elissa: tot de volgende date
                    Laatst gewijzigd door Arturo; 25-05-11, 08:46. Reden: Samenvoegen berichten.

Commentaar

Afgelopen donderdag weer bij deze kinky dame geweest.
                      Ik bezoek haar vanaf begin Mei en ben sindsdien monogaam.
                      Elissa is voor mij de meesteres waar ik al jaren naar op zoek ben.
                      Ze is leuk, grappig, streng en knap, ze laat mij regelmatig opdrachten uitvoeren via de cam.
                      Maar nimmer gaat ze te ver, echter worden regelmatig mijn grenzen opgezocht.
                      Alle facetten van mijn fetish heeft ze, roken, lakkleding en hard mijn tepels bewerken.

Zodra ik donderdag binnenkwam werd ik direct naar de slaapkamer gebracht, blinddoek ging om en ik moest gebukt voor het bed gaan staan.
                      Ik hoorde een sigaret aangaan en voelde dat haar tanden in mijn tepels gezet werden.
                      Plots ging ze achter mij staan en haar voorbinddildo ging naar binnen.
                      Geef mij je kutje slet, zei ze, terwijl ze mij "verkrachte" pakte ze mijn tepels en trok er hard aan.
                      De blinddoek ging af en ik zag haar in een mooi lakpakje staan met kousen en laarzen.
                      Ik werd op mijn knieen op bed gezet, ze legde haar laklaarzen in mijn nek en begon ritmisch heen en weer te bewegen. Terwijl ze dit deed bleef ze mij rokend aankijken en kneep hard in mijn tepels. Ik ben nog nooit zo klaar gekomen.

Heren voor mij is er een nieuwe ster aan de hemel verschenen, genaamd Elissa.

Elissa als je dit leest ik hoop je snel weer te mogen aanbidden.

Commentaar

zaterdag 24-09-2011

Het duurde even maar het is er dan toch van gekomen een afspraak met Elissa. Ik werd ontvangen door mooie dame gehuld in een kinky outfit compleet met dijhoge laarzen. Aangezien het de eerste keer was dat ik bij haar was, werd ik meegenomen naar de woonkamer. Het hele huis ziet er verzorgd en zeer netjes uit, Door mijn werk heb ik wel andere huishoudens gezien, maar hier kan echt iedereen een voorbeeld aan nemen.
                        Ze bood mij wat te drinken aan en na wat over koetjes en kalfjes gepraat te hebben, waarbij wederzijdse “kennissen” ook ter sprake kwamen , kwam het gesprek al gauw op de do’s en don’ts. Oftewel wat wil je niet hebben dat ik doe en wat mag ik wel doen. Onderwijl is Elissa heel subtiel bezig met je hier en daar aan te raken, een aai over de arm, even de hand vasthouden. Een zoentje. Het klopt allemaal heel erg goed in een GFE ervaring. Als dit de manier is om iemand zich op zijn gemak te laten voelen dan kan ik deze manier nog eens aanbevelen . Aangezien ik voor het meer kinky werk kwam was ik hierdoor wel aangenaam verbaasd. Op een gegeven ogenblik zei Elissa “zullen we eens beginnen”. Alvorens aan het spel te beginnen kon ik mij even douchen en dat is voor beide partijen wel net zo lekker en fris. Rekening houdend met het feit dat het de eerste keer was dat kan ik wel zeggen dat de passie en gedrevenheid van Elissa het gebrek aan ervaring en techniek in de wereld van BDSM compenseert. Ze vind het leuk om BDSM te doen en dat maakt echt heel veel goed. Qua spelopbouw is ze op de goede weg. Ze heeft alles in zich om een goede meesteres te worden. Aangezien ik nooit schrijf over de details wat er tijdens zo’n spel allemaal gebeurt, kan ik wel zeggen dat er voor mij wel een herhalingsgevaar in zit. Na afloop heb ik weer van de douche gebruik kunnen maken en daarna hebben we nog wat gepraat. Ze bekende eerlijk dat ze wel zenuwachtig was geweest voor deze ontmoeting en een beetje uit haar gewone doen was. Eerlijkheid duurt het langs en dat kan ik wel waarderen. In het leven is de eerste keer altijd moeilijk of het met lopen is, met fietsen of in bed dat maakt dan weer niet uit. Ik kan terugkijken op een geslaagde eerste ontmoeting met Elissa. Een dame met pit, passie ,open minded good looking, brains en ………
                        respect is toch gewoon normaal!

Commentaar

Wow ik ben gisteravond weer bij mijn meesteres geweest. Ze stuurde mij een sms waarin ze aangaf dat ik vrijdagavond moest komen en dat ze meerdere verrassingen voor mij had.
                          Met bevende knieën ging ik naar haar toe en onderweg sloeg mijn fantasie op hol. Wat zou deze godin nu weer verzonnen hebben. Eenmaal binnen was ik echt verbouwereerd, zo mooi en geil had ik haar nog nooit gezien, ze had een totaal nieuwe outfit aan. Wat er direct uitsprong was het RODE lakjurkje . Ze zei "ja rood, die heb ik speciaal voor jou gekocht"ik bloosde. Daarboven droeg ze een zwart met rode korset en handschoenen die open zijn. We gingen naar boven en dronken een wat, Elissa rookte een sigaret en ze vertelde mij dat ze eerder op de dag allerlei spullen had gekocht die ze gelijk wilde uitproberen.

Ik moest op de stoel blijven zitten met mijn ogen dicht. Als ik ze open zou doen zou de sessie afgebroken worden en mocht ik gelijk naar huis. Mijn kleren werden uitgedaan en ik zat naakt op de stoel.
                          Elissa liep de kamer uit en ik hoorde haar naar de wc gaan. Even later kwam ze terug en gebood ze mij mijn mond open te doen.
                          Ik voelde haar mond op mijn mond en ze liet vocht in mijn mond lopen, mond dicht en slikken slet, zei ze. Wat heb je net gedronken denk je, vroeg ze. Ik herkende haar urine direct, dus ik gaf het goede antwoord. Ik mocht mijn ogen openen en zag een glas vol met haar goddelijke nectar. Ze nam weer een slok en liet het uit haar mond over mijn lichaam en gezicht lopen. Heren dit is zo geil, dit had ik nog nooit gezien. Ze vertelde mij dat ze vooraf citroen drinkt om de smaak fris te krijgen.

Ik werd hierna meegenomen naar haar kamer en zag diverse nieuwe geile attributen.
                          Ik kreeg een speciale zak over mijn hoofd met twee gaatjes erin, als je te snel ademt, ontneemt de zak je adem. je ziet er alleen silhouetten door. Elissa deed haar mond op mijn mond en kneep hard in mijn tepels, de zak zat tussen onze monden maar door mijn geiligheid ging ik sneller ademen, Elissa hield goed in de gaten of ik het niet te benauwd kreeg. Geil streelde ze met lak over mijn lichaam en stak een sigaret op. de rook kwam door de twee gaatjes naar binnen. Mmmmmmm de kap werd afgedaan en ik zag mijn oogverblindende meesteres weer. Ze had een strapon in haar handen en ze zei ga jij maar eens voor mij werken" aan de achterkant zat een bal, deze ging in mijn mond en er werden allerlei riempjes om mijn hoofd gedaan. Ik moest op bed gaan liggen en Elissa zakt met haar kut op de Dildo, zo neukte zij zichzelf en zag ik haar mooie kont steeds bij mijn mond komen, ik werd gek want ik kon door de bal in mijn mond niets aanraken.
                          Ondertussen deed ze een touw om mijn ballen en piemel aan de uiteinden zaten twee tepelklemmen, die op mijn tepels gezet werden, iedere keer wanneer ze een klap tegen mijn piemel gaf voelde ik dat in mijn tepels. Elissa stond op en had een strapon op haar dijbeen zitten. ik moest erop gaan zitten en mijzelf neuken, goed zo laat dat slettenkutje maar warm worden zei ze.
                          Ondertussen pijpte zij de strapon die aan mijn mond zat en trok aan het touwtje.
                          Ter wijl ik zo zat met die bal in mijn mond smeekte ik haar om klaar te mogen komen, nog niet slet, wachten jij, alles gebeurt zoals ik het zeg.
                          Ik werd op bed gelegd en alles ging af.
                          Ter wijl ze met haar naadnylons over mijn beben wreef pakte ze een egyptisch sieraad en zette dat op mijn tepel.
                          De sieraad had klemmen en een rode steen. Kijk Rood deze tepelklem heet Elissa voel maar, auw een harde scheut ging door mijn gevoelige tepel, nu denk je morgen ook nog aan mij.
                          Klaar komen nu slet want ik krijg dorst.
                          Toen ik klaar gekomen was en gedoucht hebben we boven nog wat zitten praten en wat nagepraat. Elissa gaf aan nooit van tevoren te bedenken wat met iemand te gaan doen, ik doe wat ik wil doen en daar voel ik mij het prettigst bij.
                          Elissa je hebt mij weer verbaasd met wat je kan. Je bent en blijft de vrouw van mijn dromen.
                          Je bent slim, geestig, knap en op de goede momenten volg je je intuïtie.
                          Dag meesteres en bedankt voor je fijne zoen. Bousa.

Commentaar

Dit is echt een practige kinky-godin. Ik ben een tijdje terug bij 'r geweest en had eigenlijk niets met kinky. Na haar "behandeling" zie ik het toch iets anders. Alhoewel ik toch wel weer ernstige behoefte heb aan een bezoekje aan Elissa moet ik eerlijk bekennen dat ik toch een beetje angst heb als ik zo de laatste recensies lees en haar profiel bekijk. Het lijkt er op dat het mij iets te extreem gaat worden en ben bang dat ik me tijdens een bezoek laat overhalen tot zaken die ik eigenlijk niet wil. Ik ben er nog niet uit. Als de behoefte er is van de zijde van de klanten qua extremiteit en wat hardere SM zou ze gek zijn als ze er niet op inspeelt. Misschien moet ik toch maar weer 'ns afspreken. De prostaatmassage dmv strap-on kan ik nog wel hebben, de rest is bespreekbaar, lijkt me. Elissa is echt een prachtmeid die je van begin tot eind voor de volle 100% beleeft!

Eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt...........

Commentaar

Vandaag kreeg ik een bericht van mijn meesteres, ik moest binnen een half uur bij haar zijn. Terwijl ik in de auto sprong dacht ik aan alle berichten die ik de week ervoor had gehad. mmmm.

Ik kwam op tijd bij haar aan en Elissa stond rokend in de gang, ze had deze keer zo'n dunne sigaret in haar mond en ik zag direct dat Elissa haar haar geverfd had, rood. Ja dit moet ze voor mij gedaan hebben dacht ik direct.
                              Elissa had een outfit aan waar ik zo van houd. Het rode lakjurkje, met de speciale panty, handschoenen en nieuwe laarzen.Zo slet, dus jij wilde dat ik een fantasie van je uitvoer, dan heb je pech want ik doe alleen wat ik leuk vind. Auw haar schoen raakte mijn ballen. Meekomen jij zei ze met een gemene lach.

Ik moest naar boven. Kleed je uit en wacht tot ik terug kom. Op tafel lagen allerlei attributen en ik hoorde beneden wat geluiden.
                              Lieve Rood riep ze. Op tafel ligt een blinddoek, een kap en een kous. Doe iets voor je ogen, verras mij.
                              Ik koos voor de kap met de twee neusgaten.
                              Als je dat hebt gedaan ga je netjes op de grond liggen wachten tot ik er ben, riep Elissa.
                              Ik ging liggen en weet niet hoe lang ik gewacht heb. Op een gegeven moment kwam Elissa de kamer binnen.
                              Ze trok mij overeind en duwde mij richting het raam, mijn benen werden gespreid en terwijl ik daar stond nam ze mij anaal en trok aan mijn tepels. Zo Rood dit wilde je toch dat iedereen ziet dat je mijn sletje bent. Ik werd hard genomen voor dat raam. Na een tijdje ging de kap af en zoende ze mij hartstochtelijk, zoals alleen zij dat kan.
                              Elissa ging op de bank zitten en ik moest haar likken. Nu weet ik een aantal dingen die haar geil maken. Op mijn beste manier heb ik alles uit de kast gehaald om haar klaar te krijgen. Op een gegeven moment begon ze te gillen en keek mij geil aan, jij stoute man, ik ben klaar gekomen, nu moet ik je straffen.

Ik werd meegenomen naar de douche en Elissa duwde ijsklontjes in mijn anus hierna pakte ze een beker waar haar urine in zat, ze nam een slok en gaf mij een tongzoen. Even later stond ze op en plaatste haar laars op mijn bal en duwde haar hak mijn anus in, hoe ze het deed weet ik niet, maar terwijl ze zo stond trok ze mijn been omhoog en plaste over mij heen, mmm ik rook de frisse geur van citroen weer. Ik moest mij douchen en daarna naar de slaapkamer komen.
                              Ze had een andere outfit aan en zat weer rokend te wachten op mij. Naast haar lag een electrobox, dit werd op mijn tepels en ballen geplaatst. De stroom werd opgevoerd en zalige pijnscheuten gingen door mij heen. Met een wheel of pain ging ze over mijn tepels en ballen. Ik werd op mijn knieen op bed gezet, ze legde haar laklaarzen in mijn nek en begon ritmisch heen en weer te bewegen. Terwijl ze dit deed bleef ze mij rokend aankijken en kneep hard in mijn tepels. Rood weet je wat fun4two is? Ik dacht aan de club, maar er kwam een dildo die twee kanten heeft. Ze deed hem eerst bij mij naar binnen en daarna ging ze zo zitten dat die bij haar naar binnen ging. Door haar bewegingen werd ik geneukt.
                              Trek je af slet en kijk mij aan. ik kwam gillend klaar.

Terwijl ik daar moe maar voldaan lag vroeg Elissa of ik klaar was. Ja meesteres, zei ik. Ik dacht het niet slet, ik wil ook aan mijn trekken komen. Ze gaf mij een beker met haar urine en een viagra pilletje. Drink op en ga op bed liggen. Elissa ging de kamer uit en kwam na een tijd met andere kleren aan weer terug. Het pilletje deed zijn werk en ik werd vastgebonden. Nu ga je voor mij werken sletje, ik wil je voelen. Wat er toen gebeurde houd ik even tussen Elissa en mij. Maar ik kan vertellen dat dit altijd al een droom van mij is geweest om twee keer klaar te komen en een vrouw te bevredigen.

Na deze lange sessie hebben we even gedoucht en zijn samen naar boven gegaan. Daar hebben we nog een tijd zitten praten.

Meesteres Elissa, uw tatoeage is schitterend, net als uw haar.
                              Bousa Habibi.

Ik heb de prijs aangepast, voor de smsjes heb ik 50 euro betaald, dit hoefde niet maar vond ik zelf wel zo netjes.
                              Laatst gewijzigd door rood1966; 30-11-11, 00:48. Reden: prijs

Commentaar

Met alle superlatieven hiervoor al beschreven ook een date gemaakt met Elissa. Mijn god wat een poppetje, wat een mooie vrouw met een schitterende body en brains. En ik was al zo gespannen, ze ontvangt idd op een mooie locatie erg discreet allemaal prima voor mij uitstekend aan te rijden. Het is een fraai appartement helemaal mijn stijl, strakke inrichting, met veel glaswerk en mooie rustige kleuren.
                                Ik ben helaas bij het naar boven gaan de trap op vergeten te kijken naar haar mooie billen. Die ik overigengs wel later uitgebreid heb mogen aanschouwen, bij het face sitting, als dit zoals eerder vermeld mijn ondergang word dan maar zo.

Elissa heeft overigens een heerlijk poesje zacht als fluweel en smaakt naar een abrikoos (om in te bijten Elissa) Nadat we boven even lekker hebben gekletst met een drankje zijn we naar de slaapkamer gegaan. Bij Elissa kan je zowel voor als na douchen. Ik had gekozen voor een soft kinky date, ik werd allereerst stevig vastgebonden op een stoel waarna zij mij begon te verwennen oa met heerlijke tongzoenen en ook mijn Junior moest er aan geloven heerlijk hoe ze met haar nagels over je body glijdt.
                                Daarna hebben wij onze sessie voortgezet op het grote bed voordat de Junk het wist lag ie al weer stevig vast kon niks meer doen dan haar sletje zijn . De verdere details hou ik voor mezelf mn hoogtepunt was er een om in te lijsten achteraf had ik nog wel langer willen blijven maar het herhalingsgevaar is groot nu ik zo zit na te tintelen.
                                Medewandelaars ik ben jullie dankbaar voor jullie eerdere belevenissen met deze mooie prinses uit 1000 en een nacht
                                ik zei al tegen haar jij bent Cleopatra, deze dame is zo ongelooflijk mooi,lief, sexy, krachtig.

Ook wil ik nog even kwijt dat dit na Meesters Dita (Noa) mijn tweede kinky date met een Marokaanse prinses is, deze dames zijn zo mooi en lief maar ook erg sociaal. Elissa bedankt.

Rest mij voor Elissa en andere dames, medewandelaars, en forumbeheerders een gezellige jaarwisseling
                                mooi, gezond en heet 2012.

Commentaar

Ik had vanmiddag een afspraak met Elissa. Het is de laatste date met haar dit jaar.
                                  Zoals altijd verliep het afspreken met haar super
                                  Na aankloppen op haar deur werd ik meteen geblinddoekt want ik kreeg een verrassing . Ik werd naar boven geleid en daar moest ik voor haar strippen, als beloning mocht ik haar lichaam overal aanraken. Ze was weer geil gekleed met leer en hoge laarzen. na een tijdje moest ik mee aan de ketting naar beneden en werd ik vastgebonden op het bed. Zo kon ze me misbruiken zoals geen ander dat kan
                                  na een kleine pauze met sigaretje en een drankje, werd de spanning nog wat verder opgevoerd !!! en heb ik een heerlijk hoogtepunt met haar beleefd.
                                  Elissa, fijne jaarwisseling en tot gauw.
                                  R

Commentaar

Ook ik ben bij deze mooie en vooral lieve meid geweest. Door al goeie berichten hier moest ik even pols hoogte nemen en er is geen woord aan gelogen. Heeft uiteindelijk wel lang geduurd voordat we de agenda's op elkaar af konden stemmen maar het is het wachten waard geweest.
                                    Zelf ben ik niet zo thuis in de kinky wereld maar ze deed het fantastich en voelde goed aan wat wel en niet tot de (mijn) mogelijkheden hoorde.
                                    Als ik de verslagen teruglees zie ik wel dat ze bij de meeste hetzelfde kunstje doet maar wel vol overgave.
                                    Verder kijkt ze niet op de klok en heeft na het spel nog tijd voor een praatje, echt een kanjer en ik hoop haar snel weer te bezoeken.

Commentaar

Na enige twijfel van mijn kant en diverse mislukte pogingen om tot een afspraak te komen is het er vorige week donderdag dan toch van gekomen; ik heb eindelijk kennis gemaakt met Elissa.
                                      Op mijn verzoek kreeg ik direct bij binnenkomst een blinddoek voor en die ging pas weer af toen ik zat bij te komen op de bank. Elissa heeft mij heerlijk 'onder handen genomen' tijdens een geweldige kinky sexdate. Het hoogtepunt kwam uit het puntje van mijn tenen en achteraf was die blindoek ook nog mijn redding . Als ik al tijdens de sex van haar schoonheid had mogen genieten, had ik mijn kruid waarschijnlijk te vroeg verschoten

Commentaar

Een paar weken geleden weereens gelukt om een date te hebben met Elissa. Ze is een dame met een drukke agenda, dus niet altijd bereikbaar. Elissa heeft een prachtig figuur en draagt altijd mooie sexy lingerie setjes. Ze heeft mij al een aantal keer verrast met prikkelende kinky sexspelletjes. Na binnenkomst en een snel drankje "ontvoerde" Elissa mij met een zak op mijn hoofd naar de slaapkamer om haar sletje te zijn voor een heerlijk uurtje spel op basis van haar strenge commandos en heerlijke handelingen. Uiteindelijk heeft Elissa mij met haar dildo stevig geneukt, terwijl ze ook met mijn pik en ballen speelde. Weer een zalig gevoel "pleasure and pain" bij de climax. Hierna nog even bijgepraat met een drankje.

Commentaar

Afgelopen zaterdag heb ik Elissa voor de tweede keer ontmoet, deze prinses uit de woestijn heeft op een bepaalde manier iets intrigerends. Ze had er duidelijk zin maar wat zij in het hoofd had is niet mijn ding en toen kwam de aap uit de mouw, ze had een aantal recensies gelezen en wist eigenlijk niet precies waar ik wel van hield en waar niet van. (de sexuele handelingen beschrijf ik niet want dat is meestal afhankelijk van diverse factoren, click, hygiëne en of het vertrouwd is) Dus probeerde een aantal dingen uit, van soft tot ……… En dat is dan wel leuk zo krijgt het “spel” een heel andere wending. Elissa heeft het in zich om een heel goede meesteres te worden, misschien lag het aan het feit dat ze zich in mijn bijzijn wat onzeker voelt omdat ik al zo “ervaren” was. Maar wat is ervaren dat ik al veel gezien in de wereld van BDSM is een feit, zeker als je in het verleden een relatie gehad hebt met meesteres, waar ik in de privé-sfeer al veel heb ondergaan en soms ook als proefkonijn mocht fungeren. Naderhand hebben we er nog even over gesproken en zulke eerlijkheid kan ik alleen maar respecteren. Elissa is een dame waaraan je je lichaam en geest rustig aan kunt toevertrouwen in het BDSM-spel. Ze is misschien nog niet zo ervaren maar fietsen deed je ook niet vanaf het eerste moment. Er zit zeker een 3de ontmoeting in.