Hoorn (omgeving), Priveontvangst, Liesette

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hoorn (omgeving), Priveontvangst, Liesette

Af en toe kom je zo'n heerlijke vrouw tegen waar je graag weer terug komt. Dat is bij Liesette het geval. Ze ziet er heerlijk sexy en verzorgd uit. Eerst een drankje of kopje koffie. Haar man op de achtergrond aanwezig. Als je wilt kun je je vooraf alvast opfrissen (en na afloop douchen in een kraakheldere badkamer). Na een lekkere vrijpartij in de kamer, naar de slaapkamer. Uitgebreid zoenen, langzaam elkaar uitkleden. Genieten van die heerlijk grote borsten en dat lekkere lichaam. Ze geniet hoorbaar en merkbaar van het beffen. Vervolgens lekker pijpen. Tot het einde en alles verdwijnt in haar mondje. Even rust en wat kletsen om vervolgens te merken dat m'n vriend klaar is voor een volgend avontuur. Condoom erom en hem in haar natte grotje te laten verdwijnen. Verschillende standjes met als favoriet dat ze op me zit en ik met die heerlijk grote borsten m'n gang kan gaan. Wat een feest! Na afloop (na het douchen) weer een drankje. Dit is echt een pareltje in Noord-Holland!!!

Zo kun je deze topper bereiken:

https://www.speurders.nl/overzicht/e...tance_value=25
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 03-07-17, 17:25.

liesette

Heerlijke vrouw, mooie lokatie, pijpt heerlijk
    Laatst gewijzigd door itsme; 26-08-10, 10:46. Reden: beoordeling aangepast nav recensie, stond op slecht

Commentaar

Re: Hoorn, Priveontvangst , Liesette (uitstekend)

Aardige vrouw, bijzondere combinatie van hoogbeschaafd Nederlands en geiligheid. Niet helemaal mijn type, toch, maar dat is persoonlijk, ze doet wel erg haar best en houdt je goed bezig.
      Volgens mij is ze ouder dan hier opgegeven, wat alleen te zien is in haar gezicht. Nu val ik meer op gezichten dan op borstomvang dus ze raakte wat punten kwijt. Voor wie het net andersom is, hij zal haar juist punten geven.
      Ze had zich geschoren, maar had daardoor ook last van ingegroeide haren.... weer een paar punten weg, hoewel ze daar natuurlijk weinig aan kan doen.
      Ik mocht zelf het condoom om doen, dat vind ik altijd minder (en begrijp het dus ook van haar, maar ja..... ik betaal).
      Intiem ging in eerste instantie wat moeizaam, wat te maken had met haar nauwheid en mijn gebrek aan opwinding waardoor ik niet helemaal hard was.
      Voor mij is het herhalingsgevaar niet zo groot, maar een afrader wil ik haar zeker niet noemen, gezien haar enthousiasme en inzet.
      Er was gewoon geen bijzondere klik, en dat kan gebeuren. Ik kan me goed voorstellen dat die klik er met iemand anders wel is.
      Laatst gewijzigd door itsme; 30-09-10, 08:56.

Commentaar

Ben bij deze dame geweest.
        Heb nog nooit zo`n tegenvaller gehad.
        Misschien licht het aan mezelf maar de dame zelf is ook niet geheel onschuld.

Het gaat gewoon om een soort Oma sex.
        Bij binnenkomst had ik beter moeten weten gewoon te oud voor het vak.
        Veel te zwaar kwa gewicht hangtieten. Sorry maar lijkt nergens naar.
        Ze steld ook steeds dezelfde vragen.
        Probeerde je op te geilen maar het werkte aafrechts omdat er geen enkele erotiek in zit.

Pijpen over liever zeer hard zuigen is gewoon pijnlijk. En dan gaat ze ook nog een keer keihard aan je ballen zuigen.
        Ik had het gevoel dat ik bij de tandarts was gewoon vreselijk.
        Had gewoon een bloedblaar op me eikel van het zuigen. Hij bleef ook gewoon slap.
        Ik voel me hier bijna mishandeld door deze Oma.
        Erger kan gewoon niet.
        In de badkamer even pissen waar ik bij ben echt onsmakelijk.
        En dan die geur om haar heen niet te harden.

Nee voor mij nooit geen rijpere dame meer, afschuwelijk gewoon.
        Was blij dat ik weg was heb gewoon 1 nacht niet kunnen slapen en heb gewoon een zuigblaar op mijn eikel. Nog nooit mee gemaakt.

Een dikke vette afknapper. Wegegooit geld.
        Geen woorden voor sorry.

De foto is ook uit vervlogen tijden, een enorme hangbuik en haar borsten hangen er slap bij. Voortaan voor mij een jonge meid.
        Laatst gewijzigd door itsme; 30-09-10, 08:57.

Commentaar

Hoi,

Ben ook bij deze dame geweest.
          Moet zeggen dat ze er wel wat van probeerd te maken. Eerst even wat te drinken naar keuze en dan naar de slaapkamer die netjes schoon en fris is.
          De sex was voor mij niet zo omdat de klik niet aanwezig was.
          Ook viel mij op dat ze vaak naar het zelfde vraagd. Maar daar kom ik ook niet voor. Ze is wat mij betreft iets aan de TE volle kant maar smaken verschillen.
          Het pijpwerk gaat met veel zuigkracht gepaard. Ik ervaarde dit als onplezierig maar een tandarst gevoel haha dat nou ook weer niet.

Al met al wat de sex betreft matig maar het geheel prima.
          Alles is schoon netjes en fris.
          Voor de liefhebber van oudere dames toch wel een om te bezoeken.
          Stopt bij iedere leuk stationnetje, heb in ieder stadje een lekker schatje. En is er even niets te doen dan hou ik me poen.

[SIGPIC][/SIGPIC]

Commentaar

Enkele berichten verwijderd, de recensietopics zijn voor ervaringen en info. Ieder ervaart een dame op zijn eigen manier, meningsverschillen hierover niet online maar via im aub.

Nu graag weer recensies.

Greetz, Itsme !!
            Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Hoorn (omgeving), Priveontvangst , Liesette (uitstekend)

ben al 2x bij haar geweest, een groot feest voor mij.
              Ze is wat ouder ik ook, maar ziet er prima uit.
              Ik kreeg eerst een bakkie koffie, maar ze kon zich niet meer inhouden en besprong mij gewoon. Gouw de koffie weten op te drinken en op naar de slaapkamer.wat daar is gebeurt , met geen pen te beschrijven. Ze wil uiteindelijk wel dat je de zaadjes in haar mondje deponeer.

Commentaar

Re: Hoorn (omgeving), Priveontvangst , Liesette(uitstekend)

Ben paar jaar geleden ook bij Lisette geweest, en ik vond het toen top, ze was heel sexy gekleed, zwarte jurk, zwarte nylons en heeele mooi hoge hakken. Eerst even op de bank gezeten en koppie koffie erbij, alvast lekker mijn hand op haar benen, ff lekker kletsen en al zoenende naar de slaapkamer, en ik ga niet in details treden, maar ik heb erg genoten van haar en haar lijf, op mijn verzoek hield ze haar kousen en heels aan want dat stond haar zooo geil....heerlijk gewoon.
                Wist niet dat ze weer ontvangt, maar nu ik dit weet ga ik zeker weer eens een afspraak maken, lijkt me weer heerlijk om weer van haar te genieten!!!!

Commentaar

Re: Hoorn (omgeving), Priveontvangst , Liesette

Twee keer geweest, zo'n 1,5 jaar geleden.
                  Bakkie koffie (vers gemalen) vooraf, hele verhalen, waarom ze dit deed enz enz.
                  Ging wel snel over tot het echte werk.
                  Stevige vrouw, grote, echte borsten (zeker E-cup).
                  Beetje wilde kus techniek.
                  Beffen en neuken hoefde niet zo van haar.
                  Pijpen zonder condoom tot het eind en alles doorslikken dat is haar specialiteit.
                  Ik vind dat zij dat ook heel goed doet en ben behoorlijk heftig klaar gekomen.
                  Lekke band? Zo gefikst

Commentaar

Re: Hoorn, Priveontvangst , Marina4you

Ben bij haar geweest op date voor gangbang met vriendin lousie. Zouden 5 mannen komen op die avond maar uiteindelijk bleef het bij 2 steken, ik en nog een andere topper. Werd een geile avond met 2 milfjes....niet de knapste maar ben nog nooit zo lekker gekomen....pijpen vingeren zoenen neuken heerlijk.... Maar ook gagging squirten en poppers... Ga zeker terug....probeer mail eens http://www.marinag.nl/index.html

Commentaar

Re: Hoorn (omgeving), Priveontvangst, Liesette

Liz is geweldig. Niet alleen prachtig om te zien met haar 85F borsten en haar heerlijk lange benen. Zij vrijt fantastisch, geeft je meteen een goed gevoel. Pzc met haar was een hemelse ervaring. Zeer voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Vandaag na de veel belovende recenties hier boven ook bij haar geweest. Gisteren gebeld en gevraagd of ze vandaag kon ontvangen. Dit was geen punt. Buurt haar in de buurt heb ik gebeld en heeft zij mij binnen geloods. Deur ging open en dame stond daar in de gevraagde hakken en housen en een jurkje waar haar grote borsten prima in uit kwamen. Eerst inderdaaad wat drinken en wat gepraat over en weer. Wat mij opviel dat deze dame zeker tegen de 60 aan moet lopen. Eenmaal in de slaapkamer mij ontkleed en zij ook. Het zuigwerk is duidelijk geen dt en wat er word gezegd kwa zuigwerk kon ik niet meemaken. Klik was er zeker wel maar ben gewoon te veel gewend dus ga je vergelijken. Kutje was geschoren maar vraag niet hoe. Okselhaar ook aanwezig en als ik ergens van afknap dan zijn het deze gebieden die gewoon kaal moeten zijn. Dame zwete ook al toen er nog niets was gebeurd en bibbert......Ze heeft wel een lekker strak kutje... Huisje ruikt ook naar hondenlucht//// Ben klaargekomen in haar mondje en daarna opgefrist en wel gegaan. Ze bood nog wel drankje aan maar heb bedankt. Nogmaals voor mij zeker geen herhaling.

Commentaar

Deze jongeman is vanmorgen ook even bij Liesette op bezoek geweest. Je kunt ruim parkeren en wandelt discreet het huisje van Lies binnen. Lies deed open in een leuke sexy outfit met hoge hakken, zwarte kousen en zwart strak jurkje waar haar megatieten al bijna uitvielen

Bij binnenkomst eerst even drankje gedaan en daarna naar de slaapkamer waar het feest kon beginnen. Lies zweet inderdaad vrij snel zoals in eerdere recensies aangegeven maar vind ikzelf geen minpunt, bovendien kan ze daar niets aan doen. Zoenen, pijpen, aftrekken, neuken, beffen. . . . alles kon behalve anaal. Uiteindelijk het klusje afgemaakt in missionaris en daarna nog even de douchecel ingegaan.

Ik vind Lies een heerlijke geile milf waarbij veel kan en die erg haar best doet om het naar je zien te maken, heb nog even naar haar leeftijd gevraagd maar die wilde ze niet zeggen. Is toch wel behoorlijk wat jaartjes ouder dan mezelf maar ik vond het heerlijk. Lekker die megatieten die je heen en weer ziet schommelen als er bovenop ligt of als ze bovenop je ziet en heerlijk om vast te houden en te masseren.

Ik denk dat ik hier wel vaker ga komen als het op mijn route ligt. Lekker even ongedwongen ontstressen tegen een redelijke prijs. . .heerlijk.
                          Laatst gewijzigd door itsme; 05-10-15, 20:53. Reden: privacy
                          Altijd onderweg. . .

Commentaar

We houden hier omgeving Hoorn aan i.v.m. de privacy van de dame in kwestie. Het betreft een kleine gemeente dus weer grotere kans op herkenning, ook de dames hebben rechten op dit forum.

Greetz, Itsme !!
                            Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Lisette is een rijpe dame met giga mooie tieten. ze adverteerd op lekker adverteren. ze is selectief met nieuwe klanten dus stuur haar een net mailtje. Haar favoriet is slikken dat vind ze heerlijk. Ze heeft een vaste klantenkring, daarom heb ik gevraagd of er meer bekenden van haar zijn die haar nog regelmatig bezoeken. evt dan haar verrassen met een trio. Daar is ze wel voor in.
                              Laatst gewijzigd door Wombraider; 09-06-17, 21:49.

Commentaar

9 Juni '17 is er nog een recensie geschreven! Deze dame zal haar advertentie uit hebben staan omdat ze even niet hier aan het werk is.

Oorspronkelijk geplaatst door qoesee
                                is deze dame nog actief?.
                                ik kan namelijk nergens haar advertentie vinden
                                Met vriendelijke groeten,

Morpheus2003
                                Moderator

Commentaar

ontvangt deze dame nog en zo ja wie heeft het tel nummer voor me
                                  via pm
                                  dank u

Commentaar

Aan het werk...
                                  X