Amsterdam, Priveontvangst, blondje42

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Amsterdam, Priveontvangst, blondje42

Ben vorige week bij blondje36 geweest, ontvangt in Amsterdam West en adverteert op www.sexplezier.net, niet doen mannen!
    Ziet er geinig uit, blond koppie maar o wee als ze haar benen uit elkaar trekt, haar doos zit vol met stukjes wild vlees!
    Toch niet echt prettig he?!

Ze mag dan wel goedkoop zijn en het mag misschien niet besmetelijk zijn, echter is het wel onsmakelijk.
    Nadat ik dit zag ben ik meteen weg gegaan.

http://www.kinky.nl/Advertentie_06_1...7451&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 17-03-10, 15:47. Reden: link kinky

Deze dame zit zeker al 6/7 jaar in het vak als je het zo kan noemen. (toen nog voor 50 gulden) Ben er geweest toen ze nog echt een groentje was, de tweede of derder klant als ik me niet vergis. Ze heeft een lekker lijf. kan goed tongen en meerdere keren neuken en verschillende standjes was mogelijk. Was een goede afspraak die eerste keer. Gewoon vergeten af te rekenen. Twee jaar later nog een terug geweest, ze was toen al wat verlopen. En niet meer zo schoon als eerste.

Eugenie is niet dezelfs als Ans uit diemen. Eugenie neukt alleen safe bij mijn weten. Ans neemt het niet zou nauw.

Commentaar

quote author=Grote Geile Beer link=board=87;threadid=21396;start=0#120445 date=1084600091]
      Net als Inge en Mandy is zij als ex medewerkster van de enige echte Chick Nederland, begonnen aan thuis ontvangst.
      In de sex bladen hadden ze beiden al jaren een grote mond wat wij voor de verkoop niet erg vonden, maar als amateursnollen toendertijd werden ze vaak uit gemaakt voor van alles en nog wat door de bezoekende mannen die van hun escapades gebruik hadden gemaakt.
      Ik herkende haar dan ook meteen toen ik vorige week een bezoek aan haar bracht, zij mij echter niet.
      Qua sexuele instelling is ze niet veranderd door voor geld gespeeld geil te zijn. Ook haar verlopen koppie en uitgezakte lijf laten zien dat ze na alle beurten ook zelf toe is aan een grote oplap beurt.
      Kortom wil men zich laten bedotten door een geldwolvin dan ga je bij haar naar binnen.
      Beter neem je je hand.
      ***Geile Beer zegt 150 euro betaald te hebben voor een uur***

Toevallig ben ik van de week ook langs geweest bij deze dame. Was er nog niet aan toe gekomen mijn ervaringen hier te geven. Maar wat hier boven staat klopt van geen kant. Inderdaad ze is wat verlopen en de sex is gemiddeld te noemen maar slecht is ze zeker niet. En wat al helemaal niet klopt is het bedrag. €50 voor een uur en € 75 voor TWEE uur. Noem dat maar eens een geldwolf. Ze is misschien wel de goedkoopste van Amsterdam. PZC een goede voldoende, neuken met condoom is goed maar niet geweldig. Het is een stille meid die niet veel zegt maar nergens te beroerd voor is als je een verzoekje heb. Standjes geen probleem en op de tijd wordt ook niet gelet. Nee al met al een goede maar geen briljante voorstelling. Zoals zo vaak alle waar naar zijn geld.

Commentaar

Tja, hoe zeg je de waarheid en blijf je toch netjes he? De foto op kinky.nl is ernstig verouderd, het leuke kopje is niet veel meer van over, het lijkt wel of ze haar ondergebit niet in heeft. Misschien pijpt ze daarom wel fantastisch, heerlijk in haar mond klaar gekomen. Een heel mooi gesloten kutje, maar als ie open gaat staan lijkt het wel of er 6 paar schaamlippen zitten. Ze is absoluut schoon en ontvangt in een prettige kamer (overal zie je dolfijntjes!!!!!). Weet hele geschiedenis van haar en haar familie inmiddels. was leuk, maar zal geen vaste klant worden.

Commentaar

Nou, helemaal niets mis mee hoor met deze dame. Ze is dan misschien niet de mooiste, maar daar kan ze ook niets aan doen. Ik had haar gevonden via de h o e r e n g i d s.nl De foto is een beetje wazig, maar ik ging er naartoe voor een lekkere goedkope beurt, en die heb ik gehad. Niets te klagen dus.

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , blondje36 / dolfijntje_34 (6.3)

Ik ben recent nog bij Dolfijntje, ofwel Daisy, langs geweest.
            ze adverteert op ww.sexplezier.net als dolfijntje, op www.kinky.nl zoeken op ijtunnel, dan vind je haar wel
            Ze is niet echt een lekker ding, maar voor 50 euro kun je heerlijk een uur je gang gaan. 10 km verderop zit Ans, zij doet het voor hetzelfde bedrag.
            Bij Dolfijntje ( of Daisy ) in huis is het erg netjes en verzorgd, haar pijpkunsten zijn fenominaal, klaarkomen in de mond geen probleem ( ze slikt niet ) ook zoenen doet ze goed en veel.
            Ze is nergens te beroerd voor, wil aan al je wensen voldoen. Het buurtje waarin ze woont is vrij netjes en het is er gratis parkeren. Ze is wel een beetje een simpel figuur maar ala.
            Velen malen beter als Ans in ieder geval.

Wel rook ze een beetje naar oud zweet, minpuntje...

Voor mij niet de laatste keer denk ik.

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , blondje36 / dolfijntje_34 (goed)

Ik ben donderdagmiddag bij haar geweest. Aardige vrouw maar geen sexy uitstraling. Ze is niet erg actief en erg afwachtend. Ik moest op een gegeven moment zelf het initiatief nemen om naar boven te gaan. Ook op bed allemaal passiviteit. Pijpen was redelijk. Beffen ging moeizaam, althans zij ging zo liggen dat het net kon, maar meer ook niet.
              Nee voor mij hoeft dat zo niet. Wel allemaal netjes en schoon.

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , blondje36 / dolfijntje_34 (goed)

Vanavond heb ik een bezoek gebracht aan dolfijntje. De ervaringen van andere leden hier heb ik al eens gelezen. Maar ik dacht 50 euro voor een uurtje kan niet zoveel kwaad...
                Ik moet zeggen dat haar huis en slaapkamer schoon en opgeruimd waren. Haar uiterlijk is misschien niet super maar dat kan je in 1 oogopslag ook wel zien op de foto's (kinky) die ook al 2 jaar oud zijn.
                Bij binnenkomst eerst een sigaretje gerookt, zij een sjekkie. Man man man wat kan ze praten zeg, waarschijnlijk is het muntje ergens blijven hangen.

Maar nu ben ik aardig op de hoogte over de buren, haar vorige buren, wat familie zaken etc. Alleen kom je daar niet voor. Zoals eerder beschreven een beetje een 'simpele' vrouw. Op zich wel heel vriendelijk tegen mij maar na een keer of 50 het bekende 'K' -woord en gvd uit haar mond te hebben horen komen, vraag je jezelf toch wel af wat je ook al weer kwam doen.

Verder is ze op de bank passief en keek me af en toe wat glazig aan. Na een minuut of 25 het geratel aan te hebben gehoord maar voorgesteld om naar boven te gaan. Ze had alleen een zwart jurkje aan wat zo uit was en ze ging wederom passief op bed zitten. Mezelf even uitgekleed en voor haar gaan staan. Pijpen kan ze moet ik zeggen wel goed. Eerst lekker laten zuigen, daarna zelf een beetje met mijn pik in haar mond rondgeroerd. Ik vond het wel lekker om daarna lekker in haar mond te spuiten, wat ze vervolgens in een handdoek uitspuugde. Ik kreeg een washandje.

Ik wist zelf al dat ik in elk geval niet meer geil zou worden en stelde voor weer naar beneden te gaan en ben toen maar gelijk naar huis gegaan. Ze stelde nog voor een peukie te doen, maar die rookte ik liever in de auto met een lekker muziekje erbij. Al met al was het pijpwerk en het in haar mond spuiten wel voldoende.
                Laatst gewijzigd door itsme; 04-09-09, 09:10. Reden: naam dame verwijderd

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , blondje36 / dolfijntje_34

hier weer wat nieuws over blondje36/dolfijntje24.
                  ze is geen 34 en 36 meer.
                  wat haar leeftijd is ???? denk eind 40 ??
                  had een afspraak met haar gemaakt op de middag ! beetje een oudere buurt !
                  maar kwam voor de seks !
                  bij binnenkomst een zoen , maar daarna wat afstandelijk !
                  vertelde het een en ander , waar ik geen touw aan vast kon knopen!
                  na een 15 min naar boven ! ze heeft er wel een leuke kamer van gemaakt !
                  las in de andere advertenties dat ze goed kon pijpen ! NOU ! niks dus.
                  zin in een neukertje had ze volgens mij niet , na wat trekwerk heb ik het zelf maar in de hand genomen.
                  mannen !! het is dan wel niet duur , maar spaar even en ga dan ergens anders naar toe.
                  voor mij 1x maar nooit meer.

Commentaar

Re: Amsterdam, Priveontvangst , blondje46/blondje42 v/h blondje36 / dolfijntje_34

What you see is what you get. Deze dame is goedkoop, 40 voor een half uurtje. Kijkt niet op de klok. Pijpt behoorlijk en je mag in haar mond klaar komen. Passief, dus je zal zelf aan de bak moeten. Is inmiddels 47 jaar.
                    Laatst gewijzigd door itsme; 31-03-15, 08:44. Reden: leeftijd aangepast

Commentaar

Aan het werk...
                    X