Den Bosch (v/h Heesch), priveontvangst, Linda

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Bosch (v/h Heesch), priveontvangst, Linda

Supergeile Linda, ze laat je van het begin tot het naderende einde volledig genieten. Ze houdt rekening met je wensen en is geen klokkijker. Mijn ervaringen met haar zijn hemels. Nooit van te voren heb ik zo'n op sexgerichte vrouw meegemaakt. Ze heeft ook masagekwaliteiten waarbij ze al kronkelend over je heen masseert. Ik zal haar nooit vergeten. Ik ga nooit tweemaal naar dezelfde dame, maar Linda is hier een uitzondering op.
    Ik hoop nog vele uren vol vurige sex met haar door te brengen.
    Linda als je dit leest -> Je hebt deze recensie dubbel en dwars verdient! ILY xxx Mark

Re: Heesch, priveontvangst , Linda(uitstekend)

Tijdje geleden ben ik hier ook geweest. Het is een hele aardige dame die je het graag naar de zin wil maken. Service is zeker zeer goed. Alleen is de tand des tijds niet ongemerkt aan Linda voorbij gegaan. Ze heeft ooit een buikwandcorrectie oid ondergaan (voor zover ik dat kan beoordelen, ben geen arts) en zit daardoor behoorlijk onder de littekens. Maar verder goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gr. Kaatje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kaatje Tepel Bekijk bericht
      Ze heeft ooit een buikwandcorrectie oid ondergaan (voor zover ik dat kan beoordelen, ben geen arts) en zit daardoor behoorlijk onder de littekens.
      Ik kom hier sinds kort ook
      ben nu een paar keer geweest en ik moet zeggen dat voor mij het herhalingsgevaar zeer groot is
      Naast de verleende diensten is het een zeer aardige dame waarmee je ook een leuk gesprek kan voeren
      Het lidteken heeft betrekking op een hartoperatie van een aantal jaren geleden
      Ik heb daar gewoon naar gevraagd en het stoort me niet.
      Ik vind haar verleende diensten zeer goed, zeker in verhouding tot de vergoeding die ze vraagt
      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 31-01-12, 12:18. Reden: grootte quote aangepast i.v.m. leesbaarheid
      groeten,
      Pandora

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kaatje Tepel Bekijk bericht
        Tijdje geleden ben ik hier ook geweest. Het is een hele aardige dame die je het graag naar de zin wil maken. Service is zeker zeer goed. Alleen is de tand des tijds niet ongemerkt aan Linda voorbij gegaan. Ze heeft ooit een buikwandcorrectie oid ondergaan (voor zover ik dat kan beoordelen, ben geen arts) en zit daardoor behoorlijk onder de littekens. Maar verder goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gr. Kaatje
        Sorry, maar nu moet ik toch echt ff reageren. Deze opmerking is zeer ongepast en geeft de wandelaar die hier een recensie leest een heel ander beeld. Ik ben heel kritisch wat betreft vrouwen, en als ik schrijf dat een vrouw bloedmooi en sexy is, dan kan je ervan uitgaan dat dit ook zo is. En de opmerking van "tand des tijds" lijkt aan te geven alsof dit lekkertje een oude dame is, en niets is minder waar! Linda is een heerlijke, frisse en jong ogende, sexy aantrekkelijke vrouw. Ik kan sinds mijn bezoek aan haar aan geen andere vrouw meer denken. Ik word wakker met een flinke stijve, en dan denk ik al aan haar, en geloof me, ik heb al heel wat afgewandeld, maar aan linda ben ik echt verslaafd. Ik zie die littekens niet eens, en om dan nog te vermelden´behoorlijk onder de littekens´ is echt een sterk staaltje van ontzettend overdrijven. Ik voel dat ik dit moest schrijven, omdat veel wandelaars uitgaan van een recensie en wat Kaatje Tepel heeft geschreven kan linda klanten kosten, omdat de meeste wandelaars niet de moeite nog gaan nemen om toch zelf eens te gaan kijken bij Linda, wat ze eigenlijk wel zouden moeten doen, want dan denken zij precies hetzelfde als wat ik hier geschreven heb. Eind februari ga ik haar weer lekker bezoeken.

Commentaar

Perfect ! Ik kan dit alleen maar onderschrijven
          ik had al eerder gereageerd, maar inderdaad de opmerking van "kaartje tepel" ging veel te ver en was totaal uit zijn verband geslagen.
          Ik kan ook goed begrijpen dat "Daniel72" aan haar verslaafd is geraakt. Ik zou ook wel elke week willen gaan, maar ja de pegulanten groeien mij ook niet op de rug.
          Ik heb een schrale troost, "de spaarpot" begint zich weer aardig te vullen
          Komende maand gaat de koets zeker weer naar Heesch !
          Laatst gewijzigd door son of tarzan; 31-01-12, 12:37. Reden: quote verwijderd
          groeten,
          Pandora

Commentaar

Een exotische parel!
            En echte parels zijn zeldzaam.
            Wat zijn wij in het Zuiden bevoorrecht met zo'n mooie parel.

Commentaar

Mijn reactie brengt nogal wat commotie teweeg merk ik.

Ik geef alleen maar aan hoe ze er lichamelijk uitziet. Dit is geen verwijt of haatdragend bedoeld, want ik schrijf ook dat het een hele aardige vrouw is en de sex goed (en dat is ook oprecht zo). Alleen is de aanwezigheid van de littekens gewoon een feit, daar is geen woord van gelogen en kan ook door iedereen worden gecontroleerd. Er zijn ook hele aardige vrouwen die heel erg dik zijn, daar houdt ook niet iedereen van op sexueel gebied.

Het is natuurlijk hartstikke mooi als je zo gek bent op een vrouw dat je het niet meer ziet (of wilt zien), maar er zijn ook mensen die er minder van gecharmeerd zijn. Iedereen moet op dit forum de juiste informatie kunnen krijgen. De informatie die ik heb gegeven klopt helemaal en daar neem ik dus ook geen woord van terug. Het verwijderen van mijn vorige reactie zou er dan dus ook voor zorgen dat er maar 1 zijde van de situatie wordt belicht. Ik zou zeggen ga gewoon zelf kijken dan kun je alles zelf zien. Ik ga hier verder ook niet in over details en oorzaken van deze littekens, maar je kunt en mag me altijd een PM sturen.

Gr. Kaatje

Commentaar

Hoi,

Door de goede verhalen hier ben ik ook eens gaan kijken.
                een afspraak was zo gemaakt. ik zou er om 10.00 uur zijn. om 09.00 uur gebeld of alles ok was en ja hoor ze vertelde dat ze er zin in had. Om 09.30 een telefoontje van haar. kom niet doorgaan want ze moest wat voor zichzelf doen. dan moest het maar om 13.00 uur.
                Toen ik er was, gebeld voor adres en geen gehoor. na een 10 min gewacht te hebben weer geprobeerd en ja hoor ze was er.

Eigenlijk hd ik toen al moeten bedanken voor de eer. Maar ja je bent er toch en na de andere recenties zou alles meer dan goed moeten komen.
                Helaas.
                Ik vond het een grote tegenvaller. Ze probeerde haar best te doen om te laten meren dat ze er zin in had maar het was TE fake. een klein beetje toneel kan wel maar hier was werkenlijk niets gemeents aan.

Mischien had zij haar dag niet of was er geen klik maar voor mij was het een fiasco, zonde van het geld en de tijd.

Voor mij zeker geen herhaling.

Pieter

Commentaar

Wandelaars,

Ben gisterenavond bij Linda geweest en had geluk dat er iemand niet was komen opdagen zodat ik terecht kon. mijn god wat een verademing is deze dame in dit wereldje. Zo spontaan en oprecht in de sex heb ik nog niet meegemaakt. heb enorm genoten hier en Linda mocht je dit lezen ( ik weet het niet ) dan ga ik zeker terugkomen in Heesch als de financien het weer toestaan.

Commentaar

Ik ben nu 2 keer bij Linda geweest waarvan de laatste keer zo'n 6 weken geleden. Het is een hele lieve lekkere meid. Naast lekker sex ook een leuk gesprek

Commentaar

Vandaag weer bij Linda geweest
                      Was eigenlijk al weer veel te lange geleden, maar het werk he....

Zoals gebruikelijk werd ik weer verwelkomd met een stevige zoen en naar haar kamer meegenomen
                      Het is gewoon fantastisch zoals deze dame je weet te verwennen
                      Het uur was dan ook weer veel te snel om
                      Gelukkig is zij geen klokkijker waardoor het uiteindelijk 5 kwartier is geworden

Sinds ik haar heb ontmoet, ben ik gestopt met shoppen...
                      Ik hoop haar weer snel te mogen ontmoeten

Linda, tot gauw (hoop ik )
                      groeten,
                      Pandora

Commentaar

Onlangs voor een eerste keer bij Linda geweest. Man wat is dit een heerlijke vrouw. Is natuurlijk iets persoonlijk, maar ogen, uitstraling en enthousiasme vond ik geweldig. Sex was heel goed. Ze bouwt het heelrijk op en lijkt er zelf geen genoeg van te krijgen. Gaf mij in elk geval een heerlijk GFE gevoel en ik zal zeker nog vaker met haar afspreken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door pipodeclown
                          Volgens haar advertentie zit ze tegenwoordig in den Bosch. Klopt dat?
                          Neen
                          er staat wel op sommige advertenties Den Bosch, maar ze ontvangt in Heesch
                          dat is net achter den Bosch en net voor Oss
                          groeten,
                          Pandora

Commentaar

Het is duidelijk dat Linda een paar fans heeft, die ook de moeite nemen om hier over de ervaringen met haar te schrijven. Ik ben nu voor de 2e keer bij haar geweest en kan niet anders zeggen, dan dat het wederom een geweldige ervaring was. Afspraak maken gaat prima. Vanaf het moment dat je haar voordeur hebt gepasseerd is het spel op de wagen. Alles heel natuurlijk en heerlijk geil. Daarbij is Linda heel klantgericht en gaat ook zelf helemaal op in het "spel". Ik heb me zo met haar vermaakt, dat ik haar opslag heb gegeven. Het is voor mij absoluut niet naast de deur, maar ik plan er graag vanalles omheen, om een bezoekje aan Linda mogelijk te maken.

Commentaar

Het is voor mij wel naast de deur! (niet letterlijk overigens! ) maar ze is absoluut geweldig en verdiend een lovende recensie! Ik ben er eind vorig jaar, begin dit jaar een aantal keren geweest! Gewoon 's ochtends een uurtje ontspannen! Ik kwam vorig jaar geheel toevallig bij Linda terecht omdat ik, nadat ik in Waalwijk was aangekomen een andere dame de telefoon niet opnam! Ben toen terug gereden en heb Linda gebeld! Was dat effe mazzel voor mij! Helaas zitten mijn werktijden nu wat tegen en is een afspraakje nu wat moeilijk inplannen! Ik dacht net nog aan haar voordat ik haar naam weer op Hookers zag staan! Toeval? Misschien volgende week toch maar eens bellen! Wie weet tot gauw Linda! Oh en wie mijn recensie niet geloofd (er wordt een hoop gefaked hiero volgens mij!) To bad! Houd ik haar toch gewoon voor mezelf!!
                              Laatst gewijzigd door son of tarzan; 18-10-12, 16:30. Reden: Overbodige quote verwijderd en...Als de dame een lovende recensie verdient, mag je er ook een formulier aanhangen

Commentaar

Vooruit dan maar. Nog een derde een laatste recensie van mijn hand over Linda. Deze week weer een fantastische date gehad met Linda. Ze laat er nooit gras over groeien en start zodra je een voet over de drempel zet. Lieve spontane lach. volle zoen en hand naar het kruis. Inderdaad voor een lang en diepgaand gesprek hoef je bij Linda niet te zijn.
                                Ze zij dat haar mobiel en SIM kaart net kapot waren gegaan, dus ze was verder die dag telefonisch niet meer bereikbaar. Ze hoopt haar oude nummer te behouden als ze ene nieuwe SIM kaart gata kopen. Voor de liefhebbers is het dus wel goed om op Kinky te controleren of haar telefoonnummer niet veranderd is een volgende keer.
                                Maar goed ik kwam voor een uurtje heerlijk sex en kreeg anderhalf uur. Overigens is het (althans dat is mijn ervaring) altijd pas achteraf afrekenen bij Linda. Betekent in mijn geval, dat ik bij een dergelijke voortreffelijke "dienstverlening" een klanttevredenheidsbonus te geven. Hier rekent ze overigens niet vanzelfsprekend op. Omdat Linda geen directe andere afspraken had en we lekker bezig waren liepen we ook wat "uit de tijd" en dus liep ik na ruim 1,5 uur met een zeer voldaan gevoel weer terug naar mijn auto.
                                Linda zij dat ze binnenkort hopelijk naar een ander adres verhuist. Ze vroeg of ik daar ook weer bij haar wilde komen. Geeft aan hoe onzeker ze over zichzelf is, want ze weet dat ik ook nu al bereid ben om extra kilometers voor haar om te rijden. Voor mij is ze de beste en ik hoop nog vaak bij haar te kunnen komen.

Commentaar

Heesch, priveontvangst , Linda(uitstekend)

Heerlijke recensies over Linda.
                                  Kwam haar toevallig tegen op Kinky.
                                  Selecteer normaal op DT + slikken etc.
                                  Ballorige avond en andere selectie.

Linda.
                                  Linda Heesch.
                                  Waauw.
                                  Wat een geweldige recensies!!!!
                                  Ik zet op slag al mijn normale selectie-principes overboord.
                                  Deze Linda wil ik graag liefdevol met warmte, noem het GFE, met respect en voorzichtig leren kennen.

Weekje bezig geweest.
                                  Uiteindelijk contact.
                                  Linda had veel probleempjes.
                                  Telefoon kwijt.
                                  Verhuizing naar Tilburg.
                                  Maar uiteindelijk zomaar opeens nam ze aan in de auto en ja een vaste afspraak voor de volgende dag om 12.00 uur.
                                  Met de belofte om binnen een kwatier een sms te sturen (want zo onhandig ze zat in de auto) met haar nieuwe Tilburg adres.
                                  "Heerlijk, ik zie er naar uit, lekker tot morgen om 12 uur" zei Linda nog, "Tot zo, 't smsje komt er binnen een kwartiertje aan als ik thuis ben"

Is Linda nooit thuis gekomen?
                                  Is er iets met Linda gebeurd?
                                  24 uur van te voren vaste afspraak.
                                  12 uur van tevoren gebeld.
                                  11 uur vantevoren gesmst.
                                  10 uur van tevoren gebeld.
                                  Even gaan slapen en smorgens vroeg weer op om te kijken of er een adres van Linda ge-sms was.
                                  NEEEEN.
                                  Weer gebeld.
                                  Vodaphone antwoord.
                                  Gesmst.
                                  Gebeld.
                                  Voicemail.

Lang verhaal kort: NOOOOOOOOOIT meer iets van Linda gehoord.
                                  Extreem belachelijk.
                                  Dit is geen stijl.
                                  Geen zin of tijd voor afspraak?
                                  Gewoon zeggen hoor !
                                  Kan iedereen wel eens gebeuren en is heel normaal.
                                  Dan jokken we een beetje en zeggen we dat er iets tussen is gekomen, vergeef me de woordspeling.
                                  Maar we zeggen wel even netjes iets.
                                  We verzinnen een smoesje. We doen iets. We zeggen iets. We laten onze secretaresse bellen. We doen, zoals dat heet, voor de buitenwereld normaal en zeggen een afspraak netjes normaal af.
                                  Domweg normale mensen voor gek verslijten is niet normaal Linda!

Linda dit is extreem !
                                  Maar dan extreem onbeleefd.

Ik geef je een kans om dit extreme gedrag goed te maken.
                                  Tot op heden waren mijn kosten € 150,- aan wacht, bel en rijtijd.
                                  En dat is niet extreem overdreven.
                                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 09-12-12, 11:01. Reden: Onterecht ingevuld recensieformulier verwijderd

Commentaar

Effe geduld
                                    Linda moest per 1 december jl haar woning te Heesch verlaten
                                    Het lukte haar niet om de andere woning die zij op het oog had te betrekken
                                    Het adres wat ze in gedachte had ging dus plotseling niet door
                                    Ik heb haar van de week gesproken
                                    Zij logeert tijdelijk elders en beraad zich over hoe nu verder

komt vanzelf weer boven water
                                    groeten,
                                    Pandora

Commentaar

ik heb ze zojuist gesproken en ze zit nu in utrecht in een hotel.

dus heren die weer lekker geil willen genieten van Linda....

NM

Klopt, zie http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...l/default.aspx

Gr. SOT
                                      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 11-12-12, 16:34.

Commentaar

Linda is weer aan het werk! En ik was vandaag bij haar in haar hotelkamer regio Midden Nederland (bel haar voor de exactie locatie en zet deze hier maar niet neer denk ik) ....Sjonge jonge wat zag ze er weer lekker uit. Ze is afgevallen vertelde ze en ze was naar de sauna geweest en dat voelde je.....wat is dat toch een heerlijke vrouw.
                                        Dat zachte lijf met die grote bruine tepels die ze insmeert met olie en waarmee ze zo teasing over je ballen en je lul gaat....pfff ik kwam al bijna klaar.
                                        En mannen geloof me, Linda is een uitzondering in dit vak. Ze heeft zoveel passie in haar lijf en doet dit werk zichtbaar met zoveel plezier, dat ze haar geld dubbel en dwars waard is.
                                        En dan dat mooie koppie van haar en die slanke nek. Die prachtige sensuele lippen die langzaam over mijn eikel glijden en hoe ze me daarbij aankijkt met die zwoele bruine ogen....
                                        Op de foto's bij Kinky zie je op nr.5 dacht ik hoe haar kutje zich prachtig omvouwt om haar stringetje. Daar hou ik van, en haar billen zijn ook zo lekker en je mag er alles mee doen.
                                        Nadat ik lekker over haar lekker donkerbruine tepels had gespoten gingen we uitgebreid samen douchen en deden we nog een drankje. Zij heeft geen haast, want ze plant ruim tijd tussen de afspraken geloof ik. Prettige locatie waar je zo naar haar kamer kunt lopen.
                                        Aanrader deze Linda!

Commentaar

Linda is terug in regio Den Bosch! Deze vrouw verwent je van top tot teen en alles is echt. Haar lekkere tieten, haar geile kontje maar vooral haar passie, dit is geen fake, Linda geniet onmiskenbaar zeer in dit gilde. Ze vindt het echt geil als je over haar heerlijke priemende donkerbruine tepels spuit en ze smeert ruim met haar dure olie en met haar gladde lichaam masseert ze je overal..... [IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon7.gif[/IMG] Dan heb ik haar geile mondje nog niet genoemd. Ze zoent zeer passioneel en pijpt je de hemel in. Parel in het vak en dan is ze is ook zeer prettig gezelschap. Afspraak makkelijk gemaakt, zeer toegankelijke locatie. Het uur vliegt om en wordt 100% besteed aan erotiek op hoog niveau, de binnenkomst en douchen/drankje na die tijd valt binnen de uurprijs.
                                          Van mij kreeg deze kanjer een dikke tip.