Den Bosch, Priveontvangst , Sonja Silver

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Den Bosch, Priveontvangst , Sonja Silver

Ik leerde deze dame kennen via een vriendin van mij, Candy, een geile travestiet uit Den Bosch met een leuk appartement met een mooie sex-zolder. Vanmiddag waren ze samen en ik liep al dagenlang mezelf op te geilen om eens lekker te sexen met hen beiden. Wat is er tenslotte geiler dan een trip met een trav en een echte vrouw? (je vindt haar trouwens op Kinky.nl als je kiest voor Noord-Brabant en "vrouw zoekt man").

Sonja deed open en was gekleed in een zwart mini-jurkje, zwarte kousen en zilveren hakjes. Candy was ook sexy gekleed in een baluw minijurkje met witte kousen. Na snel een half wijntje gedronken te hebben, gingen we naar Candy´s zolder waar we nog even gezellig zaten ik Sonja vertelde dat ik een verrassing voor haar had meegenomen. Als kadootje had ik een zeer sexy chinees rood jurkje en drie paar hoge hakken meegenomen die ik nog thuis had liggen. Het was precies haar maat en al snel liep Sonja haar nieuwe spullen glunderend te showen. Binnen vijf minuten stond ze naast me en begon ze me heerlijk te zoeken. Ik voelde haar zachte tong overal en mijn handen dwaalden langs alle kanten over haar zachte huid heen. Langzaam begonnen we elkaar uit te kleden en het ene kledingsstuk na het andere viel op de grond totdat ze in volle glorie naakt voor me stond. Sonja heeft heerlijke cup C borsten en haar lipjes stonden fier en vol vooruit. Bij iedere aanraking ging er een siddering door haar lijf en al snel waren we elkaar flink aan het opgeilen. Ze knielde voor me neer en nam mijn harde pik in haar mond en begon me heerkijk te pijpen. Ondertussen streelde ik haar rug en billen en raakte ik af en toe zachtjes haar lipjes en haar kontje aan. Sonja liet merken hier enorm geil van te worden en begon me nog dieper en harder te zuigen. Haar kousen knisperden langs mijn benen en ik rook haar heerlijke aroma steeds duidelijker.

Candy had al een matras voor ons opgemaakt en Sonja vleide zich neer op haar rug met haar benen opgetrokken. Ze smeekte me haar te beffen en Candy kwam met een handdoek aanzetten die we zeker nodig zouden hebben naar later bleek. Mijn tong spelde met haar lippen en klit en af en toe stak ik hem diep in haar kutje en proefde haar vocht en pis tussen haar lippen.

Sonja trok haar benen verder op en zelfs haar sterretje werd zichtbaar voor mij. Ik likte weldra verde ralsof mijn leven ervan af hing (en het hare....). Ze draaide en krioelde onder me en ondertusse gleed één van mijn vingers in haar strakke kontje. Dat was voor Sonja het teken om naar een orgasme toe te gaan en na een paar minuten drukte ze mijn hoofd stevig tussen haar lippen en begon heerlijk tegen me ana te rijden met haar kale poes. En toen kwam ze klaar! Ik proefde de straal vocht in mijn mond lopen maar het bleef maar komen. Schokkend en sproeiend kwam ze klaar en liet me genieten van elke druppel uit haar kutje.

Na een wijntje heb ik haar weer gebefd en wederom kwam Sonja spuitend klaar. Haar vocht zat helemaal over mijn gezicht en proefde zoet en zout tegelijk. Tot slot kwam ze lekker op me zitten en neukte mijn pik tot een roomwit orgasme.

Sonja is TE lekker voor woorden. Ze pijpt goddelijk, de sproeit, heeft een heerlijk kontje en vind het erg opwindend als je haar borsten streelt of er zelfs zachtjes in bijt.

Sonja is een aanrader wat mij betreft!

http://www.kinky.nl/Advertentie_sonj...4035&show=home

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Sonja Silver (uitstekend)

Jammer, afspraak is op een grote teleurstelling uitgelopen. Om ca. 12.00 uur een afspraak gemaakt voor 's-middags om 14.30 uur. Straatnaam opgegeven maar ter plaatse zou ik nog even bellen..........
    Je voelt 'm al aankoemen, teleoon wordt niet opgenomen.
    Toch mooi zo'n 1 1/2 uur heen en 1 1/2 uur terug voor moeten rijden.
    Balen !

Commentaar

Vandaag een afspraak gehad in Den Bosch met Sonja, vooraf even geinformeerd en na het 2e telefonische contact zonder problemen naar haar straatje gereden. Een zeer leuke speelkamer op de zolder waar je als je wil heel wat hete uurtjes kan door brengen met Sonja evt. icm Candy( trav. ) had ik begrepen. Alles is verzorgd en heb ook kunnen genieten van een spuitende Sonja wat voor mij een verassing was, als ik deze recensie eerder had gelezen niet, maar was zeer mooi om eens te zien( damn wat geil ).

Kosten zijn 125 voor een uurtje en is incl. frans zonder condoom wat ze zeer goed doet.

Wat wel jammer is dat de tijd volgens mij al begon te lopen toen ik binnen kwam en ruim op tijd al te horen kreeg of ik klaar wou komen. Herhalingsgevaar groot omdat het simpelweg een lekker mature vrouwtje is, het spuitend klaar komen is ook geweldig. Sonja schijnt ook gangbangs te organiseren maar lees daar hier weinig over.

Sonja zoals afgesproken een recensie voor je hier op Hookers, volgende keer lekker het uurtje vol maken en het is helemaal toppie.

Commentaar

Laatst voor het eerst deze damebezocht en wat een aangename verrassing was dat. Sonja ontvangt in Den Bosch op de zolderkamer van travestiet Candy, die als je dat wil, ook deelneemt in het spel. De kamer waarin je ontvangen wordt, is van alle gemakken voorzien: een aantal matrassen, spiegelwand, sling, massagetafel en wastafel, alles bij de hand.
        Sonja is een dame die heel goed weet waar ze mee bezig is. Zelden een dame bezocht die zo goed en vol overgave zoende. Ze pijpt ronduit geweldig en als ze gebeft wordt, laat ze zich helemaal gaan. Het is juist dat ze dan spuitend klaar kan komen. Al met al een uitstekende ervaring.

Commentaar

Gisteren mijn tweede afspraak gehad bij Sonja in Den Bosch. Ik had wederom een klein kadootje voor haar meegenomen (muiltjes met bijpassende knalrode plak-kousen) en hoopte dat ze me daar zo dankbaar voor zou zijn dat ze me een wereld-middag zou bezorgen

Sonja liet er wederom geen gras over groeien en toen we eenmaal op de sex-zolder waren aangekomen begon ze me meteen te tongen en te strelen. Al snel zakten de nodige kledingstukken van onze lichamen en stonden w enaakt tegen elkaar aan te rijden. Op grond lag weer een groot matras en al snel lagen we daar elkaar heerlijk te strelen. Binnen een minuut had Sonja mijn keihard epaal van 17cm. al in haar mond en eigenlijk heeft ze die het hele uur lang heerlijk gepijpt. Als ik op springen stond, stopte ze en begon ze mijn ballen te zuigen en over mijn kont te likken. Ondertussen was ze zelf drijf- en drijfnat en besloot ik haar heerlijk te beffen en te vingeren. Binnen een paar minuten kwam ze sproeiend klaar!

Na een kleine pauze dook ze weer op mijn pik met haar lippen en pijpte ze me fantastisch klaar (met condoom natuurlijk!).

Sonja is niet supergoedkoop en is ook niet meer de allerjongste. Maar ze pijpt als een godin, is lief en als bonus spuit ze heerlijk uit haar kutje als ze een orgasme krijgt.

Commentaar

Laatst Sonja ook eens bezocht toen ik op een doordeweekse dag in de buurt was. Was op doorreis dus maar n half uur gekozen. Eenmaal boven op haar speel-zolderkamer afgerekend, uitgekleed en op het bed begonnen met strlen en TZ. Sonja doety het met overgave en bij het strelen van haar borsten begon ze al direct te reageren. BNeetje zoenen, naar beneden afgezakt en haar beginnen te beffen waar ze zeer van genoot. Heftig schokkend en kreunend kwam ze enkele keren klaar, op een gegeven moment inderdaad spuitend. Toen was ik aan de buurt maar omdat ik het zo heerlijk vond haar te beffen vroeg ik 69 te doen. Ik beft haar weer en ze moest zelfs stoppen met pijpen omdat ze weer heftig klaar kwam. Daarna liet ze zich niet meer afleiden en zoog mij heerlijk klaar. In een lavabo kun je je wassen.
            Een zeer ervaren en sex-bedreven dame die er volop van geniet. Voor mij jammer dat ze niet in t weekend ontvangt.
            wandel hier wandel klaar

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Sonja Silver (uitstekend)

Alweer enkele weken geleden dat ik deze dame in Den bosch bezocht. Na wat zoeken want is niet makelijk naar binnen. Ze ontvangt je in een leuke outfit en neemt je gelijk mee naar de speel zolder. Gekozen voor een half uurtje. En mensen wat ik daar allemaal mocht mee maken. Eenmaal gewassen is die meid gewoon niet te houden. Ze springt boven op je en pijpt je gelijk naar de zevende hemel. Ook je ballen worden door haar niet vergeten. Ik heb haar uiteraard ook een stevig likbeurt gegeven. Naar een half uur vertrok ik voldaan naar huis.
              bedankt meid.

Commentaar

Ik weet niet wie de vorige recensie geschreven heeft maar ik heb een heel andere ervaring met deze dame.
                ten eertse ontvangt ze niet op een zolder kamer maar op een slaapkamer.
                waar inderdaad diverse outfitjes liggen.

Echter ontving ze mij een in een oude spijkerbroek en trui.
                Binnen in huis was het nou niet echt opgeruimd.
                Het ontvangst daar integen is hartelijke en vriendelijk.

Boven aangekomen trok ze haar schoenen uit tot mijn schrik waren de schokken zeer vuil.
                waardoor ik een andere indruk van het begrip hygiene kreeg.
                Na een pijpronde en een beetje frunniken stond ik binnen 25 minuten buiten.
                Achteraf was ik daar na de sokken indruk niet rouwig om.

ik kan mij dan ook niet vinden in de beovenstaande recensies.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door avh24 Bekijk bericht
                  Ik weet niet wie de vorige recensie geschreven heeft maar ik heb een heel andere ervaring met deze dame.
                  ten eertse ontvangt ze niet op een zolder kamer maar op een slaapkamer.
                  waar inderdaad diverse outfitjes liggen.

Even goed lezen, de zolder situatie was toen ze nog in Den Bosch ontving. Dame is recent verhuisd naar Helmond.
                  "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Sonja Silver (goed)

Had afgelopen zomer al eens een bezoekje aan Sonja gebracht in Den Bosch, maar nu ook eens in Helmond langs geweest. Ze ontvangt nu bij haarthuis wat me veel beter beviel dan 'het zoldertje'. Bovendien kom ik ook voor haar, niet voor de travo waar ze toen bij in huis ontving. De ontvangst is heel discreet, achterom en na wat babbelen en een drankje naar boven gegaan. Ze praat makkelijk en open en maakt er geen geheim dat het thuis ontvangen veel beter bevalt. Haar kamer is mooi 'aangekleed' en net als de vorige keer geniet ze ervan verwend te worden, wat ik met plezier deed: dankbaar 'werk' .
                    Daarna mocht ik en we kwamen lekker in 69 terecht waaarbij ze me lekker leegzoog. Op de tijd let ze niet heel strak, na afloop kon ik nog even wassen (douchen kan ook). Lekkere relaxte date.
                    wandel hier wandel klaar

Commentaar

Helmond, Priveontvangst , Sonja Silver gewoon lekker

Hallo,
                      Gisteren weer een bezoek gebracht aan deze meid. Maar deze keer in Helmond. Nadat ik een kwatier had rond gereden, nog geen tom tom in deze auto kom ik op de plaats van bestemming.
                      Ik ben het wel een beetje met eens dat het ontvangst niet echt opwindend is. Maar de sex is gewwon echt lekker. Oke als je binnen komt dan is ze normaal gekleed. Maar dat hoort er eigenlijk ook een beetje bij vind ik. Want anders ga je toch naar een club.
                      Maar als je het vraagt en haar een klein extraatje geeft dan denk ik dat ze zich voor jouw echt wel geil wil opdossen. Succes er mee.
                      Heerlijk heeft die meid mij gepijpt deze keer. En toen ik aangaf dat ik op springen stond verhoogde ze het pijpgenot en schoot ik haar hele bekkie vol.
                      Dat was gewoon zalig.

Commentaar

Ik ben afgelopen weekend ook bij Sonja Silver geweest.
                        Ik kon het vrij gemakkelijk vinden.
                        We hadden afgesproken 2 uur voor 200 euro incl pzc met klaarkomen in de mond

Ze ziet er op de foto's beter uit dan in het echt.
                        Ze rookt en hoest niet normaal meer.
                        Ze moet 10 keer stoppen om te hoesten en proesten, dit is weinig geils meer. Iedere keer net voor het klaarkomen, moet ze ineens hoesten, dus niet KIM.
                        Herhalingsgevaar 0.

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Sonja Silver (goed)

Laatste bijdrage uit 2009, weet iemand of Sonja Silver nog ontvangt ?
                          Zoniet verdwijnt dit topic binnenkort naar het archief !

SOT

Commentaar

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Sonja Silver(goed)

Info ontvangen dat Sonja weer actief is, topic uit archief gehaald.
                            Ze adverteert op Speurders regio Den Bosch, advertentie alleen online op dagen dat ze ontvangt.

Gr. SOT

Commentaar

nooit geweest maar de link.

[werkt al niet meer]

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ropo
                                Ik vermoed dat het deze dame is. Ben niet geheel zeker.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...g/default.aspx
                                Ik heb de foto's bekeken maar weet het niet zeker,

zal deze dame een keer moeten bezoeken

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Wandel25jaar Bekijk bericht
                                  Ik heb de foto's bekeken maar weet het niet zeker,

zal deze dame een keer moeten bezoeken

Nee hoor dat is ze niet, dat is Roos!!!
                                  succes met de zoektocht

Commentaar

[QUOTE=henkjm;1595187]Nee hoor dat is ze niet, dat
                                    Oorspronkelijk geplaatst door henkjm Bekijk bericht
                                    Nee hoor dat is ze niet, dat is Roos!!!
                                    succes met de zoektocht
                                    Roos ? Welke Roos ?
                                    Graag linkje naar haar topic.

Als ze dat nog niet heeft en jij hebt wel ervaring met haar is het niet verboden om je ervaring te delen, dan hebben anderen er ook wat aan.

Gr. SOT

Commentaar

voila:
                                      http://www.sexmarkt.nl/rubrieken/pro...ja-silver.aspx

Commentaar

Re: Den Bosch, Priveontvangst , Sonja Silver

Dame nog actief?

Zoja --> graag linkje!
                                        Zoniet --> Binnenkort archief!

Gr. SOT

Commentaar

Aan het werk...
                                        X