Jacqueline, Eindhoven, Yu & Mi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jacqueline, Eindhoven, Yu & Mi

Onlangs weer eens bij Yu&Mi langs geweest. Gekozen voor Jacqueline. Een gespierde dame, heel vriendelijk. Ondanks dat ze hier toch al enige tijd werkt, heb ik nog geen recentie van haar gezien.
    Jacqueline heeft een heel gespierd lichaam, met lekkere stevige kleine tieten.
    Haar massage is prima, lekker stevig en ze houdt ervan om veel met haar lichaam over je heen te glijden. Hierbij drukt ze haar kut vaak tegen je aan.
    Als ze je aftrekt, kan je haar lekker aanraken ook.

Echt een hele lieve, open en niet kinderachtige meid.

Ik ga beslist nogmaals bij haar langs.

Re: Eindhoven, Leenderweg 135, Massagesalon Yu & Mi, Jacqueline (uitstekend)

Vorig jaar kwam ik wel eens in Yu&Mi. En eigenlijk altijd bij Jacqueline.
    Ze is inderdaad een leuke meid. Wel jonger dan in het bericht hierboven geschreven wordt. Ik schat achteraan de twintig. En cup B.
    Stevige borstjes. Een mooi lichaam, en zeker niet dom. Een leuke mix dus.
    De massage was altijd prima, met het nodige teasen.
    Ze is inderdaad niet preuts. Haar kutje uitnodigend vlak voor je gezicht, dat heeft iets.
    Je mag haar ook aanraken.
    Mag je dat altijd, mag iedereen dat? Ik denk dat het afhangt van hoe je met een meid omgaat, of je haar respecteert. Vertrouw er dus nooit op dat het altijd automatisch mag.
    Haar sterke punt vind ik dat ze een duidelijk seksuele massage geeft, ze weet verdomd goed wat je als man (als ik voor mezelf mag spreken) graag hebt. Soms is het erg leuk niks te hoeven doen, alleen maar geteast te worden. En daar is Jacqueline heel goed in.

Ik ben dit jaar nog niet in Yu&Mi geweest. Duitsland lokt meer. Maar evengoed is ze in het massagewereldje een aan te raden toppertje.
    Laatst gewijzigd door fanoti; 06-12-10, 19:03.
    God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

ze lijkt idd jonger, maar leeftijd is correct volgens haar eigen opgave

Commentaar

Ook voor koppels is Jacqueline een aanrader!
        Women are meant to be loved, not to be understood (Oscar Wilde).

Commentaar

Op herhaling geweest bij Jacqueline, vanwege eerdere goede ervaringen. Voelt zowel man als vrouw goed aan, waardoor een geweldig samenspel ontstaat. Dit was zeker niet ons laatste bezoek aan haar!
          De in de recensie genoemde prijs, is de prijs voor een koppel. Je kunt voor dat bedrag als koppel ook met 2 masseuses naar de kamer.
          Women are meant to be loved, not to be understood (Oscar Wilde).

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Foesj
            Re: Eindhoven, Leenderweg 135, Massagesalon Yu & Mi, Jacqueline

Tot voor kort stond ze nog op de site, nu niet meer.
            Heb mail gestuurd naar Yu&Mi met de vraag of ze nog terug komt?
            Krijg niet eens reactie ! Zeer vreemd, als ze gestopt is kan men dat toch gewoon zeggen.
            Heb jaren terug heerlijke massages van haar gehad, zou graag weten waar ze gebleven is, misschien werkt ze inmiddels elders, mocht iemand het weten laat het svp ff horen.
            Het was de absolute topper bij Yu&Mi, nu zijn er met uitzondering van Tara geen goede masseuses meer daar.
            werkt tegenwoordig prive, super!!!!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Paul220 Bekijk bericht

werkt tegenwoordig prive, super!!!!
              Waar is ze te vinden?

Commentaar

Aan het werk...
              X