Breda, Priveontvangst, Amber

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Breda, Priveontvangst, Amber

Onlangs heb ik deze dame bezocht, ze adverteerd op kinky.nl. Ik vond het in 1 woord geweldig!! Na telefonisch contact te hebben gehad heb is de afspraak bevestigd. Ze ontving mij in een sexy korte rok. Na een korte kennismaking werd ik langzaam ontkleed, beetje drinken, muziekje erbij dus allemaal heel ontspannend. Amer is een dame die er zelf met volle teugen van geniet en niet faked (of ze kan het heeel goed).

Helaas had ik niet genoeg tijd voor een 2e ronde. Er wordt dus niet op de klok gekeken.

Er wordt verwacht dat je vooraf douche neemt of in ieder geval wast. Bij Amber zelf heb ik deze mogelijkheid niet gehad.

Alle handelingen gebeuren overigens in de huiskamer op een matras naast de verwarming ;D

Ik ga zeker nog eens terug.

Groet,
    4fun

contactinfo van Amber : http://www.amberbreda.eu/
    Laatst gewijzigd door Low Profile; 21-10-08, 13:07. Reden: update contactinfo

Ook ik heb deze dame met een bezoekje vereerd en ik vind het in 1 woord geweldig! Wat een ontzettend leuk vrouwtje en wat heb ik heerlijk met haar geneukt. Ik denk dat het tussen ons wel goed klikte en daardoor was ze zelf zeer enthousiast bezig. Gewoon een goede flinke vrijpartij.

Er wordt niet op de klok gekeken en er is tijd genoeg voor een 2e ronde. Het feit dat ik een 2e keer bij haar kon klaarkomen geeft aan dat ze geweldig lekker kan neuken (het lukt me niet altijd een 2e keer, maar deze keer was ie wel erg snel) ;-)
    Ik val nu eenmaal op vrouwen die wat ouder zijn dan ikzelf, dat wind me enorm op. Daarbij heeft ze een prima lichaam (zeker voor haar leeftijd) met een lekker kontje en een strak en kaal kutje.

Hier ga ik zeker vaker heen. Ik kan haast niet wachten.

Ow ja, handig om te weten is dat ze kieskeurig is kwa leeftijd (zie advertentie op kinky.nl) en dat ze per avond maar 1 klant ontvangt. Dit heeft weer natuurlijk als voordeel dat er minder streng op de tijd wordt gelet.

Commentaar

Eindelijk kennisgemaakt met Amber. Heeft wel een flinke tijd geduurd om met een afspraak te maken, maar het was wel meer dan de moeite waard. Ik moet zeggen dat deze dame er helemaal voor ging met het pzc.

Commentaar

Gisteravond bij Amber Geweest. Was wel een stukje rijden 150km, maar zeer de moeite waard. Was net binnen, meteen lekker tongen in de gang. :P Binnen 10 minuten pijpte ze me lekker zc. ;D Ze was echt lekker geil en dat merkte je Ze had er echt zin in. Het klikte gewoon. Amber gaat heel ver ;D ;D. Lekker met mn eikel tussen haar lipjes en langs haar klitje zc. Zat er bijna in zc! Heel lekkere ervaring. En geeN tijddruk.
        Amber..... Ik kom zeker nog eens terug ;D ;D ;D

Commentaar

Onlangs weer eens langs Amber geweest. Heb eerst eens rustig achter haar gestaan en langs achter met mijn eikel tegen haar lipjes bewogen. Na een flinke opwarming maar eens lekker plaatsgenomen op het matras waar ze me heerlijk oraal plezierde. Toen het echt warm begon te worden heb ik haar nog eens met haar vagina over mijn jonge heer laten bewegen, echt heerlijk en plots verdween hij er zc in haar kletsnatte vagina, wat is en blijf dat lekker strak. Dit hebben een klein tijdje gedaan. Vervolgens nog een keer haar mondje erover laten doen om het vervolgens met condoom af te ronden. Echt te gek

Commentaar

Ik kan niet anders zeggen dat Amber een toppertje is. Een mooie, vriendelijke vrouw die dit doet voor haar plezier. Kijkt dus niet op de klok, maar neemt de tijd. Toch is het wel jammer dat alles gebeurt in de woonkamer op een matras, omdat haar kinderen boven zijn en je niet kan douchen/wassen. Ze pijpt daarentegen je jongeheer wel schoon (ZC) na de daad. Al met al een zeer positieve ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Onlangs leuk bezoekje gebracht aan Amber. Ze ontving mij in badjas maar deed die nadat de voordeur dichtwas gelijk uit. Ze had een sexy wit jurkje aan met niets eronder. Was niet nodig zei ze. Ze zoende gelijk vol passie. Beetje lippenstift dus das niet erg handig... Verder ziet ze er voor haar leeftijd wel aardig uit. Blond, slank, hele kleine borstjes en ontzettend geil! Ze ging gelijk naar beneden en gaf me een heerlijke pijpbeurt. Waar ze overigens erg goed in is. Enig nadeel is dat ze tijdens het pijpen en neuken over van alles en nog wat zit te praten. Na een tijdje pijpen ging ze op mij zitten (haar favoriete standje) en we hebben heerlijk geneukt. Daarna weer pijpen en in haar mondje klaarkomen. Ze slikte niet door maar deed het in een tissue... Wel mooi dat ze daarna nog even alle laatste druppels uit je haalt en deze wel naar binnen werkt. Zo sta je een uurtje later met een schoongelikte lul weer buiten...

Commentaar

Dame die ontvangt bij haar thuis voor de verwarming, huiselijker kan dus niet, kon er lekker mee praten over van alles en nog wat, is sociaal en weet precies wat ze doet of wat kan/ mag bij d’r , ik voelde me er goed op mijn gemak, ging alleen voor pzc en beffen: PZC een klein zesje, en beffen 10+++ mjammm :.
                Nadeel: op het internet zie je haar alleen met haar achterwerk staan , dus je weet niet in welke mate je valt op deze dame als je met haar afspreekt via de telefoon of email.
                Persoonlijk viel ik niet op haar maar dat is dus alleen maar persoonlijk, was toch een leuke ervaring ondanks dat.
                Ik wens haar nog veel “arbeidsvreugde ”
                Gr/medewandelaars

Commentaar

Hoi,
                  Amber is voor mij toch wel een van de beste en relaxte privédames tot nu toe 8)
                  Gister weer eens een heeerlijke tijd met haar doorgebracht met alles erop en eraan :P
                  Vooral als ze naar het toilet rent om der mondje te legen is altijd weer komisch ;D
                  Amber je bent geweldig :-*
                  A Dirty mind is a joy forever

Commentaar

Het is alweer een tijdje geleden dat ik Amber ontmoet heb. Een leuke ervaring maar ook een aparte als je weet dat er boven bloedveranten van haar zitten.

Bij binnenkomst was ze al niet meer te houden en begon gelijk innig te zoenen. Direct door naar de huiskamer die knus ingericht is en waar HET matras op de grond ligt. Nog voor ik er erg in had was Amber al bezig mij zuigend en likkend te verwennen. Langzaam aan trok ze verder mijn kleren uit.

Op het matras ging het verder en even later lagen we in standje 69. Omdat het even duurt voordat ik kom is ze nog bovenop mij gaan zitten en zo hebben we verschillende standjes uitgeprobeerd. Tot slot op z'n hondjes afgemaakt waarna ik over haar heen heb gespoten. De laatste druppels zuigt ze eruit wat echt een genot is. Haar kutje is echt strak, maar uiteindelijk past alles erin.

We hebben nog even gepraat en even later was ik weer paraat. Ze heeft mij alleen nog afgetrokken, maar het was al laat en ze maakt het een volgende keer af.

Een aardige dame is Amber die niet op de klok kijkt. Nu met de wintermanden zal ze misschien wel eerder ontvangen. Ze doet dit alleen als het donker is ivm de buren. Geen probleem vind ik. Ik ga zeker nog eens terug.
                    Life is short, enjoy it !!

Commentaar

Onlangs bij Amber gweest . Ze ontving mij in een geweldig mooie sexy witte jurk met mooie lingerie aan

Ze is een aantrekkelijke slanke voruw met juiste proporties(erg kleine borsten), maar dat vind ik niet erg.
                      Zoenen was met passie. Het streelwerk maakte me opgewonden. Ik heb haar klaargebeft zonder nare luchtjes uit haar vagina. Ze kan erg veel praten, maar tijdens het vrijen heb ik haar geen kans gegeven. Ze is blond, slank en heeel, heel erg geil. Ze heeft me een paar keer heerlijk gepijpt.
                      Neuken was in verschillende standen en geeindigt in haar favoriete standje (zij bovenop).

Super!!!

Was niet nodig zei ze. Ze zoende gelijk vol passie. Beetje lippenstift dus das niet erg handig... Verder ziet ze er voor haar leeftijd wel aardig uit. Blond, slank, hele kleine borstjes en ontzettend geil! Ze ging gelijk naar beneden en gaf me een heerlijke pijpbeurt. Waar ze overigens erg goed in is. Enig nadeel is dat ze tijdens het pijpen en neuken over van alles en nog wat zit te praten. Na een tijdje pijpen ging ze op mij zitten (haar favoriete standje) en we hebben heerlijk geneukt. Daarna weer pijpen en in haar mondje klaarkomen. Ze slikte niet door maar deed het in een tissue... Wel mooi dat ze daarna nog even alle laatste druppels uit je haalt en deze wel naar binnen werkt. Zo sta je een uurtje later met een schoongelikte lul weer buiten

Commentaar

Ben bij Amber langs geweest, en ik moet zeggen heerlijk gewoon. Ik voelde me meteen op mijn gemak
                        en ze begon me meteen te zoenen en begon me in mijn kruis op te vrijven. Nou hij stond goed stijf.Overigens was Amber in een zwart lingerie gekleed mmmm......
                        Na flink gezoen en strelen hebben we ons uitgekleed
                        en namen we plaats op de matras. Moet overigens zeggen dat ze een hele mooie kontje heeft. Begon ze me met haar lichaam over me heen te vrijven en ook met haar hand over mijn heer te vrijven heerlijk gewoon.
                        Toen ze haar mond om mijn eikel plaatse heerlijk, ze likte me vanaf de stam nar boven en plaagde me met haar tong en lippen mmmmmm.
                        Wat diverse posities gedaan en ben boven op haar gaan zitten zodat ze me heerlijk kon pijpen en me recht in de ogen aankeek, oh super geil gewoon, kwam uiteindelijk klaar in mond en vond het een mooie gezicht
                        zo als ze dat deed mmmmm
                        Daarna heeft ze mm leeg gezogen lekker gewoon. Daarna Amber lekker gebeft en toen haar nog genomen in haar klete natte vagina.

Amber je was geweldig en tot een volgende keer.

Groeten
                        Liepaja

Commentaar

cool ben ook bij haar geweest kreeg wel de opmerking dat ik eigelijk te jong was maar nadien was ze toch zeer tevreden en ik ook
                          groetjes pitbull

Commentaar

hallo genieters van Amber

na alle recensies hier over Amber te hebben gelezen alles positief dus heb ik haar website ook maar eens met een bezoekje vereerd. jammer dat ik geen contact met Amber kan maken aangezien er op de site vermeldt is dat ze geen mails kan lezen en dus alleen telefonisch te bereiken is helaas is er nergens een tel nummer te vinden zodat ik via hier een oproep doe aan degene die wel haar telefoonnummer hebben dit even aan mij te willen melden kan hier op hookers bij berichten anders even in mijn email is openbaar

alvast bedankt

Commentaar

wel na alle positieve reacties hier over amber ook maar eens een afspraakje gemaakt. ze kan dus alleen savonds dus heren met een relatie verzin alvast een goede smoes. spannende sexy meid maakte open in een lange jas die eigelijk zogauw de deur maar achter me dichtviel los ging en daar een geweldig lichaam tevoorscijn kwam zeker haar leeftijd in aanmerking genomen. mooie leren lingerie zo uit de rimbacatalogus.
                              eerst lekker in een stoel een drankje en cigaret terwijl ze al lekker me aan het pijpen is kijkt ze onderdanig omhoog met een vragende blik of alles naar tevredenheid is, waarna ik in haar mond klaarkom. wanneer ze terugkomt van toilet loopt er achter haar mee een hondje. stuurt ze onmiddelijk weer weg waarna we uitgebreid op de matras verder gaan. alles is gewoon geweldig neem haar vanachter en kom weer fantastisch klaar. Jammer dat dit alles in de huiskamer zich moet afspelen en dat er geen gelegenheid is om je te wassen dus mannen neem wetties mee.

Commentaar

Tijdje terug bij Amber geweest.
                                Omdat het nogal tegenviel maar niks geschreven.
                                Ze werkt om financieel het hoofd boven water te houden, ik had gewoon medelijden.
                                Het bleef bij frans zc omdat Amber liever niet ging neuken.
                                "zo'n harde staaf die in je buik rondpeurd vind ik maar niks'" aldus Amber. Tja en dat was het dan.
                                Amber is wel lief en vriendelijk doet misschien ook wel haar best, maar het raakte mij niet.
                                Laten we het er maar op houden dat het niet klikte.
                                Volgens een medebezoeker is Amber nogal kritisch. Dat moet ze mijns inziens in dit werk niet zijn want als de klanten dat ook worden kon het wel eens rustig worden in Breda...

Commentaar

Na alle berichten ook maar eens gaan kijken...
                                  Geweldige avond gehad...
                                  Was er rond 21:00 en ging om 23:00 weer naar buiten.
                                  Het was voor mij de eerste keer bij amber...mischien dat ze dan extra haar best doet of zo...maar ik vond het geweldig.
                                  De overgave zoals zij dit deed heb ik in nog geen ander privehuis of wat dan ook meegemaakt.
                                  Ok...ze is wat ouder...maar wat een lekker kontje !!
                                  Ok..het 1 persoons matras in de woonkamer is mischien niet "je van het" maar ik heb ongeveer heel het scale aan standjes gehad...absoluut niets gemerkt van enige remming dan ook.
                                  En als je ooit een gespreks partner zoekt dan kun je bij haar ook wel terecht....
                                  Zeer goede ervaring voor mij !!!

Goover

Commentaar

hi,

ik ben er onlangs geweest. het is een leuke vrouw. bij mij was ze erg gepassioneerd, ze genoot ook van mijn lichaam. Die vond ze heel mooi, en had effect op haar geilheid en opwinding. Amber is een schatje, goed gesprek, en overheerlijke sex. ze heeft echt een heerlijk kutje, lekker strak en mooi. Hemels is haar pijpwerk, wauw, wat kan zij lekker pijpen. heel intens en tot het eind. zag er heel opwindend uit. Ze kijkt je aan als je in haar mond en tong klaarkomt. Ze blijft een tijdje nasabbelen, en zuigt het laatste drupper er gewoon uit. echt geweldig. binnenkort weer.

gr. q

Commentaar

Ben overlaast ook nog eens langs geweest bij Amber. Zij is een zeer spontane vrouw die heerlijk kan tongzoenen en terwijl wij daar meebezig waren ontdeden wij van onze kleren en ging zij gretig opzoek naar mijn lul. Heeft mij een heerlijke pijpbeurt gegeven.
                                      In de tweede ronde eerst haar kutje lekker gebeft en daarna dat zeer nauwe poeje van haar gevuld. het was een heerlijke sensatie. Haar Acup was een nieuwe ervaring voormij, wel lekker. Alleen vind ik dat naast een vrouwelijke lichaam (voldoet prefect) ook een prachtig gezicht moeten hebben en dat mis ik een beetje bij Amber. Dus maw een zeer leuke ervaring, alleen voor mij niet de juiste straling.

Commentaar

Amber heeft een lief gezicht en ziet er echt leuk uit. Ze is vriendelijk, kletst je de oren van je hoofd. Maar goed deze dame weet wat ze kan en ik moet zeggen dat ze dat met veel overgave doet. Zoals als ze je aankijkt met die mooie kijkers van haar tijdens een pijp beurt ..... : ;D heerlijk gewoon , moet dan altijd opletten dat ik niet meteen mijn lading verschiet...
                                        Afgelopen bezoek was weer een topper wat dat betreft.
                                        Tijdens de heerlijke vrijpartij zat Amber op haar knieen en zat ik haar van achteren te verwennen. Ik vind het leuk om haar een beetje te plagen en ging achter haar zitten en streelde met eikel voorzichtig langs haar lipjes en dat was zo lekkervochtig dat hij er zo inzat .....
                                        heerlijk gewoon zo , begreep dat Amber het ook wel lekker vond zo en toen mijn hoogte punt naadere hem er uitgehaald en heerlijk over haar rug heen gespoten geweldig gewoon...en toen likte ze hem ook zo heerlijk schoon.....mmmm....
                                        Ben er ongeveer 2.5 uur gebleven heerlijke tijd met haar gehad.
                                        Amber je ziet me binnen kort terug....voordat je op vakantie gaat kom ik langs.

Groeten
                                        Liepaja

Commentaar

Ik ben er een hele poos geleden, een maand of vier, ook geweest maar IK vond het helemaal nx.

Sorry hoor, Amber is een schat van een meid, maar mijn god, ze lult zoveel.......................

Tijdens het pijpen is ze nog met volle mond bezig om je allerlei persoonlijke perikelen te vertellen.......

Ik ga er niet meer terug, maar nogmaals een lieve meid en (gelukkig) smaken verschillen................