Oss / Uden, Priveontvangst, Anja

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oss / Uden, Priveontvangst, Anja

Via kinky in contact gekomen met Anja. Zij ontvangt in Den Bosch nabij de A2.
    Op kinky te vinden als leuk vrouwtje ontvangt prive.
    Ontvangt op dinsdag, woensdag en donderdag.

Discreet parkeren. Bij binnen komst een grote dame van eind 40 jaar. Foto op kinky zijn uitdagender dan in de praktijk. Financiele voldaan en uitkleden.
    Anja ontvangt in een zwart uitdagend rokje.
    Pikkemans wordt vakkundig gewassen waarna zij haar kutje ook even wast.

Op bed beland waar zij hevig begint te tongzoenen. Haar enigzins slappe tietjes (cup B) gemasseerd. Hierna doet ze met haar mond de cd op je pik en begint echt voortreffelijk te pijpen. Duurde niet lang voordat het eerste schot kwam. Even schoonmaken en weer knuffelen en zoenen.

Anja doet haar uiterste best om het geheel weer op oorlogssterkte te krijgen waarna je intiem met haar kan. Heb ik gedaan in missionaris.

Beffen heb ik achterwege gelaten, ondanks dat zij aangeeft dit lekker te vinden, Zij is namelijk niet geheel geschoren tussen haar benen en dat leidt tot een minder aangename geur.

Ontvangst zeer hartelijk en kijkt absoluut niet op de klok.

Geen groot herhalingsgevaar.

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/amateu...mateur_2924772
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 20-03-13, 10:47. Reden: link

Den Bosch Prive ontvangst Anja

Mijn bezoek aan Anja was gewoon lekker.

Ze ontvangt je discreet en na binnenkomst is het niet direct uit de kleren.
    maar lekker aan elkaar friemelen. Langzaam mag je haar dan uitkleden, wat de stemming alleen maar verhoogd. Ze speelt dan al heerlijk met je pik.

Dan moet er toch even gewassen worden. De badkamer was daarvoor niet helemaal maar het lukte allemaal wel. Ver op het bed. Ze pijpt je met condoom vind ik persoonlijk geen probleem. Heerlijk hoe ze met je speelt.

Nadat we een lekker nummertje gemaakt hadden. Begon ze weer met mijn pik te spelen. Het lukte haar vervolgens om mij nog eens lekker af te trekken.

Gewoon je geld waard. Oke het is geen jong ding van 20 lentes maar je beleefd er wel lekker uurtje met haar.

W25J

Commentaar

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Anja (uitstekend)

Ben vorige week ook eens bij anja geweest ze ontvangt je in een sexy outfit,en nadat ze mijn jongeheer gewassen had kon het feest beginnen,god was is zij een geile meid die er zelf ook van geniet,medewandelaars dit is een toppertje ga gauw weer eens bij haar langs

Commentaar

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Anja(goed)

Anja is nog af en toe actief. Ze adverteert op sexjobs, altijd zonder foto. Af en toe slechts. Ontvangt dan in Vught of Nuland.

Geen ervaring met haar.

Commentaar

Ze ontvangt indedaad nog. In een hotel, op dagen midden in de week.
          Ad staat nu weer bijna wekelijks op sexjobs.nl, zonder foto.
          Een Penis Erectis is een lul die gestrekt is.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door son of tarzan
            yep

keb zonet een afspraak met haar gemaakt
            Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Commentaar

hey Feyenoord24,

ik ben ook eens bij deze dame langs geweest,geen recensie geplaatst want niet erg onder de indruk,maar als je niet te groot geschapen bent kun je met haar best lekker sexen,ik vond haar heel gezellig,maar niet erg aantrekkelijk,ze heeft me toen wel lekker lang mc gepijpt,ik schat haar op een jaar of 48-49

have fun!
              Laatst gewijzigd door son of tarzan; 20-03-13, 10:49. Reden: Nu actief in Oss / Uden, locatie aangepast

Commentaar

Re: Oss / Uden, Priveontvangst , Anja(goed)

Vorige week deze dame ook maar eens bezocht.
                Vriendelijk dame van rond de 45. Eerst even wassen en dan speelt ze al lekker met je pik.
                Mevrouw is gek op zoene. Daarna op het bed beland en heeft ze lekker met mijn pik en ballen gespeeld.
                Condoom erom en daarna heerlijk gepijpt. Niet even snel afraffelen maar rustig aan.
                Condoom volgespoten. Even rustig aan en toen klaar gemaakt voor de 2e ronde.
                Verschillende standjes geneukt daarna.
                Deze dame ga ik zeker vaker bezoeken.

Commentaar

ik vindt anja een zeer leuke vrouw , erg vriendelijk , mooi lichaam en de sex is erg goed , ben al vaker bij haar geweest , maar nu al weer een poos geleden , ga haar zeer zeker weer bezoeken , voor mij een 9

Commentaar

Aangemoedigd door de positieve recensies vandaag een afspraak gemaakt. Ik kon direct terecht en ging vol verwachting op weg. Aangekomen was er direct een klik. Het lijkt een goede vriendin waar je op bezoek gaat. Zoenend en elkaar aftastend vielen we op bed. Daar begon een spel van strelen, voelen, zoenen en meer......
                    Voor mij een zeer fijne ervaring met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ben bang dat er regelmatige bezoekjes uit voort gaan komen!

Commentaar

Heren, denk aan het invullen van een recensieformulier als je een bezoekje hebt gebracht, dan komen jullie ervaringen ook tot uitting in de "totaalscore"

http://www.hookers.nl/newreply.php?p...ew=1&noquote=1

Gr.SOT

Commentaar

Deze week weer even langs geweest bij Anja.
                        Blijft gezellig met haar, lekker vrijen terwijl ze mijn pik wast.
                        Daarna op het bed verder gegaan. Haar poesje gelikt en haar
                        daarna in verschillende standjes geneukt.
                        Het blijft een toppertje met een leuk prijsje die ze vraagt.
                        Ze noemt zich amateurtje maar daar geloof ik niet in, gezien
                        de drukte die ze heeft. Blijft soms lastig af te spreken met haar.
                        Tot gauw weer Anja x
                        Laatst gewijzigd door son of tarzan; 14-11-13, 16:21. Reden: Bedankt, tekst & formulier samengevoegd!

Commentaar

Re: Oss / Uden, Priveontvangst , Anja

Vorige week heb ik Anja bezocht en ik moet zeggen dat het mij prima beviel. Ze is wat ouder maar in haar doen en laten gewoon erg sexy (behalve de duster die ze aan had)

Na afgerekend te hebben, hebben we heerlijk gezoend en zijn we op het bed beland. Geen haastwerk gewoon lekker seks, waarbij zij zelf erg van geniet. Heerlijke borsten en ondanks haar leeftijd wat mij betreft nog strak en een mooie maat.

Het komt niet vaak voor dat ik dit zeg maar ik acht de kans groot dat ik weer een afspraak zal maken!

Commentaar

Re: Oss / Uden, Priveontvangst, Anja

Gisteren zag ik de recensies en wilde haar ook wel eens meemaken.
                            Ik keek maar de link http://www.sexjobs.nl/a.php?a=282614...1&c=1&s=14&p=3 en het bleek dat ze gisteren zou ontvangen. Gebeld, voice mail, 2 minuten later belde ze terug en liet de telefoon 2 x overgaan en hing op.
                            Ik nog eens gebeld, weer voice mail, en nog eens en ja hoor contact. Ik had geluk want ze had meteen tijd.
                            Ik ben dus meteen naar het grote welbekende hotel tussen Oss en Rosmalen gereden en kreeg daar haar kamernummer.
                            De kamer was buitenlangs bereikbaar, het was niet druk dus veel privacy!
                            Ik kan bovenstaande recensies alleen maar onderschrijven. Anja is een leuke, lieve vrouw waar je gewoon een lekker uurtje bij ontspant. Je hebt het gevoel dat je stiekum vreemd gaat met de buurvrouw en naderhand nog even lekker kan kletsen. Belangrijk pluspunt: tijdens "mijn" uurtje ging haar telefoon een paar keer over maar deze negeerde ze. Herhalingsgevaar: GROOT .

Commentaar

Anja is een leuke verschijnlijk
                              Een aardige dame die er goed uitziet en het je goed naar de zin maakt
                              Wel alles veilig, dat is haar credo. Pijpen met vind ik wel iets minder, maar dat nemen we op de koop toe
                              Lekker om zo tussendoor tegen een zeer gunstig tarief eens even te genieten
                              Discreet, veilig en goed bereikbaar
                              Wat wil je nog meer ?
                              Geen gezeur, veel mogelijk en ook nog in voor een leuke babbel tussendoor
                              Ik ben al diverse malen bij haar geweest, en zal dat waarschijnlijk ook nog wel blijven doen
                              groeten,
                              Pandora

Commentaar

anja oss/denbosch uitstekend

Vanmiddag bij anja op bezoek geweest, discrete ontvangst bij het hotel. Anja is een aardige, wat oudere verschijning, slank, en stijl lang gitzwart haar. Het ijs was wederom snel gebroken met deze brabantse. Eerst even social talken, waarbij al heftig gekust wordt, op naar de badkamer, waarbij al tongend onze edelen delen een wasje kregen. Verder naar de speelkamer. Anja's knuffel en kus gehalte staat op een nogal hoog niveau, dus wederzijds...eenmaal heerlijk haar gang laten gaan met nilfisken, en later op mij cowboytje-reverse. Daarna in de missio haar genomen, en het cd tje te hebben volgespoten, haar nog even gelikt. Kussen, strelen, voelen, prima. Waar vind je tegenwoordig nog een zulke lage prijs ?! Anja is een amateurtje, maar met profi kennis. Een geslaagd bezoek. Grtz.
                                Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-01-14, 22:55.

Commentaar

Moest even op herhaling wezen bij deze al ingetogen brabantse anja, op oudjaarsdag hartelijk verwelkomt op haar locatie. Flesje wijn meegenomen, met een low-budget. Ze ontvangt je in een sexy outfit, dus mijn handjes niet van haar af te houden, en graaien met zoveel lekkers. Heerlijk ineen gesmolten met tongzoenen volgen de handjes vanzelf de weg. Ik had ze deze keer op mijn schoot gelegd, handig is anders, maar een wel een stevige warming-up. Even elkaar wat opfrissen, en let's-go!! Pijpen met een juiste ritme, al zou ze wat dieper mogen, daarna geil langs elkaar gelegen. Waarbij ik haar pussy penetreer, en anja hem er langzaam inschuift. Een beetje apart maar zeker een niet minder fijn standje. Na wat heen en weer met alles, afgemaakt in de missio. Uiteindelijk haar vergeten te beffen, gewoon niet eens aan toe gekomen. Je kan maar wat uitdagen voor een volgend bezoek. Heren die wat van een iets oudere, slanke dame houden, zijn hier op het juiste adres. Greetz.
                                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-01-14, 22:57. Reden: Verwijzing locatie verwijderd

Commentaar

Ben vandaag even bij Anja aan de deur geweest.
                                    Bij de eerste aanblik al op tilt.
                                    Niet het type waarnaar je zou omkijken op straat.
                                    Ga dan eerder voor de jongere generatie.
                                    Dus na achterlaten van kleine vergoeding, snel weer weg.
                                    Mijn vrouw zegt altijd: "kijken mag, maar eten doen we thuis"!!
                                    Toch pak ik af en toe toch nog een snackje buiten de deur.

Commentaar

Weer eens binnen gehuppeld bij deze zwartharige, zachtaardige vrouw. Anja stelt je meteen op je gemak, wat altijd prettig aanvoelt. Onder wat babbelen ontdaan van de kleren, het bed op, en tegen anja aangekropen waarbij onze handen, en vingers al snel de plekjes zochten. Onze tongen waren al ineen gesmolten, dus het nodige lik streel en aaiwerk. Ben is even goed voor haar mossel gaan liggen, voor het nodige lik, en vingerwerk. Na enige tijd de rollen gedraaid, en anja is heerlijk laten zuigen, een mooi gezicht zo op het randje meekijken in de spiegel. Daarna verder in de missio, heerlijk hoe ze haar laarzen bij je in de nek legt, op deze houding gaat ie echt tot aan stam erin. Na een tijdje de rollen gedraaid, en de finale in de 69. Anja is een heerlijke vrouw, je komt er goed aan je trekken. Herhalings gevaar groot !! Anja see you....grtz.

Commentaar

Even weg van de snelweg, en anja een bezoekje vereerd, gezellige, en hartelijke ontvangst in haar stek. Verwelkomd met enige kussen, en na de plicht plegingen anja op mijn schoot gezet, met haar rode jurkje nog aan. Na enig speur/voel handelingen haar koffer in. Heerlijk langs en aan elkaar wat teasen, en pleasen. Op de pas en let's go !!! Een paar standjes gedaan, waarbij de missio niet ontbreken mag. Verder langs elkaar gaan liggen met pijpen en beffen, vingeren, na enige tijd genieten het cd tje volgespoten nog in elkaars armen gelegen.
                                        Het was weer ok, bij anja !!
                                        Herhalings gevaar groot. Anja, tot de volgende afslag.

Greetzinstalmen
                                        Laatst gewijzigd door itsme; 25-04-14, 09:42. Reden: tijd aangepast

Commentaar

Vorige week ook bij Anja geweest bij het bekende hotel langs de snelweg, was nieuwsgierig door haar advertentie.
                                          Is goed voor de budget-wandelaar: € 60 voor een vol uur.
                                          Echter er was geen klik tussen ons en voor mij was het een éénmalig bezoek aan deze dame.