Petra, Beverwijk, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Petra, Beverwijk, Priveontvangst

Onlangs een afspraak gemaakt met deze 2 dames, Petra adverteert onder verschillende namen op Sexjobs waarbij ze ondermeer cardates of bij je langskomt om te pijpen. Ik had al paar keer met haar zelf afgesproken en at was heerlijk geil. Prima sex. Oke ze is niet het mooiste meisje van de klas en haar cupmaat is erg klein en lichaamsbouw erg mager. Deze keer gekozen voor een pijpdate met Petra en haar vriendin. Contact gaat via de mail en een afspraak maken gaat erg vlug. OP de locatie aangekomen stond Petra al te wachten en we herkenden elkaar direct. Binnen aangekomen een erg warme ruimte(zeg maar gerust bloedheet)en haar vriendin was volgens mij Pools of ieder geval Ooostbloks. Haar naam is me ontschoten maar deze had een iets mooier postuur. Grotere cupmaat, geil lichaam. Nadat de dames me eerst samen heerlijk gepijpt hebben gevraagd of ze met zichzelf en elkaar wilden spelen terwijl ik mezelf aftrok. Dat deden ze dan ook(oke het was vrij geforceerd en onwennig voor ze waardoor de geilheid er niet vanaf spatte bij de dames). Desondanks toch kunnen klaarkomen over de borsten van de vriendin.

Pluspunten zijn de goede prijs, en op zich vinden ze het ook erg geil om te pijpen.
    Minpunten: toch wel de erg warme ruimte waar geen raam open stond en op een warme bank. Daarnaast zijn de twee dames niet de mooisten.

Heel misschien dat ik er nog eens terug kom maar de kans is klein.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...ondjes_6610782

1 recensie
    en ik weet zeker dat ik er 3 bij gezet had
    veder nog iemand bij haar geweest de laatste tijd ?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door geilebink1968 Bekijk bericht
      1 recensie
      en ik weet zeker dat ik er 3 bij gezet had
      veder nog iemand bij haar geweest de laatste tijd ?
      Er staan ook geen verwijderde berichten bij. Waar heb je wat bij gezet?
      Met vriendelijke groeten,

Morpheus2003
      Moderator

Commentaar

noemt zig nu linda
        pijpt lekker met klaar komen in haar mondje of over haar gezicht heen
        https://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...e-date_6836998

Commentaar

geilebink1968 zou je een recensieformulier willen invullen (groene knop bovenaan). Dan heeft jouw bijdrage meer nut. Alvast bedankt.
          Met vriendelijke groeten,

Morpheus2003
          Moderator

Commentaar

Aan het werk...
          X