Jaime Lee, Alkmaar, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jaime Lee, Alkmaar, Priveontvangst

WOW!! Wat een geweldige vrouw. Een echt lekker en verzorgd ding. Haar lichaam is super. Beter als op de foto\'s. Goed oog contact en héérlijke sex. Zeker een aanrader en mij gaat ze zeker vaker zien.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...3780-Jaime-lee
    Laatst gewijzigd door Morpheus2003; 26-11-17, 13:20.

Zeldzaam leuke vrouw. Uitstekend in bed en ook een leuke gesprekspartner. Ze is stijlvol en heeft een Gooische uitstraling. Pijpen (ZC) is echt fantastisch. Zeer schoon en verwacht dat ook van haar gasten. Ik ben inmiddels verslaafd aan haar.

Commentaar

Samenvoegen doen wij alleen met recensies......

Oorspronkelijk geplaatst door LPS
      https://www.hookers.nl/forum/hookers...ag-ds-rvp-tara

OMG! Voor de allerlaatste keer: het is Tara en dit kan worden samengevoegd......
      Met vriendelijke groeten,

Morpheus2003
      Moderator

Commentaar

Wederom een heerlijk en zeer onderhoudend bezoek gebracht aan deze heerlijke vrouw. Naar mate ik er vaker kom, verlegt zij haar grenzen. De seks is erg geil. Pijpt waanzinnig goed en op verzoek ook zonder condoom. likt je ballen en als je goed kunt beffen komt ze zelf ook heerlijk klaar. Ze is het type directiesecretaresse. Ik ga binnen kort ook gewoon een keer met haar lunchen. Eigenlijk zou ze in een hotel of ruim appartement moeten ontvangen. Het kamertje in Alkmaar is prima, maar Jaime Lee past eigenlijk in een chiquer schilderij.

Commentaar

Afgelopen donderdag bij haar geweest naar aanleiding van de positieve recensies...de sex was prima, eerst heerlijk gepijpt door haar en daarna haar in meerdere standjes geneukt. Toch zie ik voor mezelf geen herhaling bij haar...op 1 of andere manier vond ik dat iets te dik erop liggend Goois accent en haar houding niet helemaal tof. Wellicht is dat mijn persoonlijke ervaring maar het kwam nogal arrogant en betweterig over. Zeker toen ze ook nog op zo'n manier ging vertellen hoe ik me moest wassen etc...de klant is geen kind hoor.... dus ondanks e prima sex kijk ik wel even een deurtje verder

Commentaar

Aan het werk...
          X