Breda, Priveontvangst, Jessica (v/h Sophie / Jeske)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda, Priveontvangst, Jessica (v/h Sophie / Jeske)

Vanmiddag bij Sjeske in Breda geweest. Leuke volle meid van 26 jaar. Heeft een leuk koppie en lekkere volle borsten. Heeft me heerlijk gepijpt en mocht haar mondje volspuiten. Heb haar ook lekker gebeft en ze kwam heerlijk klaar. Ik heb betaald voor een half uur maar stond al wel eerder buiten. Ze adverteerd op speurders en is 7 dagen per week bereikbaar. Als ik in de buurt ben ga ik zeker nog weleens langs bij haar. Wil haar ook weleens lekker neuken. Als je van volle/dikke meiden houd, een aanrader.

http://kinky.nl/Advertentie_ZEER_GEI...7734&show=home
    Laatst gewijzigd door argus2002; 10-12-17, 10:07.

Re: Breda, Priveontvangst , Jessica (uitstekend)

Ben nu paar keer bij Jessica geweest en altijd alles prima in orde.
    Ze kan erg goed pijpen en geniet hier zelf echt van.
    Lekkere volle meid met mooie borsten en kaal kutje dus inderdaad een aanrader en denk dat ze mij nog wel vaker terugziet.

Commentaar

Gisteren eindelijk weer eens budget om bij mijn favoriete vrouw langs te gaan.
      Het was weer heerlijk en het was moeilijk om me in bedwang te houden tijdens het pijpen. Net gelukt en nog lekker geneukt met haar. Ze geniet er echt van en ze is van alle markten thuis.
      Jessica als je dit leest vind je echt een toppertje en voel me erg op mn gemak door de huiselijke sfeer bij je. Tot snel! Zal ook even een recensie invullen was ik vorige keer vergeten.
      Laatst gewijzigd door itsme; 01-05-10, 17:38. Reden: van 2 berichten 1 gemaakt

Commentaar

Ik ben onlangs ook bij haar langs geweest, het is een vrolijke leuke dame dame maar in haar ad. staat dat ze volslank is maar ik vond het meer dik, je kan het begrip ook ruim nemen.

Ik heb wel een 45min geile lekkere sex gehad met haar, na wat pijp en bef werk een paar standjes gedaan en me lekker klaar laten pijpen, wat ze erg goed kan zoals hierboven ook al een paar keer vermeld staat.

gr Wandelaar76

Commentaar

Ook ik heb keer date met haar gehad,vond haar echter ook dik ipv volslank,desalniettemin pijpt ze heeeerlijk,ook heeft ze het graag dat je in haar mondje spuit. Miss niet verstandig maar ook lekker zc haar kutje vol sap gespoten.

Commentaar

Na een dramatische ervaring (zie hier : http://www.hookers.nl/showthread.php...61#post1258761 ) was ik op zoek naar een dame waarbij ik zeker zou zijn 100% te kunnen genieten.

Jessica gebeld, ze was beschikbaar... was al weer even geleden dat ik bij haar was (gekomen) maar jongens was is dit toch een sexbeest !
            Ze is inderdaad niet volslank te noemen maar erg rond (normaal niet zo mijn voorkeur) maar compenseert dit met superieure vriendelijkheid.
            Gekozen voor een half uurtje, na wat zoenen alleen maar pijpen (ben denk ik al een keer of 10 bij haar geweest en eigenlijk maar 1x geneukt).
            Er zijn maar weinig vrouwen die er zelf zo van genieten om een harde paal te pijpen, ze houdt dit makkelijk een half uur vol en, belangrijker, zorgt er door het tempo af te wisselen ook voor dat ik het een half uur vol houd.
            Alle facetten van een goede fellatio komen aan bod, nat rustig pijpen, ballen likken, langzaam rond de eikel met haar tongetje en dan weer deep-deepthroat om uiteindelijk alles in haar mondje te schieten.. Na het goedje doorgeslikt te hebben kijkt ze je lachend aan en zegt : "zo, alles weg, lekker !"

Nog een paar minuten social time en weer tevreden naar buiten !

SC

P.S. In eerdere berichten las ik dat ze ook nzc zou doen, dit verbaast me, ik heb bij haar altijd voldoende aandacht voor hygiene gemerkt... (maar heb dan ook geen pogingen gedaan om zc te neuken).
            Als dit klopt zet dit me toch wel aan het denken...
            Laatst gewijzigd door Super Vitaal; 06-07-10, 09:56. Reden: beoordeling aangepast

Commentaar

Om te reageren op de laatste schrijver:

Jessica neukt wel degelijk zonder, doet daar ook niet moeilijk over.
              Je mag óf met óf zonder voor hetzelfde geld.

Voor de liefhebber dus een waar genot, een leuke dame die het ook nog zonder doet. Dat zien we veel te weinig.

Mocht je dat niet op prijs stellen dan doe je het toch gewoon met?
              Ik zie daar het probleem niet van in, het is tenslotte toch haar eigen beslissing?
              En als jij die het met condoom wil doen dan loop je toch verder ook geen risico.

Ik heb geen recensie ingevuld, daarvoor is het te lang geleden (3 mnd ) dat ik deze dame bezocht heb.

Commentaar

Ben gisteren bij deze dame langs geweest. Ze heeft een knap gezichtje en is een leuke dame in de omgang,maar in haar atv staat mollig maar ik vind het gewoon DIK en was eigenlijk niet echt mijn type(kan gebeuren)Het huis vind ik erg rommelig en als je naar boven loopt vind ik het stinken naar haar twee honden.De slaapkamer ziet er redelijk uit maar nergens de kans om je op te frissen er liggen alleen maar natte doekjes klaarMoet zeggen pijpen kan ze erg goed en ze vroeg of ze het aub mocht slikken want daar houd ze van en mijn antwoord was een volle mond met DNA
                Daarna haar gevingerd en ze kwam binnen de korste keren klaar.Even een babbel gedaan daarna pijpte ze hem weer hard en heb haar geneukt.Daarna naar huis maar ze is voor mij geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Zojuist bij Jessica geweest. Al een leuk gesprek door de telefoon en viel bij aankomst zeker niet tegen! Heb geen probleem met een mollige vrouw en zeker niet als er zo'n leuk koppie op staat. Meteen naar boven en kleren uit.
                  Ze wilde me meteen gaan pijpen en daar had ik natuurlijk geen probleem mee. Binnen 10 seconden had ze hem volgens mij omhoog, wat lekker zeg! En het mooiste is dat ze er zelf ook zo lekker van geniet. Tijdens het pijpen heb ik haar kutje achterlangs lekker verwend. Ze heeft een heel gevoelig klitje en komt heel makkelijk klaar. En het mooiste, vind ik, ze word flink nat. Ik werd hier zo geil van dat ik mijn zaad zo haar keeltje in spoot. En er ging geen druppel verloren! Even een kleine pauze ingelast en mijn pik werd weer lekker hard gezogen. Heb haar lekker verwend waarbij ze merkbaar steeds geiler werd en uiteindelijk verdween mijn pik helemaal in dat lekkere lijf! Ik hield het een keer lekker lang vol waardoor we beide goed konden genieten. Kreeg het zelfs voor elkaar om haar al neukend te laten spuiten! Mijn zaad verdween ook diep in haar lekkere warme kutje. Al met al een prima date waar ik zeker nog een keer voor terug ga. Heb nog wel een paar kinky idee-tjes in gedachten...

Commentaar

Onlangs weer een keer langs geweest bij deze lekkere dikke/mollige Jessica. Wat kan die meid pijpen! Meer hoeft ze bij mij niet te doen. Het is elke keer weer een feest om je door zo'n geil sexbeest leeg te laten zuigen. Voor mij een groot herhalingsgevaar!

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Jessica (goed)

Medewandelaars,

Ik ben afgelopen woensdag weer eens bij Jessica langsgeweest, het was alweer een tijdje geleden. Ik had het idee dat ze iets dikker/voller was geworden, maar daar hou ik wel van.
                      Ik had niet veel tijd dus gekozen voor een vluggertje, naar ons uitgekleed te hebben ben ik lekker op bed gaan liggen. En ja hoor daar kwam ze alweer gelijk tussen mijn benen met haar heerlijke pijpmondje. Ze had hem al gelijk lekker hard en ook werden natturlijk de ballen niet vergeten. Na een kwartiertje had ze me al wel zover en ik spoot haar mondje lekker vol en er ging geen druppel verloren hoor, ze slikte alles lekker in.
                      Daarna nog wat nagepraat en afgesproken dat ik zeker nog eens terugkom, ik vind haar heel aardig en gezellig, je bent gelijk op je gemak bij haar. Echt een toppertje.

Een medewandelaar

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Jessica (goed)

Gisteren weer eens bij geile Jessica geweest wat kan ze lekker pijpen zeg
                        Ze is wel verhuisd naar een andere locatie in het centrum van Breda knus en gezellig.
                        Je kan echt merken dat ze zelf erg geniet en dat windt mij erg op.

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Jessica(uitstekend)

Ik was pas voor het eerst bij Jessica, omdat ik hier goede dingen over haar had gehoord.
                          En ik moet zeggen, het was nog beter!!!!!!!!!!!
                          Ze pijpt je heerlijk ,met haar zachte mondje en haar tongentje langs je eikel.
                          Ze geniet er zelf ook echt van, en als je je braaf gedraagt.
                          Mag je heerlijk in haar mondje klaar komen.
                          Dan kijkt ze je lachend aan en zegt was het lekker.
                          ZEKER EEN AAN RADER!!!!!
                          Een stevige gezellige meid, ik ga zeker nog eens terug.

Commentaar

Afgelopen week ben ik bij Jessica geweest
                            en kan maar 1 ding zeggen: Heerlijk!!
                            Het is zoals ze zelf omschrijft een volle meid maar wel
                            in de juiste proporties. Bij binnenkomst ontvangen met een
                            lekkere kus waarbij ze je al meteen opwarmt. Snel even
                            opfrissen en uit de kleren. Zodra ik in haar buurt kwam storte ze zich
                            gretig op mn jonge heer. Wat kan deze meid heerlijk pijpen zeg!!!
                            Ze doet dit vol overgave en geniet er zelf zichtbaar van. Terwijl ze je aankijkt
                            vraagt ze geil of je in haar mondje wil komen! Ik kan je verzekeren dat na zo'n pijpbeurt
                            en die geile blik er geen weg terug meer is ;-) . Ik heb mijn lading in haar mondje gespoten
                            waarbij ze doorgaat tot ze de laatste druppel er uit heeft gezogen. Het was super geil en kom zeker
                            snel weer terug bij haar. Jessica bedankt voor het
                            heerlijk samenzijn en tot snel ;-)

Commentaar

Naar aanleiding van de goede recensies heb ik haar eens bezocht. Volslank is een understatement. Zeg maar gerust dik.
                              en dat was voor mij ook gelijk het probleem, haar buik is van die omvang dat ik niet echt tot lekker neuken kwam.
                              Overigens is het pijpen geweldig, dat doet ze met volle overgave.
                              Ook is het een hele aardige meid, maar ja dat is mijn buurvrouw ook. Het is mooi meegenomen, maar daar kom je niet voor.
                              Je komt tenslotte voor een goeie neukbeurt, en dat heb ik bij haar niet gevonden.
                              Voor mij geen herhalingsgevaar.

Commentaar

Ik ben hier ook een keer langs geweest, het was geen blijvende herinnering.
                                Meisje is vrij dik maar wel vriendelijk.

Ze pijpte wel goed, en ik kon daarna kleine sjaak er zo zonder rubber in douwen wat ik overigens niet gedaan heb.
                                Verstand won van de geilheid.
                                Gewoon gevraagd om rubber

ik zal hier niet teruggaan.

Commentaar

Afgelopen week weer bij Jessica langs geweest.
                                  Wat een heerlijke meid is het toch! Ze heeft me weer gepijpt
                                  tot ik de sterrenhemel weer voorbij zag trekken! Echt goddelijk!!
                                  Wat ik zelf heerlijk vindt aan Jessica is dat ze er zelf enorm geil van wordt
                                  als ze je pijpt. Daarna heb ik haar nog lekker stevig geneukt waarbij ze het bijna
                                  uitschreeuwde van genot en hevig schokkend klaarkwam. Ik heb me daarna
                                  weer lekker laten pijpen en haar mondje volgespoten.
                                  Jessica, bedankt weer voor dit heerlijke moment!! Ik kom snel weer terug!!

Commentaar

Gisteren weer een uurtje bij Jessica geweest.
                                    Ik treed in herhaling als ik zeg dat het heerlijk was :-)
                                    Ongelooflijk wat kan die meid pijpen!! Vol overgave en net zo lang
                                    totdat haar mondje gevuld is. Als je dan nog energie over hebt :-)
                                    laat ze zich heerlijk neuken waarbij ze ligt te trillen van genot.
                                    Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom er zo weinig over haar geschreven wordt.
                                    Nou ja, ik kom snel weer terug Jes!!

Commentaar

Goedemorgen wandelaars,

Ik ben gisterenavond ook weer eens bij Jessica langsgeweest, eerst wat te drinken gekregen en even wat bijgepraat. Daarna uitgekleed en ze begon me weer heerlijk te pijpen, dat doet ze elke keer weer zo geil. Heerlijk als ik er weer aan terug denk. Heb haar tussendoor nog heerlijk gelikt waardoor ze lekker klaarkwam. Mocht haar ook lekker in haar mondje neuken.
                                      Daar werd ze zelf ook weer heel geil van, daarna heeft ze me lekker klaargepijpt en heb ik alles achter in haar keel geschoten.
                                      Al met al weer een lekkere ervaring, ze is volgens mij wel dikker geworden, maar dat is voor mij geen probleem.

Een medewandelaar

Commentaar

Na de lovende recensies hier ook maar eens gaan kijken bij Jessica in Breda.
                                        Kan zeggen als je van dik houd een toppertje en alles hierboven kan ik alleen maar bevestigen.
                                        Over condoom gebruik kan ik alleen maar zeggen dat ze altijd vraagt wat je wilt met of zonder.
                                        Alleen bij pijpen geniet haar voorkeur zonder.En over hygiene was ik ook te spreken kreeg zelfs de mogelijkheid te douchen na afloop.Kortom conclusie groot herhalingsgevaar.

Commentaar

Ik Ben nu een paar keer bij haar geweest.
                                          ik heb geen voorkeur voor dikke vrouwen meisjes.
                                          maar ik heb me goed vermaakt bij haar.
                                          en goed verzorgd door haar.
                                          pijpen daar wordt je vrolijk van.
                                          zeer vriendelijk