Den Bosch, priveontvangst , Tina

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Bosch, priveontvangst , Tina

Wat een leuke meid. Stelt je meteen op je gemak als je binnen komt.
    Eerst even kletsen en daarna de financiële afhandeling. En dat gebeurd het.
    Er wordt lekker gezoend en gevreeën. Dan gaat ze voor je op de knieën en pijpt je heerlijk.
    Dan op bed en daar gaat we lekker verder. Ik ga niet in detail alles vertellen. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar.

Ze kijkt ook helemaal niet naar de tijd. Ik was daar om 15:00 en ik stond 16:05 weer buiten. Dat heb ik wel anders meegemaakt. Ze heeft het zelfs voor elkaar gekregen om 10 minuten voor tijd mij te laten klaar komen. Dat is voor mij vrij uniek.

MDC heeft eindelijk een echte topper. Michelle is trouwens ook een topper. De rest valt soms wat tegen. Maar ze hebben, naast Michelle, nu weer een topper in huis. Bravo!

http://www.kinky.nl/Advertentie_IN_D...3970&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 25-02-12, 13:02. Reden: link

Tina, prive ontvangst

Sorry guys, this time in English. If you want to visit Tina http://kinky.nl/advertentie_in_den_b...3970&show=home you better speak English.

To start off, every word in her kinky advert is true. An unforgettable magical gfe as she mentioned triggered my curiosity if not some sleeping hormones as well.
    After a friendly telephone chat I drove to Den Bosch in the early evening. Arriving 10 minutes early in her modest flat. She opened the door and immediately I was completely overwhelmed and stunned by a breathtaking very tall (I like that) young lady luckily radiating a natural friendliness which soon made me land on my feet again.
    I was directed to her small bedroom, a den of iniquity, for further action. After the finances she almost immediately started to cuddle and undressing me, incessantly stroking and touching each other.
    I was invited into the bathroom where she washed me with abundant amounts of soap. Strangely enough I sometimes consider showering together even more intimate than sex.
    Back to the bedroom a tender play of sex occurred with no inhibitions at all in a way we knew each other for years. A complete gfe, for me one of the best I ever had.
    Tina is an experienced Czech lady working on an international level. She speaks English fluently, is well educated, assets which make 1 hour with her even better and more pleasant for me.
    Time is up she reminded me unfortunately. Again we showered and she washed me. With great regret I had to leave her. Life is cruel.

Commentaar

Re: Den Bosch, priveontvangst , Tina(uitstekend)

Pook ik heb gisteravond Tina bezocht. Wat in de eerste recensie staat is niks van gelogen. Tina is een zeer vriendelijke en verstandige dame die duidelijk plezier erin heeft. Vooral pijpen doet ze met veel overgave en ook deep throat. Ze is tot volgende week woensdag aanwezig en danis ze een tijdje weg. Mij ziet ze zeker nog een keer terug.

Koenxxx

Commentaar

When koenxxx announced an almost certain repeat visit to Tina I felt an upcoming jealousy which doesn’t make much sense in this business. Something wrong with me I suppose. Consequently I visited Tina 3 times last week, a record for me as far as my sexual appetite is concerned. Keeping in mind she would soon disappear into oblivion, urged me to take these necessary steps. Whereas the first time she shared the flat with another working girl, the next visits took place in a more comfortable part of the apartment. As I said before she is just unforgettable and therefore I am really glad she soon leaves for holiday like me as well. An extended stay would make me bankrupt and now I can start saving for the new season. Tuesday, tomorrow will be her last day, I know, but now I will try to forget her. Not so easy!!!

Commentaar

Wat was ik blij toen ik haar advertentie weer zag na de lange vakantietijd. Dit keer maar in het NL een laatste recensie hetgeen zeker niet betekent dat dit ook mijn laatste bezoek was. Zij is overigens de enige die nog voor bezoek in aanmerking komt wat mij betreft. Afspraak was snel gemaakt, ze wist zelfs mijn voornaam nog. Ze zag er beeldschoon uit in een doorzichtig setje en nog langer dan ooit door haar zeer hoge hakken. Tina weet een huiselijke vriendelijke sexy sfeer te creeren, voor mij een garantie voor puur genot. Een groot pluspunt is haar hygiene. Zowel voor als na wordt er gedoucht waarbij alle handelingen liefdevol door Tina worden verzorgd. Ze probeert het je zo aangenaam mogelijk te maken en vraagt er ook naar. Haar blow job is unforgettable en aan 69 moet maar geen einde aan komen. zo heerlijk. Verfrissend was haar airco-apparaat voor als je het te heet krijgt. Haar kinky foto's zijn echt en professioneel. Toch had ik de eerste keer ietwat de vrees dat ik een koele onaantastbare schoonheid zou bezoeken. Niets is minder waar en dat probeer ik hier duidelijk te maken. Zoenend namen we afscheid (ook dat kan ze super). Tot spoedig!

Commentaar

Echt een leuke en gezellige dame die haar uiterste best doet om jou het naar je zin te maken. Een van de betere intieme sessies. Ik kreeg niet het gevoel dat je een robot lag te naaien. 90% GFE...Voor -en achteraf samen douchen, dus helemaal top!

Klaarkomen de in mond of op gezicht is wel extra betalen. Niet gedaan, maar was niet nodig.

Commentaar

Vanwege het tijdelijk niet beschikbaar zijn van mijn "vaste" dame, een afspraak gemaakt met Tina. Ik heb hier beslist geen spijt van gehad !
              Ik kan me bij eerdere recenties aansluiten. Voor mij weer een echte GFE ervaring erbij.
              groeten,
              Pandora

Commentaar

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar. Ze is tot begin november in NL begreep ik.

Erg vriendelijk, sociaal, heerlijk zacht lichaam en pijpt als een bezetene......

Commentaar

Utrecht, priveontvangst , Tina(uitstekend)

Ik heb al drie keer het genoegen gehad met Tina af te spreken.
                  Volgens mij ontvangt ze op het moment alleen in Utrecht.

Heerlijke verwenbeurt. Zoent meer als een vriendin dan een dvp, meer intiem dan ik gewend ben (heerlijk).
                  Lekker wederzijds opfrissen onder de douche voor en na (dit is voor mij de perfect opwarmer).

Ze weet mij perfect te verwennen en ziet er echt top uit.
                  "Never regret something that made you smile"

Commentaar

Tina (uitstekend) nu in Utrecht

Tina is echt, vind ik een aanrader. Zoals ze je ontvangt, je lekker opvrijt door je broek heen en dan uitkleedt. Geil bij het leven. Pijpen is ook gaaf. Lekker alleen mijn eikel in haar mondje en dan maar likken over dat plekje en intussen een goeie balzak massage en aftrekken. Haar kutje voelt strak aan en wat ik niet vaak tegen kom, ze kan haar kutje ook lekker heel diep in haar samentrekken. Net een heel lange buis, haar hele kut, die aan je lul zuigt.. Fortmeel één uur, maar verwen je haar echt goed, lekker strelen en haar tepels, klit en G-spot verwennen dan komt er tijd bij, zonder kosten....... Tina.. tot gauw..

Commentaar

Utrecht, priveontvangst , Tina(uitstekend)

Vanmiddag bij Tina geweest, Een prachtige jonge vrouw akomstig uit Tsjechië.
                      Ze heeft prachtig lang blond haar en behoorlijke borsten.
                      Ze adverteert op Kinky: http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx

Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet met een paar heerlijke knuffels en
                      lange tongzoenen. Daarna naar op de bank in de huiskamer afgerekend en
                      toen kon het avontuur beginnen.
                      Eerst samen onder de douche en toen naar de slaapkamer.
                      Heerlijk geknuffeld een echte GFE, waarbij Tina alles wat ze tegenkwam zoende, likte
                      Pijpen, neuken in diverse standjes en ik mocht haar lekker beffen hmmmm.
                      Meerdere keren klaarkomen was geen probleem voor haar. Tussendoor nog een heerlijke
                      massage gehad. Enfin een fijn uurtje samen, welke onder de douche al knuffelend werd afgesloten.
                      Tina tot gauw...

Peter
                      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 19-07-12, 00:02. Reden: Aan bestaand topic toegevoegd

Commentaar

Deze week ook bij Tina in Utrecht op bezoek geweest.
                        Hierbij op bijzondere wijze invulling gegeven aan het begrip 'verboden vrucht'.
                        Ik was iets te vroeg en Tina was nog bezig om watermeloen te snijden. Blijkbaar houdt ze hier van.
                        Deze hebben we maar onderdeel laten zijn van het 'spel'.

Ik kan verder voorgaande recensies beamen. Hoog GFE gehalte, zoenen, knuffelen, goede hygiene.

Kortom: prima en voor herhaling vatbaar.

Commentaar

De deur ging open en daar stond mooie Tina. Nadat ik plaats heb genomen op de bank in de huiskamer kwam ze lekker op me zitten en begon heerlijk te tongen. Nadat Tina me uitgekleed had in de huiskamer zijn we samen onder de douche gegaan. Vervolgens op bed verder gezoend waarna ze me een heerlijke pijp beurt gaf. Uiteindelijk is ze op me gaan zitten en heeft ze me heerlijk klaar geneukt. Na een pauze heeft je me nog een keer klaar gepijpt. Tina gaat me vaker zien.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Alles of Niets Bekijk bericht
                            De deur ging open en daar stond mooie Tina. Nadat ik plaats heb genomen op de bank in de huiskamer kwam ze lekker op me zitten en begon heerlijk te tongen. Nadat Tina me uitgekleed had in de huiskamer zijn we samen onder de douche gegaan. Vervolgens op bed verder gezoend waarna ze me een heerlijke pijp beurt gaf. Uiteindelijk is ze op me gaan zitten en heeft ze me heerlijk klaar geneukt. Na een pauze heeft je me nog een keer klaar gepijpt. Tina gaat me vaker zien.
                            Ben ook wel benieuwd naar deze Tina, maar haar link werkt niet meer??

Commentaar

Gorgeous creature.
                              In my opinion, looks better than in her picture.

Hygiene is her strength.
                              Very sweet. Nice conversation. Nice kissing. Good sex.

Commentaar

Ik ben vanmiddag voor het eerst in Utrecht bij Tina geweest , een leuke blonde stoot uit Tsjechie. Eerst even lekker onder de douche geweest en daarna in de slaapkamer een heerlijk uurtje met haar doorgebracht. Ze maakt het je echt naar de zin, heerlijk zoenen en gewoon lekkere, intieme sex. Tussendoor heb ik ook een lekkere massage gehad en de gelegenheid genomen om een praatje te maken, ook dat is met Tina geen enkel probleem. Na afloop nog even gedouched en met een zeer voldaan gevoel weer naar huis gegaan.

Ik ga zeker nog een keertje terug, boek dan wel 2 uur, want 1-tje vond ik echt veel te kort

HastaLaPasta.
                                Pluk de dag of een bloemetje

Commentaar

hug weer wat centen gespaard en naar tina geweest nou dat had hug beter niet kunnen doen
                                  zonde van de centen en de tijd afgesprooken in de middag hug netjes gedouch en geschooren en op tijd 6 trappen beklomen om bij haar te komen lijkt de domtorren wel om bij haar te komen maar goed ze doet de deur oppen en wat hug heeft gezien dat haar fotos op kinky niet kloppen zijn gefoto shop maar naar binnen getochen eerst wat drinken en de tijd liep aardig door maar goed daar was hug snel klaar mee naar de slaapkamer daar uit gekleed en dan door de gang naar de keuken en daar was dan de douche met bad wel erg bekrompen klein maar daar zag ik haar zonder luingerie nou dat viel teggen ze is volgens mij zwanger had een aardig buikje en in eens leek het er op of hug in de thalys was beland alles met een snelheid waar je niet goed van werd mocht haar alleen vingeren met een condoom om mijn vinger maar er in was er niet bij was mer van streel me poes dus dat viel tegen beffen heb ik geprobeerd maar er was een luchtje bij haar dat ik dat al weer snel achterwege liet maar snel over op de daad en dan met het pijpen ze kan beter pijpen zonder ye acteren met van die rare kreun geluiden hug weet best wel waneer er gemeend word gekreund maar zij acteert als wijlen silvia kristel nou maar weer snel die bedompte slaapkamer uit en snel een douche genomen en af gedaalt naar beneden en honderd vijftig eurie arme mij ziet ze nooit meer terug

Commentaar

After soms research i visited Tina last week. An experience that will last.

She receives in a clean appartment in the center of Hilversum. From the outside it looks a little bit old, but inside its cosy and clean. After some communications by telephone, Tina received me in a nice, short dress and offered me a drink. What a stunning girl! She has the appearance of your favorite girl nextdoor, although she's professional.

After the financial part, we took a shower together (where the fun already started). At my request, she put on some lingerie and then we continued our play on the bed. She's focussed on the wishes of her client and doesn't look at the clock. After more than an hour, i got a massage and we took a shower together.

Summary: if you look for a real GFE, Tina's a candidate that can be recommanded. Soft, gentle and at the same time professional and at some distance (which i understand). And: very hygienic. I loved it and she wil surely see me again.

Tina: Prague was lovely!

Commentaar

Gewoon een leuke meid, de sex is echt lekker en zij gaat helemaal los! ... Wat een topper!

Commentaar

Re: Den Bosch, priveontvangst , Tina

Werkt deze dame nog?

Commentaar

Re: Den Bosch, priveontvangst , Tina

Volgens mij wel. Heb ze het weekend op kinky gespot. Maar zeer zeker niet in denbosch. Ik ben er een keer geweest, maar vond ze nogal passief. Zoals bv vingeren met een condoom erom. Wel een aardige meid, maar voor mij 1 keer. Grtz.