Breda, Priveontvangst, Anna (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda, Priveontvangst, Anna (Pol)

Via kinky.nl kwam ik bij Anna terecht. Ze ontvangt in een flatje in Eindhoven. Poolse vrouw van 35 jaar. Had een afspraak gemaakt voor een uur (100 euro) Mollig type, grote borsten cupmaat e, en een lekker kutje en best leuk om te zien. Wat ze schrijft in advertentie klopt wel gezellige leuke vrouw die er zelf ook zin er werk van maakt om lekker te seksen. Geen flauwekul van meerprijzen voor een uurtje mag je met haar spelen en aanraken en zoenen waar je maar wilt.

Kamer zag er goed uit. Eerst in de badkamer waar ze mijn eikel heeft gewassen. En daarna op het bed gelegen eerst rustig getongzoend en haar volle borsten en lekker dikke kont gemasserd en heerlijk aan haar tepels gezogen. Ondertussen speelde ze wat met mijn lul. Heb haar kutje gevingerd en ze nam mijn lul in haar mond voor een heerlijke pijpbeurt. Daarna even gestopt kwam bijna klaar en weer verder getongzoend en ondertussen (met condoom) boven op haar gaan liggen en in haar natte kutje verdwenen. Ze genoot er erg van dat was wel prettig geen gefake. Kwam na aantal stoten heerlijk klaar. Hebben elkaar lekker gemasseerd en haar kutje gebefd waarna ze schokkend klaar kwam. Was erg relaxed keek niet echt naar de tijd hebben nog lekker getongd en daarna kwam ze op me zitten en stopte hem in haar strakke kutje me als een rodeo bereden en kwam voor de tweede keer klaar.
    Nog wat gekletst en mijn eikel gewassen. Kortom Als je zin in seks hebt met een vrouw die er zin in heeft en er de tijd voor neemt dan zit je goed op dit adres. Wat ze beloofd in advertentie "meer kwaliteit- niet alleen kwantiteit" Dat klopt wel...

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...px?tab=profile
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 17-08-13, 21:39.

Re: Eindhoven, Priveontvangst , Anna (matig)

Vandaag afspraak gemaakt met poolse Anna,

Een leuke verschijning die duidelijk van sex geniet, kan heerlijk pijpen waarbij je ook in haar mondje mag klaarkomen. Slikken doet ze niet, maar dat mag de pret niet drukken. Je mag haar beffen en anale stimulatie vind ze ook niet erg.
    Of ze echt klaar komt laat ik aan ieder zijn eigen fantasie over.

Maar wel een toppertje.
    Laatst gewijzigd door itsme; 14-04-10, 16:19. Reden: van 2 berichten 1 gemaakt

Commentaar

Re: Eindhoven, Priveontvangst , Anna (slecht)

Nog een keertje terug gegaan, was geen goede prestatie, sex was beneden de maat. En dan ook nog de volle mep durven te vragen. Hoop dat ze het bij andere beter doet voor mij was het de laatste keer bij haar.

Commentaar

Re: Eindhoven, Priveontvangst , Anna (voldoende)

ik ben van de week ook bij anna geweest tog maar is probeeren en het was heel goed bevalen gaa zeeker nog een keer terug bij deese mooi liefe vrouw

Commentaar

Re: Eindhoven, Priveontvangst , Anna (voldoende)

Aantal weken geleden bij deze dame geweest,Poolse vrouw inderdaad.
          Mooi appartementje had ze zag er ook netjes uit,communicatie met haar
          was wat minder maar daar kwamen we niet voor.
          Pijpen kon ze goed en de sex was ook echt lekker,ze was wel wat aan de
          "stevige" kant maar dat maakt niet uit.
          Of het herh. vatbaar is...misschien volgend jaar of dat jaar erop!

Commentaar

Re: Eindhoven, Priveontvangst , Anna(voldoende)

Hey,

ik ben vandaag bij Anna geweest!

Binnenkomst was hartelijk met een drankje en je voelt je gelijk thuis.
            Ze heeft een mooie slaapkamer speciaal voor je ingericht.

Na het drankje snel de overtollige kleding verwijderen en al zoenend op bed beland.
            Wat daar gebeurt laat ik voor mezelf maar het was heerlijk! Lekker over haar D cup gespoten!

Daarna nog even liggen na sudderen en wat geklets.
            Even netjes me jongeman kunnen wassen en met een voldaan gevoel naar huis.
            Ik kan er weer ff tegen!

Als je van lekker stevig houdt en van een buitenlandse vrouw die er heerlijk de tijd voor neemt zit je goed.
            Gewoon lekker rustig aan en genieten van elkaar heerlijk!

De Groeten van Wandelaar!

Commentaar

Re: Eindhoven, Priveontvangst , Anna(goed)

Anna ontvangt in hetzelfde appartement als de poolse Maria, daar kwam ik onlangs achter.
              Ik had een afspraak met Anna, werd naar hetzelfde adres geleid en toen ik naar buiten ging achteraf kwam ik Maria tegen .

Anyway, afspraak met Anna was snel gemaakt.
              Binnen even opfrissen, wat drinken en al snel lekkere GFE. Anna is een wat oudere en dikkere vrouw maar straalt wel sex uit.
              Ze tongzoent lekker geil, pijpt goed en wordt zelf ook behoorlijk nat.
              Na een flinke pijpbeurt van haar kroop ik tussen haar benen om haar geschoren poes te beffen. Daarbij kwam ze verschillende keren klaar en dat was geen fake want het vocht stroomde goed.
              lekker neuken en tenslotte brutaal afgemaakt door het condoom eraf te trekken en over haar tieten te spuiten. Dat vond ze wel grappig
              Ga nog wel eens terug denk ik...merk dat ik weer zin krijg

Commentaar

Afgelopen week ook maar eens naar Anna geweest. Ik houd wel van stevig, maar ze is mij een maatje teveel. Tot zover het minder positieve. Wassen voor en na werd keurig aangeboden en een drankje erbij. Verder was het pijpwerk uitstekend. Ze is zeer vriendelijk en straalt inderdaad wel sex uit. Haar nederlands is goed genoeg om goed te kunnen communiceren.
                Opvallend was het volgende: ze deed erg rustig aan, ook nadat ik gekomen was. Lekker naknuffelen maakte het toch een beetje een gfe voor mij.

Commentaar

Anna inmiddels een aantal malen mogen bezoeken. Als ik zin heb om uitgebreid, lekker langzaam, met volle overgave gepijpt te worden dan kom ik bij Anna uit. Ze ontvangt je in alle rust, heeft nooit haast. Bij binnenkomst bied ze een drankje aan, je maakt je wensen kenbaar en ze gaat aan de slag. Af en toe kruipt ze even naar boven voor een welgemeende tongzoen en schuift vervolgens weer vol passie haar mondje over je pik. Dit houd ze makkelijk een half uurtje vol totdat ik mijn lading in haar mondje spuit. Niet lang daarna verdwijnt deze in een zakdoek. Ook nadien neemt ze nog alle tijd voor een praatje, ze spreekt redelijk goed NL. Ontvangst is discreet genoeg, in een appartement bovenin een falt.

Commentaar

Wil al tijden een afspraak met haar maken maar kan haar maar niet bereiken. Ik heb er al zo'n 10 keer gebeld de afgelopen twee weken maar ze neemt maar niet op. Nooit op dezelfde tijden en dagen. Ik heb er proberen te bereiken in het weekend, door de week, s'morgens, s'middags, s'avonds maar krijg steeds geen gehoor. Wordt er een beetje moe van.

Weet iemand wanneer ze wel bereikbaar is? Wil haar dolgraag bezoeken.

NM
                    Advertentie is vandaag nog geupdate, gewoon blijven proberen is dus het devies !

G. SOT
                    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 15-10-12, 19:43.

Commentaar

Vorige week geprobeerd een afspraak te maken maar kreeg gelijk de voicemail.
                      Volgende dag weet hetzelfde. Uiteindelijk toch gelukt en gelijk langs kunnen gaan.
                      Vriendelijke ontvangst zoals altijd, even wassen en daarna terug in de kamer stond Anna al in haar sexy ondergoed op me te wachten. De BH ging snel uit en daarna stonden we voor het bed lekker te tongen en elkaar te betasten.
                      Na enkele minuten op bed beland waar Anna zich lekker liet verwennen door mijn handen en mond.
                      Ze geniet er duidelijk van en rook lekker.
                      Tijdens het vingeren kwam ze bijna klaar en toen ik haar befte voelde ik haar kutje samen spannen en het vocht stroomde rijkeleijk.
                      Hierna ging ze mij ontzettend geil pijpen. Lekker diep, geil aankijkend en met volle overgave.
                      Ook hierbij nam ze lekker de tijd, geen haastwerk.
                      Tenslotte ging het CD er om en klop ze boven op me. Het is een heerlijke volle dame om lekker bovenop te voelen.
                      Niet veel later CD'tje volgespoten, nog voordat ik over haar tieten kon spuiten zoals de vorige keer.
                      Volgende keer beter
                      Het is en blijft een top meid.

Commentaar

Ben een paar weken geleden bij Anna geweest. Hele vriendelijke dame waar erg veel bij mogelijk is. Ze heeft me lang en goed gepijpt, tongzoenen was ook geen probleem en je mag overal aanzitten. Bij het neuken leek het net alsof er iets in haar vagina zat waardoor je niet ver naar binnen kon. Dit was erg tegenvallend. Je kunt wel alle standjes doen die je maar wilt. Ze probeerde me uiteindelijk klaar te pijpen maar wilde graag over haar borsten spuiten. Dit vond ze ook een goed idee. Daarna nog gemasseerd omdat de tijd nog niet om was.

Het was al bij al een fijne afspraak maar ik ga er toch niet meer terug. De reden hiervan is dat ik het neuken vond tegenvallen en om de simpele reden dat ze toch iets te stevig voor mij is. Hou wel van mollig maar dit was toch iets te veel van het goede. Voor liefhebbers van stevige/dikke dames zou ik haar wel aanraden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door the cobra 1
                          Beste wandelvrienden,volgens haar advertentie mag je in der gezicht spuitenklopt dat?The cobra.
                          Dat klopt inderdaad. Ik ben nu 3x bij haar geweest. De eerste keer kwam ik over haar tieten en de eerste klodder op haar kin. Ze lachte geil terwijl de overige klodders op haar dikke tieten kwamen, dus denk dat ze het niet erg vond.
                          Afgelopen week weer bij haar geweest trouwens.
                          Wilde weer zo'n cumshot maar kwam in CD klaar tijdens neuken.
                          Weer reden om terug te gan

Commentaar

pas nog eens bij haar geweest op een avond.
                            Was denk ik de laatste van de dag....
                            Ontvangst zo als altijd hartelijk, na het wassen voor het bed tongen en al eens met een vinger aan het kutje voelen dat langzaam nat werd.
                            Daarna op bed waar Anna mijn lul bijna helemaal naar binnen zoog. Daarna ging ze op haar rug liggen op het bed naast me en kroop ik snel tussen haar benen om haar kale kutje te likken en tegelijk een vinger naar binnen te duwen.
                            Dit deed ik blijkbaar goed want ze kwam even later heerlijk klaar waarbij er ook duidelijk vocht vrij kwam (niet dat ze spoot of zo hoor).
                            Daarna nog neuken in diverse standjes en ten slotte heeft ze het condoom eraf getrokken en met klaar gepijpt.
                            Toen ik ging komen heb ik dat duidelijk gezegd en ze zorgde er voor dat er geen druppel verloren ging.
                            Ze slikte niet maar het was wel enorm geil.
                            Echt super GFE

Commentaar

onlangs Anna gedate,ondanks haar vollere bouw toch afgesproken naar aanleiding van haar hierboven ge(r)noemde orale kwaliteiten,de dame zelf is prettig en ontspannen in de omgang,en de sfeer op haar slaapkamer was met een lekker ontspannend muziekje uitstekend en hygienisch.Anna kan heerlijk tongzoenen en pijpen,ook met haar stevige lijfje wist ze me op te winden,dus wat mij betreft een prima adres voor wie ontspanning zoekt naast relaxte sex,deenk dat ik nog wel eens terug ga naar Anna

Commentaar

Eindelijk Anna te pakken gekregen drie dagen terug.
                                Lekker gevreeën lekker getongzoend, jammer dat zij mijn type niet was, maar ik was volgens mij haar type ook niet.
                                Diensten zeker niet slecht afwerking zeker niet routinematig.
                                Ze doet alles wat je wil, neemt zelf initiatief.
                                Eigenlijk wel OK.
                                Ik ga waarschijnlijk niet terug om mijn persoonlijke redenen.
                                Kan haar voor de rest wel aanbevelen.
                                Groet,
                                feelgood
                                Laatst gewijzigd door feelgood; 26-05-13, 01:02. Reden: Wilde nog recentieform invullen, maar helaas kwam niet!
                                Weet je moeder wel dat je hier bent?

Commentaar

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...t/default.aspx

Volgens de advertentie doet ze het nu in Tilburg.
                                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 17-08-13, 21:49. Reden: locatie aangepast

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Anna

Ze ontvangt nu inderdaad in Tilburg en ik mag wel stellen dat dit winst is voor Tilburg, en verlies voor Eindhoven. Heerlijke sex, met een enorm GFE gehalte. Je moet wel, net als ik, van vol en rond houden, maar indien dat zo is heb je hier een geweldige vrouw aan waar we zuinig op moeten zijn.

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst, Anna

Ben er enkele weken geleden nog eens geweest en wilde wat in mijn eigen buurt .Ze zat op een nieuwe lokatie in Tilburg en er stond aan het einde van mijn bezoek haast een wachtrij. Ik vind haar wel OK maar niets "speciaals" Zal er nog wel eens binnengaan maar ze heeft me nu voor de derde maal ook niet echt overtuigd. Groet, feelgood
                                      Weet je moeder wel dat je hier bent?

Commentaar

Hallo.
                                        Blijkbaar stoomt ze op naar het westen, want ze zit (ligt) nu in Breda.

Kloppen die foto (nog) goed ?
                                        Vind ze namelijk gewoon volslank, ipv dik/molig.
                                        (Wat dikker dan dit mag van mij persoonlijk zeker wel hoor.)

Bij dik denk ik eerder aan Mary, die ook af en toe in Breda ontvangt.
                                        Daarvan blijken de foto's ook niet helemaal te kloppen...
                                        (Zie topic Cuijk.)

Commentaar

Half jaar geleden bij Anna in zuid Tilburg geweest. Lekker volle vrouw die je rustig verwend en probeert naar je zin te maken. Afspraak afgerond met een massage.