Dongen, Priveontvangst , Wil

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Dongen, Priveontvangst , Wil

Voor de liefhebbers van erg dikke dames heb je Wilma in Hoogvliet. Ze ontvangt daar. Ze heeft een mooie kamer met een hemelbed en een spiegelkamer. Voor 50 euro kun je een half uur bij haar terecht.

Wilma is een lieve meid, en zoals ik al schreef erg dik. Ze pijpt lekker en doet dat zonder condoom. Je mag ook in haar mondje spuiten trouwens. Aan neuken zijn we helemaal niet toegekomen. Alle info over haar kun je vinden op de h o e r e n g i d s . n l Daar staat een foto van haar en ook haar telefoon nummer.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...m/default.aspx
    Laatst gewijzigd door itsme; 18-12-12, 08:15.

Niet zo ver uit de buurt voor mij en niet geschoten is, zoals bekend, altijd mis. Afspraakje met deze dame gemaakt en gisteravond langs geweest.

Je moet in je leven alles geprobeerd hebben en een Rubensdame zo op zijn tijd maakt me toch wel behoorlijk geil. Hele nette ontvangst en heel vriendelijke indruk. Vooral de kamer waarin de sexuele activiteiten plaatsvinden is heel spannend met spiegels.

Wilma maakt er totaal geen haastwerk van en is absoluut geen type dat op de klok kijkt. Zalige pijpbeurt (zonder condoom) van haar ontvangen terwijl ze lekker met zichzelf bezig was met een vibrator. Ik werd behoorlijk geil van haar spel en haar lekkere gekreun terwijl ze mijn keiharde paal een goede beurt gaf. Ze masseerde mijn keihard geworden ballen en zoog aan mijn zaadstengel alsof het een lieve lust was.

Na een tijdje voelde ik dat de warme massa op het punt stond om eens een kijkje buiten te nemen en kennelijk had Wilma dat ook door. Ze zoog nog lekkerder aan mijn staaf en ik kwam heerlijk en langdurig in haar mondje klaar. Ook daarna bleef ze nog lekker met mijn leuter spelen zodat er van klaarkomen en wegwezen totaal geen sprake was.

Kortom: echt wel aan te raden en zoals ik al eerder zei: je moet alles een keer gedaan hebben. Het is behoorlijk hitsing om zo'n hoop vrouwenvlees aan je leuter te hebben hangen. Voor herhaling vatbaar, zonder meer !

Commentaar

Vandaag bij Wilma in Hoogvliet geweest.
      Een behoorlijk dikke vrouw op leeftijd, maar daardoor niet minder enthousiast.
      Zelf heb ik voor de variant van 50 euro voor een half uurtje gekozen. Na een goede pijpbeurt (zc) heb ik haar lekker kunnen neuken (mc). Toen ik bijna kwam heeft ze me klaar gepijpt en ben ik over haar behoorlijke grote borsten klaargekomen.

Als je eens een ervaring met een gezette vrouw wil opdoen, dan kun je hier zeker eens langsgaan.

Voor de liefhebbers: Neuken zonder condoom is ook mogelijk! Dat kost 65 euro voor een half uurtje...

Commentaar

Wilma is een heerlijke vrouw als je van mollig en gezet houdt. De binnenkomst is discreet, ergens in laagbouwwijk in Hoogvliet. Bij binnenkomst was Wilma al zowat naakt, ik vond het een erg geil gezicht. Haar man (?) is beneden maar zat gewoon aan de PC, bemoeide zich nergens mee. Met een drankje zijn we naar boven gegaan wat meteen opvalt is het hemelbed met de vele spiegels! Eerst ff betalen (half uurtje alles zc voor 65 euri) en toen kon het feest beginnen.
        Nou Wilma is een echte sexgoding. Pijpen als de beste, alles mag zoenen enz. Er is maar een nadeel....ik was zo geil dat toen we gingen neuken ik al vrij snel alles in haar kutje spoot. Daarna hebben we nog wat gelegen. Wat opvallend is dat je nog een leuk gesprek met haar kunt hebben ook. Een tweede keer wippen was mogelijk geweest, alleen was het de eerste keer voor mij te intens dus dat zat er niet in.

Als je van dit type vrouwen houdt is Wilma één van de beste! Ik kom zeker nog eens terug.

Commentaar

hallo allemaal

ik ben een paar dagen geleden bij wilma geweest we zijn gelijk naar boven gegaan in haar mooie komplete ingerichte kamer ik heb gekozen een half uur voor 65 euro ze heeft me lekker gepijpt en ik ze klaargelikt en daarna nog lekker enkele standjes geneukt en een paar keer heerlijk klaargekomen het is een lieve vrouw die er zelf ook niet vies van is en er ook duidelijk van geniet ik ga er zeker nog eens heen

wilma tot snel kusje peter ;D :P :-* ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Commentaar

Vanmiddag de kans gehad om voor het eerst naar Wilma te gaan en ik moet zeggen VOOR HERHALING VATBAAR.

Toen ik aanbelde deed Wilma zelf open en met een lekkere kus gelijk maar naar boven gegaan. Afrekenen en wassen (zelfs een washandje is aanwezig).

Wilma kan heel lekker pijpen en beffen bij haar is een genot, omdat je hele gezicht erin verdwijnt. Ze geniet er van.

Omdat wij beiden nogal vol slank zijn ging het neuken in eerste instantie wat moeizaam, maar nadat Wilma nogmaals haar heerlijke mond erom had gezet lukte alles wel en kon ik mijn handeltje in haar forse poes lozen.

Lekker gewassen en nog even zitten praten.

Wilma, ik kom terug.

(o ja, voor een afspraak een uur van te voren bellen)

Commentaar

Na bovenstaande recensies te hebben gelezen de stoute schoenen aangetrokken en een afsrpaak gemaakt met Wilma. Niets teveel gezegd en geschreven over haar. Het klopt allemaal. Wilma is een heerlijke volle dame die doet wat ze beloofd in haar advertentie op Kinky. Uiteindelijk heb ik haar mond volgespoten terwijl zij maar doorging met pijpen; goddelijk lekker. Wilma; als je dit leest; ik kom zeker terug.

Pingp1ng

Commentaar

Re: Hoogvliet, Priveontvangst , Wilma (8.3)

Heerlijke meid. Zeker als je van Rubens en Bareback neuken houd. Na een goede wasbeurt (moet je wel zelf doen overigens op haar verzoek) op bed beland met een heerlijk rondje tongzoenen. Dit doet ze heel lekker. Hierdoor opgewarmd begon ze m'n pik goed stijf te pijpen. Ik had, zoals wel meer collega's, moeite om niet meteen klaar te komen. Alvorens te neuken even het "gleufje" van dichtbij geinspecteerd. Dit rook lekker en ik kon me niet bedwingen, ik moest haar beffen. Dit had tot gevolg dat ze klets maar dan ook kletsnat werd en heerlijk begon te kreunen. Toen was het tijd voor het betere neukwerk. God wat was ze nat en lekker. Uiteindelijk haar laten kiezen waar klaar te komen. Wilma koos voor haar mondje. Ik werd dus heerlijk klaargepijpt zonder condoom. Na afloop nog even getongd, heerlijk die spermasmaak en wat gekletst en daarna tevreden vertrokken.

Commentaar

Re: Hoogvliet, Priveontvangst , Wilma (uitstekend)

hallo,
                  Ik ben er ook geweest, en ook alles gedaan Z.C.
                  Had er wel mijn twijfels over, omdat iedereen met haar neukt Z.C.
                  Bovendien mag je bij haar zelfs je hele kwakje echt in haar spuiten, in plaats
                  van op haar buik, wat ik ook wel eens heb meegemaakt elders.

Toen ik haar vroeg of ze niet bang was om iets op te lopen, zei ze dat de kans een aanrijding in het verkeer te krijgen groter was. ??!!!?

Ze was wel heel erg aardig, en zelfs nadat ik klaar was gekomen, zei ze dat ik nog tijd over had, en heeft ze nog heerlijk aan mijn blanke sabel gezogen.

Mede gezien de grote afstand, zal ik er wel niet zo heel snel meer terugkomen.
                  Big Spender

Commentaar

Vandaag 15 augustus voor het eerst en zeker niet voor het laast bij Wilma langs ge weest wat een kanjer is dat.
                    Ik kwam binnen en werd gevraagd voor een drankje wat ik afsloeg.
                    We gingen naar boven waar we ons heerlijk uitklede.
                    Na het wassen begon ze me heerlijk te tongzoenen diep met onse ttongen in elkaars mond heerlijk.
                    Daarna begon ze me heerlijk te pijpen waardoor mijn paal vreselijk hard werd.
                    Na langdurig gepijpt te zijn zonder condoom spoot ik mijn zaad heerlijk in haar mond.
                    Vervolgens begon ze gelijk weer te pijpen en na een tijdje zette ze haar geschoren kutje boven op mijn paal lekker zonder condoom.
                    Na wat verschildende standjes en wat gepijp tussen door heb ik mijn zaad heerlijk in haar kutje gespoten.
                    Ik had een afspraak voor een 1 uur wat € 110,00 kost, ik kwam om 18.00 uur binnen en ging om 19.15 uur weer weg dus ze kijkt niet op de klok.
                    Je kan ook merken dat ze er zelf ook van geniet.
                    Kortom grote klasse.
                    Een aanrader voor iedereen.

Commentaar

Er is al ruim een jaar niet meer over Wilma geschreven, maar ze werkt nog steeds. Ik ben vorige week weer eens bij haar geweest om me lekker door haar te laten pijpen. Dat kan ze dus nog steeds geweldig heren. Weer haar mondje vol gespoten en weer niet aan neuken toe gekomen. Misschien dat ik me de volgende keer wat moet inhouden en nog wat moet overhouden om ook echt te neuken. Haar advertentie zag ik trouwens staan op Girlsprive.

http://www.girlsprive.nl/index.php?id=3885&func=show

Commentaar

Adverteert ze nu als Willy op Kinky.nl ??

http://www.kinky.nl/Advertentie_lekk...4464&show=home
                        Laatst gewijzigd door itsme; 27-12-09, 23:30. Reden: link kinky

Commentaar

ja dat is dezelfde dame, smate

Commentaar

Re: Hoogvliet, Priveontvangst , Willy (v/h Wilma) (uitstekend)

Is deze dame nog actief en zo ja hoe is ze te bereiken? Ben namelijk op zoek naar een Rubens-type met deze kwaliteiten

Commentaar

Re: Den Haag, Priveontvangst , Elly (v/h Wilma)(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door SergeantX
                              Nee,de Wilma dat de topic mee begon is niet Elly.
                              Foutieve info van Itsme
                              Dit is Wil, ontvangt nu in Dongen

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...m/default.aspx
                              Laatst gewijzigd door itsme; 18-12-12, 08:16. Reden: met dank aan de leden, topic verplaatst

Commentaar

Re: Dongen, Priveontvangst , Wil

Even de kelders van de rubrieken aan het nalopen of dames nog beschikbaar zijn. Deze dame nog wel dus, verse links in bericht #1.

Gr. SOT

Commentaar

Is er recent nog iemand bij Wil geweest.
                                  Laatste reactie is wel heel erg oud..

Commentaar

Heeft wel een werkende link op kinky maar je krijgt haar niet aan de telefoon
                                    Greetz dikkiedick

Commentaar

Inderdaad ook al een aantal maal geprobeerd. Advertentie is ook al van september vorig jaar !

Commentaar

Aan het werk...
                                      X