Breda, Priveontvangst, Nikita

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda, Priveontvangst, Nikita

Ben gisteravond nog langs deze dame langs geweest http://klessebessie.sexjobs.nl/ en het veel me allemaal zwaar tegen
    Op zich is het geen lelijke dame maar de ontvangst is waardeloos,er staat dat ze 35 is maar ik denk dat ze 10 jaar ouder is.Je moet het in een zeer klein kamertje afwerken waar geen bed sta maar een klein bankje
    Kom binnen het is dat ik vroeg of ik me kon opfrissen(kwam van mijn werk) anders kon het niet zei ze want waar ze de kamer van huurt wil dit niet hebben Betaal 100 euro's voor een uurtje met de mogelijkheid voor meerdere keren klaarkomen maar ik ga op het bankje zitten gelijk een condoom erop en mevrouw gaat er op zitten, waardoor ik snel klaarkwam.Toen ging de dame achter haar computertje zitten en een beetje praten met mij.
    Daarna heb ik haar gelikt en toen zei ze het is bijna tijd dus stop er maar mee dan mag je er snel nog een keertje op
    Ik heb m'n condoom er afgetrokken en mij aangekleed.Ze vertelde me trouwens dat ze ook in een club werkt in Moerdijk dus misschien dat iemand haar hier van kan.Dit was dus de eerste en zeker de laatste keer.
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 17:24. Reden: update link

Re: Breda, Priveontvangst , Nikita

Kom net van deze dame af. Ontvangst is inderdaad wel een beetje apart maar de rest is wel oké. Klein kamertje en het moet op de bank gebeuren maar daar maakte ik geen probleem van. Ze is volgens mij ook wel wat ouder dan de 35 die ze zegt te zijn maar strak is ze wel!!
    Eerst gezellig babbeltje gemaakt en naar kwam ze op me zitten om lekker te strelen. Daarna ging ze me lekker afzuigen. Toen ik op het punt stond om te komen heb ik stop gezegd en heb ik haar lekker gebeft en met twee vingers geneukt en ze kwam heerlijk klaar.
    We hadden van te voren afgesproken ook anaal te doen. Ze kwam weer op me zitten en eerst stak ze mijn lul in haar strakke kut. Daarna verwisselde ze van gat en mijn lul ging gewillig in haar strakke anus. Na een tijdje vroeg ik of ik haar van achteren mocht nemen en dat was geen enkel probleem. Eerst in haar kutje en daarna in haar sterretje maar mijn hele lul naar binnen gleed.
    Ik nam haar steeds harder en kwam heerlijk klaar.
    Ik vond het heel geslaagd en alleen het kamertje en ontvangst is wat minder maarik ga nog weleens een keertje terug!

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Nikita (voldoende)

Ik ben er gister ook geweest,ze is idd 10jaar ouder,mager,maar wel vriendelijk en best leuk koppie en geen haastwerk,pijpt lekker en kreunt ok lekker bij het neuken. Wat maakt t trouwes uit dat het een klein kamertje is ? t bankje klapt ze uit en fungeert dan als bed,maar daar had ik geen problemen mee. Je komt voor de sex en niet voor t kamertje,echter vind ik ze te mager en daar hou ik niet van dus ga niet meer terug.
      Laatst gewijzigd door itsme; 30-06-10, 16:46. Reden: Van 2 berichten 1 gemaakt

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Nikita (voldoende)

Gisteren bij Nikita geweest is overigens verhuisd.
        Leuke vrouw is niet te beroerd om je wensen te vervullen.
        Het klikte blijkbaar goed want ze liet veel toe en genoot er zelf ook van.
        Is wel ouder dan de advertentie maar dat was voor mij geen probleem.
        Kom zeker nog een keer terug bij haar.

Greetz dikkiedick

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Nikita (goed)

Ben al een paar keer bij deze dame geweest, en het bevalt me er erg goed!
          Oke het kamertje waar ze ontvangt is niet alles maar daar kom ik ook niet voor.
          Echter gaf ze de laatste keer dat ik daar was wel aan dat ze binnenkort naar een grotere kamer zou verhuizen.

De sex waar het mij om gaat is gewoon goed!
          Pijpen doet ze met volle overgave, en ze geniet er zelf ook erg van.

Ik ga zeker nog eens terug!

Commentaar

Breda, Priveontvangst , Nikki (goed)

ook de uitvinder had weereens kriebels en zag op sexjobs nikki staan uit breda. ik haar mailen voor een afspraak en dat was vrij snel geregeld.
            nikki ontvangt in een leuk appartement en alles gebeurt in de woonkamer.
            staat heerlijk bedje en nikki heeft het goed geregeld allemaal.
            nikki zelf is superslank met siliconen borsten maar het staat haar goed.
            alles ziet er netjes en verzorgt uit en zij is dat ook zeker wel.
            ff praatje en eingelijk was er al vrij snel een leuke klik tussen ons.
            bedje op en beetje spelen toen pijpen. was wel mc wat eingelijk wel jammer was. zij heerlijk boven en zo gekomen. ff pauze en toen de 2e ronde. ivm tijd werd die met de hand afgemaakt maar was wel aangenaam.
            leuke dame en zeer vriendelijk. zeker een groot herhalingsgevaar.

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=246308...=1&h=1&c=1&p=3
            Laatst gewijzigd door itsme; 30-06-10, 16:43. Reden: link sexjobs

Commentaar

Nu ik ben paar dagen geleden bij haar geweest in Breda noord.
              Heb haar gevonden via sexjobs.

http://www.sexjobs.nl/sexjobs/thuiso...-thuis_2483235

Had haar een sms gestuurd en kreeg het adres zonder huisnr prima.
              Ik er naar toe en was op tijd iets te vroeg dus kreeg een sms dat ik even moet wachten kreeg het nummer later,de deur van haar flatje stond al open en ze riep vanuit de kamer kom maar.
              Toen had bij mij al een lichtje moeten gaan branden maar goed geil en mijn lul achterna lopende ik naar binnen.
              Was er erg donker en ze is wel aardig maar zeker veel auder als ze aangeeft en heel erg mager dat vind ik op zich geen probleem.
              Maar na betaald te hebben alles schoonmaken met een doekje lekker hoor had me gewoon kunnen wassen al kwam ik net onder douche vandaan.
              De rillingen rolde over mijn rug toen ze op mij ging zitten toen ik haar benen voelde deze waren net schuurpapier en was mijn zin al heel snel over.
              Ze is aaardig dat is het niet maar prijs en kwaliteit verhouding is snel zoek en ik had met deze dame nooit afgesproken als ik haar van te voren gevoeld en gezien had.
              Nu begrijp ik waarom ze in het donker blijft en uit de buurt van de blijft.
              Mij wassen na de daad en was niet mogelijk kreeg een nat washandje en een schone handdoek maar de badkamer of de wasbak was een stap te ver.
              Ik ga nooit meer terug al is ze aardig.
              Gr wimpjes1
              Laatst gewijzigd door wimpjes1; 13-10-10, 12:40. Reden: geen

Commentaar

Een tijd geleden ook bij haar geweest, alleen was het toen nog alleen carsex.
                Tjonge wat een afknapper, zeker 15j ouder als 35. En dan gaat het feest niet door.
                Eerlijkheid wordt wel op prijs gesteld !!

Commentaar

ben er 12 mei 20111 geweest, is echt het slechtste wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. Je kunt beter je geld in de sloot gooien. Ze is brood en brood mager, en als je anaal wil gaat dat niet want heb je een te grote??? Ik heb dus maar een kleintje maar ja.
                  Verder doet ze alleen alles met condoom en nee hygiëne is echt heeeeeeeel erg ver te zoeken. De buurt waarin ze nu woont wordt geterroriseerd door Turkse of Marokkaanse drukdealers met dikke Mercedessen en BMW's die je volgen wat je er komt doen. Het was gewoon angstig om op de juiste plek te komen. Dat alleen was het al niet waard.

Nee en Nee, hier ga ik dus nooit meer naar toe!

Commentaar

Nou, ik ben er ook een paar weken terug bij haar geweest.Kwam van een bruilof af en wilde even mijn kwakje kwijt.
                    Heb haar gebeld en gevraagd of ik nog langs kon komen.was inmidels al tien uur.Toen ik bij haar in de straat was werd het huisnummer gesmst en ben naar binnen gelopen.Ik had van tevoren gevraagd of ze een panty kon dragen omdat ik daar toch best wel geil van word.Bij binnenkomst kreeg ik een cola aangeboden en zijn we naar de kamer gegaan.Nadat ik me uitgekleed had moest ik mij even wassen.Dus hygiene stelt ze op prijs.Ik werd rustig gepijpt en vervolgens ging ze op mijn lul zitten.God,wat heeft ze een strakke kut..Tijdens het berijden werden mijn tepels ook lekker geknepen door haar. het was zo lekker dat ik gelijk klaarkwam..Ze is inderdaad aan de magere kant maar dat wil ik nou juist..Na afloop hebben we nog gepraat en ben vervolgens naar huis gegaan.
                    Anaal was ook mogelijk.Misschien van de week nog langs gaan bij haar om het uit te proberen..Al met al heb ik een lekkere beurt gehad van haar.En haar huis is inderdaar slordig maar haar slaapkamer is pico bello..

Commentaar

Nou, ik ben er ook een paar weken terug bij haar geweest.Kwam van een bruilof af en wilde even mijn kwakje kwijt.
                      Heb haar gebeld en gevraagd of ik nog langs kon komen.was inmidels al tien uur.Toen ik bij haar in de straat was werd het huisnummer gesmst en ben naar binnen gelopen.Ik had van tevoren gevraagd of ze een panty kon dragen omdat ik daar toch best wel geil van word.Bij binnenkomst kreeg ik een cola aangeboden en zijn we naar de kamer gegaan.Nadat ik me uitgekleed had moest ik mij even wassen.Dus hygiene stelt ze op prijs.Ik werd rustig gepijpt en vervolgens ging ze op mijn lul zitten.God,wat heeft ze een strakke kut..Tijdens het berijden werden mijn tepels ook lekker geknepen door haar. het was zo lekker dat ik gelijk klaarkwam..Ze is inderdaad aan de magere kant maar dat wil ik nou juist..Na afloop hebben we nog gepraat en ben vervolgens naar huis gegaan.
                      Anaal was ook mogelijk.Misschien van de week nog langs gaan bij haar om het uit te proberen..Al met al heb ik een lekkere beurt gehad van haar.En haar huis is inderdaar slordig maar haar slaapkamer is pico bello..

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Nikita(goed)

ben vrige week bij deze dame geweest, in de straat gebeld voor het nummer na even wachten kreeg ik het verlossende smsje snel naar binnen trof daar geen onknappe dame aan zijn meteen naar boven gegaan waar je je even kan opfrissen daarna lekker gepijpt en met twee standjes het cd gevuld voor dit geld zeker een aanrader einige nadelen waren het hondje wat veel aandacht vroeg en ik persoonlijk hou niet van borsten die zo hard als een kogel zijn

Commentaar

ook ik ben bij haar op bezoek geweest,heerlijke massage. MAAR pijpen na 2 seconde had ze het al gehad toen zij 2 seconde boven op mij,daarna wilde ze wisselen en moest ik haar dogie pakken Het was wat moeilijk om klaar te komen dus ging ze verder met de hand maar ook dit was na 2 seconde weer voor bij ,zij had last van haar pols....Van tevoren gaf ze aan dat ze voor veel dingen te vinden was....niet dus Voor mij geen reden om haar nogmaals op tezoeken...Last van benen armen en ga maar door....duidelijk op leeftijd BETAALT VOOR EEN UUR MAAR NA 45 MIN stond ik weer buiten
                          Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 22-07-11, 12:31.

Commentaar

Deze dame belazert de boel, belooft in haar advertentie en na telefonisch contact oa pzc en all-in voor 40 euro h/u en 80 euro u. "Nee, ik hou niet van voorvocht...". Ja, hallo PZC remember??? Dus voor pijpen al condoom er over. Anaal is 25 euro extra Tssss. Zeg dan in je advertentie; geen PZC en voor anaal moet je ook extra betalen.

Ik had m'n gevoel moeten volgen en omdraaien bij de deur.

Johnny houdt van eerlijke mensen...

Commentaar

Dank voor de recensies, ik had de advertentie gevonden wilde haar opbellen en dacht eerst even googelen. Wat ben ik blij de afspraak gaat dus niet door

Commentaar

Hallo allemaal , Ik ben nieuw hier en wilde even een reactie plaatsen over Nikita uit Breda.
                                Ik ben bij haar geweest een poosje geleden . Ik belde haar en ze kwam nogal stug over en een afspraak gemaakt voor 3 kwartier met anaal . eenmaal aangekomen was ze helemaal niet zo stug maar erg vriendelijk wel een stuk ouder dan ze zegt te zijn maarja had ik al gelezen in dit forum . mijn conclusie is het volgende geen last van haar hondje gehad en ze is een erg sociaal mens . nadeel ze liep wel 3 maal weg om iets te doen ze denkt te weten hoe jij het lekker vind (weet ik zelf veel beter ) en ja ze is erg mager op het enge af . Ik ga er niet meer heen , ze is gewoon niet met haar vak bezig .

Commentaar

Een tijdje geleden eens bij deze dame geweest. Eigenlijk uit pure geiligheid. De dame in kwestie is vele jaren ouder dan ze aangeeft in haar profiel. Ze is broodmager, en raffelt een beurt af zodat je ruim binnen de afgesproken tijd weer buiten staat. Gisteren maar weer eens gebeld, omdat ik in de buurt was, en super geil was. Na telefonisch contact, met haar afgesproken voor een uurtje. Na gesteggel over het tijdstip en of ze misschien nog een andere klant had afgesproken, toch maar naar het bekende adres gegaan.
                                  Bij aankomst moet je even bellen zodat ze deur open kan doen. Bij mijn belletje kreeg ik te horen dat ik te vroeg was en dat ik even voor de deur moest wachten. Ze verweet me dat ik niet goed had geluisterd en dat ze pas over een half uur voor me beschikbaar was. Mijn geiligheid zakte spontaan naar een nulpunt, en heb haar nummer meteen gedeleted uit mijn telefoon. Mij ziet ze dus nooit meer terug.
                                  ach, wat verwacht je ook eigenlijk voor 75 euro voor een uur. Volgende keer betaal ik liever iets meer.
                                  Laatst gewijzigd door son of tarzan; 12-04-13, 11:55. Reden: onterecht ingevuld formulier eruit gesloopt !

Commentaar

Ben net bij deze dame geweest. Enkele smsjes gestuurd maar daar reageert ze dan wel en dan weer niet op. Toen maar gebeld voor een afspraak te maken. Ze moest wel eerst haar hondje uitlaten en daarna mocht ik komen. kreeg gelijk de straat per sms en als je er bent moet je maar even bellen voor het huis nummer. Ik dus naar de straat gereden en gebeld dat ik in de straat ben, ze stuurde me toen naar een parkeerplaats en dan zal ze het nummer smsen duurde even ik nog maar eens gebeld en kreeg gelijk de routebeschrijving en het nummer. Ik belde aan en de deur werd van boven open gedaan en gelijk kwam ze naar beneden om me op te vangen. (incl. hondje) Ik achter haar aan naar boven en verder door naar de slaapkamer. Ik mocht me uit kleden en ze ging haar zelf even op frissen. Toen kwam ze terug en zij tegen me ja mag je daar bij de wasbak even wassen met zeep en een washandje en een schone handdoek. Ze vroeg toen of ik op mijn buik wilde gaan liggen dus ik netjes gedaan werd toen door haar gemasseerd met olie, na een tijdje kwam ze maar trillertje me ballen en mijn eikel verwennen was wel lekker maar niet om over naar huis te schrijven.
                                    toen ze klaar was vroeg ze of ik van beffen hield ik zei natuurlijk en heb haar meerdere keren laten komen door haar klitje lekker hart te likken en gelijktijdig haar te vingeren na een tijdje waren we dat beu en begon me toen te pijpen met condoom. Dat was best lekker na me lekker gepijpt te hebben kwam ze op me zitten en begon me te bereiden. Was heerlijk strak en kwam zo na een tijdje lekker klaar. Na de zaak opgeruimd te hebben mocht ik me weer met het washandje wassen.

Ze heeft wel bikkelharde tieten verder is er een keer een telefoontje geweest en die heeft ze weggedrukt.
                                    Ik weet niet of ik er nog eens heen zou gaan ze was in ieder geval wel aardig en van het hondje heb je totaal geen last.

Commentaar

vandaag maar eens een account aangemaakt omdat ik toch meer wil dan alleen maar zond zoeken op deze site.

Rond maart vorig jaar bij Nikita geweest en het beviel me redelijk. Voor het eerst in mijn leven bij een dvp is toch even spannend. Ze stelde gerust en gaf me een kleine rondleiding door het huisje. Ik vond haar heel aardig en sociaal, dus zijn zeker haar pluspunten.

Eenmaal boven mocht ik me uitkleden en ging zij zich ook even opfrissen in een ander kamertje. Er lach een washand- en handdoek voor mij klaar dus daar was niks mis mee. Toen de pret begon heeft ze me een massage gegeven terwijl ik aangegeven heb dat liever over te slaan, maar dat kon niet. Affain, no problem want achteraf was het een redelijke massage.

Daarna heeft ze me gepijpt MC en mocht ik haar strakke poes likken. Dat is zeker een Pluspunt!
                                      Echter vond ik de sex zeer tegenvallen. Ze heeft me een kleine minuut bereden en daarna moet ik haar maar "volrammen". Na nog geen 5 minuten "rammen". was de tijd ineens op en moest ik mezelf maar aftrekken in een zakdoek. Een tegenvaller vind ik dat.

pluspunten: Aardig, sociaal en stelt je op haar gemak. En ze heeft voor haar leeftijd zeker een heerlijke poes.
                                      Minpunten: Eenmaal aan de seks begonnen, vind ik dat ze afraffelt. Het liefst doet ze alleen massage en daarna zsm neuken en klaar is kees.
                                      Verder heeft ze na de daad alleen nog maar oog en praat voor haar hondje.

Leuke vrouw vooraf, maar ik vind het niet de moeite waard om haar nog eens te bezoeken.

Commentaar

Bij Nikita geweest, ontvangt op een appartement flatje tegen de binnenstad van breda aan.
                                        werd vriendelijk ontvangen en werd gelijk meegenomen een verdieping hoger waar haar kamertje voor de klanten is, beetje rommelig geheel maar niet vuil of zo ! Hondje werd aldaar in een bench gezet, en gelijk ging de tv/dvd aan met een sexfilm. het bed was een goed verend twee persoons. je moet jezelf eerst opfrissen aan de wastafel of onder de douche.
                                        Zelf houd ze een wat verwaarloosd helmpje/jurkje aan en doet dat enkel maar naar boven tijdens de seks dus niet uit.
                                        Ze is inderdaad slank tegen het magere aan maar ze heeft wel een paar leuke c borsten hard van de siliconen maar de tepeltjes nodigen toch wel uit om er eens aan te sabbelen, haar perfect geschoren poesje ziet er ook goed uit spiegelglad en strak je mag haar lekker likken en vingeren. daarna een condoom om en ze gaat je vol overgave pijpen om vervolgens je penis in haar strakke kutje te stoppen terwijl ze boven op je komt zitten.
                                        Jammer dat de getoonde foto,s ver van vergane glorie zijn ik schat haar inmiddels zeker wel rond de zestig, en dat zie je en merk je dan toch wel.
                                        maar ik moet toch eerlijk toegeven dat het wel leuk was zeker voor de lage prijs die ze hanteert.
                                        Of ik nog eens terug ga , is twijfelachtig ligt er ook aan hoe geil je bent en hoeveel geld je dan wilt besteden.

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst, Nikita

Dame doet momenteel ook cardate's. afgelopen week een afspraak gemaakt en haar opgehaald op een openbare plek. toen naar een afgelegen plek gereden. dame heeft een leuke babbel, is wel aan de magere kant, een strak kutje en lekkere siliconen tieten. auto bedekt geparkeerd, toen ging ze me lekker pijpen. hierin moest ik haar remmen want ik kwam bijna. uiteindelijk boven op me komen zitten en leeg gespoten. was een leuke ervaring met deze dame.