Den Bosch (Vught), Priveontvangst, Donna

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Bosch (Vught), Priveontvangst, Donna

vandaag voor het eerst bij donna langs geweest ze zat nu op een perfecte locatie ,niemand die het ziet (wel zo fijn) wilde er een half uur blijven ,dacht eerst kijken hoe of wat ,maar tja het is een uur geworden , deze meid is een verijking alles was top ,vooral het pijpen terwijl ze spoot jeetje wat een lekker gezicht ,dus het was toppie ,p.s er wordt ook niet op de tijd gekeken al met al top ,gr mikka

http://www.kinky.nl/Advertentie_DONN...3056&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 16:17.

Re: Den Bosch (omgeving), Priveontvangst , Donna (uitstekend)

Ben nu 2 keer bij Donna gewest. Ontvangt op een rustig prive adres in de omgeving van 's-Hertogenbosch. Een leuke vriendelijk vrouw, niet te groot, en een mooi verzorgt lichaam, die sinds kort haar borsten heeft vergroot. Bij binnenkomst stelt ze je op je gemak, praat wat met je en je kunt iets te drinken krijgen. Daarna naar haar slaapkamer. Ze begint met je te zoenen als een bezetene. Speelt met je pik en likt en pijpt hem als een gek. Bij Donna kun je heerlijk met haar kutje spelen en als je haar goed geil maakt komt ze spuitend klaar. Je kunt ook meerdere keren klaar komen. Ze kijkt niet op de klok. Dus niet klaarkomen en vertrekken. Mogelijkheid tot douchen vooraf en achteraf. Vraagt € 125,00 voor een uur. Voor extra dingen moet je iets bijbetalen. Al met al een leuk adres en zeker voor herhaling vatbaar. Wel zou het fiijn zijn als ze een stoel op de slaapkamer nerzet zodat je daar je kleren op kunt leggen.

Commentaar

Gistermiddag nog even een uurtje bij Donna langsgeweest. Zoals altijd was het weer zeer gezellig en heb dan ook een geil uurtje met haar gehad. Bij binnenkomst even iets gedronken, snel even douchen en toen het bed op. Na een heftige vrijpartij in standje 69 begon ze weer te spuiten. Ik bleef likken maar kon het niet allemaal doorslikken. Mijn hele gezicht droop van het geil. Ze begon mij toen te tongen en we vrijden heerlijk verder samen. Ze had mijn lul al leeggezogen en ik spoot alles in haar mondje. Nadat we elkaar even hadden gewassen en het bed hadden drooggemaakt gingen we weer verder. Ik wou haar deze keer neuken. Ze maakte mijn pik stijf in haar mondje en deed er een condoom om. Ze kwam op mij zitten en begon mij te bereiden. Ik probeerde haar kontje te vingeren maar kon er niet bij. Ze draaide zich om met haar rug naar mij toe en ik stak zachtjes een vinger in haar kontje. Ze krioelde het uit van geiligheid. Ze haalde mij pik uit haar kut en vroeg of ik haar van achteren wou neuken. Ik kroop achter haar en ze zei dat ze hem in haar kontje wou voelen. Ik drukte mijn lul ertegenaan en stootte hem er in een keer in. Wah, wat werd zij geil zeg. Ondertussen vingerde ik haar met 3 vingers waarbij het geil met bakken uit haar kutje liep. Ik voelde dat ik kwam en ik haalde mijn lul eruit, en draaide haar om. Ik kwam boven haar zitten en trok mijn lul leeg. Alles spoot ik over haar borsten heen. Uitgeput viel ik naast haar neer. Zo hebben we even gelegen en toen heb ik een lekkere douche genomen. Daarna wou ik haar nog bijbetalen maar dat wou ze niet. In de gang met het afscheidnemen nog even met haar staan tongen en nog even in haar kutje gezeten. Deze vrouw is een fantastiche belevenis en ik weet zeker dat ik een vaste klant van haar word. Tot de volgende keer maar weer.

Commentaar

zo ik ben net terug van een hete date met deze donna, ze zag er erg lekker uit in een strakke spijker hotpants met daarbooven een topje waar haar mooie borsten in geetaleerd lagen, ze babbelde honderd uit en was erg aardig en stelde me meteen op mn gemak. we gingen naar het kamertje waar het allemaal gebeurd, zag er netjes uit alleen keek ik ff vreemd op van de plastic overtrek. we kleden onszelf uit nadat ze had gevraagd of ik gedouchd was anders kon dat ook bij haar zei ze, ze lagde op bed uit hoe alles werkte, ze zegt wat alles kost en dat je mag aangeven wat je wil als je eenmaal aan de gang bent, ze doet standaard pzc maar slikken kost meer(25euro)anaal is mogelijk(50euro)en een vuistje!(60 euro). ok toen dat duidelijk was begon ze me lekker te tongzoenen, dat deed ze erg lekker en diep met een fel tongetje, daarna zakte ze snel af naar mn pik en begon hem heel lekker te pijpen(ik denk een van de beste pijpbeurten die ik heb gehad ) en ik begon haar te vingeren en ondekte dat ze daar een paar piercings had op een gegeven ogen blik begon ze te komen en squirte over mn hand heen! (dat was de eerste keer dart ik dat live heb gezien!) daarna ging ze tussen mn benen zitten en ging verder met pijpen(ook deep troath!) en ik spoot hierna haar mondje vol,of ze t heeft doorgeslikt of in de handdoek heeft gespuugd weet ik niet maar ik denk t laatste, maar das verder niet interresant wel t was in elk geval heel erg lekker toen hebben we nog ff lekker gebabbeld over van alles en toen vroeg ze of ik nog een keer kon komen ik zei soms wel ,maar dan moet ik wel ff plassen , ze zei das goed en wees me de wc, alles was erg schoon net als de rest van de flat en donna zelf!eenmaal terug op t bed begon ze me weer te pijpen en na een tijdje stelde ik voor om haar te beffen onderwijl dat vond ze erg prettig en sprong af en toe omhoog en vond t erg lekker! toen kwam ze weer tussen mn benen zitten en nam m weer erg diep in haar mondje, toen ik wel merkte dat t niet meer ging lukken , zei ik dat en toen kwam ze lekker nog ff bij me liggen, ja heren dit is een pijpkampioen en daarom heb ik haar niet geneukt vanavond(ook omdat ik veel te moe was)maar ik ga snel weer terug en dan zorg ik wel dat ik fit ben! heren dit is een kanjer erg mooi lief en een strak lijfje met een kort blond koppie met mooie blauwe ogen die je doordringend aan kijken, ze is iets aparts hoor! groetjes g (moderator ze heeft cborsten en geen a)

Commentaar

Na alle positieve verhalen, zelf ook eens op verkenning naar de kunsten van Donna.
          Ik moet zeggen, ik heb zelden zo'n geile ervaring gehad.
          Via kinky.nl haar telefoonnummer gebeld en afgesproken voor de volgende dag. Op die dag nog effe contacten of alles nog doorgaat. Dan krijg je haar adres en moet je nog effe bellen als je er bent. Dan krijg je haar huisnummer. Als je het op deze manier doet, weet je zeker dat er alleen serieuze klanten komen.
          Ze ontvangt keurig in een appartement. Ziet er mooi uit, is mooi opgemaakt, wil er ook voor de mannen goed uitzien.
          Eerst even de spelregels uitgelegd en de mogelijkheid gekregen om eerst te douchen, maar ik was helemaal schoon en net gedoucht, dus heb ik dat aanbod afgeslagen.
          Hierna lekker op bed gaan liggen, waarbij Donna het eerste initiatief neemt. Ze begint lekker te zoenen, lekker hartstochtelijk, mmmmmmm. Vanzelf zakt ze af naar je pik, die in mijn geval al lekker hard was. Het pijpen kan ze erg lekker en goed. Ik moet zeggen de combi met deep-throat is zeer lekker. Inderdaad Donna neemt hem helemaal, zo'n 20 cm is geen probleem.
          Maar waar ik eigenlijk voor ging was fisten en spuiten.
          En dat spuiten dat kan ze. Ik heb het eerder meegemaakt, maar Donna blijft maar spuiten, heerlijk gewoon (vandaar ook dat zeiltje op haar bed).
          Het wordt namelijk een heerlijk natte boel. Donna spuit bij beffen, vingeren en fisten. Dat fisten ging overigens ook goed, lekker voorzichtig met wat glijmiddel op je hand en in haar kut, voor een optimale "begeleiding".
          Na al dit gebef, gepijp en gefist, heb ik haar geile kutje (met alle sappen en glijmiddel erin) heerlijk geneukt.
          Ik dacht ..... ik spuit door het condoom heen, zoveel druk stond erop.....
          Tot slot nog even samen douchen en ik heb een heerlijke invulling van een zwoele, hete dag gehad
          Donna, je bent een toppertje

Commentaar

Zojuist bij Donna geweest, na gisteren afgesproken te hebben.
            Afspraak maken ging prima en vandaag bij aankomst in de straat laatste detail (huisnummer) doorgekregen.
            Donna is mij uitstekend bevallen. Erg vlotte meid die er leuk uitziet (geen superjonge blom, maar dat hoeft ook niet) en je gelijk op je gemak stelt.
            Na douchen ontvangt ze je in de slaapkamer waar ze op haar gemak de mogelijkheden (en onmogelijkheden, maar die zijn er bijna niet) uitlegt.
            Vooraf geen specifieke afspraken gemaakt en maar van start gegaan.
            Heerlijk zoenen (doet ze vol overgave) en daarna Pzc waarbij ook deepthroat! Erg lekker! Daarna ben ik haar gaan beffen en binnen de kortste keren kwam ze spuitend klaar. Vond ik erg geil en vooral omdat ze dus echt klaarkomt en er blijkbaar van geniet. Daarna heeft ze me lekker gepijpt (zc) tot het einde.
            Babbel, drink en rookpauze was gezellig en ongedwongen.
            Daarna kon ik nog wel, maar zaten we aan de tijd (erover eigenlijk al) dus hebben we het er bij gelaten. Vond Donna vervelend en vandaar nog korting gekregen! op pcz.
            Kortom: Ik ging voldaan en met een lekker gevoel huiswaarts!

Commentaar

Ook ik ben een tweetal maandjes geleden bij Donna geweest. Ik voeg mij geheel naar de algehele mening van bovenstaande wandelaars. Donna is top !! Nog nooit iemand zo geil zien spuiten

Prijs is aan de hoge kant, maar wel waar voor je geld !!!

Denbosch1971

Commentaar

Gisteren bij Donna geweest en ik kan alleen maar bevestigen wat de andere wandelaars schrijven.Donna is een aardige en supergeile brabantse meid.Bij binnenkomst duidelijke afspraken maken en dan sex van de bovenste plank.Eerst tongzoenen en als je haar gepiercte kut gaat beffen en vingeren begint ze te spuiten als de brandweer [ lekker zoet!] Pijpen doet ze als een stofzuiger,lekker diep en vol overgave.Daarna nog even geneukt in haar zeiknatte doos en het geil over haar tieten gespoten.Even met z'n tweeen onder de douche,daarna met een tevreden gevoel naar huis.
                Donna,je bent een "toppertje".

Commentaar

Op een middag naar het Brabantse land gereden voor een bezoekje aan deze dame. Smaken verschillen, het is niet helemaal mijn type maar ze is wel supergeil en sympathiek.

Commentaar

Hey Ilovehoos,

Ik heb geen anale ervaring met Donna. Zoals je kunt lezen was de rest superlekker, dus ik durf je wel toe te zeggen dat volgens mij anaal ook supergeil is bij Donna !!

Have fun,

Denbosch1971

Commentaar

Na de positive berichten gister maar eens naar donna gegaan. Ze ontvangt in een flat in de buurt van Den Bosch. Leuke meid goede sex, mooie (nep) tieten en spuiten ongelofelijk!. Al met al prima. Jammer dat ze niet slikt verder prima date. Een kleine opmerking (maak die kattenbak schoon....) verder prima in orde

Commentaar

Vorige week weer eens langsgeweest bij Donna. Ook zoals de vorige keren was het weer toppie. Als je wat vaker bij haar bent geweest dan gaat ze wat verder. Bij binnenkomst heerlijk getongzoend, en daarna naar de slaapkamer. We kleden ons uit en gaan op het bed liggen. We vrijen en Donna gaat op ontdekking uit. Aangekomen bij mijn stijve pik begint ze deze heerlijk te pijpen. Ook mijn ballen slaat ze niet over. Met haar vinger streelt ze mijn kontje en ik zie dat ze een condoom pakt. Ze rolt hem over haar vinger en drukt haar vinger in mijn kont. HEEEEERLIJK. Zacht vingert ze mij en pijpt mijn lul. Ik hou het niet meer en ik kom. Ze zuigt mijn lul leeg en blijft mij pijpen. Ik weet niet of ze het heeft doorgeslikt of uitgespuwgd. Ze houd haar vinger in mijn kontje en komt naar mij toe gekropen. Ze tongt mij. Ik wil haar beffen en vraagt of ze gaat liggen. Ik streel en bef haar en ze komt spuitend klaar. Ook lik ik haaar kontje. Daarna wil ik haar nogmaals neuken en neuk haar in haar kontje. Daarna zijn we samen onder de douche gegaan, en hebben nog even staan geilen samen. Na een lekkere tongzoen als afscheid ben ik weer gegaan en afgesproken om haar gauw weer te bellen. Donna, je bent mijn toppie.
                        xxxx

Commentaar

Maandag bij Donna geweest. Het was de 2e keer. Weer heerlijk.
                          Lekker gepijpt worden, echt diep. De tranen stonden in haar ogen....
                          Vervolgens haar gebeft, waarbij de fontein weer heerlijk spoot, mmm, wat was dat zoet.....
                          Ook het tongen over en weer, blijft heerlijk, wat een overgave.....
                          Deze keer heb ik haar anaal genomen. Dit gaat zonder problemen, lekker die harde paal in haar kontje.
                          Al met al weer een heerlijk uurtje bij haar doorgebracht. Als afsluiting lekker douchen en voldaan de dag vervolgd.
                          Toppertje

Commentaar

Ben pas ook bij haar geweest... Super vriendelijk stelt je enorm op je gemak! De sex is ook uitstekend. Heerlijk nabuurten met een sigaretje.

Al met al een prima adres, ga zeker nog eens terug! En dat van die stoel ja, dat klopt... Zou fijn zijn als je ergens je kleren op kon leggen
                            Laat de honden maar blaffen, de karavaan trekt verder!

Commentaar

Hallo Mensen,
                              Gistermiddag 15:15 voor een uur bij Donna geweest.
                              Ze is een echt toppertje. Ongedwongen en zeer relaxed weet ze zich over te geven. Ze zoent zwoel en uitgebreid. Ze weet hoe ze haar tongetje moet gebruiken. Maar bovenal kan ze geweldig spuitend klaarkomen. Voor mij een nieuwe, warme, aangename ervaring, die naar meer smaakt. Dus Donna tot ziens ...Peter
                              PS hygiene is goed ; douchen vooraf / achteraf

Commentaar

Nav de recencies ook eens een afspraak gemaakt met Donna .Ik kon s'middags bij haar terecht 14.00 uur.Door de drukte op de snelweg werd het 14.20 uur maar ze vond het geen probleem.Gelukkig, je hebt ook van die vrouwen die gelijk zeuren over dat het van je tijd afgaat.Na aangekomen te zijn bij haar flat bel je nog een keer op voor het huisnummer,Op de galerij aangekomen te stond de deur al uitnodigend open.Ik klopte nog even op de deur, en ging naar binnen,daar wachtte Donna mij op in een leuke lingerie outfit.Ze was wat ouder en kleiner dat ik mij had voorgesteld maar zag er zeker goed uit.Ze deed mij een beetje , aan Leotien van Moorsel denken,jeweetwel die wielrenster.Na eerst nog even te hebben gedoucht,
                                wees ze me naar haar slaapkamer , waar een bed stond met een waterdichte hoes over het matras,ha dat beloofde wat!Na uitleg gekregen te hebben over haar tarieven enz,begon ze met zoenen,waarne ze naar mijn tepels afzakte,heerlijk was dat,verder met een volle natte tong naar mijn reeds harde tampeloerie,die ze hartstochtelijk deepthroat begon af te zuigen.! Wow wat kan die meid overtuigend pijpen zeg!Ik kreun niet vaak maar zoals zij pijpt moet je wel kreunen.Ook vergat ze mijn ballen niet,zelfs tot vlak bij mijn anus werd er gelikt.Ik vroeg haar om op in stand 69 over te gaan zodat ik haar heerlijk kon gaan likken.Ze zei toen dat ik het wel van heel dichtbij kon meemaken dat ze gijng spuiten.Nou inderdaad wat kan die meid spuiten zeg,ik kreeg door al het likken en vingeren lading naar lading in en over mijn mond heen.Ik vraag mijzelf nu wel af waar ze dat vandaan haalde?.Halverwege hebben we even gestopt om te dweilen met handdoeken.Hahaha.
                                Toen gingen we weer verder ,zij met pijpen ik met likken en vingeren in haar kut en kont.Na ikweetniethoelang zie ik tegen haar dat ik in haar mond wilde spuiten,het lek toen wel of ze nog harder ging zuigen.Toen ik mijn lading in haar mondje spoot,kreeg ik de indruk dat ze 90% had doorgeslikt,of ik moet het fout gezien hebben natuurlijk.Ik vond het in ieder geval supergeil!!!
                                Daarna nog zeker een kwartier wat gekletst te hebben gingen we samen onder de douche.Heb me aangekleed en toen pas betaald.
                                Donna is echt een toppertje ,waar je je bijna thuis voelt en die zeker geen klokkijkster is.Het is jammer voor mij dat het een beetje te ver rijden is en dat haar tarieven wat fors zijn, maar dat is haar goed recht natuurlijk.
                                Ik weet niet of ik ooit nog in de gelegenheid ben om langs te komen, maar ik zal deze ervaring mijn leven lang niet meer vergeten!

Commentaar

Ik ben deze zomer ook bij Donna geweest, nog voor haar borstvergroting (moet weer eens langs gaan om de resultaten te zien: de foto's op kinky.nl zien er in ieder geval veelbelovend uit)

Zonder twijfel de beste pijpbeurt ooit: met een volle mond bleef ze zuigen tot ik dacht dat ik zou ontploffen.

Daarna fisten. Ik heb nogal brede handen (ruim 9 cm) en dit was de eerste keer dat mijn hand er echt tot de pols inging, onvoorstelbaar voor zo'n slanke dame! Ze gaf goed weerstand en ik heb nog twee dagen spierpijn gehad in mjn rechterbovenarm, maar had dat er graag voor over.

Na wat een eeuwigheid leek, kwam ze spuitend klaar: nog nooit zo'n fontein gezien! Het zeiltje op het bed, dat mij in eerste instantie een beetje afstootte, is echt nodig.

Na even te zijn bijgekomen nog een pijpbeurt die net zo geweldig was als de eerste, of eigenlijk beter, want het duurde langer voordat ik klaar kwam en dus heb ik er langer van kunnen genieten.

Niet geneukt of anaal, daar was geen tijd voor, maar daar hoop ik een volgende keer aan toe te komen, zal ongetwijfeld ook erg goed zijn.

Douchen vooraf en na afloop, een klein kwartiertje langer geweest dan het afgesproken uur, alles probleemloos en perfect.

Een absolute aanrader voor wie iets meer wil dan een recht-op-en-neertje.

Commentaar

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Donna (uitstekend)

Vorige week weer eens langs geweest bij Donna. Dame moeilijk te bereiken tegenwoordig, heeft het druk denk ik. Bij binnenkomst stond ze mij op te wachten en volgde een geile tong party. Daarna naar bed gegaan en heerlijk verder getongd. Ondertussen was mijn pik al hard geworden en ze begon mij te pijpen. Kon het niet lang houden en spoot haar mondje vol. Na even een rust pauze heb ik haar daarna gebeft en ze kwam spuitend klaar. Dit blijft een geil gezicht. Heb haar daarna in verschillende standjes geneukt en heb haar kontje volgespoten met mijn zaad. Wel safe natuurlijk. Daarna samen even gedoucht en met een innege vrij partij afscheid genomen. Was weer zeer goed deze date.

Commentaar

Ben 3 mei 07 bij Donna langsgeweest en dit is voor mij een uitstekende ervaring geworden. Donna is rond de 40, maar ze heeft het lichaam van een vrouw van de helft van die leeftijd. Leuk smoeltje, goed verzorgd, keurig opgemaakt, leuke C-cup en ze is mooi slank. Het is ook gewoon een aardig mens, even douchen en na een inleidende babbel waarin ze precies uitlegt wat er allemaal kan, merk je opeens dat dat mondje je overal aan het verwennen is. Ik ben anderhalf uur gebleven en in die tijd is Donna zelf 3 keer klaargekomen, en dat was geen fake, want ze spuit er bij. Als je wil weten hoe dat werkt moet je dat maar eens aan google vragen, het is leuk om te weten. Wat ze allemaal met mij gedaan heeft vertel ik niet, maar ik ben zelden zo lekker verwend. Ze heeft een clitpiercing, en daar hou ik niet zo van, maar die haalt ze er gewoon uit als je dat vraagt. Ik heb meteen een vervolgafspraak gemaakt want ik vind Donna echt mijn leukste ervaring in de betaalde sex ooit. Ik hoef voorlopig ook niks anders. Komt noch bij dat ze niet echt duur is, eur 200 voor anderhalf uur (geen anaal) met alles er op en er aan (zie haar advertentie op kinky) vind ik waar voor je geld.

Commentaar

Weten jullie dat Donna nu in Zwolle werkt ? Ik had haar in Den Bosch (omgeving) leren kennen, en had dezelfde ervaring als al haar andere liefhebbers: geweldige meid, ongelooflijk geil, en dat spuiten van haar ... Je komt helemaal onder dat zalige zoetige kleverige sap van haar te zitten als je een tijdje met je tong tussen haar dijen hebt liggen rammen. Ik heb haar gelukkig teruggevonden, was wel een eind rijden maar de moeite meer dan waard. Ik heb een hele nacht bij haar doorgebracht voor 400 eurootjes all-in, moet je even voor sparen, maar dan ... Ik kwam om 9 uur volgens afspraak, tevoren had ze me gevraagd of ik er bezwaar tegen had dat de eerste twee uur nog een klant meedeed. Tuurlijk niet. Ze geilt enorm op trio met 2 geile kerels. DP is ook fantastisch bij haar, ik had haar kut. We kwamen vrijwel tegelijk klaar, de buren moeten het gehoord hebben. Later heb ik haar ook anaal genomen, toen was de andere klant al vertrokken volgens afspraak. In totaal heb ik die nacht 4 keer gespoten, smorgens was ik totaal verzadigd. Ik heb veel ervaring met prachtige vrouwen, maar dit lekkere sexwijf zit in de hoogste klasse. Sex is haar leven, ze sext het liefst iedere dag (en nacht) en totaal ongeremd. Een natuurverschijnsel.

http://www.kinky.nl/Advertentie_DONN...3056&show=home
                                        Laatst gewijzigd door itsme; 07-09-09, 20:55. Reden: link kinky

Commentaar

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Donna (goed)

Ik was best wel benieuwd na het lezen van alle berichten over Donna, dus ik ben vandaag naar haar toe geweest!

Ik heb eerst een aantal punten die ik niet helemaal begrijp uit eerdere reakties dus die zal ik eerst even vertellen.

-1. Donna woond niet in Den Bosch, maar het is xxxxxx.

-2. uit sommige reakties had ik begrepen dat Donna niet echt super knap was.
                                          Jongens, laat jullie eens na kijken, Donna is een super lekker ding!!!

-3. Donna zou vrij prijzig zijn!
                                          Absoluut niet mee eens, en waarom niet zal ik jullie vertellen!

Ik had afgesproken om 11.30 uur, (een half uur, 75 euro ) en ik kwam een kwartier te laat (mijn schuld).
                                          Dit was allemaal geen probleem.
                                          Ben een half uur bezig geweest!
                                          een kwartier na gebabbeld en een cola gedronken en samen met Donna gedouched (totaal eigenlijk 1 uur)
                                          Donna kijkt dus echt niet op de klok.
                                          Verder heeft ze me gepijpt zonder condoom, ( ook deep troat) en is ze 9 keer spuitend klaar gekomen.
                                          En ik moest betalen 75 euro (maar heb haar 5 euro fooi gegeven)

Over Donna,
                                          Ik had al veel over haar gelezen, en over vrouwelijke ejaculatie (squirt) of te wel vrouwen die spuitend klaarkomen had ik wel ervaring mee, omdat enkele vriendinnen van mij dat ook konden.
                                          (dus ik weet wel enkele technieken om een vrouw te laten spuiten)

Maar Donna................... Het leek Cyntheria wel
                                          (Cyntheria is de queen of squirt)
                                          Ze spoot 9 keer in een half uur, en waar ze het vandaan haalde mag joost weten, maar zo had ik het nog nooit meee gemaakt!

Mijn andere evaringen was dat er aan dat kut geil meestal een scherpe lucht zat, en dat je het in je geiligheid wel op dronk, maar dat je nadien er toch een raar gevoel aan over hield.

Bij Donna was het bijna smaak en geurloos.
                                          Op een gegeven moment lag ik echt tussen het kut geil en echt alles was nat!
                                          Ongelooflijk! ik denk totaal wel 1.5 liter!
                                          Geiler dan geil, het was gewoon net als in en squirt film!
                                          (waar ik weleens twijfels over heb gehad of het allemaal wel echt was)

Ik dacht 4 maanden terug in Badda Bing de beste ervaring ooit te hebben gehad (die dame toen spoot ook, en dat vind ik echt super)
                                          Maar Donna, is voor mij de beste en geilste ervaring ooit!

Weet je wat het is, als een dame spuit, dan faked ze natuurlijk niet! (kan niet)
                                          En als een vrouw 9 keer in een half uur kan spuiten , dan zou ik dat nooit hebben geloofd als ik dat hier op het forum had gelezen!
                                          Maar toch flikte ze het!!!!!!!

Donna, je bent voor mij NR 1 !

p.s Donna gaat binnenkort haar naam veranderen, en mogelijk haar telefoon nummer.
                                          Donna ontvangt deze week en komende week ook o.a op woensdag omdat prive omstandigheden dit toe laten!