Oosterhout, privéontvangst, Patty (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oosterhout, privéontvangst, Patty (Ned)

Op 01-02 maar eens naar Coco prive gegaan om daar eens rond te neuzen. Er waren daar toen 6 dames die aan mij voorgesteld werden.Het is trouwens een keurig prive huis met goede manieren en het is er schoon. Er is ook geen contact met andere klanten .
    Ik koos voor Patty, ze is een vriendelijke meid die blijkbaar van haar hobby haar beroep had gemaakt. Ze heeft van achteren een goed figuur en zeer volle borsten ( echt D) maar jammer genoeg een blubber buik. Zoenen prima, en alles was bespreekbaar. Na diverse standjes het toen maar op m'n favoriete doggiestyle afgemaakt. De hygiene, de kamers enz zijn allemaal prima .Of ik hier weer eens langs ga valt te betwijfelen, als Duitsland ganger ( PHG of GT) ben ik duidelijk beter gewend en zie je beter wat je krijgt en ze zijn vaak jonger en dus strakker.
    Laatst gewijzigd door argus2002; 12-09-18, 14:16.

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Privé, Patty (goed)

ben een tijdje geleden ook bij coco geweest en daar voor Patty gekozen.
    wat mij betreft is zij ongeveer de gemiddelde prostituee, neuken is bijna altijd lekker maar verder heb je er niet zo heel veel aan.
    ik heb iig betere dames bij coco gehad.
    Ben alleen zo slecht in namen, de beste keer was een leuk redelijk kleine meid, blond en ze zei dat ze alleen op donderdag werkt. als iemand een naam weet dan graag.

Commentaar

Recent voor het eerst in dit huis geweest. Moet zeggen gaat er erg netjes en professioneels aan toe. De keuze viel een beetje tegen. Vier dames waarvan er geen één uitsprong. Uiteindelijk gekozen voor Patty. Heeft een prettig figuurtje met lekkere volle borsten maar helaas een blubber buikje. Patty klets veel maar wel leuk. De sex was vrij standaard, beffen vind ze heerlijk en volgens mij maakt ze daar het liefst het half uur mee vol. Eigenlijk was alles goed maar het beetje extra was er net niet. Kom hier zeker nog eens terug om een andere dame te proberen.

Commentaar

patty praat graag en dat is wel jammer! Verder is ze spontaan. Ze heeft een niet zo mooi buikje maar wel een paar mooie hooters! Sex is niet meer dan gemiddeld. Geen slechte keuze maar ook geeen topper.

Commentaar

Patty is nog steeds actief, ben vorige week vrijdag nog bij haar geweest.
          Het is een lieve vrouw als je haar met respect bahndeld. Ze is een echt sexbeest in bed.

Commentaar

Vandaag by Patty geweest. Niet slecht maar geen topper. Jammer van haar buik, wel mooie grote borsten en zeer aardig. Coco prive is een mooie zaak die alles goed voor elkaar heeft.

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Privé, Patty (voldoende)

Ik ben al vaker bij Patty geweest, en weet verdomd goed wat van haar verwacht wordt. Geeft een goede pijpbeurt en doet lekker mee.

Als ik gewoon ongecompliceerde sex wil met een vrouw die weet wat ze doet, dan is Patty mijn meissie.

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Patty (Ned)(goed)

Patty is nog steeds werkzaam bij Coco.
                Haar leeftijd is inmiddels 36, dit even aangepast in het recensieformulier.

Krukkie
                Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-12-11, 20:59. Reden: leeftijd
                It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie Bekijk bericht
                  Patty is nog steeds werkzaam bij Coco.
                  Haar leeftijd is inmiddels 36, dit even aangepast in het recensieformulier.

Krukkie

Geboortejaar 1975...

http://kinky.nl/Advertentie_Spannend...4386&show=home

Maakt mij ook weer een stuk jonger!

Noot mod: okay, dank; dan klopt de info op hun website niet.
                  Laatst gewijzigd door Krukkie; 26-12-11, 21:00. Reden: quote aangepast

Commentaar

Dame nu werkzaam in Beekbergen De Villa

Noot mod: adres aangepast, uiterlijk ook iets aangepast; met dank voor de aanvullende info.
                    Laatst gewijzigd door Krukkie; 18-07-13, 19:32.

Commentaar

Is ze hier nog steeds werkzaam?

Oorspronkelijk geplaatst door Schimi Bekijk bericht
                      Dame nu werkzaam in Beekbergen De Villa

Noot mod: adres aangepast, uiterlijk ook iets aangepast; met dank voor de aanvullende info.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ratatouillle Bekijk bericht
                        Is ze hier nog steeds werkzaam?
                        Ontvangt ze nu in regio ede/veenendaal?
                        Wie nog recente ervaring?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door koffie1 Bekijk bericht
                          Ontvangt ze nu in regio ede/Veenendaal?
                          Wie nog recente ervaring?
                          Klopt; ontvangt nu in Veenendaal op industrieterrein. Mogelijkheden voor douche, dit heb ik gedaan. Ziet er veel ouder uit dan ze aangeeft in advertentie. Voor dit bedrag verwacht je toch iets meer klasse. Geheel is te gewoontjes, ze is zeker niet strak, de jaren gaan tellen. Doet haar best, en kletst de oren van je hoofd. Weinig herhalingsgevaar.

Commentaar

Re: Beekbergen, Arnhemseweg 603, De Villa, Patty (Ned)

Jaren geleden (jaar of 7 schat ik) heb ik ooit eens met haar een kamergang gemaakt bij Coco in Duiven, destijds heb ik deze ervaring in mijn geheugen weggezet als inderdaad niet bijzonder, plichtmatig tegenvallend. Toen was ze zeker ook geen 36, dacht ouder of een hele ouwe kop.... de huidige opgegeven 36 jaar oud klopt dus al helemaal niet!

Commentaar

Ik ben denk ik een jaar of 10 geleden een keer bij Patty geweest in Duiven. Ze was ca 30 destijds en ik kan me herinneren dat ze een leuke meid was en ik heb me uitstekend met haar geamuseerd. Ze was een echte liefhebster en misschien hangt het ook van het moment af dat je er bent en er zal ook een soort klik moeten zijn. Maar het feit dat ik me het bezoekje nog heel goed kan herinneren pleit voor Patty. Natuurlijk wordt het er voor de dames niet makkelijker op als ze de 40 gepasseerd zijn. Ze zullen zich dan toch op een ander publiek moeten richten, want ik zal er bv zelf niet meer heengaan. Ouder worden is voor de dames die door willen gaan in dit vak de grootste ellende, terwijl de wandelaars zelfs als ze over de 80 zijn nog een meisje van 19 kunnen boeken. Maar ja, de dame ontvangt geld en wij moeten betalen. En wie betaalt bepaalt......

Commentaar

Ook ik heb een aantal jaar geleden Patty bij Coco in Duiven bezocht. Ik ben een liefhebber van Mature dames, ik vond haar een mooie vrouw, goed gevulde borsten en eigenlijk een normaal uiterlijk. Destijds vertelde ze mij dat de leeftijd van 36 jaar, die op de website stond niet klopte. En dit is circa. 8 jaar geleden. Ze moet nu zeker achter in de 40 zijn.

Maar laten we stoppen over de leeftijd discussie, volgens mij liegt iedere vrouw over haar leeftijd op internet. Het is maar wat wij willen geloven, of naar op zoek zijn.

Ik heb haar een aantal maal bezocht en de service was prima, lekker pijpen, diverse standjes, kletsen. Precies wat ik zocht.

Commentaar

Haar foto's maakte mij wel enthousiast.
                                  Er deed een vrouw open die aanzienlijk ouder was dan de 46, die ze zelf denkt te zijn.
                                  Ze deed vriendelijk, maar ik kreeg toch het gevoel, bij mijn schooljuf op de koffie te zijn.
                                  Gewassen en daarna kon het feest beginnen. Eigenlijk niets bijzonders. Ook niet verkeerd hoor. PZC, zoals te verwachten was.
                                  Ze had het wel naar haar zin, maar toch werd ik gewoon afgewerkt door deze professional.
                                  Dit alles, samen met een rare lucht uit haar mond(mijn tandarts zou zeggen "een massieve parodontitislucht), maakt dat er voor mij geen herhalingsgevaar is.

https://www.kinky.nl/vrouwen/breda/7...ss?tab=profile

Commentaar

Aan het werk...
                                  X