Oss, Priveontvangst, Mariska

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oss, Priveontvangst, Mariska

Mariska ontvangt in Den Bosch. Ze ziet er niet slecht uit. ze is midden 30 en heeft een normaal postuur. Ik ben bij haar langs geweest op haar kamertje. Ik werd netjes ontvangen. Op bed begon ze me eerst te zoenen. Ik ben toen langzaam naar beneden afgezakt en heb haar kutje gelikt. Ze werd daar merkbaar geil van en heeft me daarna prima zonder rubbertje gepijpt. Daarna hebben we in 2 standjes geneukt totdat ik het rubbertje er af nam en even mijn lul tussen haar tieten heb gestopt. Daarna duurde het niet lang voordat mijn sperma over haar borsten gleed. Haar gegevens staan op www.girlsprive.nl Daar staat ook haar telefoonnummer.

http://kinky.nl/Advertentie_Mariska_...8143&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 16:22. Reden: update link

Re: Den Bosch, Priveontvangst, Mariska (uitstekend)

Ontvangt deze dame ook met een zekere Tanja?!Ze adverteren vaak op kinky of op erodating onder lesbisch trio.Had die Tanja van de week nog aan de lijn,vriendelijke meid,maar ben nog niet geweest.

Pool

Commentaar

Omg. Den Bosch, Priveontvangst, Mariska en Tanja (uitstekend)

Ik ben er vandaag geweest. Wat een feest met die 2. Ik had eerst met Mariska afgesproken, maar bij aankomst toch besloten om een trio te doen. Ze waren elkaar zo aan het opgeilen en dat vond ik wel leuk.
      Zo te merken vonden zij het ook wel geil.
      Lekker in een knusse slaapkamer met 2 geile meiden in bed. Ik had dit nog nooit gedaan, maar ben ervan overtuigd dat ik dit vaker mee wil maken.
      Het kost wat, maar dan heb je ook wat en ik vond het geweldig. Na afloop is er een mogelijkheid om te douchen (ook altijd prettig).

Ze zijn erg aardig en ik vind ze er goed, en niet te vergeten lekker geil, uitzien.
      Kortom, voor mij een aanrader
      Laatst gewijzigd door AnalFist; 01-12-05, 00:37. Reden: Titel is beter (dekt beter de lading)

Commentaar

Hoi Badboy. Ze adverteren nu op girlsprive onder Tanja en Mariska. Er staan twee telefoonnummers bij, ik weet niet meer precies welke van Mariska was, maar dat moet je dan maar gewoon proberen. Succes.

Commentaar

Hey badboy,

Het nummer eindigend op 74 is van Tanja, en het nummer dat eindigt op 61 zal dan van Mariska zijn. Veel succes, ik weet zeker dat je hier geen spijt van zult krijgen

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door denbosch1971
            Hey badboy,

Het nummer eindigend op 74 is van Tanja, en het nummer dat eindigt op 61 zal dan van Mariska zijn. Veel succes, ik weet zeker dat je hier geen spijt van zult krijgen
            Ik ken Tanja nog van de trio's met Merylin. Heerlijk wijf, lekker vol, geil en behoorlijk onuitputtelijk

Mariska ken ik niet, maar Tanja maakt al meer dan de helft goed zal ik maar zeggen....

Ik ben benieuwd naar verdere recenties van Mariska.
            GreetZ
            E.L.

Commentaar

Re: Den Bosch, Onbekend, Mariska (uitstekend)

Net terug van Mariska en Tanja,

Wat hierboven staat kan ik alleen maar beamen, 2 gezellige volslanke geile vrouwen..

Ze ontvangen in in huisje in de buurt van Den Bosch, eerst even kennismaken, maar daarna begint de pret.... pff, wat kan Mariska toch geil uit haar ogen kijken..

Aan de daad ben ik niet eens toegekomen.. volgende keer dan maar..

Absoluut een aanrader wat mij betreft!

Hier nog even de recentie, ben veel langer gebleven dan 1 uur, maar de prijs voor een uur is dus € 250,-
              Laatst gewijzigd door itsme; 11-03-06, 23:29. Reden: van 2 berichten 1 gemaakt

Commentaar

Ben er onlangs ook weer langs geweest. Tanja is behoorlijk dik en niet echt knap maar wel geil. Komt ook makkelijk klaar. Mariska is ook niet echt slank redelijk maar een beetje gespeeld geil. 250 euro is gewoon te veel geld voor deze bijna? 40 jaar oude dames. Maar als je van vol en gezellig houdt heb je zeker een leuke tijd. Anaal was alleen mogelijk voor nog meer geld werd me een beetje te gortig.
                Lesbisch was ook niet echt geil, maar smaken verschillen uiteraard

Commentaar

ik ben er afgelopen weekende geweest en het zijn geen magere meiden zoals je zegt,maar al te dik zijn ze ook niet, gewoon lekker volslank is lekker als dat je de boten voelt aldus mijn mening, tanja is een mooie dame en mariksa heeft mooie uitdagende ogen, somige mensen kunnen wat overdrijven als ze geen barbie poppen aan treffen, je komt binnen en je kan eerlijk tegen over elkaar zeggen of je elkaar leuk vind..dus snap ik niet dat als iemand binnen komt en dan als nog naar het kamertje gaat terwel je tanja en mariksa niks aan vind???? eerlijkheid duurt het langste

maar meiden jullie zien me snel weer

Commentaar

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Mariska (uitstekend)

vorige week deze dame bezocht,het was een waar genoegen ik heb dit nog niet zo vaak meegemaakt.en ben toch zeer ervaren.na eerst ons gewassen te hebben kon het feest beginnen. na eerst een geweldige pijp beurt te hebben onder gaan en ze eens uit gebreid te hebben gelikt. een condoom erom en in verschilende standen geneukt kwamen wij beide klaar.
                    wat is het een geile meid, ze begon met een massage voor aan vang van de tweede ronde,na wat gelik en pijp werk weer klaar gekomen wat al een hele tijd bij andere dames niet meer was gelukt.
                    dit is een zeer goed adres waar ik zeerzeker nog vaak weder zal keren aanrader.

Commentaar

Re: Den Bosch (omg), Priveontvangst , Mariska (uitstekend)

Ben afgelopen vrijdag bij Mariska geweest, en heb ontzettend genoten!

Bij binnenkosmt gelijk hartelijk ontvangen, met een heerlijke zoen.
                      Wat za ze er lekker uit!
                      Kanppe verschijning, heerlijk figuur ( niet mollig, zoals zij zelf schrijft), wel een heel klein lekker lief buikje, met een mooi tatoo om haar navel.
                      Mooi topje, kort rokje, en geile lange laarzen.

Eerst even wat gedronken, en gezellig gekletst.
                      Daarna even mijn jongeheer gewassen, waarna Mariska mij gelijk lekker begon te pijpen!
                      Daarna naar de slaapkamer.
                      Toen Mariska zich uitklede, was ik al op oorlogssterkte.
                      Ik zal jullie de verdere detail's besparen, maar ik kan jullie wel vertellen dat wij heerlijk van elkaar genoten hebben.

Mariska neemt lekker de tijd voor je, ens stelt je heerlijk op je gemak.

Ik heb nog nooit zo lekker buiten de deur gesext als met Mariska.

Veel meiden kunnen een voorbeeld nemen aan deze topper!

Enige risico aan deze dame is, dat het herhalingsgevaar erg groot is!

Commentaar

Hallo, Ik snap het effe niet. Bij Hans is de prijs 80 euro voor een uur en Fus betaald 150 euro voor 1 uur en 10 minuten.

Commentaar

Tijdje gelden bij Mariska geweest. Wat een lekker ding is dat toch. Beetje achterafgelegen in een huisje gingen we tekeer. Bij het wassen zal ze al met haar mond om mijn little Johnny, mij geil aankijkend.

We hebben een dik een uur, misschien wel anderhalf van elkaar genoten. Op een gegeven moment ging ze op zoek naar een voorbinddildo. Kortom, we hebben elkaar flink verwend. Af en toe kwam ze spuitend klaar wat ook zeer lekker is om te zien. Het was helemaal af. We waren zo geil dat toen het op neuken aankwam ze zei: "kom maar, als je niks hebt,kom maar dan". Toch maar even een condoom om gedaan. Tja en na een tijdjebereden te zijn, kwam ik.

Mariska is gewoon super!

Commentaar

Ik ben ook bij Mariska in Nuland geweest. Ik kan bovenstaande recensies totaal niet onderschrijven. Dame is idd niet slank maar dat schrijft ze ook in haar advertenties. In werkelijkheid was ze toch wat steviger dan de foto's doen suggereren. Mariska is verder een volkse dame die nog al veel praat, vind ik he. Eerst in de huiskamer wat drinken waarbij ze al op gepaste afstand plaats neemt. Op de slaapkamer kwam het allemaal wat zakelijk en koeltjes over. Voor de prijs van 150 euro voor een uur dat is echt veel te veel voor deze voorstelling. Jammer ervaring rijker, 150 euro lichter.
                            Geilderland wordt steeds groter.

Commentaar

Re: Den Bosch (omg), Priveontvangst , Mariska (goed)

Nou, ik ben er pas geweest en ik moet er nog een beetje van bijkomen.
                              Wat een lekker geil ding is ze toch.
                              Na een telefoontje met haar afgesproken en keurig begeleid door de telefoon naar een rustig discreet gelegen huisje nabij denbosch.
                              Ze werken daar met z'n tweeen en zijn gezellig gestoord (in een positieve manier).
                              Na een drankje werd mijn sjakie gewassen en gingen we naar een sfeervolle kamer.
                              Ze was sexy gekleed en zag er goed verzorgd uit.
                              En wat er toen allemaal gebeurd was lekker, geil en super.
                              Ik had geboekt voor 30 min maar stond naar bijna 45 min pas buiten! Waarvan zeker 40 min sex.
                              Ook heeft ze me laten zien hoe een vrouw spuitend klaarkomt en dat zag er geil uit. Ik geloof dat ze wel 6 keer spuitend kwam in die tijd en dat we steeds een droog plekje op bed moesten gaan zoeken omdat de handdoeken het niet bij konden houden.
                              Na veel en lekker gepijpt te zijn en diverse standje geneukt te hebben ben ik uiteindelijk lekker over haar tieten klaargekomen en heb weer een hoop calorieen verbrand.

IK had het gevoel dat ik ze al jaren kende en dat is toch een goed teken.

Mariska, mij zie je vast nog wel een keer!

http://kinky.nl/Advertentie_LEKKERE_...8143&show=home

Commentaar

Re: Den Bosch (omg), Priveontvangst , Mariska(goed)

Zojuis bij Mariska en Mira geweest, lekker van beide dames genoten en klopt zijn geen 18 meer maar dat maken ze goed met hun supergeilheid en gespeeld of niet gespeeld maakt niet uit we hebben genoten, nog ff gekletst erna en wat verhalen gedeel, dank voor jullie begrip.

Sorry recensie vergeten, en ja betreft een trio

Noot mod:
                                Recensie en tekst samengevoegd
                                Laatst gewijzigd door son of tarzan; 16-10-11, 00:52. Reden: Recensie en tekst samengevoegd

Commentaar

Re: Den Bosch (omg), Priveontvangst , Mariska(uitstekend)

De advertentie van Mariska en Tanja die op hetzelfde adres in Nuland ontvangen gingen vaak gelijk op. De advertenties van Tanja zie je nog wel. Mariska's advertentie heb ik denk ik van de zomer (july/augustus) voor het laatst gezien.

Overigens ontvangt ook Mira op datzelfde adres.
                                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 15-11-12, 14:25. Reden: Bedankt, we wachten het nog even af dan

Commentaar

Re: Den Bosch (omg), Priveontvangst , Mariska

http://www.kinky.nl/vrouwen/prive-on...61098-brunette

Opnieuw actief.
                                    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Den Bosch (omg), Priveontvangst , Mariska

Na lange tijd haar weer eens bezocht. Ontvangt nu in Oss. Mariska is niet veel veranderd. Klein, stevig en o zo geil.
                                      Jammer dat zij niet op vaste tijden kan ontvangen.

Bij binnenkomst zoenen. Hierna wassen en het geile spel kan beginnen. Pijpt geweldig.
                                      Beffen is ook prima alsmede intiem.

Hoop dat haar vriendin Tanja ook weer gaat ontvangen. Alleen Mariska wist niet of dat nog ooit gaat gebeuren.

Commentaar

Aan het werk...
                                      X