Breda (omg), priveontvangst, Nikki

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda (omg), priveontvangst, Nikki

staat sinds kort op Kinky,
    erg leuke vrouw, spontaan en de sex is oke
    vriendelijk ontvangst, nette kamer.

http://www.kinky.nl/Advertentie_nikk...8334&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 16:10. Reden: update link

Re: Nikki Etten-Leur

Oorspronkelijk geplaatst door Brabander Bekijk bericht
    staat sinds kort op Kinky,
    erg leuke vrouw, spontaan en de sex is oke
    vriendelijk ontvangst, nette kamer.
    Beetje meer inhoud op jouw ervaring zou welkom zijn. We wachten af.
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Etten-leur, priveontvangst , Nikki (uitstekend)

Vandaag bij haar geweest.Je voelt je eigen echt op je gemak bij haar, wel moet er een klik zijn van uit haar kant, luisteren kan ze ook goed.Niet geneukt maar ze heeft me uitgebreid gemasseerd en gepijpt wat zalig was.Binnenkort maar weer eens een bezoekje brengen, voor mij een aanrader.

Commentaar

Re: Etten-leur, priveontvangst , Nikki (uitstekend)

Ben ook bij haar geweest en moet zeggen dat het me uitstekend is bevallen.

Na betaald te hebben met haar naar boven gegaan ons uitgekleed begon ze met een massage wat ik wel kon waarderen beetje praten en strelen. Na een tijdje begon ze me te pijpen wat ze niet onverdienstelijk deed ging ik haar beffen wat niet zo'n groot succes bleek ze kan niet stil liggenNa wat enkele standjes gedaan te hebben met haar heeft ze me heerlijk klaar getrokken

Al met al een goede ervaring en het herhalingsgevaar is wel groot

gr Wandelaar76

Commentaar

Re: Etten-leur, priveontvangst , Nikki (goed)

Oorspronkelijk geplaatst door Superchaud
          Voor de locals, het schijnt dat ze in een van de clubs gewerkt heeft in het verleden (weet niet meer welke).
          Reeperbahn en op de Haagweg heeft ze gewerkt.

Commentaar

Re: Etten-leur, priveontvangst , Nikki(goed)

ze heeft in Ulvenhout gewerkt,
            kom er niet meer prijzen zijn verhoogd.

Commentaar

Wel aardige dame, maar veel te duur in relatie tot wat ze doet.
              Is duidelijk op je geld uit en doet er "iets" voor terug als je maar opschiet

Geen herhalingsgevaar sterker nog ik zou haar sterk afraden maar dat is je eigen beslissing

Commentaar

Onlangs deze heerlijke dame bezocht. Beetje stevig, maar zeker niet dik en daar ik van. Ze is verder erg spontaan, pijpt heerlijk zonder en je mag ook in haar gulzige mond spuiten.

Ik ben fan!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door GM75 Bekijk bericht
                  Onlangs deze heerlijke dame bezocht. Beetje stevig, maar zeker niet dik en daar ik van. Ze is verder erg spontaan, pijpt heerlijk zonder en je mag ook in haar gulzige mond spuiten.

Ik ben fan!
                  Ze pijpt allang niet meer zonder,zeg maar sinds de uitzending van Alberto Stegeman MAANDEN terug...... over mooie recensies gesproken..... Daarom ga ik niet te duur 150 en niks speciaals.

Commentaar

ben er laatst ook geweest. Over de ontvangst en haar vriendelijkheid niet dan goeds. Lichamelijk behoorlijk vol, maar mooi zacht. Haar borsten zijn stevig en groot (D-cup).

Massage is aardig maar afstandelijk, geen body-to-body bijv. De sex is, zoals een van de mede-wandelaars schrijft, wat plichtmatig en initiatiefloos, ondanks dat ze zeker goed pijpt. Van beffen houdt ze volgens mij idd niet, kan zijn dat ze zelf niet opgewonden wil raken (ik weet het niet, maar mijn kwaliteiten welke over het algemeen door de dames zeer op prijs worden gesteld, kwamen bij haar niet tot hun recht. De prijs-kwaliteitverhouding is daarom dan ook uit het lood. Trouwens zeker geen pijpen zonder.

Leuk voor een keer, maar zeker niet voor omrijden. Voor Amanda in Tilburg doe ik dat bijvoorbeeld wel

Commentaar

Volgens haar laatste advertentie op Kinky pijpt ze weer zonder condoom.

Commentaar

Reactie ontvangen van Nikki die ik conform "Reacties dames in recensietopic´s" als quote plaats.

GR. SOT

Oorspronkelijk geplaatst door nikki17
                        hoi mannen,
                        leuk om te zien dat er zoveel mannen iets over me geschreven hebben,jammer dat een paar van jullie blijkbaar niet helemaal tevreden waren zou zeggen kom nog eens langs dan zal ik zeker me best doen je alsnog te overtuigen!
                        maar ik kan natuurlijk niet iedereen altijd even tevreden stellen,al is dat wel me streven!
                        nog even over het pzc,dit doe ik nu dus weer wel nadat ik er nu zeker van ben dat ik op die manier niets op kan lopen.Had namelijk eerst wat op tv opgevangen en was daar best wel van onder de indruk nu blijkt dat dus niet te kloppen!
                        En ja zeg nou zelf pijpen zonder rubbertje is toch veel lekkerder,hihi!
                        dikke kus van nikki!

Commentaar

een hele tijd geleden heb ik haar ook eens bezocht. En ondanks de toch overwegend positieve reacties, vond ik het te beroepsmatig. Ik kon geen enkel spontaan gevoel bij haar ontdekken. Ze is correct, de slaapkamer is netjes en schoon, ze is leuk om te zien, maar ik kwam door haar afstandelijke houding niet echt in de stemming.
                          Ze is gewoon te duur voor wat ze bied.

Commentaar

Sorry maar geen dame om snel naar terug te gaan.
                            Geen waar voor je geld en veel te duur.
                            Betaalde 150 euro en stond na een half uur weer op straat.
                            Beetje strelen en trekken.

Maak eens een aparte lijst met dames die je werkelijk waar voor je geld geven moet toch mogelijk zijn.

Commentaar

Hoi, ook ik ben bij Nikki geweest. Twee keer nu. Maar de 2e keer is tevens de laatste geweest. Het is een aardige meid, maar seksueel gezien stelt ze je niet op je gemak. Ze praat idd teveel en is erg druk in haar doen en laten. Je raakt er eerder gespannen dan ontspannen van. Daarnaast zijn haar prijzen aan de te hoge kant, zeker als je ziet wat je ervoor terug krijgt. Ze geeft de laatste tijd niet voor niets korting (zie Kinky). Helaas...

Commentaar

Re: Breda (omg), priveontvangst , Nikki(voldoende)

Nikki ontvangt nog steeds in etten-leur.
                                ik ben er een paar keer geweest. het is een vriendelijke dame, je moet wel van wat stevigere vrouwen houden en verder het type buurmeisje. Binnen is alles netjes en verzorgt. Ze praat wel iets teveel. Ze vindt het masseren van de klant leuker dan de sex. De prijs kwaliteit verhouding is niet helemaal in balans, ze is wat duur voor hetgeen er geboden wordt.
                                een oordeel als gemiddeld en voldoende is op zijn plaats.

Commentaar

Laatste bericht dateert alweer van 2011. Maar ik kwam deze advertentie tegen op Kinky
                                  http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile

Dame is weer actief?
                                  Laatst gewijzigd door schelling; 26-02-13, 17:36. Reden: verkeerde url

Commentaar

Wordt misschien niet zoveel 'gebruik' gemaakt van deze dame. Ben er zelf 1,5 jr terug voor het laatst geweest. Zie recensie. Zie haar advertentie soms..prijzen blijven hetzelfde..vind ze 20% te hoog voor de 'kwaliteit' die je ervoor krijgt.

Commentaar

Ik was hier 2 weken terug. Was in de buurt, ff via Kinky gezocht, gebeld en afgesproken.
                                      Is een wat stevigere dame dan ik had verwacht, moet volgende keer wat uitvoerigere naar de foto's kijken
                                      Maakte een vriendelijke indruk. Heb n massage gehad die beter kon. Pz was te soft voor mij. Neuken was lekker, maar ze was noga fake!!
                                      Voor mij geen hehalingsgevaar hier. Heb de indruk dat het allemaal n beetje routinematig gaat.
                                      Ze heeft de tijd wel vol gemaakt, het was er wel schoon en ontvangst was prettig.
                                      Vond gehele ervaring met haar matig

Commentaar

Re: Breda (omg), priveontvangst , Nikki

Oorspronkelijk geplaatst door son of tarzan
                                        Dame nog actief? Zoja, graag link, zoniet naar archief!

Gr. SOT

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...u/default.aspx

Commentaar

Re: Breda (omg), priveontvangst , Nikki

HoiHoi,

gisteren eindelijk een afspraak met nikki gemaakt.
                                          Had haar advertentie al erg vaak zien staan maar het was er nooit van gekomen een afspraak te maken.
                                          Het was toch nog bijna een uurtje rijden voor me, beetjeverkeerd ingeschat navi gaf aan dat ik 15 minuten later zou arriveren
                                          dat is al een slecht begin voor een date dus ff gebeld dat het iets later zou worden.
                                          Nikki vond dat geen probleem
                                          Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door leuke spontane dame.
                                          ze kletst er gezellig op los maar dat is op te lossen door er iets in te stoppen
                                          achteraf nog samen een douche genomen
                                          om kort te zijn voor mij was het een top date, een aanrader.

Nikki tot snel