Tilburg, priveontvangst, Lana

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tilburg, priveontvangst, Lana

Al een tijdje viel mij op kinky.nl een advertentie op.
    Op de 1 of andere manier sprak mij die advertentie heel erg aan.
    De foto in de advertentie zag er fris uit, met bloemetjes en zo, en je kon duidelijk op de foto zien dat deze dame een goed figuur had.

Toch zat ik met een paar dilemma's om iets af te spreken.
    Het lijstje met de mogelijkheden in haar advertentie was niet heel erg lang, hier op het forum was niets te vinden van deze Lana, en Lana ontvangt in Tilburg!
    Nou woon ik zelf al heel mijn leven in Tilburg, maar als er iets heel erg slecht is in Tilburg zijn het wel de dames van plezier. (vaak zijn de dames in Tilburg te dik, te lelijk, te duur, te ongeïnteresseerd, te zakelijk, te onaantrekkelijk enz)

Maar......... wie niet schiet wie niet scoort dus ik gebeld voor een afspraak te maken.
    Lana ontvangt in een volksbuurt, daar aangekomen belde ik haar op om het juiste huisnummer te krijgen. (allemaal keurig netjes)

Lana ziet er goed en verzorgt uit, heeft een goed figuur, en is typisch zo'n vrouw dat als je haar als buurvrouw of collega zou hebben dat je regelmatig over haar zou fantaseren.
    De slaapkamer zag er ook allemaal netjes uit.
    Nog even afgesproken wat ze wel doet en wat ze niet doet, en toen................

ja daar wordt een man gelukkig van!
    Nou weet ik eerlijk gezegd niet of iedereen dezelfde behandeling krijgt als welke ik heb gekregen.
    Maar met Lana is het echt vrijen.
    Ze zoent heerlijk, je mag haar vingeren, het neuken is een feest, ze kijkt absoluut niet op de klok, ze geniet er zelf ook van en pijpen kan ze als de beste. ( heren zorg er natuurlijk wel voor dat alles frisjes is he, )

Ongelooflijk dat voor deze topper nog geen discussie bestond hier op hookers.nl
    Een echt GFE in Tilburg die er nog eens goed uit ziet ook, het moet niet gekker worden.

Lana van mij krijg jij een dikke 9
    En je ziet me zeker nog terug!

http://www.kinky.nl/Advertentie_hall...7111&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 16:36. Reden: update link

Re: Tilburg, priveontvangst , Lana(uitstekend)

in je recensie zet je Frans zonder condoom, maar bij kinky staat 'alles veilig' ???

Commentaar

Dat klopt, maar nogmaals ik weet ook niet of iedereen dezelfde behandeling krijgt.
      Ik denk persoonlijk dat Lana (in ieder geval zo zou ik het doen als ik een dame van plezier zou zijn) per persoon kijkt of er een jasje of geen jasje omheen gaat.

Commentaar

Ben ook bij Lana geweest en kan je verzekeren het is een klasse meid, alles was heerlijk wat ze deed. Echter bij mee heeft ze frans met gedaan en zie er toch wel verzorgd uit. Ga er nog eens terug voor een bezoekje. Ook voor een goed gesprek is ze te vinden en inderdaad het is een vrouw waar je fantasie bij op hol kan slaan. Lana als je dit leest meid. Bedankt het was heerlijk ook de massage die je gaf aan me.

Commentaar

hierbij nog de recensie van Lana, zou gelijk weer willen gaan, naar deze dame.

Commentaar

Ik ben er ook geweest maar het valt zwaar tegen, lijkt wel of bovengenoemde ervaringen gebaseerd zijn op reclame, misschien had zij haar dag niet maar voor mij niet meer ondanks frans zonder, ik rij voortaan door naar Breda huize Sandra.

Commentaar

Op grond van de eerste recensies Lana op mijn lijstje gezet. Na het lezen van die van jip64 getwijfeld maar vorige week toch maar een afspraak gemaakt. Ik heb er absoluut geen spijt van. Lana is een leuke spontane vrouw die er fantastisch uitziet. Ze is niet van de extreme sex maar dat ben ik ook niet dus dat kwam goed uit. Ze zoent werkelijk verrukkelijk. Neuken idem dito en pijpen (MC) is ook prima. Kortom, het was helemaal top! En na afloop nog gezellig gepraat over van alles en nog wat. Als ik voor mijn werk weer eens in de buurt van Tilburg moet zijn zal ik zeker weer een afspraak maken!

Commentaar

Beste wandelaars,

Ik ben ook diverse malen bij Lana geweest, en ik moet zeggen zij is mijn toppertje.
                Ik zit alleen met het probleem dat ze niet 's avonds ontvangt en aangezien ik ander werk heb (ver buiten Tilburg) is het voor mij helaas niet meer mogelijk om haar binnen haar ontvangsttijden te gaan bezoeken!

Maar over Lana niets dan goeds, ze is heel vriendelijk, aardig en verzorgt.
                Bij aankomst ontvangt ze je netjes in normale kleren, maar daarin ziet ze er al erg geil uit.
                Dan mag je haar volgen naar boven en de slaapkamer in. Als je beide uitgekleed bent ga je lekker naast haar op bed liggen en dan begint het hete sexspel.
                Ze zoent heerlijk en ook het pijpen is uitermate bevredigend.
                Als je haar lekker gaat neuken dan gaan ook bij Lana alle remmen los en kun je duidelijk merken dat ze het met plezier doet.

Kortom heren ga snel eens zelf bepalen of het de moeite waard is.

Lana als ik de mogelijkheid heb ga ik je zeker bellen om bij je langs te komen.

Gtz Jeroen

Commentaar

Uitstekend ik kom zeker een keer terug.

Wat een heerlijke vrouw is Lana.
                  Aardig is ze zeker ook kan ze goed masseren.
                  En als ze je lekker aan het opgeilen bent pakte ze ineens
                  mijn harde staaf in haar mond wel met een jasje,maar dat
                  is ook wat ik wilde mijn god wat kan zij er een show van
                  maken ...Jongens geloof me ze is de moeite waard.
                  Ik ga snel weer een kijkje nemen.
                  Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 07-05-11, 21:48. Reden: Tekst en recensie samengevoegd

Commentaar

Na het lezen van jullie recensies zelf ook maar weer eens de wandelschoenen aangetrokken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier zeker geen spijt van heb gehad.....ja, dat ik zolang ermee gewacht! Daar heb ik echt spijt van want Lana is een gewone lieve vrouw, weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet omschrijven maar ik voelde me er gewoon gelijk thuis....Ze zoent wel lekker, haar kutje smaakt ook lekker....eigenlijk niets op aan te merken. Heb een lekkere relaxte sexdate gehad, zeker voor herhaling vatbaar.

Dit hoort bij m'n verhaaltje van hierboven.... --> Bericht & recensieformulier samengevoegd ! Gr. SOT
                    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 26-09-11, 13:14. Reden: Bericht & recensieformulier samengevoegd
                    Seeking for the ultimate one......

Commentaar

Ik heb op basis van bovenstaande recensies ook besloten om Lana maar eens te bezoeken. Wat een ongelooflijk lieve, lekkere meid is dit. Echt alles wat je verstaat onder een goede vrijpartij. Lekker strelen, super goed tongzoenen, heerlijk pijpen en genieten van haar grote t......
                      Volgens mij is het meer dan Cup C, maar in elk geval erg mooi!

Lana, ik hoop je nog vaak te zien.

Commentaar

Vorige week ook bij Lana geweest. Ze heeft mij zeker niet teleurgesteld, integendeel...
                        Ze heeft een mooi lichaam met een leuk koppie. Ze gaat ook lekker mee in het seksspel, of dat nu wat rustiger of juist steviger is, ze doet lekker mee. Ze ziet mij zeker nog eens terug.

Commentaar

Deze week bij Lana geweest. Ontvangt in een rustige buurt waar je discreet bij kunt komen. Is een slanke blonde vrouw van 40 jaar met perfect figuur en grote borsten. Bij binnenkomst meteen naar boven naar de slaapkamer. Daar eerst afrekenen. Dan beide uitkleden. Geen wasje, dat is wat minder. Zoent lekker en pijpt zonder condoom (bij mij). Je mag haar ook beffen en vingeren. Uiteindelijk rubbertje er om heen en in missionaris afgemaakt. Toen ik bijna kwam rubbertje er af en over haar buik heen gespoten. Daarna met een doekje schoongeveegd en nog wat nagepraat.

Aardige dame en een leuk gesprek. Enige minpunt is dat er geen wasje plaats vindt. Maar misschien had ik dat ook even moeten aangeven.

Commentaar

Ben er vorige week nog eens geweest. Het was weer super. Bij binnenkomst een lekkere tongzoen. Daarna naar boven, op bed eerst lekker uitgebreid liggen vrijen, strelen en ik werd super lekker gepijpt. Vervolgens in diverse standjes geneukt en ik kwam spetterend klaar. Even uitrusten, wat drinken en daarna een tweede ronde die geen enkel probleem voor me vormde. Dat lukt niet elke dame, maar Lana krijgt dat gemakkelijk voor elkaar bij me.

Commentaar

ik ben nu al meerdere keren bij deze dame geweest en ze is geweldig fijne gfe sex pijpen zonder(alleen als je fris bent) beffen zoenen Is mijn vaste adresje

Commentaar

Re: Tilburg, priveontvangst , Lana

Ben nu denk ik 4 keer bij lana geweest. Als je van een milf houdt met van die lekkere bungelende tieten die heen en weer gaan als je haar van achter neukt dan is mijn advies : beslist even langs gaan.
                                Nb : ze ontvangt gewoon thuis waar ze woont met haar eigen gezin en dat vind ik altijd wel lekker extra geil.
                                overigens pijpt ze je gewoon zonder condoom als je fris bent ....

Commentaar

Iemand een idee waar Lana is gebleven?

De schoolvakantie is alweer een week afgelopen, maar nog steeds onbereikbaar.

Commentaar

Ze is nog niet begonnen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door hoerenliefhebber Bekijk bericht
                                      Ze is nog niet begonnen
                                      Die link had ik zelf ook al gelegd. Maar misschien iemand een idee wanneer we weer begint?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door 29frank29V Bekijk bericht
                                        Die link had ik zelf ook al gelegd. Maar misschien iemand een idee wanneer we weer begint?
                                        heren ze is er weer

Commentaar

Dat klopt. Ik heb haar vorige week bezocht en zal even een einde maken aan alle lofrecensies.

Voor 45 minute afgesproken. Afspraak maken ging soepel. Het kan aan mijn verwachtingen liggen (mede op basis van bovenstaande recensies), maar ik vond Lana er niet zo heel spectaculair lichaam. Een leuke buurvrouw, met een normaal lichaam, redelijk grote borsten. Over haar gezicht was ik het minst tevreden. Ze zou ook 54 kunnen zijn in plaats van 44 als ik alleen naar dat laatste kijk.

De date: Lana geniet er zelf van en kwam echt heel goed klaar na wat likken en vingeren. Daar moest ze ook even van bijkomen. En dan hebben we meteen ook al het positiefs gehad. Pijpen was eentonig en niet diep. Alles in een hoge versnellingen. Met name het trekken gebeurde in de 5e versnelling. Daarna werd duidelijk waarom ze dat deed. Ze had namelijk geen zin om te neuken, en wilde mij daarvoor al naar een hoogtepunt brengen.

Mijn pik was namelijk te groot voor haar kutje. We hebben het wel even geprobeerd (en ze is inderdaad echt heel strak), maar ze vond het niet fijn. En wie ben ik dan om respectloos door te knallen. Wel een grappig detail is dat ik minimal 200 dames heb geneukt en Lana de eerste is die over een te grote pik begint te zeuren. Ik geef toe dat ik niet achteraan stond toen de piemels warden uitgedeeld, maar zo groot issie nu ook weer niet.

In total 30 minuten binnengeweest en na dat zelf te hebben medegedeeld nog geld terug gekregen.