Waalwijk, Priveontvangst , Lilith

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Waalwijk, Priveontvangst , Lilith

Heb een aantal weken geleden een date gehad met Lilith in Waalwijk. Ze adverteert af en toe op Kinky. Ze is een oudere vrouw (50+) maar heeft nog een heel goed figuur. Ze is klein van stuk en heeft cup B borsten. Ze is erg vriendelijk. Bij het maken van de afspraak vroeg ze me hoe ik wilde dat ze zich zou kleden. En bij binnenkomst had ze een lekker pikant lingeriesetje aan zoals gevraagd.

We hebben lang gezoend en tijdens het zoenen elkaar van onze kleding ontdaan. Toen naar de slaapkamer gegaan, alwaar ze me begon te pijpen, dat was wel ok, maar niet super. Daarna ik haar gebeft, dat vond ze heerlijk. Daarna lekker neuken in haar strakke kutje. Om vervolgens over haar buik klaar te komen.

Al met al een goede ervaring, vooral omdat ze lekker zoende en de sex met passie was. Ik vind haar wel te duur, 130 euro voor een uur.

http://www.kinky.nl/Advertentie_Hier...1461&show=home
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 16:13. Reden: update link
    Dikke tieten zijn lekkerder dan Vlaamse frieten

Re: Waalwijk, Priveontvangst , Lilith (goed)

Deze dame is zeer moeilijk te bereiken maar als je eenmaal een afspraak hebt kunnen maken dan is ze ook zeer demoeite waard.
    Mij is het zeerrecent eindelijk gelukt dus. Netjes achterom naar haar woning toe geleid in Waalwijk. Een, voor haar leeftijd, zeer goed uitziende en slanke vrouw met lekkere borsten sond mij al op te wachten.

Daar aangekomen kreeg ik een heerlijk kop koffie. Onder het drinken van de koffie werden al de nodige heerlijke tongzoenen uitgewisseld. Onder het zoenen verdwenen op de bank dus alle kledigstukken. Ik heb haar eerst lekker gebefd. Ze genoot hier erg zichtbaar en hoorbaar van. Ze kwam dan ook heel lekker klaar. Nog steeds op de bank kreeg ik een lekkere pijpbeurt. Heerlijk sensueel likkend en zuigend zuigend aan mijn zeer gespannen eikel.

Tot besluit nog steeds op de bank heelijk geneukt. Ze ging lekker boevenop mij zitten en ik ben erg lekker klaargekomen. Goh we zijn de bank niet afgeweest. De slaapkamer heb ik alleen van afstand gezien.

Voor ik wegging kreeg ik nog een lekker kop koffie.

Lilith, je bent een lekker ding. Bedankt voor het heerlijke uur dat je me bezorgd hebt.

Commentaar

Re: Waalwijk, Priveontvangst , Lilith (uitstekend)

Vorige week toevallig onderweg van A naar B en daarbij via Waalwijk gereden. Onderweg nog een tussenstopje gemaakt bij Lillith, had haar gespot op kinky, gebeld en kon gelijk terecht (gezien de andere reacties heet dat: mazzel hebben!). Had wel zin in een strakke wat oudere dame en daar voldoet Lillith geheel aan.

Netjes op de afgesproken tijd gebeld en zeer discreet naar de juiste locatie verwezen. Op de bank beland en daar begon ze bijna gelijk met tongzoenen. Rustig uitgekleed en mijn kleine vriend wakker gemaakt. Lekker gepijpt (zc) en elkaar langszaam betast en uitgekleed.

Het hele verhaal daarna verhuisd naar de slaapkamer waarbij mijn ondertussen niet zo kleine vriend werd voorzien van een rubberen jasje om het vervolgens al neukend af te maken. Eerst Lillith bovenop, toen op z'n hondjes afgemaakt.

Lillith is een lekkere geile vrouw die dit voor haar plezier erbij doet (zo geeft ze in ieder geval zelf aan). Doet het met overgave en ze is absoluut goed in wat ze doet. Ruime gelegenheid om te wassen na afloop,alles goed verzorgd, geen klokkijkster. Kortom: als je houdt van ietsjes ouder (zo rond de 50) die nog strak in haar velletje zit en wil je een keertje lekker ontspannen los gaan is Lillith wat mij betreft een aanrader. Enige minpuntje is toch de prijs (130 euro) wat ik net wat aan de hoge kant vindt.

Commentaar

Heb Lilith ook een keer een bezoekje gebracht en was op slag G toen ik haar foto's zag, vooraf aangegeven wat de wensen qua lingerie waren en voilá zo wacht je ze ook op, bij binnenkomst lekker enthousiast ontvangen en na wat verplichte handelingen lekker genieten. Lilith is niet een klokkenkijkster en heb ook meer dan een uur kunnen genieten van haar kunsten en zij van mijn kunsten, minpunt was de prijs 130 euro pluspunt was de geweldige explosie in haar mondje waarbij ze zonder te knoeien toch alles liet verdwijnen, zal Kinky weer eens in de gaten gaan houden omdat ze alleen een advertentie plaatst wanneer ze ook kan ontvangen.

Commentaar

Wandelvrienden,

Ik heb vandaag deze draad eens flink uitgedund. Reden de talloze vragen als "werkt deze dame nog" etc.

Deze dame werkt slechts af en toe, zeg maar gewoon weinig en dan staat haar advertentie op Kinky.nl. Staat er geen advertentie dan werkt ze ook niet. Gewoon af en toe kijken.

gegroet

CTD
          "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Ben vorig jaar diverse keren bij haar geweest, krijg haar nu inderdaad moeilijk te pakken.
            Je wordt zeer discreet via de achtertuin naar binnen geleidt, waar ze in de jou gewenste kledij zit op te wachten. Ze is niet meer een van de jongste maar wanneer je van rijp houdt ben je op het goede geile adres. Het begint met een kopje koffie en een heerlijke tongzoen en elkaar betasten. Vervolgens kleden we elkaar uit en begint ze zalig aan m'n jongeheer te sabbelen dit doet ze zodanig lekker en geil dat leeftijd absoluut geen rol meer speelt. Dit gaat wel even een stief kwartiertje door, moment dat ik haar vinger is ze kletsnat doordat ze me pijpt, hier wordt ik nog geiler van en ze komt in eerste instantie op me zitten. Ondanks haar leeftijd heeft ze nog een redelijk strak lichaam. Diverse standjes op de bank en kreunend van genot kwam ze klaar. Ik was zelf nog niet klaar gekomen en vervolgens toch maar de slaapkamer in, alwaar we verder gingen waar we in de huiskamer waren opgehouden heerlijk al met al een lekker geil uurtje zonder daadwerkelijk op de klok te kijken. Ik hoop dat ze binnenkort weer operationeel is want het is al weer te lang geleden dat ik bij haar bent geweest.

Commentaar

Beste wandelaars,
              Ik had ook het toeval dat zij op een zondag een advertentie op kinky had staan. Zowaar ik kreeg haar aan de lijn en een uurtje later was ik bij haar. Ze ontvangt in een huis van een vriend als die in het buitenland is. Ze heeft volwassen kinderen en ontvangt dus liever niet in haar eigen huis, want je weet maar nooit. Discreet binnengeloodst, ontving ze mij in sexy kleding en ze maakte een kopje koffie voor ons beiden. Gelijk op de bank aan het knuffelen. Ik vroeg of ze op mijn schoot wilde komen zitten en dat deed ze. Zo kon ik met haar lekkere cup B-borsten spelen en met haar kleine tepeltjes. Dat vond ze merkbaar lekker. Toen ik mijn hand op de binnenkant van haar dij legde en mijn hand langzaam naar boven liet glijden, merkte ik dat zij geen slipje droeg en al lekker vochtig was geworden. Het zoenen en het knuffelen was zo lekker dat ik snel plofte. Geen probleem want de tweede ronde werd ingezet. Ik kon haar lekker beffen en zij kwam duidelijk genietend en kreunend klaar. Toen was ik weer aan de beurt. Hoe ze mij naar een hoogtepunt bracht laat ik aan jullie te raden over, maar enige tijd later kwam ik kreunend en steunend van genot klaar. Ze vertelde me dat zij het juist geil vindt om een man op te warmen en een penis in ruste te zien groeien naar de "aanvalsstand". Ze is geen klokkijkster en na een tweede kopje koffie verliet ik ruim een uur later het huis, pas nadat ik haar een dikke kus en knuffel had gegeven.
              Zoals door anderen al gemeld, 130 euri is niet weinig, maar ik weet dat je echt voldaan en tevreden de terugreis aanvaardt. Lilith is een vrouw van 50+ die nog een mooi strak lijntje heeft en zichzelf zeer goed verzorgt. Meid je bent een kanjer en ik kom zeer zeker weer bij jou terug als de spaarpot weer voldoende is gevuld.

Commentaar

Heb ook via kinky contact met Lilith gekregen en ben bij haar langs geweest. Kan niet zo positief zijn als de voorgangers. Ze is een beetje te oud voor me, maar dat had ik natuurlijk kunnen weten. op de een of andere manier klikte het in ieder geval niet tussen ons. Ik wilde haar beffen, maar er zat een beetje een naar geurtje aan, dus maar niet gedaan. Pijpen was verder wel prima en het neuken was niet slecht, maar toch ga ik niet weer bij haar langs.

Commentaar

Ik ben deze week ook bij Lilith geweest. Ze gaat inderdaad discreet te werk via de achterom van haar afwezige vriend. Telefonisch hadden we al afspraken gemaakt over wat ze zou dragen, en met diezelfde telefoon werd ik ook bij haar binnengeloodst. We praatten en dronken wat en al snel kwam het tot knuffelen. We ontdeden ons van kleding en zijn, na het opfrissen, op het bed beland. Ze heeft me heerlijk zacht gepijpt (zc) en ik heb haar gebeft. Ze was zelf ook fris gewassen en dat is altijd prettig. Bij mij was ze meer een stille genieter. Ik hoorde haar amper, en ik houd zelf meer van een dame die laat horen als ze geniet. We hebben daarna nog geneukt, wat in eerste instantie niet zo wilde lukken. Daarna weer gepijpt en daarmee mijn junior weer wakker gemaakt. Het neuken ging daarna beter en ik heb mijn zaadjes over haar buikje gespoten. Na een opfrisbeurt hebben we afscheid genomen van elkaar. Lilith is een fijn mens en doet haar best, maar ik weet niet of ik er terug zal komen. De foto's die ik van haar op de site zag wonden me uiteindelijk meer op dan haar werkelijke verschijning. Maar ik ben sowieso een ervaring rijker. En ik kan niet zeggen dat het een slechte was. Ieder zijn oordeel.

Commentaar

Ben ook eens langs deze dame geweest en moet zeggen is me toch goed bevallen.Ik denk dat de dame wel ouder is dan ze opgeeft maar het is wel een kleine geile donder
                    Pijpen doet ze heerlijk en ze is niet vies van het slikken Tongen doet ze vol overgave en het neuken was ook aangenaam.
                    Vind persoonlijk dat ze wel veel geld vraagt voor gebode diensten,maar het is leuk om een keer mee gemaakt te hebben.....weet dus niet of ik nog eens terugkom.

Commentaar

Re: Waalwijk, Priveontvangst , Lilith(uitstekend)

Feedback ontvangen van Lilith die ik als quote plaats :

Oorspronkelijk geplaatst door via_lilith
                      Om jullie even uit de droom te helpen; ik rook niet maar jullie soms wel .....
                      Gr. SOT

Commentaar

Dag wandelaars. Ook al weer "te" lang geleden in waalwijk bij lillith op de koffie geweest. Zij is best een aardige vrouw tussen de lakens. Lillith is wel ouder dan ze aangeeft in haar profiel. Maar ach wat maakt het uit. Ik vind jammer dat ze geen halve uurtjes prive ontvangt. Want ze vind zelf dat ze voor kwaliteit gaat. Heren hou je van een wat oudere dame en een beetje klassiek. Dan zit je bij deze vrouw goed. Lillith als je mee leest.... helaas is het niet er niet van gekomen. Je weet wel. Maar tot ziens!! Groet instalmen.

Commentaar

Weer eens bij Lilith op de koffie geweest en meer. Blijft een lekker mens en leuke milf inmiddels wat aangekomen in vergelijk met een jaar of drie ‘a vier geleden hou het niet precies bij. Voor mij vaste prik, leuke lingerie op verzoek en rustige start op de bank.
                          Ze is inmiddels gestopt met roken, jammer maar mag zelf nog sigaartje opsteken. Lekkere pijp sessie op de bank . Afgerond met een flinke bef partij, wat minder reactie in vergelijk met de eerste bezoeken. Daarna rustig afgerond op de slaapkamer – klaargereden op haar lekkere kontje. (geen anaal)

Pijpen en zoenen nog steeds als de beste. Is in voor veel. Denk het vierde of vijfde bezoek is inmiddels wel wat minder gedreven als de eerste keer. Maar ja wat wil je een aantal befbuffels per week over de vloer vraagt wat energie. Wat aan de duren kant met E150/uur maar als het zo uitkomt toch een aardig adresje.

Commentaar

Re: Waalwijk, Priveontvangst , Lilith

Prijs is verhoogd van €130 naar €150 Euro. Zou eerder wat omlaag moeten.

Commentaar

Ben ik met je eens sandman 1960. Het zal te maken hebben met het vraag en aanbod.

misschien een huurs verhoging voor lilith.......!

Vr.grt.instalmen

( lilith ook de groetjes van die knappe vent )

Commentaar

Ze adverteert alweer geruime tijd op kinky, dus je zult gewoon bij haar terecht kunnen.
                                Persoonlijk vind ik haar nogal over de datum voor de 150 e/uur die ze vraagt...
                                Een Penis Erectis is een lul die gestrekt is.

Commentaar

Onlangs geweest. Aardige vrouw. Inderdaad al redelijk op leeftijd (60+). Haar body is nog wel oké. Enigszins passief. Pijpt lekker. Prijs is € 30, - te hoog. Onder andere door haar vraagprijs kom ik niet terug

Commentaar

Aan het werk...
                                  X