Oss / Wijchen, Priveontvangst , Nel (v/h Daisy, Bianca)

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oss / Wijchen, Priveontvangst , Nel (v/h Daisy, Bianca)

Ben gisteren bij deze dame geweest.

Deze dame is zoals er staat geen 50 jaar maar 58 jaar en ze doet het vak pas 2 weken.Je word keurig ontvangen in een mooi appartementje met een drankje en is bovenal een mooie en keurige dame.Helaas was de sex minder omdat ze tot 3 keer gewoon de telefoon op nam en 1 keer de deur open moest doen voor haar huisvriendZe heeft voor haar leeftijd een mooi lichaam ze tongt redelijk maar haar pijpkunst is niet veel bijzonder.Ze heeft wel een mooi en lekker kaal poesje.Het intieme was lekker en het anale was redelijk.Bovendien praat ze nogal erg veel ook tussen de daden door Ik moet zeggen een aardige mooie dame en erg lief maar ik ga er niet meer naar toe.

http://www.speurders.nl/overzicht/f_...p;q=0657067324
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-11-12, 12:41. Reden: Update link

Re: Oss, Priveontvangst , Daisy (v/h Bianca) (matig)

ben er ook geweest een uur betaald na 10 min weggegaan wat een afknapper zeg

Commentaar

Reactie van Daisy ontvangen via de webmail :

Oorspronkelijk geplaatst door Daisy
      Hallo ik ben Daisy uit Oss en ontvang prive.

Ik doe dit nog maar sinds kort en iemand had mij geholpen met alles in te vullen.
      Hij had mijn leeftijd verkeerd gedaan en had me gezegt dat ik elk telefoontje op moest nemen.
      Nu ben ik gaan inzien dat dat met de tel helemaal niet lukt en kom er nu ook achter dat mijn leeftijd verkeerd in de advertentie stond.
      Kunt u dit aub bij de recenties plaatsen zodat ik een nieuwe eerlijke kans krijg?
      Groetjes Daisy
      Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Re: Oss, Priveontvangst , Daisy (v/h Bianca)

Ben er van de week maar eens naar toe gegaan. Ze ontvangt je in een leuk huisje. En na de financiele verplichting lekker naar bed. Heb haar heerlijk mogen neuken en inderdaad ze is geen jong ding maar dat ben ik zelf ook niet. Na wat standjes heb ik haar diep in haar kontje mogen neuken. gewoon lekker strak.

Commentaar

Re: Oss, Priveontvangst , Daisy (v/h Bianca) (voldoende)

Vandaag een keer langsgeweest bij deze rijpe dame.
          Ik was het fantaseren over mijn eerste anale avontuur, en het neuken van een oudere dame, vandaag een beetje zat, en besloot om deze 2 te combineren en uit te voeren bij Daisy.

De foto's op Kinky van haar opengesperde kont in combinatie met de beschrijving van haar lieve karakter heeft me uiteindelijk doen beslissen voor een halfuurtje sexplezier met haar. En ik heb er geen spijt van gekregen!

De lokatie waar ze ontvangt is ideaal om ongeziens naar binnen te gaan, wat een pluspunt is voor mij, als vreemdganger zijnde. Ze deed open in een redelijk uitdagende outfit, en ik keek meteen even naar haar gezicht, want als ze heel lelijk was had ik me voorgenomen het toch niet door te zetten, maar ik vond haar voor haar leeftijd zeker niet lelijk, dus ik liep door.

Ik vertelde haar dat dit mijn eerste ervaring zou worden met een 50+er (en zelfs 40+er) en dat ik ook met anaal nog nooit had geexperimenteerd, en ze was heel vriendelijk en babbelde over vanalles en nog wat, waardoor ik me goed om mijn gemak voelde bij haar. Dat was voor mij wel belangrijk, ze gaf me het gevoel alles te kunnen bespreken met haar, en ik vroeg wat ik allemaal mocht doen, want ik zou het lullig vinden haar bv superhard te kontvingeren terwijl ze dat vervelend zou vinden.

Ze vertelde me dat ik alles mocht doen wat betreft anaal, want ze is er zelf dol op... nou ideaal voor mij, dan kan ik me lekker uitleven, en haar ook nog laten genieten.
          Na het wassen, ging ik op bed liggen, en begon ze te babbelen, en toen moest ik ineens ff denken aan de recensie over haar dat ze veel praat, in principe praat ze wel veel, maar het gaat uiteindelijk niet van de tijd af, en tijdens de sex waren de enigste woorden: aaaaaahhh, ooeeeehhhh, hmmmmmmmm, en dat was wel lekker om te horen, dus van onnodig gepraat tijdens de sex was geen sprake.

Ze begon met pijpen zc , en zei daarbij dat ze dat alleen deed als de lul echt schoon was, en ze vond die van mij er wel lekker uitzien Ik werd er wel geil van, en ik vroeg of ze a la 69 met haar kontje boven me wilde komen , dat ik haar ook kon beffen, wat ze graag deed. Gefascineerd door haar anus, heb ik niet gebefd, maar ben haar meteen gaan kontvingeren, eerst met 1 vinger, vrijwel meteen daarna met 2, plus de derde vinger in haar kut erbij, dit vind ze heerlijk!!!

Na dit een tijdje gedaan te hebben, vroeg ze of ik wilde proberen haar in haar kont te neuken, waar ik mee instemde, ze deed me een rubber om en zoog nog een beetje om wat harder te maken, toen ik vroeg of ze ook zoende, en voor ik het wist zaten haar tanden achter in men keel Nee, niet echt , maar bij wijze van spreken , ze duwt heel hard haar tong achterin, niet mijn style, maar ik was daar niet zo mee bezig, mijn 3 vingers waren ondertussen bezig haar weer te duo-vingeren, tijdens deze tongworsteling, en toen kwam het gekreun van haar kant Ze werd hier duidelijk heel geil van, en kreunde lekker in men oor, ik was best hard bezig, maar daar geilde ze dus wel op.

FF later nadat ze was gekomen (denk ik, want ineens hield het kreunen op) vroeg ze hoe ik haar in haar kontje wilde neuken, en ik zei dat zij dat maar moest bepalen, wat het makkelijkste ging, toen ging ze op de rand van het bed gehurkt zitten, en ik langs het bed staan, dan kon ik goed zien dat ik haar idd in haar kontje aan het neuken was, goed idee van haar, het oog wil tenslotte ook wat, zo gezegd zo gediggiedaan!!
          Voor het eerst in een kont met men lul, wopppaaa daar ging ie, hmmm wel wat strakker dan een kutje in eerste instantie, een paar keer gestoten, en hij werd iets minder hard, maar zo voorover gebukt komt ze wel goed tot haar recht, ik haalde em eruit en die 2 gaatjes staarde me wel uitnodigend aan, mijn tong nam de uitnodiging aan, en ging in een paar lange halen langs beide haltes , en af en toe ging men tong er bij 1 van de 2 in, en men vingers voor de afwisseling ook , hierdoor werd ik supergeil, ze vond echt alles oke, en ik spoot het rubber vol, net toen ik hem er weer in stopte voor een 2e neukpoging, hmmm lekkerrrr.

Voor mij was de anale ervaring zeker geslaagd, heb echt al mijn fantasieen op dat gebied voor maar 75 euro kunnen waarmaken, ze is idd heel vriendelijk, praat vantevoren veel, en naderhand ook, maar daar heb ik niet veel problemen mee. Ik ben erachter gekomen dat ik toch niet op het lichaam val van een wat oudere vrouw, waarbij het allemaal wat losser in het vel zit, De foto;s zijn wel van haar op Kinky, maar ze heeft wel een hangend buikje en borsten.En ik kwam in principe voor het kontje, en daar heb ik de focus ook op gehouden. haar kutje is redelijk ruim, ik weet niet of dit bij alle oude dames ook zo is, lijkt me wel.

+++ vriendelijk/stelt je op je gemak
          +++ stelt echt haar gaatjes volledig ter beschikking, en geniet daar zelf van.
          +++ goedkoop in relatie tot andere dvp's, en is geen klokkijker

--- is van de voorkant niet zo strak als de foto's van de achterkantmisschien doen vermoeden, maar daarom heeft ze daar geen foto's van op Kinky staan.

--- Het tongzoenen gaat mij iets te gewelddading en haar gebit lijkt daarbij
          in mijn strot te zitten

Op zich ben ik er nu achter gekomen dat ik toch niet op het lichaam van een oudere vrouw val (lees:loshangend vel), waar ik wel altijd van gefantaseerd had. Maar van mijn andere fantasie, het anusje van de vouw, daar ben ik niet van genezen, en dat zou voor mij een reden zijn om haar nog eens te bezoeken. Om lekker beide gaatjes voor een uurtje te komen vingeren en likken en neuken , hmmm ik krijg nu spontan een stijve van de gedachte, dus dat spreekt voor zich, ik denk dat ik haar nog vaker zal bezoeken.

Commentaar

Ik ben vanmiddag bij Daisy geweest. Als je van rijp houdt en nog veel meer, ben je bij haar op het goede adres. Lekker anaal. Echt een top vrouw!!
            Ga er zeker nog een keer terug.

Commentaar

idd een uitkomst voor wie van lekker genieten houd
              sexy gekleed en mooie lingerie wat het dan toch wat uitdagender maakt
              Ik heb er heerlijk genoten van een babbeltje vooraf
              toen op naar het bed
              kan je vertellen pijpen kan ze idd bij nette schone mannen!
              geef ze ook gelijk is ze zelf ook
              Na wat heerlijke standjes en een heerlijke opwarmer op naar ronde 2
              Waarbij ze haar heerlijke kontje beschikbaar stelde en er zelf op top van genot
              dat liet ze ook wel horen ook haha
              Lekker strak met een mooi uitzicht op haar heerlijke billen
              vingeren strelen en zacht met haar tepels spelen geniet ze zeer zekers van

Een wasbeurt na de daad een heerlijk drankje erbij nog wat babbelen en naar huis

ga er zeker nog terug

Commentaar

Ben ook bij haar geweest in Oss. Parkeren kan discreet, haar huis ligt ook discreet. Zij is inderdaad eind 50, begin 60.
                Alles zit wel een beetje los. Als je van een oude dame op leeftijd houdt is dat prima. Geen haastwerk echter de sex is ook maar wat matig.
                Deze dame is geen groot herhalingsgevaar. Haar prijs is aan de hoge kant in vergelijking met andere dames in de buurt zoals Linda en Donna. Daar is de prijs-kwaliteit in evenwicht. Bij Daisy is deze enigszins scheef.

Commentaar

Dinsdag jongsleden bij haar geweest. Woont in het centrum van Oss in een prachtig appartement. Dame in kwestie had in de middag enkele vriendinnen op bezoek gehad en was volgens mij een beetje 'beschonken'. In ieder geval vroeg ze me een aantal malen hetzelfde...

Na een drankje te hebben genuttigd naar haar kamertje vertrokken waarbij ze vroeg wat ik lekker vond. Nu ben ik dol op likken en wilde anaal wel eens proberen (eerste keer). Heb haar volgens mij een half uur gelikt waarbij haar kontje niet werd overgeslagen... Nadat ze schokkend klaarkwam bood ze me haar kontje aan, verschrikkelijk geil geworden van al dat gelik duurde het niet lang voordat ik het verlossende 'woord' in het rubbertje deponeerde.

Aangezien ik voor een uur had betaald wilde ik graag nog een tweede ronde, echter mevrouw maakte geen enkele aanstalte. Een beetje strelen en ik kon me opfrissen in de badkamer.

Dame is eind 50 (voor de leeftijd niet onaantrekkelijk), vind anaal zelf erg lekker. Herhalingsgevaar toch klein aangezien ze weinig initiatief toonde en ik graag toch nog een tweede rondje had gemaakt.

Commentaar

Ik ben laatst ook bij Daisy geweest en ik moet zeggen dat ik eerst ook het idee had dat ze nogal passief was, maar dan als je eenmaal achter haar plaats hebt genomen en hem in haar kontje schuift, dan lijkt ze toch echt geen 60 jaar

Enige nadeel is PZC doet ze niet

Herhaling: Moet ik nog over nadenken

Commentaar

Onlangs ook bij deze dame geweest Grote teleurstelling dus. Passief en altijd bellen. Ze liep "toevallig" ook nog bij de mondhygieniste, zoenen ho maar dus. Van pijpen op z,n hondjes kreeg ze pijn haar rug.

Grote afknapper dus. Maakte er dus snel een eind aan, maar wel volle pond afrekenen he.

Maar ja appartement is wel mooi

Commentaar

Sluit me volledig aan bij de voorgangers, erg passief, mooie lippen maar niet zoenen, pijpen met condoom (bah) en inderdaad continue gepraat of telefoon. Geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Ben ook vorige week bij haar geweest en heb niks van gemerkt geen last van telefoontjes en ja heb haar lekker hard genomen misschien daarom ook heeft ze de kans niet gehad om telefoontjes op te nemen en dergelijke hahaha.
                          Ik heb ieder geval genoten vooral van haar kontje lekker strak.

Commentaar

gister avaond na een lange tyd geleden bij daisy geweest ziet er niet eer uit echt ouder geworden verpraate dr eigen in de leeftijd na ff reken bleek ze 65 jaar oud te zijn

Commentaar

Onlangs weer bij Daisy geweest. Begrijp de commentaren niet goed over haar leeftijd. Of ze nu 50 55 of 70 is. Het is geen jong fruitig grietje van 20 jaar. Maar dat weet je. Ze pijpt je niet helemaal erotisch en geil maar als ze op haar knietjes zit en je mag hem in haar kontje steken dan is ze heerlijk strak en zo geil als een potje pieren. Ik heb haar gewwon stevig genomen en net zolang geneukt tot ik bijna gillend klaar kwam.
                              Herhalingsgevaar redelijk is niet duur voor een half uurtje anaal en dar kom ik voor de rest is een beetje bijzaak.
                              haar kontje is om in te bijten.

Commentaar

Pummeltje is vorige week eens afgereisd naar Oss. Niet zo makkelijk af te spreken met de dame, maar allez...het ging net.
                                Aangekomen en toen ik in haar ogen keek, verschrok ik toch wel ff. Ik wist dat t geen jonge dame was, maar deze verschijning ....oei...mijn grootmoeder zag een stuk beter uit toen ze 75 was. Maar t geil gevoel won het weer eens van mijn verstand. Eerst t financiele en toen ff onder de douche. Ze had een leuk setje aan; de kwabbels zag je er doorheen. Bah..Ik had beter moeten weten. Verstand op nul en maar gelijk gevraagd of ze zich omdraaien wilde, hem een condoom omgedaan en haar in haar achterste gaatje gepompt todat ik de cd vol had; gewassen en vertrokken en gezegd dat ik nog ergens zijn moest. Met respect voor deze dame maar dit heeft niets met erotiek laat staan seks te maken. Of je moet van lelijk, dik en kwabbelen houden en niet vies uitgevallen zijn. Ik zoek wel een andere Milf. Herhalingsgevaar NUL.

Commentaar

Re: Oss, Priveontvangst , Daisy (v/h Bianca)(voldoende)

Ik reageer niet vaak op discussie's , maar dit keer kan ik het niet laten.
                                  Ze word hier toch wel heel negatief beoordeeld.
                                  Wat helemaal niet klopt .
                                  Ben april 2010 bij haar geweest.
                                  Een hele nette en sexy dame voor haar leeftijd.
                                  Ze is geen 20 meer,maar de meeste vrouwen van haar leeftijd zouden willen dat ze er nog zo zouden uitzien.

Ze is gewoon een een sexy rijpe dame .
                                  Mooie lingerie en lekker !!
                                  Als ik in de buurt ben ,ga ik graag nog een keer naar haar toe !!

Commentaar

We gaan hier elkaars recensies niet bekritiseren. Een ieder heeft recht op zijn eigen beleving en kader waarin men iets waardeert of niet. De meningen zijn blijkbaar verdeeld, so be it. Lezers moeten zelf maar een oordeel vormen aan de hand van het geschrevene in combinatie met haar advertentie.

Laat dit een waarschuwing zijn; leden die zich er niet aan houden, solliciteren naar een tijdje zitten op brood en water.

Namens de mods,

CTD
                                    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Hoi Big Spender is er nu onlangs ook geweest, en ik snap niet waarom sommigen haar zo negatief af kunnen schilderen!
                                      Wat betreft uiterlijk en postuur.
                                      Het is gewoon precies, zoals de foto's staan op website kinky.

De meeste mannen van Nederland met een vrouw van 57 zouden dolgelukkig zijn, als hun vrouw er zo nog uit mocht zien.
                                      ( geboren 1954 staat er, dus ik ga er vanuit dat ze 57 is.)

Ik vind het een elegante sexy uitziende vrouw.
                                      Ze is mooi bruin van de zonnebank, en heeft sexy lingerie aan.

Ik ben een uur binnen geweest, heb wel gezellig vooraf koffie met haar gedronken, enz, en moest op einde 75,- afrekenen.
                                      Ook dat vond ik wel meevallen, maar kwam mischien ook wel omdat wij niet zo lang in slaapkamer zijn geweest, en lang koffie hadden gedronken.

Ook in bed praatte ze wel erg veel. Dat zou wat minder mogen.
                                      Maar ik heb het verder wel naar mijn zin gehad met haar.
                                      Ze heeft een mooi net appartement met dito badkamer waar je kunt wassen en opfrissen. Dat is soms wel eens anders. Dat geeft wel aan dat het een stijlvolle welgestelde vrouw is. Maar ja, ieder zijn meug...

NM 24/01/12 :
                                      Links geplaatst maar van diverse leden vernomen dat deze dame niet of bijna niet meer ontvangt.
                                      http://nel.profieltje.com/h/default.asp
                                      http://www.sexplezier.net/default2.asp?hh=11472

Gr. SOT
                                      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 18-06-12, 10:49. Reden: links

Commentaar

Ben vorige week ook weer eens langs Daisy geweest.
                                        Zij is een poosje afwezig geweest
                                        Nu is ze weer aan het werk, en staat ze ook weer op Kinky.

Commentaar

1/2 jaar geleden bij haar geweest. Zoals eerder beschreven ontvangt ze in een mooi discreet appartement.

Een hele aardige vrouw, die er voor haar leeftijd goed uitziet. Na een kopje koffie naar de slaapkamer gegaan en heb ik haar eerst lekker gebeft. Daarna heeft ze me gepijpt, dat was niet heel speciaal. Toen ik hem lekker stijf had mocht ik haar anaal nemen. Dit lijkt ze erg lekker te vinden.

Ze is geen klokkijker en ik vond het een lekker half uur.