Petra, Enkhuizen, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Petra, Enkhuizen, Priveontvangst

Ik ben vandaag op bezoek geweest bij Petra in Enkhuizen. Petra adverteert op sexmarkt.nl met erotische massages inclusief verschillende extra opties. Haar advertentie staat momenteel niet online, zodra weer online zal ik een linkje plaatsen.

Petra woon in een rustig wijkje in Enkhuizen waar je vrij onopvallend naar binnen wandelt. Eenmaal binnen aangekomen zit haar vriend/man ook aan tafel. Voor mij geen probleem maar het zou kunnen dat sommige hier moeite mee hebben. Petra is een vrouw van 38 jaar, lange rode haren, slank postuur en vriendelijk.

Ik heb me aan beide even voorgesteld en toen met Petra doorgegaan naar de slaapkamer, hier staat een massage tafel en een bed. Het geheel was aan de rommelige kant maar wel schoon. Ik zou eigenlijk gaan voor een erotische massage inclusief afmaken met intiem maar toen ik eenmaal op bed zat/lag vond ik dat ook wel prima en zijn we in bed gebleven.
    Heerlijk gevreeën met Petra, tongzoenen, kussen, strelen, pijpen (zc) en uitgebreide penismassage met pijpen tussendoor. Petra heeft (vind ik teminste) een mooi lichaam, heerlijk schoon en fris kaalgeschoren schelpje en mooie borstjes. Na een half uur samen geilen op bed het condoom erom gedaan en bij Petra binnengedrongen, wat een heerlijkheid is dat als je zolang opgegeild wordt.

Uiteindelijk in missionaris houding in het condoom geëxplodeerd, nog even samen uithijgen op bed en daarna met zijn tweeën onder de douche gegaan. Als souvenir heb ik haar telefoonnummer meegekregen zodat ik haar ook kan bereiken als de advertentie niet online staat :-).

Herhalingsgevaar voor mij. . . ja, ik denk het wel. Leuke vrouw, mooi lichaam en maakt het je graag naar de zin.

https://www.sexmarkt.nl/advertentie/...-vanaf-30-euro

let op de advertentie staat niet altijd online.
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 23-07-18, 09:46.
    Altijd onderweg. . .

Oorspronkelijk geplaatst door klmmer
    Hallo Wim,
    hoe kwam je er achter dat Petra weer ontvangt? Bij mijn weten was ze er mee gestopt en ging ze niet meer verder. Heb haar vroeger vaker bezocht en bij mij ontvangen.
    Ik weet dat ze lekker nat klaarkomt als je haar lekker verwent en wil haar daarom weer bezoeken.
    Gr. Fred
    Dit soort berichten graag via een PM!!
    Met vriendelijke groeten,

Morpheus2003
    Moderator

Commentaar

Gisteren weer bij Petra langs geweest, was weer net zo'n feest als vorige keer. Wat een heerlijk uurtje. . .. vreemde is dat ik haar vooraf nooit zag, maar na mijn laatste bezoek wel regelmatig tegenkom i ons stadje. We kijken dan even stiekem naar elkaar met een knipoog en gaan door. .. . . . .Petra is gewoon de casual buurvrouw, niet iets bijzonders sexy aan als je er zomaar voorbij zou fietsen. Maar eenmaal naakt naast haar in bed is het een engel:-). Heerlijk pareltje in dit West Friesland waar het aanbod toch al zo beperkt is.
      Altijd onderweg. . .

Commentaar

Ook bij Petra langs geweest .bezoek was oké.is een leuke vrouw ontvangst is makkelijk te vinden beneden voldoende parkeergelegenheid vrouw is niks mis mee lekker smaakvol kutje masseert lekker . maar nog een keer nee
        En ik vraag me eigenlijk af waarom ik denk gewoon niet helemaal waar ik van hou maar het is geen afra

Commentaar

Aan het werk...
        X