Amsterdam ZO, Priveontvangst, Nikita Gold DD

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam ZO, Priveontvangst, Nikita Gold DD

Leuke Poolse meid die niet op de klok kijkt, kwam voor een uurtje maar ging pas ruim twee uur later de deur uit. Vind het leuk om aandacht te geven en te krijgen en lekker genomen te worden. Was weer eens wat anders.
    Gevonden op sexplezier.net

http://www.kinky.nl/Advertentie_Niki...9453&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 04-01-10, 11:32. Reden: Link kinky
    I just wanna have some kicks, I just wanna get some chicks!

Re: Amsterdam, Priveontvangst , NikitaGolddd (uitstekend)

afgelopen vrijdag ook met deze dame afgesproken !!!! ik ben geen 5 minuten binnen geweest, deze dame haar gezicht aan alle kanten beschadigd krassen en dikke pukkels op haar gezicht. Ze ging mij voor naar een rommelige kamer waar een bankje stond en een bed op de grond. zei ging voor mij zitten en toen ik onder haar rokje kon kijken had ik gegeten en gedroken. op mijn reactie dat ik weg wilde gaan vroeg zei nog 20 euries bespreek kosten, ik heb deze natuurlijk niet afgerekend.

\Deze dame ziet mij als liefhebber van oostblok vrouwen niet meer terug !!!

Commentaar

Amsterdam Z.O., Priveontvangst , Nikita Gold DD (voldoende)

Op Kinky adverteert Nikita Gold DD als 'leuke spontane meisje' met als lokregel 'Mijn mooie grote naturel DD vergeet je zeker niet...'

Nikita ontvangt in het betere gedeelte van de Bijlmer. Je kunt je auto best gemakkelijk kwijt. Wat mij betreft is het een vrouw en is ze de fase van meisje al een heel tijdje geleden gepasseerd. Wel vriendelijk. Beetje rommelige kamer en dito badkamer. Schoonmaken is niet haar grootste talent.

Prachtige grote borsten, dat dan weer wel. Blinkt niet uit in activiteit, lult de oren van je kop. Behandeling gaat wel. Maar wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Als ik het heel negatief omschrijf, zou ik een term gebruiken die begint met pl en rijmt op vork.

Commentaar

Aan het werk...
      X