Geleen, privéontvangst, Anne

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geleen, privéontvangst, Anne

Twee weken geleden naar Anne Makell getogen. Ze adverteert op sexjobs.nl. en biedt daar haar pijpkunsten aan.
    Dit is haar advertentietekst:
    Ik geile vrouw van 57j, zoek geile lul om leeg te zuigen, en leuke dingen mee te doen. Vraag vergoeding van Euro 50 voor half U en euro 100 voor heel U. xx Anne
    http://www.sexjobs.nl/a.php?a=347438...at&page=10&p=5
    Ze ontvangt in een mooi nieuw appartement in Kerkrade, luxueus en smaakvol ingericht. Haar verschijning viel ietsje tegen qua leeftijd maar ze geeft zelf haar leeftijd op; nl. 57. (Maar > 60 jaar kan ook hoor) Na het praatje en wasje op bed beland, ze hield haar laarzen aan en toonde haar pijpkunsten. Iets te zacht maar OK. Daarna op de wip, ook geen klagen over. Aardig gesprekje erna. Het was een leuk tijd-verdrijf bij een sympathieke vrouw maar toch geen herhaling waard. Te oud, maar goed, heb ik dat ook eens meegemaakt.
    Belangrijke opmerking: bij het weggaan zag ik op een kast een webcam staan, precies gericht op het bed . . . .
    Volgens haar stond die niet aan. Dat moeten we dan maar geloven.

Re: kerkrade, privéontvangst, Anne

Ben ook bij haar geweest...
    zeer nette ontvangst bij keurige oudere dame. Kreeg drankje aangeboden en kon me opfrissen in mooie schone badkamer.
    na drankje lekker op bed gaan liggen en werd lekker gepijpt.
    heb haar ook zc geneukt. Bij mij vroeg ze daar wel €30,- extra voor.

ik heb geen webcam gezien..

herhalingsgevaar?: tja... Erg schoon en netjes, lekker geneukt... Anné kwam zelf een paar keer makkelijk klaar...
    maar volgende keer wil ik toch weer een jong onervaren blaadje...

Commentaar

Ben ook bij deze oudere dame geweest.
      Alles was schoon.
      Lekker (tong)zoenen, daarna heeft ze me lekker gepijpt (zcd) en alles doorgeslikt.
      Neuken hebben we niet gedaan, paste niet zij ze?

Al met al , geen 2e keer voor mij.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door troyman13
        is er iemand onlangs nog geweest bij Anne?
        mag je vaker klaarkomen? en heeft iemand al eens plasseks met haar gedaan?
        nee, ik W ben al n paar keer bij haar geweest, zeer netjes n discreet,en z c,ben zeer tevreden,leeftijd is 1a2jaar ouder als dat ze zegt,kijkt niet op de klok,ben zeer te vrede en zal zeker nog eens n bezoekje aan haar brengen.

Commentaar

Re: Kerkrade, privéontvangst, Anne

ik W uit Hoensbroek, paar maal bij Anna geweest,discrete ontvangst,men wordt op afgesproken tijd aan de deur bekeken op haar deur video,na binnenkomst leuk gesprek ,koffie naar wens men kan douchen voor of na, heel schoon,men heeft alleen toegang tot haar ontvang kamer,(rest is privé) zeer schoon,ze houd haar japonnetje aan(bolerootje en haar laarzen) door haar leeftijd heeft ze her en der wat rimpeltjes ! nou dat mag voor mij je kiest dan ook voor die leeftijd (ik ben ook in haar leeftijd!) ze pijp zonder cd ook intiem maar dat is jou wens?? ze kijk niet op de klok ze is heel vriendelijk,zacht aardig, na mijn was beurtje kun je nog wat na babbelen, en discreet t appartement in n nette buurt discreet verlaten,de prijs zit juist iets te hoog, maar dat is naar mijn eigen mening, meschien valt er over te praten met Anna (haar echte naam) ik zal zo als t mij uitkomt? haar beslist nog eens bezoeken.

Commentaar

nu zal dat de totale tijd zijn en als ik het goed begrijp hebben ze nog wat na gebabbeld maar dan nog is de prijs heel goed toen ik bij haar was was heet een hele relaxte date had ook een half uurtje geboekt en werd er absoluut niet op de tijd gekeken was meer als een uur binnen. Verder is het echt een hee stijlvolle en best wel luxe appartement waar ze ontvangt.
            ikzelf vind uur prijs die 2 keer half uur prijs wat te veel want dan ga ik toch liever 2 x half uur op zich zou 80 euro of zo beter passen. maar andere kant als een uur date kwa tijd ook zo uitloopt dan is 100 euro ook echt niet te veel.

Commentaar

Dinsdag eindelijk bij Anne geweest. dit keer ontving ze op een andere lokatie door omstandigheden.
              auto gemakkelijk parkeren en discrete ontvangst. appartement was goed, en schoon. Zowel slaapkamer als douche goed verwarmt. Anne is een lieve vrouw en bied je een drankje aan. daarna samen in de douche elkaar wassen en alvast wat opgeilen. vervolgens naar slaapkamer op het bed. Lekker tongzoenen, vrijen, pijpen. Ze vroeg wat ik fijn vind en dat was o.a. beffen, ze ging meteen klaar liggen en kwam vrij snel klaar. daarna lekker neuken, eerst missonaris. Oh wat heeft ze een lekker strak kutje. Ik moest we wel inhouden. Vervolgens Anne boven op mij, eerst even langzaam en daarna snel neuken. we kwamen allebei tegelijk klaar. Ze was behoorlijk nat. vervolgens weer even lekker rustig knuffelen en wat kletsen. tweede ronde, pijpen, 69, doggy en ze kwam alweer klaar, weer erg nat. Daarna met pijpen en aftrekken afgemaakt. Na afloop bood ze mee ook nog om me op te frissen. Een uurtje is dan zo om, eigenlijk te kort.
              Lijkt e ook wel leuk om tijdens het douchen seks te hebben , lekker neuken. Zal dat volgende keer eens vragen aan haar.
              Ook had ze sexy kleding aan. op mijn verzoek geen laarzen, wel kousen.
              Persoonlijk vind ik haar er in werkelijk beter uitzien dan de foto's doen vermoeden. natuurlijk speelt leeftijd mee maar dat is voor mij geen probleem.

Ik ben dus heel positief over deze date en zal zeker nog eens teruggaan.

Commentaar

Na een heel vriendelijk telefoongesprek een afspraakje gemaakt met Anne

Eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming, waar het overigens goed parkeren is en een discrete ontvangstlocatie, werd ik hartelijk ontvangen door Anne. Ze was lekker uitdagend gekleed.
                Eerst even kennismaken onder het genot van een drankje en vervolgens werd ik uitgenodigd voor een gezamenlijke douche. Lekker elkaar wassen en wat aftasten. Ze heeft een heerlijk zacht lijf! De foto's op sexjobs doen haar geen eer aan.

Na de douche samen op bed waar ze me lekker begon te pijpen. mmmm lekker! Daarna lekker tegen elkaar aanliggen waardoor ik haar zachte lichaam en heerlijke borsten tegen me aanvoelde. Ze vertelde dat ze beffen lekker vond en dat liet ik me geen 2 keer zeggen... Haar kutje is lekker fris en ik ben haar zacht beginnen te teasen met mijn tong. Ze heeft niet veel nodig voor klaar te komen en al snel kronkelde ze onder mijn tong. Blijkbaar vind ze het lekker om daarna een harde pik in haar kutje te voelen en ik ben dan ook zo vanuit de befhouding boven op haar gaan liggen en mijn pik lekker in haar kutje laten glijden. Heerlijk! Daarna heeft ze me nog even lekker gepijpt en toen is ze op me komen zitten. Bij het aanzicht van haar mooie borsten kon ik het niet meer houden en het heeft volgens mij dan ook niet lang geduurd voordat ik klaarkwam... Het had voor mij veeeeeel langer mogen duren!

Ik vond het een hele leuke sexdate waarbij de leeftijd geen enkele rol speelde! Als ik nog eens in de verleiding kom om een dame van plezier te bezoeken, zal Anne boven aan mijn verlanglijstje staan!

Overigens ontvangt ze in Geleen en niet in Kerkrade zoals hier vermeld staat.

Commentaar

na de positieve recenties ook maar eens naar Anne gegaan in geleen.
                  De verschijning viel wat tegen aan de hand van de foto's, die bij de advertentie stonden zijn duidelijk niet heel recent.
                  Maar Anne is toch nog steeds een leuke vrouw om te zien en zeker sexy.
                  Ze stelt je gelijk op je gemak en na het drankje, wasje etc op bed beland.
                  Het vrijt echt lekker zoals je met een vriendin zou doen, dus veel zoenen, opwarmen, pijpt heerlijk en vond het ook lekker om gebeft te worden. Hier werd ze zo geil van dat ze heel graag geneukt wilde worden, waar ze ook duidelijk van genoot.
                  Waar ik bij dit soort dames wel eens aan denk is dat zij eigenlijk ons zouden moeten betalen, maar goed mij hoor je niet klagen. Herhalingsgevaar is groot, oftewel zal zeer zeker weer terug gaan. Lang geleden dat ik zo lekker geneukt heb.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door berico
                    Is intiem met haar steeds zonder?
                    Ja, als ze een goed gevoel erbij heeft volgens mij wel.
                    Maar er liggen er ook condooms.

Commentaar

Re: Kerkrade/Geleen, privéontvangst, Anne

Vorige week nogmaals bij haar geweest, ze ontvangt nu in Geleen-Noord in een aardige lage flat, net als in Kerkrade.
                      Leuke ontvangst, zeer GFE, goed pijpen en ik kon haar goed beffen. (benen wijd) Heerlijk! Klein nadeeltje bij beffen: ze zuchtte en kreunde en ik had haar amper aangeraakt. Goede actrice. Daarna weer lekker pijpen en zaaaaalig neuken hoewel ze hier ook weer de boel bij elkaar hijgde, kreunde en bijna schreeuwde . . . Geloofwaardig, nee. Zo goed ben ik niet Heeft zeker op toneelschool gezeten. Haar over-acting werkt bij mij averechts en kan (bij mij) leiden tot wappen = neuken met een slappe. Maar dit keer ging het goed, lekker wasje erna, leuk praatje. Al met al was het weer supergoed en ik kom weer terug bij haar. Zeker weten!

Commentaar

Pummeltje was geïnteresseerd mede door de goede recensies echter kwam van een koude kermis thuis. Niet geheel naar verwachting. Kwebbelt maar door en weinig aktie daardoor. Na een wasje aan de kranenbak op het bed terecht gekomen. FF kusje, wat wrijven en beetje pijpen en toen maar kleine pummeltje met condoom in haar poes geduwd. Veel gehijg en gekreun maar alles nep. Helaas kan ik me niet aansluiten bij de andere reacties, alhoewel er wel een klik was.

Commentaar

ik heb destijds tijdens de date weinig gemerkt van over acteren. ik had wel gekozen voor een uur en dat is toch relaxter dan een half uurtje. als je nl kiest voor een uur kun je heerlijk met haar douchen en elkaar al opgeilen. de een houd van kletsen de ander niet, maar heb zelf eens een date gehad met een meid van 23 die weinig te vertellen had en dat is ook niet alles.

Commentaar

Ik ben in de week ook bij Anne in Geleen geweest.
                            Bij de aankomst even kennis gemaakt met een colatje. Dame ziet er beter uit dan op haar foto's. Kleren uitgedaan en beide onder de dousce wat lekker zitten knuffelen. Je merkt inderdaat dat de dame ouder is dan wat ze aangeeft. Er zijn ook sporen van vroegere kilotjes. Op het bed wat zitten babbelen. zij begon wat te likken en daarna lekker diep pijpen zonder de rest over te slaan.
                            Ik heb haar dan een lekkere befbeurt gegeven waarvan ze heel nat werd en sqruiten.
                            Ik bleef verder beffen; Toen ze het niet meer kan uithouden vroeg ze om te neuken. Lekker in missio.
                            vervolgens lekker zitten knuffelen, kussen, babbelen en tweede ronde nog eens standje 69. Het was super.
                            Ongeveer 1.30 bij Anne binnen geweest.
                            Ga er zeker nog eens terug

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Limburgia
                              Is er iemand nog onlangs bij haar geweest,want ik kwam haar advertentie tegen op Sexjobs ben benieuwd maar deze dame is toch een iets oudere dame,
                              Hier de link: http://www.sexjobs.nl/a.php?a=413125...&c=1&s=108&p=5

Is inmiddels in Geleen. Ik ben er ooit geweest, ze is echt op leeftijd. Maar wel megageil.
                              Als ik in een gekke bui ben, ga ik misschien nog eens. Maar ik hou toch meer van strak.
                              Laatst gewijzigd door son of tarzan; 21-09-15, 18:04. Reden: plaats aangepast

Commentaar

Re: Geleen, privéontvangst, Anne

Kort en bondig.
                                Mooie aantrekkelijke dame van tegen de 60.
                                Wil je zonder condoom vrijen, geen probleem voor haar.
                                Je gaat heerlijk bij haar naar binnen, ze is goed nat.
                                Meerdere keren klaarkomen mag.
                                Lijkt alsof dame van alles geniet, of het is goed gespeeld.
                                Zal regelmatig bij haar op bezoek gaan.
                                Alles ziet er schoon uit.

Commentaar

Tijdje terug bij haar geweest om ook eens een keer met een oudere vrouw geneukt te hebben. Was wat nerveus, maar ze stelde me goed op m'n gemak. Thuis opgefrist en naar geleen. Zoenen zat er helaas niet in gezien ik rook. Eerst lekker gepijpt door haar waarna ze me vroeg of ik haar wlde beffen. Ja, gaag zelfs. Wel niet te hard want gevoelig. Daarna lekker neuken zonder rubber. Bij dames van plezier normaal geen fan van, maar toch maar gedaan. Tijdje geleden dat ik iemand een creampie had gegeven. Tijdens het neuken (misionaris) sloeg ze lekker haar benen om me heen en bewoog in tegengestelde richting stevig over m'n pik heen. Heerlijk. Toen ik aangaf bijna te komen zei ze me om lekker haar kutje vol te spuiten met m'n zaad.

Commentaar

Nou vanmorgen ook geweest bij haar aardige vrouw wel wat ouder maar toch super geil.
                                    zou voor een uurtje zijn maar was misverstand dus werd een half uur.
                                    eerst zelf wasje gedaan bij de wasbak in de doucheruimte daar stond ze op ( en terecht ) alleen jammer dat ze dat zelf ook niet deed.
                                    pijpen was oké maar ook weer niet super daarna haar gebeft en daar zat toch een licht geurtje bij haar jammer.
                                    ik had de indruk dat ze het prettig vond en daarna de daad zonder condoom ( waar ik toch een beetje spijt van had ) maar ja dat was mijn eigen stommigheid zullen we maar zeggen.
                                    zei er wel iets van zo van moet het jasje niet aan maar ze zei dat ze pas nog was gecontroleerd doe het dus niet meer zo.
                                    denk achteraf dat dat het risico niet verkleind om iets te krijgen maar zoals gezegd eigen schuld dikke bult.
                                    desondanks aardige vrouw en inderdaat praat ze best veel over prive dingen welke ik hier uiteraard niet ga vertellen.
                                    toch geen herhalings gevaar voor mij.

pieter065

Commentaar

Lieve vrouw, je krijgt een colaatje, een lief gesprek op bed en daarna lekker gebeft.
                                      Ondertussen was mijn geval op sterkte en werd ik lekker gepijpt. Toen ik bijna op springen stond
                                      mocht ik haar kutje volspuiten.
                                      Ga gelijk naar haar terug wanneer ze weer actief is.

Commentaar

Ze is weer een tijdje actief, advertentie is te vinden op sexjobs.nl. Even zoeken op Rijpere Vrouwen en dan Limburg als provincie en gij zult vinden :-)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Deantje Bekijk bericht
                                          Ze is weer een tijdje actief, advertentie is te vinden op sexjobs.nl. Even zoeken op Rijpere Vrouwen en dan Limburg als provincie en gij zult vinden :-)
                                          Dat is een advertentie uit februari 2017:
                                          http://www.sexjobs.nl/dames-van-plez...-vrouw_5240950