Amstelveen / Amsterdam/ Nieuwegein, privéontvangst, Laura

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amstelveen / Amsterdam/ Nieuwegein, privéontvangst, Laura

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...n/528645-laura

Deze dame is maar even in Nederland en gaat dan weer huiswaarts. Dus let op even op als je in bent voor innige lange diepe tongzoenen. Deze dame is echt dol op tongzoenen!
    Zelf ook groot fan van dus het vrijen was direct helemaal top.
    Laura heeft een heerlijk lichaam met enige hulp. Haar borsten zijn wel geholpen maar zijn werkelijk heerlijk speelgoed.

Ik vind Laura een hele leuke spontane meid en ze biedt een GFE van uitzonderlijke klasse.
    Ze geniet van een lekkere befpartij en kwam overtuigend op mijn mond klaar. Daarna heb ik een echt heerlijke pijpbeurt gekregen.
    Daarna het betere neuken. Ze gaat vol overgave en ze weet er van te genieten.
    Ook het tongzoenen blijft steeds een terugkerend plezier dat ik graag met haar deel. Ik vind het super als een vrouw vol overgave een tongzoen weet te geven.

Ik heb een heerlijk uurtje met deze dame beleefd. Spraakzaam, vlot en onderhoudend. KLASSE.

Ik vraag me weleens af wie er voor zorgt dat er altijd toppertjes op deze locatie zijn in Nieuwegein. Alle dames die ik daar bezoek zijn van een hoog niveau .
    Laatst gewijzigd door Mitsumi; 11-07-18, 03:27.

Ik heb geen topic over Laura in Badhoevedorp gevonden.

Laatst een afspraak gemaakt met Laura.
    De communicatie was met Laura zelf in het Engels per telefoon en sms.

Met het openen van deur zag ik de dame van de foto's in badjas in de deuropening.
    Na de financiën kon ik mij douchen.
    Laura hield haar badjas terwijl ik onder douche ging.
    Toen ik de slaapkamer binnen kwam presenteerde Laura in lingerie zoals foto's in haar advertentie.

Op bed mocht ik al zoenend het pakketje zelf openen. Dat vind ik altijd een GFE gehalte hebben om lingerie bij de dame te verwijderen
    Laura kon intens met roterende bewegingen zoenen. Tijdens het zoenen zoog ze mijn tong geregeld naar binnen.
    Haar zuigkracht merkte ik ook tijdens het pijpen. Gedurende het pijpen moest ik echt opletten dat ik niet te snel zou kaarkomen.
    In missionaris sloot zij haar onderbenen over mijn billen. En zij stootte met haar hielen mee tijdens mijn bewegingen. Dat gaf zo'n gevoel dat Laura heel even voor mij alleen was

Na het intiem nog op bed gepraat.
    Laura heeft humor. Met het maken van grapjes verschijnt er een leuke lach die lang blijft hangen in mijn gedachte ( nu nog steeds ).

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...aspx?tab=photo

Commentaar

Re: Badhoevedorp, privéontvangst, Laura

Zeer vriendelijke en aantrekkelijke dame. Bezocht haar enkele malen, ze scoort ruim boven het gemiddelde qua uiterlijk en dienstverlening. Prachtige borsten waarbij ik nog steeds het gevoel heb dat ze puur natuur zijn, hoewel bijna te mooi.
      Geen klokkijkster waarmee ook nog een goed gesprek te voeren is en die er zelf ook van geniet.
      Ga zeker nog wel eens op herhaling

Commentaar

Re: Amstelveen, privéontvangst, Laura

Ook geweest, super leuke vriendelijke vrouw met een heerlijk lichaam en fantastische service. Kan niet misgaan zoals al eerder beschreven hierboven. Goede opbouw, goede ontvangstlocatie.

Nog tot dit weekend in NL voor ze weer vertrekt en zeker weer een keer terugkomt.

Commentaar

Re: Amstelveen, privéontvangst, Laura

Twee keer al bezocht. Ik kan bovenstaande bevestigen en vind haar echt ook geweldig. Voelt me goed aan, zoent heerlijk, prachtig lichaam met heerlijk zachte huid en alles in de juiste proporties, erg vriendelijk, leuk om mee te praten, prima sex, locatie uitstekend met veel parkeerplaatsen (was ditmaal Badhoevedorp): in 1 woord: TOP!!! Vertrekt inderdaad dit weekend weer, kan niet wachten tot ze weer terug komt.

Commentaar

Re: Amsterdam, privéontvangst, Laura

Normaal spreek ik alleen af met nederlandse dames, maar nu eens wat anders geprobeerd. Laura ontvangt nu in Amsterdam Osdorp en niet in Badhoevedorp.
            Ik kan bovenstaande recensies alleen maar beamen. Mooi figuur met prachtige ronde billen. Nadat de kleren uit waren, uitgebreid tongzoenen. Laura heb ik uitgebreid gelikt en gevingerd. Haar kutje werd er in ieder geval kletsnat van en heb haar hoor en voelbaar horen genieten. Daarna werd ik rustig en langzaam gepijpt waarbij ook de ballen niet vergeten werden.
            Daarna tijd om te neuken en nadat Laura het condoom om mijn harde paal klom ze bovenop mij. Al wippend klemde ze zich aan me vast en ging haar tong weer uitgebreid mijn mond in. Net alsof ik met mijn vriendin aan het neuken ben.
            Daarna lekker afgemaakt in doggy. En vervolgens nog de gelegenheid om even te praten en te douchen.
            Al met al een leuke dame die goed engels speekt. Ze gaat volgende week weer terug naar huis en in mei is ze weer terug. Dan ontvangt ze in Amstelveen

Commentaar

Re: Amsterdam, privéontvangst, Laura

Leuke date maar ik ben niet zo lovend als m'n voorgangers. Leuke lieve meid maar 13 in een dozijn.
              Voor deze prijs had ik beter door kunnen rijden naar huize Monique. Voor mij geen herhaling dus.

Ontvangst was in Hilversum.

Commentaar

Vond haar heel lief en aardig, maar lang niet zo lekker als op haar foto\'s.

Commentaar

Smaken verschillen, maar Laura is toch wel een heel mooi en lekker snoepje uit Rusland!
                  Afspraak was zo gemaakt via WA en Laura ontvangt in een op mooie flat in Amstelveen. Ze ziet er precies zo uit als foto 2 op Kinky - ze heeft zelfs het zelfde setje aan!
                  Ze heeft een prachtig lichaam - niet super slank, maar alles mooi in proportie. Heerlijke borsten en billen. Een plaatje dus. En mooi kort haar wat er zeer goed staat.
                  Precies waar ik van hou.
                  Ze praat makkelijk en goed Engels. Je voelt je gelijk op je gemak bij haar - ze doet niks geforceerd en zet let goed op hoe je het hebben wilt.
                  Eerst even douchen - draaide aan de verkeerde knop en dan komt het water van boven.
                  Op mijn verzoek begonnen we staand - vind ik prettig - zeker bij zo'n mooie vrouw als Laura. En binnen een minuut sta je elkaar te zoenen en te strelen alsof je smoor verliefd bent. Heerlijk toch. Laura is gek op zoenen. Ik denk dat ik van het uur dat ik bij haar was misschien wel een half uur passioneel gezoend heb. En alles met tong - als een verliefd stel. Dus als dat je ding is zit je helemaal goed. Pijpen (zonder) doet ze ook lekker rustig - ook met tong. Tijdens de standjes gelijk ook weer zoenen - waarbij ze vaak zelf het initiatief neemt. Ik vond het helemaal geweldig.
                  Als ze zich op haar gemak voelt bij je komt ze lekker los en geniet volop mee en vraagt wat je nog meer wilt. En als je vraagt wat ze zelf lekker vind heeft ze daar ook een antwoord op.
                  Ik kan me voorstellen dat ze niet voor iedereen geweldig is - als je meer van het ruige werk houdt - zeg maar PSE - dan zit je denk ik niet goed bij haar. Ze houdt veel meer van rustig aan opbouwen - veel meer GFE. Het deed mij denken aan seks met mijn vriendin vroeger op zondagochtend.
                  Ze is meestal maar een paar weken in Nederland en gaat dan weer voor een flink aantal weken naar huis.

Commentaar

Smaken verschillen, maar Laura is toch wel een heel mooi en lekker snoepje uit Rusland!
                    Afspraak was zo gemaakt via WA en Laura ontvangt in een op mooie flat in Amstelveen. Ze ziet er precies zo uit als foto 2 op Kinky - ze heeft zelfs het zelfde setje aan!
                    Ze heeft een prachtig lichaam - niet super slank, maar alles mooi in proportie. Heerlijke borsten en billen. Een plaatje dus. En mooi kort haar wat er zeer goed staat.
                    Precies waar ik van hou.
                    Ze praat makkelijk en goed Engels. Je voelt je gelijk op je gemak bij haar - ze doet niks geforceerd en zet let goed op hoe je het hebben wilt.
                    Eerst even douchen - draaide aan de verkeerde knop en dan komt het water van boven.
                    Op mijn verzoek begonnen we staand - vind ik prettig - zeker bij zo'n mooie vrouw als Laura. En binnen een minuut sta je elkaar te zoenen en te strelen alsof je smoor verliefd bent. Heerlijk toch. Laura is gek op zoenen. Ik denk dat ik van het uur dat ik bij haar was misschien wel een half uur passioneel gezoend heb. En alles met tong - als een verliefd stel. Dus als dat je ding is zit je helemaal goed. Pijpen (zonder) doet ze ook lekker rustig - ook met tong. Tijdens de standjes gelijk ook weer zoenen - waarbij ze vaak zelf het initiatief neemt. Ik vond het helemaal geweldig.
                    Als ze zich op haar gemak voelt bij je komt ze lekker los en geniet volop mee en vraagt wat je nog meer wilt. En als je vraagt wat ze zelf lekker vind heeft ze daar ook een antwoord op.
                    Ik kan me voorstellen dat ze niet voor iedereen geweldig is - als je meer van het ruige werk houdt - zeg maar PSE - dan zit je denk ik niet goed bij haar. Ze houdt veel meer van rustig aan opbouwen - veel meer GFE. Het deed mij denken aan seks met mijn vriendin vroeger op zondagochtend.
                    Ze is meestal maar een paar weken in Nederland en gaat dan weer voor een flink aantal weken naar huis.

Commentaar

Aan het werk...
                    X