Chanel, Etten-Leur, Priveontvangst

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Chanel, Etten-Leur, Priveontvangst

Vandaag een toppertje gevonden,
    Omdat ik eerst een oproep had geplaatst of er iemand een recensie had wat, waar niet op werd gereageerd besloot ik zelf maar om het uit te zoeken.
    via de website Kinky kwam ik in contact met Chanel.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...anel-ettenleur

een vriendelijke stem was uitnodigend aan de telefoon wat mij aanspoorde om gelijk een afspraak te maken.
    Naar de opgegeven straat in Ette-leur gereden en daar weer via de telefoon de laatste instructie,s mogen ontvangen.
    Bij binnen komst haar gevonden in een donkere zijgang gelukkig riep ze mij anders had ik het niet gevonden.
    Bij binnenkomst een lieve kus mogen ontvangen en direct doorgegaan naar de slaapkamer die was voorzien van gedempt licht en een 2 persoons bed.
    Chanel is zelf goedlachs een beetje aan de stevige kant maar dat past bij haar korte lichaam. En er staan werkelijk een paar prachtige borsten op waar je lekker mee mag spelen.
    Maar eerst samen onder de douche waarbij ze ruim de tijd neemt om jou te wassen met heerlijk warm water en zeep ( reukloos )
    Daarna samen het bed op gedoken en elkaar afgetast , helaas doet ze niet aan kussen en tongzoenen maar het spelen met haar borsten en het vingeren en beffen maakt dat weer goed.
    Ze laat het allemaal gebeuren.
    Ik werd lekker gemasseerd met olie en al vlug waren we in positie 69 beland waarbij ik het niet lang uithield ;-) tijdens het klaarkomen kreeg ik een kleine golden shower wat niet verkeerd smaakte.
    Nadat de zaak enigszins was gereinigd kreeg ik een heerlijke olie massage op de achterkant van mijn lijf , tot het moment dat ik weer mocht omdraaien.
    Ze begon weer vol overgave aan pielemans te werken , echter deze had er kennelijk geen zin meer in. :-(
    Dan maar weer de douche in waarbij ik prima werd gereinigd van alle olie ed.
    Er zal zeker een vervolg komen op dit bezoekje, en is voor een ander een aanrader.

Let op: ze is niet alle dagen actief houd dus haar link in de gaten want als deze werkt dan is zij er ook.

Een werkende link?

Commentaar

Goed lezen Bikkelt. Link werkt wel maar alleen als ze die dag ontvangt. Dus als ze dat niet doet dan is de link ook niet actief.

Let op: ze is niet alle dagen actief houd dus haar link in de gaten want als deze werkt dan is zij er ook.

Commentaar

Aan het werk...
      X