Emilia, Haarlem, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Emilia, Haarlem, Priveontvangst

Dame is nog nieuw en niet bedorven Ze vrijt alsof het je eigen vriendin is en genoot intens. Bij het beffen kwam ze spuitend klaar. Pijpen was goddelijk. Intiem. Een ware beleving . Ze Is beslist geen klokkijkster na wat gekletst te hebben wilde ze nog een keer.
    Dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Herhaling is groot

https://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...ol/defaultaspx

Ik heb deze dame al een aantal keer mogen bezoeken en kan niet anders zeggen dat het een van de allerbeste ervaringen is uit mn wandelcarrière .
    alles wat er staat aangevinkt kan met vol overgave.
    een heerlijke dame.
    Fantastisch figuur met een heerlijke kont.
    Vol overgave heerlijk zoenen
    Pzc is top
    Kom superlatieven te kort.
    En nog een goed gesprek mee te voeren ook.
    helaas kan ik haar niet bezoeken omdat ik mn been gebroken heb anders had ze me veel vaker gezien.

1tje om in te lijsten.

Tegenwoordig ontvangt ze in Hilversum

Commentaar

Niets gelogen van de voorgaande recensies. Emilia is ontzettend lief en daarbij van nature geil. Een betere combinatie kun je niet wensen. Of ik nou het geluk had dat ze het weekend vrij geweest was en ik de eerste klant was, ik weet het niet, maar nog voor ik goed en wel binnen was stonden we gretig te tongen en dat hield eigenlijk niet meer op. Behalve dan als ze haar mond voor iets anders nodig had. Wat ze net zo gretig deed. Ze laat zich niet gewillig beffen, zoals je weleens leest, nee, ze wil gewoon dat je haar beft en als ze daarbij dan ook nog zelf bijna je hele hand naar binnen duwt, dan weet je dat ze iets van je verwacht. Echt squirten heb ik niet meegemaakt, maar het laken was behoorlijk nat! Natuurlijk is het werk, dat weet ik wel, maar ik kan me niet herinneren dat ik daar bij een paydate ooit zo weinig van gemerkt heb. Ze let op een heel prettige manier op de tijd; ze speelt een playlist van een uur op haar telefoon en als de muziek afgelopen is fluistert ze: 'I'ts time. But don't stop.' Nee, absoluut geen haast. Een minpuntje? Ik houd van langzaam en rustig pijpen, maar ze is zo enthousiast dat ze moeilijk af te remmen is. En ze gaat diep, dat wel. Dat is echt gretigheid, niet afwerken. Ze is absoluut de dame van de foto's; ik vind haar gezicht in het echt zelfs leuker. Alleen liefhebbers van grote borsten komen niet aan hun trekken, want ik denk niet dat ze de B uit haar profiel haalt. Ik vind dat niet erg, want haar zuigtepels maken dat meer dan goed. Afgesproken via whatsapp, dat ging uitstekend. Snel gereageerd, ondanks dat ze vrij was, en in prima Engels gecommuniceerd. Voor en na de date gebruik gemaakt van de ruime, schone douche. Ze ontvangt zoals gezegd in Hilversum. Een tip: vraag wel duidelijke instructies hoe je precies het appartement bereikt, want het is een zoekplaatje en je wilt niet bij de buren aanbellen. Emilia blijft nog een of anderhalve week, hoe lang wist ze nog niet precies, en daarna gaat ze voor een paar maanden terug naar huis. Ik zou zeggen: doe jezelf een plezier en ga. Wees lief voor haar, want als zij geniet, geniet jij dubbel. Zeker weten.

Dear Emilia, I know you will read this, thank you for a wonderful date and I sure hope to see you when you come tot Holland again!

Commentaar

Aan het werk...
      X