Tilburg, Priveontvangst, Chantal

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tilburg, Priveontvangst, Chantal

Ik zag nog geen recensie staan van deze dame, daarom hier mijn ervaring.

Ongeveer twee weken geleden heb ik met haar afgesproken. Chantal is wat ouder, 39 jaar, en niet meer zo strak als vroeger, maar wel redelijk slank en met een heel leuk koppie. Er is veel mogelijk bij Chantal, ook anaal. Dit had ik nog nooit gedaan en wilde ik wel eens beleven.

Na binnenkomst werd ik door haar naar boven geleid naar haar rijkelijk aangeklede kamertje. Na afgerekend te hebben begon ze me uit te kleden en heerlijk te masseren, afgesloten met een lekkere pzc-sessie. Na haar gebeft te hebben, hetgeen niet lang duurde, deze dame geniet er zelf ook echt van en ze kwam dan ook al vrij snel spuitend klaar, heb ik me heerlijk door haar laten berijden. Vervolgens verlegden we onze aandacht naar haar sterretje, dat al snel 'klaar' was voor mijn pik. Het was mijn eerste keer anaal, maar zeekr niet de laatste! Wat een lekker strak kontje heeft Chantal zeg! Na behoorlijk explosief klaargekomen te zijn hebben we nog even wat nagebabbeld, waarna ik me even opgefrisd en het pand weer verlaten heb.

In een woord een topper! Ik kom er dan ook zeker nog eens terug.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Chan...3813&show=home
    Laatst gewijzigd door itsme; 27-01-10, 14:40. Reden: link kinky

Re: Hoeksche Waard, Priveontvangst , Chantal (uitstekend)

Dame heeft ook een eigen site

http://chantalbi.profieltje.com/h/default.asp

Commentaar

Heet deze dame toevallig ook Natasha en adverteert ze onder die naam op Kinky? Weet iemand toevallig of dit ook 'Natasha Bach' kan zijn, vroeger ook actief in de Hoekse Waard?

Als je de profielen/sites bekijkt, zie ik gelijkenissen.... Of heb ik een bril nodig?

In dat geval een aanrader, en dan ziet ze me zéker binnenkort een keer, wat een geil kr*ng was dat zeg

GreetZ
      E.L.

Commentaar

Ik vind het vervelend om te zeggen, maar een brilletje kan misschien geen kwaad
        Chantal is duidelijk een andere dan de dame die meer dan een jaar terug als Natasha Bach adverteerde. Qua leeftijd (Natasha zag er top uit, maar toch in de vijftig) en lichaamsbouw (Natasha had een kunstmatige uitbouw aan de voorzijde) berusten de overeenkomsten op louter toeval.
        Ik heb ook hele goede herinneringen aan Natasha, maar weet dat ze niet meer in het vak zit.

Met Chantal heb ik (nog) geen ervaring. Ze staat wel op mijn lijstje

Commentaar

Ze adverteert nog regelmatig op kinky, voor zover ik weet nog steeds onder de naam Chantal, alleen ontvangt ze nu in Schiedam. Vandaag staat ze er niet op, maar zie haar advertentie nog regelmatig voorbijkomen.

Groet feniks
          Laatst gewijzigd door itsme; 26-03-09, 14:42. Reden: woonplaats aangepast

Commentaar

Re: Hoeksewaard, Priveontvangst , Chantal (uitstekend)

Een fijn warm mens is het. Good looks, lekker slank, mooie milfverschijning. Ze schijnt het deels voor de lol te doen, vandaar dat ze ook niet altijd adverteert.
            Ik heb de VIP-behandeling genomen met alles erop en eraan. Ze ontving niet in Schiedam, maar op een andere plek. Laten we het op de Hoeksche Waard houden.

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Chantal(uitstekend)

Nu te vinden in Tilburg :

http://beta.kinky.nl/sex-afspraken/v...-/default.aspx

Greetz, Itsme !!
              Moderator buiten dienst, nu tijdelijk moderator priveontvangst Belgie

Commentaar

Niks mis met deze dame. Lekker geil, stevig tongen, beffen, pijpen, trekken, vingeren etc. Groot herhalings gevaar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door geilie
                  hoe komen we in contact met chantal kan er niks over vinden
                  De link staat in het topic, meerdere keren zelfs.
                  Advertentie alleen online als dame ontvangt, eerder deze week nog het geval.
                  Gewoon kinky in de gaten houden dus.

Gr. SOT

Commentaar

Ze heeft vaste dagen al willen die per week nog wel eens verschillen.. deze week was dat di, wo en do ochtend. Meeste kans haar te treffen op kinky is zondag en begin van de week.

Commentaar

Ik begrijp niet zo goed waarom iedereen zo positief is. Ik ben er een maand geleden geweest en het was niet bepaald een fijne ervaring. Privéontvangst in haar eigen huis in een drukke buurt. Buren en auto's aan alle kanten. Kamer was klein. Ondanks dat de foto's echt waren, een stuk minder aantrekkelijk dan deze deden vermoeden. Hele verhalen over haar privéleven en bezoeken aan parenclubs. Een babbeltje is prima, maar dit was echt too much information. Ik krijg er nogsteeds een naar gevoel bij als ik er aan terugdenk.

Commentaar

Reactie van Chantal op laatste berichten.
                        Eventuele verdere discussie mag via priveberichten voortgezet worden.

Gr. SOT

Oorspronkelijk geplaatst door chantal tilburg
                        Goedendag allemaal. Hierbij even een antwoord van Chantal. Ik ontvang in mijn eigen huis in een klein kamertje. Hierin probeer ik mannen heel erg te verwennen. Met de een heb ik meer een klik dan met de ander. Dit gegeven lijkt mij heel normaal. Smaken verschillen immers. Bij een fijne klik kan er van alles gebeuren. In mijn advertentie staat dat ik van kletsen houd, dus als je daar niet van houdt gewoon niet afspreken. Verder kan ik alleen nog zeggen, probeer me eens, dan weet je het.

Commentaar

Ben vorige week bij Chantal geweest voor de 2e keer nu 2 uur. Het was heerlijk van alles gedaan en met passie. Pijpen kan ze als de beste en ze zuigt je tot de laatste druppel leeg. Heb haar heerlijk en lekker gebeft en dan kronkelt ze onder je. Ik vind het een gezellig ding en we hadden gewoon een klik, kon doen wat ik wilde, ze vond het allemaal lekker geil. Niets dan lof en ga zeker naar haar terug.

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst , Chantal

Chantal onlangs bezocht, het viel wat tegen. Foto’s zien er best aardig uit op Kinky, recensies redelijk maar de werkelijkheid sloot hier niet op aan.

Vriendelijke ontvangst aan de voordeur en vervolgens doorgeloodst naar de bovenverdieping. Min of meer een speelkamer met een ruime keus aan lingerie en andere attributen. Doe het graag op eigen kracht en heb weinig op met de genotsmachientjes voor de dames, dus batterij gespaard (levert overigens geen korting op!), kwestie van voorkeur en smaak. Chantal had afgesproken een leuk setje aan.

Start was matig, pijpbeurt zal zeker niet in het geheugen blijven hangen, passie ontbrak geheel. Wat volgende in lijn met de aanvang van de vrijpartij. Voor mij mijlen ver van de gezochte GFE. Klik was er duidelijk niet. Inmiddels wel op de hoogte van parenclubs en andere ontmoetingscentra voor de bronzige onder ons. Nou ja in ieder geval wat voor de Euro’s terug gekregen. Plaatselijke VVV verschaft deze informatie over het algemeen niet.

Ruim voor de bel huiswaarts.

Ps het blijft voor de dames lastig zich op een juiste manier te presenteren, goede foto’s, het liefst niet uit een oud familie album of eigen archief zouden aardig helpen. Verschillende keren hier over gesproken met de dames maar weinig positieve respons hierop.
                            Kinky zou een voorwaarden moeten stellen; datum vermelden op de foto’s. De houdbaarheidsdatum kunnen wij als wandelaar dan zelf wel inschatten.

Commentaar

Re: Tilburg, Priveontvangst, Chantal

Dame is nog wel actief adverteert nog al is er op dit moment geen adje online.

Heeft iemand nog recente ervaringen met haar?

Commentaar

Aan het werk...
                              X