Tilburg, Priveontvangst, Angelique (v/h Amanda)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tilburg, Priveontvangst, Angelique (v/h Amanda)

Ben vorige week bij Amanda in Tilburg geweest op een bijzondere locatie. Het was heerlijk, echte gfe ervaring, en heel relaxed maar toch super geil. Ik ga zeker weer terug.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Heer...3595&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 16:40.

Re: Tilburg, Priveontvangst , Amanda (uitstekend)

hallo ben al een paar keer bij amanda geweest en krijg er maar geen genoeg van het is echt een heele leuke mooi lekkere meid echt echt een aanraader ik gaa er zeeker nog vaaker naar toe amanda tot snel weer groetjes johan
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 05-08-10, 20:56. Reden: paarkeer --> paar keer

Commentaar

Amanda, nogmaals thx, je bent echt een hele leuke dame , xxx jaap
      Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-08-10, 17:19. Reden: Upgrade dienstverlening.

Commentaar

Ik vond t een leuke lekkere meid,helaas vind ik haar te dik geworden en andere weg ingeslagen zeg maar. Als je van fors houd echter zit je goed bij haar.

Commentaar

Amanda heeft een andere naam sinds ze wat zwaarder is geworden. Op zich nog steeds wel een lekker ding, maar toch is het allemaal iets minder GFE geworden en iets plichtmatiger
          Laatst gewijzigd door itsme; 26-08-10, 09:58. Reden: privacy

Commentaar

Ook ik heb enige weken geleden gebruik gemaakt van de diensten van Amanda. Ze ontvangt op een mooie afgelegen locatie in een soort studio. Bij aankomst ontvangen met een warme kus waarna we eerst samen een douche genomen hebben om alles op te frissen. Daarna samen lekker in het bubbelbad gesprongen. Tijdens het bubbelen heerlijk gevreeën en elkaars lichaam onderzocht. Dit wond ons beide zo op waardoor het spel alleen maar intenser en “intiemer” werd. Ik weet niet hoe ver deze dame gaat maar mijn indruk was, gezien de “intimiteit”, dat als je de juiste snaar raakt er geen remmingen of beperkingen zijn (details houdt ik voor me- onszelf). Aangezien ik voorstander ben van “veilig” vrijen hebben we onze vrijpartij op bed voortgezet waarbij we beide heerlijk zijn klaargekomen. Amanda is een leuke maar meer dan volle dame die je het naar je zin wilt maken. Gezien het feit dat ik val op volle dames en niet op zeer forse is voor mij het herhaling gevaar klein. Amanda, dank je voor het heerlijke uurtje.
            Wolf

Commentaar

Onlangs weer bij Amanda geweest en net als de vorige keer een echte GFE.
              Eerst een lekkere douche en dan heel relaxed aan de slag met haar.
              Na een heerlijke vrijpartij naar het bubbelbad om daar nog wat verder te genieten.
              Wat een top-locatie heeft ze toch, je waant je alleen op de wereld met haar.
              Daarna nog even terug op het bed om af te koelen.
              Inderdaad ze werkt verslavend op mij.
              Echt een hemels-uurtje....

Commentaar

Op aanraden van Stafke ook eens bij haar geweest en ik moet zeggen; wat een topper.
                Deze meid weet echt van wanten, het herhalings gevaar is echt heel groot.
                Gelukkig niet te ver uit mijn buurt en toch heel discreet.
                Zelfs na een keer heb ik al het gevoel dat ik haar al langer ken, zo spontaan is ze in de omgang.

Commentaar

ik ben gisteren afond weer bij die liefe leuke mooi amand geweest die vrouw werkt echt verslaafent bij zoon mooi verschijning zauw ik iedere dag wel wilen zijn van zoon vrouwen moesten er meer op de wereld rond loopen dan zauw de wereld er heel wat mooi er uit zien een heele dikke kus liefe amanda en tot snel weer xxx

Commentaar

Hoi allen,

Ik ben gisteren bij Amanda geweest.
                    TOP ! Was ook helemaal naar verwachting. Leuke meid met, ik zeg het maar: super borsten.Als je er van houd
                    Leuke en mooie locatie, en Amanda is gesteld op hygiene en dat is zeker te waarderen.

Ik ga niet vaak twee keer naar dezelfde dame, maar voor Amanda ga ik wel een keer een uitzondering maken.

Amanda, bedankt !

Gr. Erik
                    love black

Commentaar

Ben vandaag ook bij Amanda geweest. Een mooie volle dame. Volslank. Niet fatsig of ed.
                      Gewoon een lekker ding om mee te spelen. Ontvangst prima echt GFE. Douchen vooraf.
                      Zoenen, intiem, pijpen (mc) en aftrekken. Alles komt aan bod. In 30 minuten twee keer lekker klaar gekomen. Hierna douchen en voldaan weer weg.
                      Super locatie. Amanda is een dame met verstand. Niet zo ééntje waar geen gesprek mee te voeren is. Is altijd prettig als je jongeheer weer op sterkte moet komen.
                      Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Amanda(uitstekend)

Vandaag was voor mij de eerste keer dat ik betaalde sex had.
                        Vanochtend was ik de eerste bij Amanda.
                        Best nerveus, maar werd toch goed gerustgesteld door haar.
                        Ze is mooi, vol figuur maar dat wist ik.
                        Ze heeft een geweldige locatie, compleet met bubbelbad.
                        Alles gebeurd idd veilig, wat voor mij ook belangrijk is.
                        Ik ga geen details neerzetten, maar ik ga zeker eens terug.
                        Heb Amanda nog wat beloofd, wat ik nog na ga komen binnenkort!
                        My wife treats me like a god - she ignores my existence until she wants something.

Commentaar

Persoonlijk heb ik die details over amanda ook niet nodig. Wat ik wel weet is dat als dit je eerste keer was en je bent naar amanda gewandeld kun je het absoluut slechter treffen. Sterker nog... Dan ben je met je neus in de boter gevallen want beter kun je bijna niet treffen in tilburg. Welkom bij de wandelclub.

Commentaar

Ja, dat kun je wel stellen: ik had het getroffen
                            Ik heb bijna spijt dat ik ben gegaan...
                            Het was alles waarop ik had gehoopt en niets van waar ik bang voor was.
                            Vandaag thuis eens geprobeerd maar alles valt nu, nog meer dan eerst, helemaal tegen.
                            Ik ben bang dat ik dit nog meer ga doen, had me eigenlijk voorgenomen eenmalig dit te proberen...
                            Had me voorgenomen dat als ik dan nog eens zou gaan, ik steeds bij een anderede zou gaan, maar ben bang dat ik me niet kan inhouden en toch nog eens terug ga!
                            My wife treats me like a god - she ignores my existence until she wants something.

Commentaar

Ik weet wat je bedoeld. Het is een beetje als roken. Een verslaving waar maar moeilijk vanaf te komen is. Ik loop al heel wat jaartje mee op het wandelpad en er is niet 1 keer geweest dat ik niet na een wandeling op weg naar huis dacht: "Stommeling. Nu ben je weer een hoop geld lichter. Dat was wel de laatste keer. Ik doe het nu niet meer". Maar elke keer opnieuw stap je daar net zo makkelijk weer overheen. Dat gevoel is binnen een uurtje weer verdwenen en snel genoeg vind je jezelf weer met een mooie dame in de weer. Dus nogmaals. Het is als stoppen met roken. Je moet van sterke huize komen om het te doen en vol te houden, maar meevallen zal het nooit. Omdat het zo verdomde lekker is. Sterkte ermee.

Commentaar

Kan mij alleen maar aansluiten bij de vorige positieve reacties. Het is inderdaad een bijzondere locatie. Zie het als de tuin van Eden waar je heerlijk verleid wordt om te snoepen, niet van de boom maar van wat anders lekkers Het was heerlijk, echte gfe ervaring, en zeer relaxed. Een aanrader voor iedereen.

Commentaar

Ja de lokatie is me niet bekend de dame intussen wel . het moest wel een dubbel date
                                  zijn met Felicia erbij , eigenlijk niet nodig want je hebt aan hun de handen vol ( letterlijk
                                  en figuurlijk) . het zijn nogal persoonlijkheden om bij je te hebben.
                                  Amanda heeft een tweede talent , ze is ook komiek . het was even een verrassing
                                  voor mij want de meeste dames zijn zo niet . Zo legde ze nog een opengesneden
                                  broodje om mijn penis en steeds grapjes vertellen.
                                  Voor de concentratie dus wat minder . Maar was dus een fijne en gezellige date en de
                                  tijd werd ruim overschreden ( weliswaar in de jacuzzi , maar toch !)
                                  Amanda ik verwacht je weer in ons Zeeuwse land xxx

prijs was voor trio drie kwartier maar liep uit

Commentaar

Een aantal weken geleden heb ik een bezoek gebracht aan Amanda. Zoals al eerder vermeld ontvangt deze dame op een mooie rustige locatie in soort privé bos. Eerst lekker opgefrist en vervolgens met haar aan de slag gegaan. Ze heeft twee prachtige borsten waar je heerlijk mee mag spelen. Na elkaar wat verkent te hebben heeft ze me heerlijk gepijpt (mc). Ik denk dat als je Amanda regelmatig bezoek dat pzc zeker een optie is. Ze gaat er helemaal in op en zoals hierboven al vermeld zijn er daarna weinig remmingen waardoor er erg veel mogelijk is . Daarna haar heerlijk geneukt waarbij we beide heerlijk zijn klaargekomen. Amanda is iemand die veel praat wat soms de aandacht een beetje verlegd. De tekening op haar gezicht geeft aan dat ze waarschijnlijk een aantal jaren ouder is dan ze aangeeft. Het is een lekkere volle dame met een beetje een hangbuikje wat een overblijfsel is van haar zwangerschap. Enig minpuntje vond ik, als niet roker, dat de ruimte waar ze ontvangt naar rook stinkt. Dit heb ik ook bij haar zelf geconstateerd. Maar verder een prima date. Ik ga hier nog eens naar terug, ben benieuwd waar haar grens ligt ! Amanda, bedankt voor het heerlijk uurtje!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jestersteer Bekijk bericht
                                      Ik denk dat als je Amanda regelmatig bezoek dat pzc zeker een optie is.
                                      Forget it!
                                      Ik ben al vaker bij haar geweest en er is veel mogellijk (allemaal even lekker) maar zonder cd is echt NOT DONE bij haar....

Commentaar

Paul, dank je voor je stellige reactie. Zoals ik al schreef is het mijn ervaring met haar welke gebaseerd is op de interactie tussen ons beide. Ik ben, gezien de recensie van Wolf, niet de enige die deze ervaring met haar heeft. Het is en blijft uiteraard een persoonlijke ervaring waarbij een klik tussen personen ook zeker mee zal spelen in het feit hoe ver de dame in kwestie wil/zal gaan. Hoe dan ook zonder in detail te treden was dit de reden van de inhoud van mijn recensie welke puur en alleen gebaseerd is op mijn “uitgebreide” ervaring met haar. Amanda, nogmaals dank voor ons heerlijk, ongeremd en uitbundig uurtje ! Moeten we snel eens over doen

Commentaar

Ik ga niet meedoen aan een welles-nietes spel.
                                          zou willen zeggen; kijk alle reviews eens na en zoek of je ergens ZC ziet..

voor alle andere guys hier; geloof me, voor (wat dan ook) ZC hoef je haar niet te bellen.

Anyway; eergisteren weer lekker even langs geweest en mezelf, haar en zij mij lekker vermaakt.
                                          Amanda geeft je echte sex, je merkt dat ze het zelf ook heerlijk vindt!
                                          ik kan me voorstellen dat het lijkt alsof ze geen rem meer heeft, ze gaat er ook helemaal in op maar blijft "in control"
                                          ook voor een goed gesprek (over een willekeurig onderwerp) kun je bij deze intelligente vrouw terecht.
                                          als je van haar humor houdt (zoals ik) lach je je kapot!

wederom geweldige tijd gehad, ga zeker terug!