Breda (omg.), priveontvangst , Tessa

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda (omg.), priveontvangst , Tessa

Van middag bij Tessa geweest, stond nieuw op KINKY.
    http://www.kinky.nl/Advertentie_Tess...7429&show=home
    Gebeld kon gelijk komen. (van het telefoon gesprek werd ik al helemaal blij)
    Daar aan gekomen heeft ze me per telefoon naar de voor deur geleid.
    Ze deed in een niets verhullend kleedje open,en dacht dit kan niet meer stuk.
    Een geweldig uur beleefd na afloop gedoucht.
    Nou Tessa voor mij was het een 10 met een griffel,tot snel
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 16:32. Reden: Link gereanimeerd

Re: Regio Breda, priveontvangst , Tessa(uitstekend)

Ik ben laatst ook bij Tessa geweest en sluit me helemaal bij Nol aan.
    Tessa is top.
    Werkte en woonde toen nog in breda maar is recent verhuisd.
    Ze deed open in een prachtig mooi doorschijnend jurkje, ziet er goed uit, praat lekker maar niet te veel, houdt zelf merkbaar ook van sex, zoent heerlijk, pijpt zonder condoom en heeft een prachtlig lichaam.

Ik had een half uurtje met haar afgesproken en dat VLOOG voorbij.
    Absoluut een aanrader

Commentaar

Na zulke goede ervaringen, wil ik ook weleens met haar afspreken. Ik begrijp dat ze niet meer in Breda ontvangt! Waar dan wel?

Een medewandelaar

Noot Mod:
      In haar advertentie spreekt ze nog steeds over regio Breda, het kan dus nooit ver zijn lijkt me
      Gebruik voor verdere info over contact / locatie etc. de IM of bel haar gewoon eens op

Gr. SOT
      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 01-09-11, 09:48.

Commentaar

Ik kan alleen maar beamen wat mijn voorgangers hebben vermeld. Ze ontvangt in de buurt van Breda. Het is een aparte omgeving, een soort voormalig vakantie park waar zij nu woont. Je wordt heel vriendelijk ontvangen en ze kletst ook nog gezellig. De sex was prima, ze pijpt heerlijk zonder cd en tongzoenen is haar specialiteit.
        Een leuk adres om zeker nog eens naar toe te gaan.
        Laatst gewijzigd door son of tarzan; 02-10-11, 12:02. Reden: omschrijving locatie iets aangepast i.v.m. privacy

Commentaar

Ja ik was ook nieuwsgierig dus na lang niet te hebben gewandeld deze dame gebeld.

Dame ontvangt vriendelijk en een leuk babbeltje is meegenomen maar daar komt men niet voor.
          De sex was goed en ze geniet er ook van ,alleen de cup maat klopt niet en hangen er als theezakjes bij,billen ook niet strak.
          Voor mij eenmalig.
          Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-10-11, 21:25. Reden: Locatie geanonimiseerd

Commentaar

Re: Breda (omg.), priveontvangst , Tessa(uitstekend)

Vorige week bij deze dame geweest en wilde graag mijn bevindingen hier vermelden.
            Telefonisch contact opgenomen met deze dame die zeer spontaan en vriendelijk over kwam aan de lijn.
            Vervolgens met haar afgesproken voor een uur en op zoek gegaan naar de locatie waar ze ontvangt waar ik nog wat vraagtekens bij had wat ik er van mocht verwachten maar door het leuke telefoon gesprek erg nieuwgierig geworden.
            Daar aangekomen mocht ik haar bellen en vertelde zij hoe bij haar te geraken en dat was achteraf niet bijzonder moeilijk.
            Erg mooie locatie waar zij ontvangt en rustig waar ik erg benieuwd na de voor deur liep.
            Tessa opende de deur en ik was verrast door de leuke verschijning die ik daar zag en weer erg vriendelijk ontvangen. Je hebt bij het zien van haar foto s op haar profiel nog geen duidelijk beeld van haar dus misschien een tip voor haar om wat andere foto s erbij te plaatsen.
            De ruimte waar zij ontvangt is een mooi huis en wat mij gelijk opviel erg netjes en schoon.
            Al babbelend doorgelopen na boven waar een badkamer is om je lekker op te frissen en de slaapkamer...
            Tessa is echt een gezellige dame waarbij je je snel op je gemak voelt en het is dan ook gezellig om met haar kennis te maken.
            Kleertjes uit en gezellig het bed op...het is een mooie dame om te zien, ik schat eind de 30 en haar lichaam ziet er fit en slank uit.
            Ze is geen fotomodel maar voor een vrouw van die leeftijd mag ze er zeker wel wezen en ze kan heerlijk ondeugend uit haar ogen kijken.
            Liggend op het bed en lekker zoenen met elkaar wat met elke zoen steeds lekkerder werd!
            Heerlijk haar mogen beffen en zij mij nog heerlijker gepijpt en...ik zal zo zeggen ze is geweldig met haar mond en tong en neemt daar ook de tijd voor om je te laten genieten. Daarna het rubbertje erom en zij bovenop mij en heerlijk klaargekomen met haar.
            Voor de eerste keer met deze dame vond ik het echt goed en zou nog zoveel meer met haar samen willen doen en dat gaat echt nog wel gebeuren want het is een dame waarbij je erg graag weer bij terug gaat komen. je merkt echt goed dat ze dit met veel plezier doet en dat is erg fijn om te zien...dus tessa, tot snel Xxx

Commentaar

Twee weken geleden bij Bessa geweest ze ontvang onder Breda.
              bij binnen komst naar de slaapkamer daar lekker gepijpt zc , kan ze echt goed je hebt ook het idee dat ze het graag doet.
              Daarna rubbertje erom en haar lekker geneukt.
              het was een goede ervaring, prijs ook goed ga zeker nog eens terug

Commentaar

ik denk dat dame niet meer actief is, of niet meer actief wil zijn.
                ik probeer immers al weken contact met haar te krijgen, maar na 1 mail, en een antwoord terug te sturen, krijg je dan weer geen mail meer en weet je dus eigenlijk niets.
                Dan zie je weer een advertentie van haar verschijnen, en volgt zelfde scenario. zucht, vermoeiend.

Commentaar

Volgens míj adverteert deze dame nu bij kinky.nl
                  Met onderstaande link:

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Commentaar

Re: Breda (omg.), priveontvangst , Tessa

Dame nog actief?

Zoja --> graag linkje!
                    Zoniet --> Binnenkort archief!

Gr. SOT

Commentaar

Aan het werk...
                    X