Breda, Priveontvangst , Janine

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda, Priveontvangst , Janine

Afgelopen weekend een afspraak gemaakt met een dame die adverteert op Kinky. Ze geeft een ero massage in Breda centrum. Ze heeft een piepkleine bovenwoning in waar ze ontvangt. Een hele aardige mooie blonde volslanke dame, gezegend met een aardig groot stel borsten. Ik mocht me uitkleden en op mijn buik gaan liggen op een matras op de grond, omgeven door rustige sfeermuziek en kaarsjes. Heel relaxed. Ze heeft me eerst bijna een half uur gemasseerd met olie waarbij ze stukje bij beetje mijn intieme plekjes opzocht. Daarna ging ze over op body to body. Haar heerlijke borsten en buik over mijn rug, en de stoppeltjes van haar geschoren plekje schuurden heerlijk over mijn billen. Daarna mocht ik me omdraaien en deed ze me een condoom om, en ging ze op mijn buik zitten, met haar rug naar me toe. Boog zich voorover en begon mijn junior te plagen en te pijpen. Ondertussen gleed ze steeds met haar billen naar achter, richting mijn gezicht, tot ze merkte dat ik haar poesje steeds een lik gaf. Toen bleef ze liggen en we gaven ons aan elkaar over. Na een paar minuten heb ik haar gevraagt op mijn junior plaats te nemen. Ik was namelijk van plan toch nog wel een tijdje haar heerlijke gladde volle lichaam inwendig te verwennen. Echter.... mijn adrenaline en testosteron hadden hele andere plannen, en al snel nadat mijn maatje in haar verdwenen was kwam ik heerlijk klaar. Ik had het niet verwacht, maar het was heerlijk haar een bezoek te hebben gebracht. Janine.... je bent erg aardig, lief en zeker geil, en je ziet me zeker ook terug. De tip is: Haar onderkomen is niet alles, maar daar kom je ook niet voor. Na afloop mag je heerlijk bij haar douchen. Geef je lekker over aan haar handen en lichaam. Bij mij is het ook goedgekomen.

http://www.kinky.nl/Advertentie__BRE...3895&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 25-11-09, 15:33. Reden: link kinky

Re: Breda, Priveontvangst , Janine (uitstekend)

Hallo een paar maanden terug bij deze dame geweest! ze adverteerd regelmatig op kinky. Ze zat toen in oosterhout op een vakantiepark maar is inmiddels weer terug in breda. Ik ga er binnenkort weer opzoeken als ik haar telefonisch kan bereiken want krijg heel vaak haar voicemail.Ze is zeker de moeite waard als je houd van milking (prostaatmassage) Ben heel lang op zoek geweest naar een dame dit deze techniek begrijpt! Nou janine is de beste die ik ooit gehad heb hiervoor! Ik ben niet intiem met haar geweest en ze heeft me ook niet gepijpt.Maar daar gaat het dan ook niet om.

IS IETS VOOR DE LIEFHEBBERS VAN MILKING

Commentaar

Ben er wel eens geweest, maar ze heeft bij mij tot 3 keer toe een afspraak verzet...

Toen ik er was was alles wel top!

Commentaar

Erg jammer dat deze fraaie dame zo superslecht telefonisch bereikbaar is, volgens haar site werkt ze niet op de Woensdag maar ook dan krijg je haast constant haar voicemail. Dat was althans het geval in de week dat ik het echt tientallen keren heb geprobeerd. Op haar eigen site staat dat je haar ook een SMS'je kunt sturen en dan stuurd ze er eentje terug als ze weer bereikbaar is, klinkt leuk maar ik heb geen mobieltje dus daar schiet ik ook niks mee op. Bij haar advertentie op Kinky staat trouwens duidelijk erbij GEEN SMS EN EMAIL dus dat spreekt haar bericht over SMS op haar eigen site dan weer tegen. Kortom, het is niet makkelijk een date met deze Brabantse schone te kunnen scoren, en dat is jammer, zowel voor nieuwe potentiele klanten als voor haar zelf want dan loopt ze weer extra inkomsten mis !!

Commentaar

Info dame enigzins aangepast, leeftijd stond nog op 30-33 en gezien de foto's op Kinky heeft Janine heur haar geverfd.

Greetz, Itsme !!
          Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Na alle berichtgeving over prostaatmilking wilde ik dat ook wel eens mee maken. Gisterenochend Janine gebeld. Kreeg haar direct aan de lijn en een afspraak gemaakt. Kon pas om 12.00 uur, maar Janine was soepel en wilde wel vervroegen naar 11.30 uur, ivm een vervolg afspraak van mij voor mijn werk. Janine ontvangt je vriendelijk in een oud pand in een kamer met een matras op de grond. Met sfeervolle verlichting en muziek mocht ik eerst op mijn buik op het matras liggen waarna ze me met warme olie ging masseren. Hierna omdraaien en ging ze mijn prostaat milken. Janine deed wel haar best, maar het was aan mij niet besteed. In ben een ervaring rijker en weet nu dat dit voor mij niets is. Met haar heerlijke grote borsten en haar handen heeft Janine me toen verwend. Na afloop kon ik uitgebreid douchen en fris mijn weg vervolgen.

Commentaar

Breda, Priveontvangst , Janine (uitstekend)

Deze 2e Pinksterdag naar Breda gereden om Janine een bezoekje te brengen. Ik kan me aansluiten bij alle positieve reakties hier. Heerlijke vrouw, mollig maar wel op de goede manier. Heerlijke borsten waar ik maar geen genoeg van kreeg. Niet het all-in pakket genomen maar alleen de supermassage met milking. Ze bouwt de spanning heerlijk op. Geen gepruts aan tenen maar volledig het accent op erotiek: HULDE. Na een uur kwam het uit mijn tenen. Nog even genoten van het Salsa-festival in het centrum en voldaan weer huiswaarts gegaan.

Zeker een aanrader. Niet goedkoop maar dubbel en dwars het genot waard.

Commentaar

Onlangs ook een afspraak gemaakt met Janine. Na de talloze tevergeefse pogingen om haar te bereiken een sms-je gestuurd (op een veilig moment) en een uurtje later een sms terug dat ze bereikbaar was.
                Vrij snel een afspraak kunnen maken en dus ik naar Breda.
                Ik rijd zonder gps en ben niet zo bekend in Breda,maar na het opzoekingswerk het dubbele genomen van de normale reistijd. Echter hopeloos verloren gereden en geen hond die me kon zeggen waar ik moest wezen. Neem daar het pokkeverkeer op een vrijdagmiddag bij en je weet het wel.
                Ikke dus gebeld dat het iets later zou worden.
                Uiteindelijk toch gevonden dus.
                Ik schrok wel effe toen ze de deur opende. Ze zag er ouder uit dan ik verwachtte en ook... forser.
                Over het algemeen niet erg belangrijk voor mij dus....mee naar boven.
                Gekozen voor 1 uur met handmatig en prostaatmassage.
                De massage op zich was heerlijk ontspannend en spannend en de erotische plekjes werden niet vergeten. Daarna omgedraaid en een korte boddymassage genoten met die grote boobs van haar en toen kwamen we tot de kern.
                Na het cd-tje over haar vinger gedaan te hebben ,er wat olie overheen gedaan de anale stimulatie.
                Ik verwachtte er enorm veel van aangezien ik bij een eerder bezoek aan mijn privehuisje hier deze ervaring al eens mocht meemaken en het was toen zaaalig.
                Nu deed het me eigenlijk niet zo geweldig veel. Ik denk echter dat het te maken heeft met de klik die ik niet had met Janine. Ze was vrij zakelijk en alles gebeurde op automatische piloot zo leek het. Janine was ook niet wat ik ervan verwachtte qua uiterlijk. Het kan ook zijn dat het kwam omdat ik te laat was natuurlijk. Of dat ze haar dagje niet had.
                Voor mij alvast geen herhalingsgevaar.

Commentaar

vorige week ook bij deze dame langs geweest,ook ik kreeg haar gelijk aan de telefoon en afspraak was snel gemaakt.
                  janine is een mooie vrouw met rondingen op de goede plaatsen en prachtige ogen,in de advertentie staat dat ze mollig is en grote borsten heeft,dat vindt ik heerlijk en had daarom( en natuurlijk de goede recentie's) voor haar gekozen.
                  om ook even te reageren op de persoon hierboven,begrijp ik eigenlijk niet waarom hij zo schrok,in de adv staat duidelijk haar leeftijd 40 en dat ze mollig is,janine ziet er niet ouder uit dan 40 en is zeker niet dik dus mollig,voortaan misschien beter adv lezen.
                  maar goed nu terug naar mijn ervaring, na een hartelijk ontvangst en een snelle douche, mocht ik op mijn buik gaan liggen, de massage was heerlijk eerst stevig en langzaam overgaand in strelend en erotisch,de meeste aandacht ging naar mijn kont en ballen,wat een geweldige ervaring was,alles gebeurde rustig en ontspannen,geen gehaast of een beetje gefriemel maar echt super opwindend.na een heerlijke body to body mocht ik me omdraaien en gaf ze me een body aan de voorkant terwijl ze heerlijk met die grote borsten over me heen gleed keek ik in die prachtige ogen en smolt ik.
                  en toen was het zover ,de anale stimulatie, terwijl ze met haar ene hand mijn pik bewerkte gebruikte ze haar ander hand om me anaal te stimuleren, wat een geweldige ervaring!!!!ik wist niet wat me overkwam,had wel eens eerder geprobeerd maar het deed me toen niks, maar nu lag ik te kreunen en te shaken, niet normaal meer, langzaam bracht ze me naar een hoogtepunt die naar mijn idee minuten duurde.
                  na een douche waarbij janine nog even mijn rug inzeepte en nog wat gebabbel ,ging ik met een voldaan en overweldigend gevoel de deur uit, in de auto nog even een smsje gestuurd om te bedanken en nu een week later denk ik nog steeds een paar keer per dag terug aan deze ervaring.
                  binnenkort snel maar weer een afspraak maken,janine heeft er een vaste klant bij.

Commentaar

Het is al een tijd geleden dat ik Janine heb bezocht, in 2009. De herinnering is nog goed genoeg voor een verlate recensie . De massage met leuk einde bij Janine was zeker de moeite waard. Aantrekkelijke dame, maar als ik haar 'nieuwe' foto's bekijk met blonde haren beter dan met zwarte. Van een uitgebreide en heerlijke massage genoten ... en eigenlijk wordt het tijd haar weer eens te gaan bezoeken. Uurtje werd (voor 125 euro) netjes volgemaakt en ben voldaan huiswaarts gekeerd. Voor de combi van massage en intiem aan te raden!

Commentaar

ook eens een keertje bij deze dame langsgeweest en het was zeer goed,alleen de anale stimulatie was niet mijn ding voor de rest dikke duim
                      suds

Commentaar

ook eens een keertje bij deze dame langs geweest 100 voor 3/4 uur betaald en kwam 25 bij voor intiem ,massage was goed ,de anale stimulatie was niet mijn ding en rest voel mij tegen. vond het achteraf toch veel geld, voor massage met HP met mooie thiase dame betaal je in Rdam € 65 of 75 voor een uur en voor 125 kan je naar een zeer intressante dame voor 1 uur , voor mij een ervaring armer

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Janine (goed)

Enige tijd geleden bij deze oudere dame langs geweest, welke toen in een oud pand in het centrum van Breda ontving. Het was een erg vervallen pand met een klein kamertje waarin zij haar diensten verricht.

Ze promoot voornamelijk het masseren en het prostate milking. Masseren kan ze erg goed! De anale stimulatie is niet echt mijn ding maar voor de verandering wel eens leuk om uit te proberen, ze weet ook dit goed te doen. Het is weer eens wat anders, maar niet voor herhaling vatbaar (de anale stimulatie).

Verder is het een wat oudere dame met inderdaad een wat mollig postuur maar een ongelooflijk mooi stel borsten. Qua uiterlijk (gezicht) is ze redelijk voor het oog.

Voor een lage prijs (60 euro) is het goed te noemen. Maar ze zal niet in prijs moeten stijgen want anders is de prijs kwaliteit verhouding zoek.

Commentaar

Re: Breda, Priveontvangst , Janine

Even de kelders van de rubrieken aan het nalopen of dames nog beschikbaar zijn. Deze dame nog wel dus, verse links in bericht #1.

Gr. SOT

Commentaar

Aan het werk...
                            X