Tilburg, Priveontvangst , Renee

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tilburg, Priveontvangst , Renee

Omdat er hier nog niets over geschreven was heb ik onlangs via chatgirl contact gelegd via Renee uit Tilburg.
    Ze beweerde in onze chatsessie 28 jaar te zijn, 55kg en 1,70 lang.
    Klonk interressant, dus ik een afspraak gemaakt en erheen gereden.

Bij aankomst maakte Renee zelf open en ik dacht eerste instantie 'mwah niet onaardig' , wij vervolgens naar boven en na de financieele plichtplegingen op bed beland.......in de tussentijd had ik haar toch eens wat beter bestudeerd en ik begon langzaam aan toch te denken 'nee,dit is niks'.
    Gelukkig dat ik maar een half uurtje had besproken, dit wel volgemaakt maar nee voor mij niet weer Renee.

Waarom? Nou ze is zeker geen 28 maar ik denk midden/eind 30, hygiene is niet wat ik als prettig ervaren heb en ik heb nog andere vreemde gevoelens/vermoedens over gehouden aan dit bezoek die ik niet hier neer zet uit respect voor de dame in kwestie.

Pluspunten? Jazeker wel, ze is niet duur (50 uur 1/2 uur, 90 uur en anaal 25 extra) en ze zet zich zeker voor 100% in.

Kortom, geen herhalingsgevaar!!

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=238588...earchstr=renee
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 29-03-12, 13:57. Reden: link

Re: Tilburg, Priveontvangst , Renee (matig)

de enige Renee die ik ken zat paar jaar terug in Tilburg in de koestraat in het lege pand van de Candy. Ze huurde daar een kamer en ontving daar mannen door ze van straat op te pikken.

Ben er toen een paar keer geweest. Je kreeg korting als je vaker terug kwam. Prijzen waren iets van 35/25 euro voor PMC en NMC. Je mocht wel overal aanzitten en ze zag er best okay uit.

In de ruimte lag en matras en ze had washandjes om zichzelf en jou te wassen, en aan de muur hinge wat oude posters met naakte dames erop.

Toen moest ze daar weg en ging ze de straat op, ze was meestal op de aanrij route van de gasthuisring naar Wilhelminapark te vinden. Daar stond ze dan mannen te lokken. Soms ook rond Wilhelminapark.

Als ze dan weer genoeg klanten had verzameld door haar mobiele nummer te geven verdween ze weer van de straat.

Ze huurde een tijd geleden bij een gast in huis een kamer en toen ben ik er wel eens geweest. Laatste keer, want ik vond dat ze echt minder werk leverde en er slechter uitzag (magerder, haar borsten waren verlept en haar huid was slechter. Ik denk door drugs).

Weet niet zeker of het dezelfde is, maar kans is groot.

groet
    PdP
    "Mijn jeus neukt..."

Commentaar

Voor de echte speurders: Deze dame is weer gesignaleerd op straat. Ze loopt/tippelt zo rond het Wilhelminapark (meestal lopende) of op de aanrij route (gasthuisring).
      "Mijn jeus neukt..."

Commentaar

Renee uit Tilburg

Deze Renee spreekt meestal af via haar telefoon. Als je dat nummer eenmaal hebt, zit je dus goed. Vaak kun je haar ook treffen via Chatgirl waar ze een profiel heeft met de naam "joodkapje".

Een paar weken geleden heb ik bij mij thuis op die manier voor het eerst met haar afgesproken. Normaal ontvangt ze in Tilburg maar soms kan ze zich ook verplaatsen. Wat een lekker lichaam heeft die meid zeg!
        Ze nam er alle tijd voor en heeft me heerlijk verwend alsof ze er zelf ook van genoot.
        Gisteren ben ik zelf naar haar toe gegaan en opnieuw nam ze er uitgebreid de tijd voor om me te laten genieten.
        Kortom.....een aanrader

Commentaar

Kwas het bijna alweer vergeten.... maar deze dame vorige week ook nog met een bezoekje vereerd
          Tja wat zal ik erover zeggen..... leuk voor een keer maar daar blijf het voor mij wel bij.
          A Dirty mind is a joy forever

Commentaar

Tilburg, Priveontvangst , Renee (uitstekend)

Renee is een slanke dame. Rood haar, cup A, is mondig en vriendelijk. Ze adverteerd op sexjobs en ontvangt in Tilburg. Ik verveelde me en besloot eens bij haar langs te gaan uit pure nieuwsgierigheid, en omdat ze niet met een foto adverteerd. Dan wil ik dus zelf zien of het 't waard is all the way the gaan. Ze ontvangt bij iemand thuis en we gingen direct naar de slaapkamer. Daar afgerekend en onzelf uitgekleed. Ik ging op mijn buik liggen en ze heeft me gemasseerd. Omdat ik meer een doener ben heb ik dat niet lang volgehouden en mezelf maar omgedraaid. Ze begon me te pijpen en mijn ballen te likken, en dat doet ze best goed. Ik heb haar gelikt en dat vond ze wel prettig geloof ik.. Daarna een rubbertje erom gedaan en ik heb haar enkel in missionary geneukt. Ze zei me dat ik meer dan eens mocht komen, maar voor ik het wist was het al te laat. Haar poesje is aardig strak en warm, en dat zal er zeker aan geholpen hebben. Het feest heeft ook niet zo lang geduurd, maar dat lag meer aan mezelf. Het enige minpuntje dat ze heeft is haar gebit. Dat zie er niet zo florisant uit. Hoe dat komt laat ik in het midden. We zijn onszelf gaan opfrissen in de badkamer. Waar me het ligbad opviel. Ik zei haar dat ik het geil vond daarin te neuken, en ze beloofde me dat bij een volgende keer uit te proberen. Daar houd ik haar aan, want ze zal me heus nog wel een keertje terugzien. Als ze daar blijft ontvangen tenminste.....

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Renee (uitstekend)

ik las de recensies en dacht bijmezelf, je moet het gewoon proberen.

Aangezien ik in de buurt woon, heb ik haar gebeld. Toen ik ze aan de lijn had klonk ze in ieder geval niet als een dertiger, eerder als een ervaren veertiger.

Maar toch de stoute schoenen aangetrokken en erheen gegaan.

Toen ze open deed bleek mijn vermoeden juist, het is een dame die qua uiterlijk ruim de veertig is gepasseerd en ze is eerder mager dan slank.

Ze ontvangt nu in een huis bij iemand, overigens een net appartement.

Daar ze qua uiterlijk niet helemaal mijn smaak was heb ik gekozenvoor PZC.

En eerlijk is eerlijk, dit doet ze zeer goed!!

Lange diepe halen en tot net voor het eind de kleine jackrabbits over mijn buik geschoten.
              Daar ik vrij snel(tot mijn verbazing volgens haar binnen 15 minuten) al klaar was gekomen, vroeg ze of ik nog een keer wou (ook vrij zeldzaam volgens mij).

Maar ik moet altijd ff opladen na een lozing en heb vriendelijk bedankt voor de eer.

Ik moet eerlijk toegeven, het is een vriendelijke dame, de pijpbeurt was heel lekker, maar het oog wil ook wat en dit is voor mij toch een reden om er niet meer naar toe te gaan.
              Als je van magere vrouwen houd en niet veel belang hecht aan uiterlijk, dan ben je volgens mij hier wel aan het goede adres.

Commentaar

sorry recensie vergeten, hierbij alsnog

Commentaar

inderdaad deze dame is een leuke dame echt iets om aan te rade ben zelf al 2 x geweest en niks te klagen op en top mag ik wel zeggen

Commentaar

niks te klage gewoon perfect

Commentaar

Mij hoor je ook niet over haar klagen hoor. Ik heb haar nu 2 keer bezocht. Ik vroeg haar voor de 2e date of we samen in bad konden. Ik heb haar een half uurtje van te voren gebeld en ze heeft het bad volgegooid. Al was het wat aan de krappe kant. Ze heeft me heerlijk gepijpt, ze heeft op me gezeten en ik heb haar staand vanachter genomen. Daarna hebben we de handdoek gepakt en zijn we op bed verder gaan geilen. Ik woon ook maar 10 minuten bij haar vandaan, en kom wekelijks ook een paar keer door het westerpark. Dus een nieuwe afspraak is snel gemaakt. En die gaat er ook zeker weer komen. Wat de verhalen over SOA's betreft. Ze is inderdaad mager en je zou kunnen denken dat ze iets gebruikt. Dat valt niet zo maar aan te tonen. Iedereen kan gebruiken. Ze pijpt je zonder condoom, maar komt haar poesje zonder rubbertje niet in. dus daar zal het niet aan liggen. Ze is verschrikkelijk strak beneden. Ik probeerde eens om zonder condoom binnen te dringen in alle geiligheid. Toen ze dat merkte duwde ze telkens mijn pik opzij zodat het niet zou gebeuren. Ook merkte ik dat ze haar spieren aanspande om dit te voorkomen. Daaraan merkte ik dat ze het voor zichzelf ook veilig wil houden. Dus ik geloof niet zomaar dat ze een soa zou hebben.

Commentaar

Hey wandelaars!! ff een vraagje deze meid (wel erg lekker voor een keer), bevond zich vroeger in of rond het wilhelmina Park in Tilburg. Ze is inmiddels verhuist naar Tilburg West... Weet iemand of ze en waar ze nog tippelt

Moet ik uit het verhaal boven opmaken dat het vanaf nu in het Westerpark is?

of is ze gestopt en doet ze dit enkel nog alleen priveontvangst. Ik heb een oud nummer waar ze nog mee adverteerd op een site van 3 jaar geleden. iemand haar nieuwe nummer? indien ze gestopt is met tippellen.

Ik hoor het graag van jullie!!

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Rene (uitstekend)

Ik ben een in augustus bij rene geweest. Ik had haar gevonden op chatgirl. Toen ontvangde ze me in Tilburg in de **********. Het zelfde pand waar carolina shemale een tijd onvangde. Ik vond haar bij binnenkomst goed meevallen maar eenmaal bezig dacht ik ook van nee, dit is het toch niet. Enige pluspunt voor mij was dat ik er zondag morgent rond 4 uur nog terecht kon.
                          Laatst gewijzigd door itsme; 19-10-09, 10:46. Reden: adres eruit gesloopt

Commentaar

Laatst bij Renee geweest.
                            Door de wisselende ervaringen hierboven waren mijn verwachtingen niet te hoog gespannen. Maar ik had zin in een slank ding, dus Renee maar gebeld.
                            De beschrijving in haar advetentie klopt verder wel.
                            Ze ontvangt in een huisje vlakbij het Wilhelminapark. Beetje een gribusbuurt. Ik was er overdag, dan heb je daar niet zo'n last van.
                            Als je 's avonds komt en/of je hebt een wat mooiere auto, zou ik maar in een wat drukkere straat in de buurt parkeren.

Toen ze open deed dacht ik meteen: Jezus, wat een lekker ding.
                            Ze was helemaal in het zwart, met een broek waar haar superslanke kontje lekker in heen en weer wipte.
                            Een blouse met een decollettee tot aan haar navel. Echt supergeil.
                            Ze is inderdaad wel mager, maar zo is ze nu eenmaal gebouwd. (Een smal skelet maak je niet breder. Brede heupen heeft ze zeker niet.) Maar ze is beslist geen vel over been. En voor haar 38 jaar is haar huid gaaf en strak. In haar gezicht misschien niet zo knap, maar ze heeft heerlijke malse borstjes, een grote A/kleine B cup.
                            Als je met haar vrijt is het net of je een meisje van 16 in je armen hebt. En ze bleek supergeil, dus wat wil je als man nog meer.

Na het uitkleden legde ze haat slanke armenom mijn hals, en begon meteen een wilde streelpartij met heftig tongzoenen. Renee gaat er beslist voor 100% voor, en is zelf erg geil.
                            Wat voelden haar borstjes lekker aan als ik ze masseerde. Alleen daarom al zou ik meteen weer naar haar terug willen.
                            Uiteindelijk had ik haar hele lichaam verkend, op het fijnste plekje na. En dat doe ik het liefste met mijn tong... Na een paar minuten al kwam Renee heftig klaar. Daar lust ze wel pap van en is geen fake bij.
                            Haar kut was fris gewassen. Ze heeft lekkere volle lippen en tijdens het likken werd ze kletsnat. Ik stak een vinger in haar gaatje, wat lekker strak is. En dat voor haar leeftijd en beroep... Uit geiligheid verdween mijn andere middelvinger in haar sterretje.

We gingen even liggen kroelen, en daarna wilde ze graag met mij spelen. Ze nam mijn snikkel diep in haar mond (zc) en begin stevig te pijpen.
                            Nog nooit ben ik met pijpen zo heftig klaargekomen. Dat kan ze echt heel goed.
                            Ze heeft het niet doorgeslikt, en daar kan ik haar ook weer geen ongelijk in geven...

Ik kon maar geen genoeg krijgen van haar heerlijke stevige tietjes. Die zijn echt TOP (als je van niet te groot houdt.)
                            Daarna ging ik haar nog een keer likken, met een nog heftiger orgasme als gevolg.
                            Het half uur wal al bijna om, dus nog even snel in haar kutje (mc) in missionaris houding. In zo'n strak gleufje is het lekker spuiten.
                            Daarna nog een paar minuten kroelen, tongen en van haar borsten genieten. Ik had wel langer willen blijven, maar meer geld had ik op dat moment niet bij me.
                            Binnenkort nog maar eens terug gaan.

Enkele reacties hierboven spraken van enkele "bedenkingen" mbt. deze dame. Ja, die heb ik ook wel een beetje maar kan ook niet hard maken wat dat dan is.
                            Ze zegt zelf dat de h**r spelen het lekkerste is wat ze het liefste doet. Kan natuurlijk wel, maar...
                            Een Penis Erectis is een lul die gestrekt is.

Commentaar

Heren bedoelen jullie soms deze dame http://www.sexjobs.nl/a.php?a=248087...1&c=1&s=14&p=3

Greetz mima

Commentaar

Ja, dat is deze dame.
                                Ze adverteert als Renee (met dubbel-ee).
                                In deze topic staat ze als Rene (met enkel-e).

groet
                                JC

"Een penis erectis
                                is een lul die gestrekt is."
                                Een Penis Erectis is een lul die gestrekt is.

Commentaar

Ik ben er gisteravond ook geweest en heb echt spijt...zonde van m'n geld.
                                  Ik had telefonisch voor een uurtje afgesproken en moest ongeveer een half uurtje voor de date even bellen voor het juiste adres,zo gezegd zo gedaan dus ik bellen en vroeg kan ik gelijk naar je toe komen en dat was geen probleem.Ik belde aan en moest achterom komen en ze deed toen de achterdeur open,in een joggingbroek en een zwarte blouse met gore witte vlekken erop.Goed ik was horny dus toch mee naar boven en ze zei je kan maar 3 kwartier blijven(terwijl ik 1 uur had besproken en een half uur eerder aanwezig was)....achteraf was ik daar blij om maar dit terzake.Ik zei dan doe we maar een half uurtje,afgerekend en ik de kleertjes uit terwijl zij het geld naar beneden bracht.Ze komt terug kleed zich uit en zegt niet aan m'n tepels komen want die zijn ontstokenze begint als een razende te pijpen en draait haar poesje richting mijn gezicht en ik ga bijna over m'n nek van de walm die er vanaf komt,dus het likken maar gelaten en er maar een paar vingers in gestopt.Pijpen moet ik zeggen dat kan ze lekker en ook je ballen worden niet vergeten en kwam dan toch nog redelijk snel.
                                  Toen zei ze we proberen nog een 2e ronde en ze begon te tongen en wat ik proefde weet ik niet maar smakelijk was het niet
                                  Ze deed om pikmans nog een rubber erom heen maar ik had al in gedachten dat ik weg wou,dus geen 2e lozing voor mij.
                                  Ik weet bijna zeker dat deze dame een gebruiker is.....ze komt nerveus over en erg druk.
                                  Ik was dus achteraf blij dat het maar een half uurtje was en geen uur dus voor mij ZEER ZEKER GEEN HERHALINGS GEVAAR.

Commentaar

Hallo,

door de verschillende recensies hier wordt ik wel aan het twijfelen gebracht.
                                    Ik zie haar oproep de laatste tijd regelmatig op Chatgirl en ze reageert daar normaal.
                                    Is er de laatste tijd nog iemand bij haar geweest?

groetjes

Peter

Commentaar

Weet iemand of deze dame nog ontvangt ?
                                      ben tijden terug bij haar geweest, maar het nummer van toen is nu niet meer bereikbaar, en de advertentie op sexjobs is ook verdwenen.

Thanks !

Commentaar

Ja wandelt/ontvangt nog steeds omgeving is te specifiek, en heeft inderdaad een ander tel nummer, en denk dat ze daarom weer naar buiten gaat.
                                        Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 05-08-13, 22:18. Reden: locatie aangepast

Commentaar

Heb een paar keer met haar afgesproken en ik was altijd helemaal tevreden Ze is een echte red head, snel, no nonsense ze pijpt heel goed, en intiem is ook lekker met haar. Kleine B-cup borsten en daar moet je idd voorzichtig mee zijn. Zeker een aanrader... Ik ga binnenkort weer eens bellen denk ik....