Helmond, Priveontvangst , Lekker Geil (v/h Moon / Monica)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Helmond, Priveontvangst , Lekker Geil (v/h Moon / Monica)

Ik heb met Monica een afspraak gehad in Helmond. Je moet haar een mailtje sturen met foto. Zo kan ze zelf bepalen wie er wel en niet bij haar langs mogen komen. Ik ben door haar goedgekeurd om langs te gaan. Ze is een aardige m,eid en ziet er lekker uit. Ze pijpt zonder condoom en ik mocht over haar heen spuiten. Ze kijkt wel een beetje op de klok en ik was redelijk snel weer buiten. Toch de moeite waard.

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=248884...aat&page=9&p=3
    http://www.girlsprive.nl/index.php?id=10667&func=show
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 11-10-11, 09:20. Reden: links update

Re: Helmond, Priveontvangst , Monica (goed)

Hallo medewandelaars.

Pas geleden op een zaterdag ook bij monica geweest in helmond, viel me tegen maarja wat wil je voor 85 eurotjes voor een uurje (zat binnen 40 minuten weer in mijn auto)
    Moest wel even zoeken want het is een doolhof van straatjes.
    Ik voelde me niet zo prettig omdat er een man in huis was die ik weg zag glippen toen ik de trap opliep, ik ben een verfente beffer maar heb niet gebeft omdat ze een wondje had, de sex was matig en erg zakelijk..... ook de buren vond ik erg nieuwsgierig..... weet wel diskretere adresjes waar ik wel waar krijg voor mijn zuur verdiend geld, conclusie.... daar zien ze mij dan ook nooit meer.
    Laatst gewijzigd door Low Profile; 28-04-08, 17:09. Reden: details ontvangstlokatie verwijderd

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Monica (voldoende)

Ben vorige week naar Monica geweest. Man was inderdaad in huis, maar dat vond ik niet zo erg. Ze is aardig, maar passief. Ze ruikt vreselijk uit haar grotje dus heb van het beffen afgezien. Smaken verschillen, maar ik vond haar er niet zo lekker uit zien. Wat wel opviel was dat ze vaak op de klok keek.
      Ik heb haar € 100 gegeven maar was na 30 min weg.
      Voor mij niet voor herhaling vatbaar...tegenvaller.

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Monica aka Moon (voldoende)

Ben vandaag eens even binnen gewipt bij monica in helmond.
        Met 1 woord te beschrijven: slecht.

Ik kom er binnen, wordt ontvangen in de huiskamer waar de foto's van man en kinderen ook staan.Vlak daarna naar boven gegaan en toen begon ze zich uit te kleden. Totaal niet dezelfde persoon als op de foto's!
        Theezakjes van borsten en vel over bot.
        Ze is niet actief in bed en haar grotje stinkt inderdaad.
        Toen ze me begon te pijpen was het snel gedaan, ik heb haar gezichtje heerlijk volgespoten. Dit gebeurde snel maar had ook al een tijdje niet meer gewandeld. Daarna is het me niet meer gelukt om nog een stijve te krijgen!
        Na 37 minuten werd me mede gedeeld dat de kinderen zo thuis komen, alsof ik daar op zit te wachten!!!

Nooit meer bij Monica, besteed mijn geld voortaan beter!!

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Monica (voldoende)

ik hen laatst bij Moon geweest.
          matige sex en zoals al eerder geschreven ze ruikt onder bepaald niet fris.
          het lijkt meer of er het een en ander aan het rotten is.
          borsten lijken op ingezakte theezakjes.
          voor mij nooit meer naar Monica.

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Moon (v/h Monica) (matig)

ben gister bij deze dame geweest en wat hier verteld word is zeker niet waar ik ga zeker nog een keer terug
            Laatst gewijzigd door itsme; 28-08-09, 20:43. Reden: beoordelingen aangepast

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Moon (v/h Monica) (voldoende)

ben daar ook een keer geweest maar nooit meer ik denk dat peerke niks gewent is

Commentaar

hoi medewandelgangers. ik kom regelmatig bij monica en kan alleen maar goede ervaringen mededelen. hoe vaker je er komt hoe lekkerder het wordt
                je leert elkaar beter kennen. de ontvangst is goed en alles is netjes.
                mij ziet ze in ieder geval nog vaker terugkomen. regelmatig doet ze trio's en maak regelmatig gebruik ervan[spannend].
                monica lekker ding ik kom van de week nog langs

Commentaar

Is dit dezelfde dame heren........
                  http://www.kinky.nl/Advertentie_Ik_b...2852&show=home
                  greetz mima

Commentaar

Ja dat is dezelfde,

Ik zie ze nu ook voor de eerste keer op kinky.

Commentaar

lekker geil (geen naam) helmond

van de week bij deze dame in helmond geweest. na een lange tijd weer eens een dvp bezocht, met de intentie om een echte girlfriend experience te beleven. haar opgebeld en meteen een afspraak kunnen maken voor een uurtje later.
                      eenmaal aangekomen viel in eerste instantie het uiterlijk al heel erg tegen. ze was heel smal, vel over been. absoluut niet mijn smaak. en de manier waarop ze praatte deed mij denken aan een (ex)junkie.

was misschien wel van plan om alles ohne te doen, omdat ze daarmee adverteert. wat mij eigenlijk ook niet aanspreekt, maar daar toch vanaf gezien, maar zei vroeg mij er nog wel om.

ik zal maar even terzaken komen, ze was verder wel vriendelijk. naar de slaapkamer vertrokken, en toen begon het drama.
                      beetje zoenen, waarvan ik over haar techniek absoluut niet te spreken was. zo erg zelfs dat ik mijn hoofd gewoon heb weggedraaid. daarna beetje gepepen en ze had hem al bijna zonder erin willen duwen. maar daar had ik toch maar een stokje voor gestoken. rubbertje erom. beetje geneukt, ook niets om over naar huis te schrijven :-( klaargekomen, en daarna vroeg ze wel of ze hem nog schoon mocht likken. wat ik dan wel weer geil vond.

al met al helemaal niet mijn smaak, maar ik moet zeggen dat ze zelf wel erg geil ervan wordt. wat natuurlijk ook heel belangrijk is, ze houdt echt van sperma, wat ik kan waarderen.
                      maar voor mij absoluut geen herhalingsgevaar.

ze adverteert op sexjobs
                      http://www.sexjobs.nl/a.php?a=248884...aat&page=9&p=3
                      http://www.sexjobs.nl/sexprofielen/n...metmij_9010474
                      Laatst gewijzigd door son of tarzan; 05-11-12, 13:53. Reden: nieuwe links

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Lekker Geil (v/h Moon / Monica)

Girlsprivelink uit eerst bericht doet het nog maar is ze nog actief?

Gr. SOT

Commentaar

Re: Helmond, Priveontvangst , Lekker Geil (v/h Moon / Monica)

Volgens mij is ze dit en deze advertentie is maar een dag oud

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...n/default.aspx

Commentaar

Aan het werk...
                          X