Tilburg, Priveontvangst, Tess (v/h Chloë)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tilburg, Priveontvangst, Tess (v/h Chloë)

Al een paar keer bij deze jongedame op bezoek geweest en elke keer weer heerlijk!
    Ze pijpt heerlijk zonder condoom en steeds dieper.....nog een paar bezoekjes en ze kan m'n paal helemaal naar binnen zuigen!! Mooie lijfje, strakke tieten en heerlijk kaal geschoren.
    Één woord.....TOP!
    Zijn er ook mannen die al eens trio gedaan hebben met haar en haar vriendin of een hele dag met haar is weggeweest?

http://www.kinky.nl/Advertentie_Chlo...3425&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 17-07-10, 11:41. Reden: link kinky

Re: Steenbergen, Priveontvangst , Chloë (Niet gezien)

Vandaag ook een afspraakje gemaakt om 20.30h. Ik was er al om 20.15h en belde in de straat voor het huisnummer.Ook gekregen,maar moest nog 15 minuten wachten. Ze was zich nog aan het omkleden... 4 keer de winkelstraat op en neer gelopen en om 20.30h naar de desbetreffende voordeur. 1x aangebeld,2x aangebeld en ook nog een 3de keer. Maar er werd niet opengedaan .
    Iemand anders nog soortgelijke ervaring??? Is anders dus een adresje om maar te vergeten.

Commentaar

Re: Steenbergen, Priveontvangst , Chloë (uitstekend)

Ondanks dat ik bovenstaande res. ook in twijfel trok,trokken de foto's op kinky me toch over de streep.
      Vorige week dus bij deze mooie studente geweest,je komt binnen in een appartement midden in Steenbergen en daar is ook een man aanwezig maar wordt door Chloe gelijk naar een slaapkamertje gedirigeerd waar je (na betaling)je uit kan kleden.
      Ik dacht nog,zouden we nog naar de badkamer gaan om eea.te wassen,maar nee ik werd op het bed gedirigeerd en Chloe begon (met haar jurk nog aan!) me te kussen en daalde al snel af naar m'n pik die ze al snel in haar mondje nam (zc)en heerlijk begon te pijpen.
      Na een poosje zo heerlijk te hebben genoten van haar zuigkunsten,waarbij ik met m'n handen haar heerlijke lichaam kon verkennen onder haar jurkje,vroeg ik haar om te 69-en waarna ze haar heerlijke spleetje boven m'n gezicht parkeerde en haar zo lekker kon likken.
      Ondertussen (ik kon het nu niet meer zien,natuurlijk)zoog ze m'n lul steeds dieper naar binnen,ze pijpte mij echt verukkelijk! Naar mate ze m'n lul ook steeds dieper begon te pijpen duwde ze haar kutje ook steeds verder in m'n gezicht,een teken dat ze het in ieder geval echt lekker vond.
      Na zo nog even door te zijn gegaan,kwam ik heerlijk klaar en ze liet me over m'n eigen buik spuiten (in haar mondje komen is tegen meerprijs van 30€ ook mogelijk!)
      Na even te zijn bijgekomen van haar heerlijke nilfisk-kwaliteiten en ondertussen ook de grootste rotzooi had opgeruimd met papieren doekjes begon ze me weer al snel te zuigen en dat vond ik helemaal niet erg!
      Maar na een poosje dachten zowel zij als ik (op hetzelfde moment),ik heb toch ook wel zin om zo'n jonge en mooie meid te neuken,dus ze deed een cd.om en trok haar jurkje uit!
      Jongens,toen bleek pas echt wat een mooie meid Chloe eigenlijk is.Ze is een halfbloedje (indonesische vader,dacht ik),slank,mooi bruin en gezegend met een paar heel mooie borsten (echt).
      Toen kwam ze dus op me zitten (cowgirl) en reed me binnen no time klaar.Wat wil je ook met zo'n schoonheid die je eerst helemaal leeg zuigt en daarna zo lekker neukt?
      Samenvattend was het dus een zeer geslaagd bezoekje aan een prachtige meid dat zeker voor herhaling vatbaar is!Zeker voor deze prijs!
      De enige maar is dat er geen gelegenheid is om je op te frissen,ze is eigenlijk veel meer een meisje (lijkt mij) om in een privehuis als Rendez-Vous in Made of Eindhoven Prive te werken,maar dat moet natuurlijk ieder voor zich weten...

Commentaar

Re: Steenbergen, Priveontvangst , Chloë (uitstekend)

Chloe is intussen weer in Zeeland neergestreken , te Goes . Ze is niet meer de slanke
        den van weleer maar nog steeds een lekkere meid. Haar werkwijze is verder geprofessio
        naliseerd door de ruime ervaring die ze intusen heeft gekregen maar graag er nog
        steeds graag heen. Ook het collegaatje Nomi is een hele goede !

Commentaar

Kapellen, priveontvangst , Kira(uitstekend)

Ik sluit me aan bij De Lansier: een beetje raar om een man aan de lijn te krijgen, die daarna ook de deur opendoet, maar Kira maakt alles goed.
          Een supersympathieke dame. Wysiwyg. Heerlijke blowjob(s), zij zichtbaar genoten van het beffen en allebei heerlijk klaargekomen tijdens een van de standjes. En daarna nog even nagenoten met een leuke babbel, nog even 69 en een stoute douche.

Superervaring!

www.girlfriend-experience.nl ==> Kyra
          Laatst gewijzigd door argus2002; 30-03-18, 08:00.

Commentaar

Re: Kapellen, priveontvangst , Kira(uitstekend)

Was in de buurt en zag op de website Kira. Maar een date gemaakt.

Kira is een leuke dame. De franse massage was uitstekend. Na een paar standjes kreeg ik een lekker hoogtepunt.
            Ga zeker haar weer eens bezoeken als ik weer eens in de buurt ben..

Noot mod : Beste collega 1amnaughty, Hartelijk dank voor je ervarings verslag inclusief het beroemde ingevulde recensie formulier. Groetjes, Peter Starbuck
            Laatst gewijzigd door Peter Starbuck; 26-12-12, 11:36.

Commentaar

Is dit dezelfde dame ? https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...rg/548718-tess

Ik ken haar nog van toen ze in Kapellen ontving. Maar in Tillburg heb ik haar nog niet te pakken kunnen krijgen, heeft er iemand ervaring met haar in Tilburg ?

Commentaar

Aan het werk...
              X