Maasbree, priveontvangst, Sexy Diane

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Maasbree, priveontvangst, Sexy Diane

Onlangs ben ik bij een leuke donkere dame geweest in de omgeving van Boxmeer. Diane ontvangt je op een discrete lokatie. Prachtige donkere dame in mooie lingerie.
    In bed is ze gewoon heerlijk. Lekker zoenen, heerlijk pijpen (zonder) en fijn geneukt.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-3831185/
    http://www.sexjobs.nl/a.php?a=2605469
    Laatst gewijzigd door son of tarzan; 08-12-11, 17:43. Reden: update links

Re: Boxmeer, priveontvangst , Sexy Diane(uitstekend)

Een mooie foto van een paar mooie billen. Ik dacht daar ga ik eens naar toe.

Het viel me op dat er maar weinig recensies waren en als er maar 1 recensie is vraag ik me altijd af of ze die zelf hebben geschreven.

Na heel vaak bellen kreeg ik eindelijk contact.
    Gevraagd wat ze allemaal deed. Dat was niet duidelijk in de advertentie, maar weinig details.
    De leeftijd ? lang haar kort haar ? geen details.... Ze wil wel gebeft worden maar pijpen zonder condoom was nog zeer de vraag, als hij heel schoon eruit zag wilde ze dat misschien wel doen. Maar ja ik had zin dus........

Een uur kost inderdaad € 150,- en een half uur was € 125,-
    Duur dus, maar ach toe maar een keer dacht ik.

Dus voor die dag een afspraak gemaakt (13-2-2011) om 15:00 uur.
    Ze gaf geen adres, wat ik wel begrijp. Ter plaatse even bellen en dan gaf ze het adres was de afspraak.
    Dus ik vol goede moed naar Boxmeer gereden en ter plaatse gebeld. Maar ze nam niet op.
    Ik dacht nou dat kan misschien een andere klant nog, dus ik wachten.
    Ik heb een uur en een kwartier gewacht in Boxmeer en haar zo'n 15 keer gebeld.
    Maar ze nam niet meer op en dan krijg je steeds een hinderlijk antwoordapparaat aan de telefoon.

Uiteindelijk maar terug gereden. In dat uur rijden heb ik het nog 4 maal geprobeerd maar ook toen nam ze niet op.

Nee mannen pas op met die dame ik ben een hoop tijd kwijt geweest en heb een dikke 150 km voor niets gereden.

Commentaar

Ik herken de reactie van Marcel helemaal niet. Ik ben vele keren bij haar geweest en een afspraak maken was nooit een probleem. Ze is heel aardig en ziet er goed uit. Ze houdt van mooie lingerie en dat is haar aan te zien. Ze heeft een gezellige babbel Een lekkere donkere dame, niet super slank, maar zeker niet vol. Mooie volle borsten. Ook de sex met haar was heel goed. Ze geniet zelf enorm als je haar beft en vraagt om meer. En ze weet een man uitstekend te verwennen. Neuken uiteraard met, maar pijpen zonder. Ook zoent ze lekker. Misschien was er wat bijzonders aan de hand. Ik zou zeggen, neem nog eens contact op. Je zult er geen spijt van krijgen. Tip: neem wat chocola mee, is ze dol op.

Commentaar

Hallo allemaal,

Ik kan me ook helemaal niet vinden in de woorden van Marcel43. Ben ook verschillende keren bij haar op bezoek geweest en alleen maar positieve ervaringen.
        Ze heeft wel een hekel aan onbeschoft gedrag en vertrouwt ze het niet dan geeft ze ook haar adres niet prijs. En wat mij betreft heeft ze gelijk.

Wat mij betreft blijft het een aanrader.

Commentaar

Hoi Hoi,

Ik herken me wel in de ervaring van Marcel.

Het is mij ook overkomen. ze had zich verslapen zij ze. maar 30 min. voor de afspraak nog met haar gebelt om te vragen of het doorging. Alles was prima. ze zou opstaan enz. maar mooi niet.
          Voor mij heb je dan redelijk afgedaan.

Pieter

Commentaar

Ik ben niet onbeschoft geweest, ik behandel altijd iedereen met respect.
            Zo het gesprek met haar aan de telefoon, op zich niets mis mee.

Ik heb er gewoon de pest in dat als je een afspraak maakt je gaat er naar toe dat ze dan de telefoon niet meer opneemt!
            Dat is onbeschoft. Als er onverhoopt iets tussenkomt en dat wordt je uitgelegd ben ik er ook niet blij mee maar dan weet je tenminste iets !

Nee afspraak maken en dan niets laten horen dat is onbeschoft!
            Als jullie een keer voor niets een 150km rijden snap je het misschien wel !

Commentaar

Heren,

Marcel heeft een mindere ervaring, dat kan.
              Aan diegenen die Diane bezocht hebben het verzoek om op basis van hun eigen ervaring een recensie over het bezoek te schrijven en ook gelijk even op de recensiebutton te drukken zodat de info ook in het forumulier zichtbaar wordt.
              Verdere discussie over bereikbaarheid graag via priveberichten, topic zal binnenkort opgeschoond worden.

Oorspronkelijk geplaatst door paulus1963
              Ze maakt geen fake afspraken en het is jammer dat ze zich niet kan verdedigen op een site als deze.
              Dit klopt overigens niet, dames zijn wel degelijk welkom op hookers en bij meningsverschillen passen we hoor en wederhoor toe. Zie ook dit topic.

Vanaf nu graag weer terug naar échte recensies en andere nuttige info !!

Gr. SOT

Commentaar

Hallo,

Nu twee maal bij Diane geweest. Om iets toe te voegen aan de discussie hierboven, ze kan aan de telefoon wel eens nors overkomen maar als je eenmaal binnen bent dan is het een feest. Ze zit op een geweldige locatie, discreter dan dit kan haast niet. Zodra je binnen stapt staat ze al te wachten in een mooi lingeriesetje waardoor mijn jongeheer al begon te steigeren. Eerst uitgebreid samen douchen waardoor je haar alvast goed kunt bewonderen. Toen het bed in, ze is in alles wat ze doet erg "echt". Ik heb haar eerst uitgebreid gelikt daarna pzc om vervolgens met condoom het feest af te maken. Heerlijk was het beide keren, ze is spontaan en vrolijk en zeker niet gehaast. Ik ga er zeker nog eens terug.

Commentaar

Hallo,

Ik twijfel ook steeds meer en meer om met haar af te spreken.
                  Ik heb haar een paar keer gebeld om iets af te spreken.
                  Een aantal dagen van te voren afspreken is niet mogelijk. ze geeft dan aan de telefoon aan. de dag dat je wilt komen om 08:30 te bellen. daarna is geen enkele vraag meer mogelijk en is ze erg kortaf aan de telefoon.
                  Tweede keer dat ik haar belde was op een ochtend om 09:30 uur. wilde afspreken voor 10:30 en dat ging niet meer... Ik vroeg haar wat later dan? maar ook dit ging niet en ze gaf aan dat ik andere keer moest terugbellen.
                  Volgens mij was ze op dat moment bezig met een klant of haar zelf. Ik hoorde haar hijgen en kreunen aan de lijn.

Ik weet niet wat ik er van moet denken. enerzijds heb ik erg veel zin in deze donkere dame, anderzijds wordt ik tegengehouden door haar gesnauw en haar kortaf gedrag aan de telefoon.

Wie kan mij overtuigen om haar te bezoeken of misschien weg te blijven?

Commentaar

Medecollega's maar in het bijzonder Shave.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik deze dame verschillende keren heb bezocht en ik het iedere keer helemaal fantastisch heb gevonden. Van alle bovenstaande berichten herken ik helemaal niets.
                    Ik weet wel dat ze van bezoekers het nummer opgeslagen heeft en ze daarom misschien aardiger is tegen de een of de ander.

Nogmaals zeg ik, behandel haar met respect en je beleeft een top avontuur met haar.

Succes Marcel

Commentaar

Re: Boxmeer, priveontvangst , Sexy Diane

Diane is absoluut een lieve en mooie meid! Geeft wel duidelijk aan wat ze wil en wat er kan. Afspraak is bij haar afspraak en daar houdt ze zich ook aan. Misschien moeten de heren die hier zo negatief over haar schrijven eens bij zichzelf te raden gaan, want ik vind het een hele toffe meid met wie je heel veel plezier kunt hebben....

Commentaar

Reactie van Diane die ik conform "reacties dames in recensietopics" plaats.

Hoor en wederhoor toegepast, terug naar recensies en nuttige info!!

Gr. SOT

Oorspronkelijk geplaatst door SexyDiane
                        Ik, als lijdend voorwerp in deze discussie wil me er graag in mengen. Ik ben van de week gebeld door iemand die meldde dat ie een negatieve recensie over mij zou schrijven. Blijkbaar had deze meneer, met wie ik nooit heb afgesproken, er behoefte aan. Het is wel heel jammer dat iemand zoiets doet, want ik kan me moeilijk tegen deze anonieme negativiteit verdedigen.

Ik ga op een fatsoenlijke manier met mijn klanten en potentiele klanten om en probeer iedereen die mij belt op een correcte manier te woord te staan. Ik luister, vertel wat de mogelijkheden zijn en geef aan wanneer ik ontvang. Ik neem als ik ontvang voor iedere klant altijd ruim de tijd en probeer het ieder naar de zin te maken.

Mannen die vaker bellen zonder af te spreken, altijd dezelfde grammofoonplaat afdraaien, obsessief bellen (sommigen bellen wel 10 tot 20 keer op een dag) mij op vreemde tijden aan de telefoon proberen te krijgen en dingen willen die ik niet doe, daar neem ik op een bepaald moment de telefoon niet meer voor op. Als ik ze toch aan de telefoon krijg, zeg ik dat ze niet meer moeten bellen.

Heel veel liefs Diane.
                        Laatst gewijzigd door argus2002; 24-03-18, 12:16.

Commentaar

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vr...o/default.aspx

En weer boven water 😀. Nu dichte bij mij in de buurt dus wel erg aantrekkelijk 😁
                          Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.....

Commentaar

Re: Maasbree, priveontvangst, Sexy Diane

Nou Diane is super, had haar nog nooit bezocht maar echt super tevreden. Een lekker lijf, houd ervan om te verwennen en ook zeker om verwend te worden. We hebben samen dus een lekkere geile tijd gehad en herhalingsgevaar is dus erg groot. Dikke kus Diane van de kale 💋

Commentaar

Heb haar 2x gebeld voor n afspraak. Ze is vrij kortaf maar ik heb wel begrip waarom nu ik bovenstaande gelezen heb.
                              Ze zei dat ik op de dag zelf moest bellen, dus om 9.30 gebeld of ze tijd had, ze was de hele dag niet beschikbaar. Voorlopig zoek ik m'n plezier elders. Wie weet dat ik in de toekomst nog s probeer...

Commentaar

Diana is een sexy verschijning zoals ze je ontvangt in haar witte outfit. Het is een echt vriendelijke vrouw waar je je snel thuis voelt. Je wordt met aandacht gewassen, tot in de puntjes. Diana is zeer op hygiene gesteld. IN het begin was het zoenen wat afstandelijk maar na het beffen was ze veel beter in de mood. Toen had je een echte vriendin aan haar. Het allerbeste was de zeer uitgebreide pijpbeurt. Die zou voor mij wel uren kunnen duren. Lekker in missionair geneukt en heerlijk gekomen. Na het douchen wordt elk plekje van je lichaam zorgvuldig afgedroogd waarna je weer als nieuw verder kunt.

Commentaar

Vanavond bij Diane geweest. Even gebeld en netjes te woord gestaan. Daarna naar Maasbree gegaan; kon lekker discreet parkeren en Diane haalde me binnen in string en losse trui.
                                  Heerlijke vrouw! Super open, stelde je meteen op je gemak en praatte veel.
                                  Eerst afrekenen (1 uur (120) + bad (+20) + PZC (+30)), daarna haalde ze wat te drinken (bleef wel lang weg...?) en gingen we in bad. Lekker praten terwijl ze mijn piemel en ballen masseerde. Daarna wat gezoend en licht vingeren (want ik vind dat niet lekker in bad). Daarna gepijpt in bad.
                                  Dan verder vingeren op bed en verder gepijpt, terwijl ik haar vingerde en licht met haar kontgaatje speelde. Deepthroat doet ze heerlijk. Ze speelt veel met haar tond, maar snapt de hint als je je hand op haar hoofd legt.
                                  Toen met condoom doggy sex gehad.

Geweldige tijd gehad. Ze praat heel veel (soms teveel), maar snapt de hint als je even verder wil gaan met intimiteit zonder praten.
                                  Veel reacties zijn negatief vwb gedrag, maar ik kan me dit echt niet voorstellen: zo\'n ontzettend lieve vrouw!

Commentaar

Afgesproken voor een half uur, langer dan een uur binnen geweest omdat we aan de praat bleven! Mooi mens is ze, letterlijk en figuurlijk. Dat wil zeggen, mits je haar met met fatsoen en respect behandeld. Ze is hartstikke aardig, heel goed in de diensten die ze biedt en het herhalingsgevaar is groot. Dat ze "nors" aan de telefoon overkomt zal best, maar het is beter om voor een afspraak het kaf van het koren te scheiden dan tijdens.

Commentaar

1x Gebeld en totaal niet prettig in de omgang. Zo kreeg ik een heel betoog dat als ik buitenlander was, dat ik niet hoefde te komen. Ik ben 100% NL, dat had ik al aangegeven dus. Toen ze vroeg hoe laat, toen vroeg ik uit fatsoen hoe laat ze die middag tijd had. Toen zei ze dat haar agenda discreet was en dat ze daar niet op wilde antwoorden. Ik moest een tijd zeggen en zij zou ja of nee zeggen. Inmiddels was ik er wel klaar mee en heb netjes gedag gezegd.

Commentaar

Ik ben het helemaal eens met Rave.

Ook een keer gebeld en het eerste wat deze vrouw vraagt is of ik een buitenlander ben .

Zoja dan word de telefoon direct op je kop opgehangen.zonder pardon

Zeer onbeschofte vrouw en kijkt niet naar haar eigen huidskleur . Ik wil me geen woorden vuil maken aan dit soort trieste mensen.

Nog nooit meegemaakt zoiets.Alleen bij deze donkere vrouw .

Deze vrouw beledigd mensen . Schandalig .

Commentaar

Reactie van de dame via moderators:

Het is heel simpel: ik ontvang alleen maar beschaafde blanke Hollandse mannen!. Ervaringen uit het verleden hebben mij hiertoe gebracht en daar stap ik ook niet meer vanaf. Afkomst bepaalt voor een groot deel hoe je reageert op vrouwen en al helemaal de manier waarop je met prostituees omgaat. Mannen die bellen voor een afspraak vraag ik altijd naar hun afkomst en dan zeg ik erbij; als je niet beschaafd, Hollands en blank bent dan kom je niet binnen. Iedereen weet waar ik ontvang, ik doe dat legaal en IK BEPAAL WIE IK UITNODIG EN MET WIE IK SEKS HEB. Daarnaast zijn er mannen die mijn agenda willen weten! Of ik het druk heb etc. Dat gaat helemaal niemand iets aan, hoeven ze niet naar te vragen en een antwoord krijgen ze er niet op! Vandaar dat ik altijd vraag; wanneer wil je aankomen! En dan zeg ik of het gelegen komt Ja of NEE. Mannen die mijn handelen onbeschofd vinden en er hierover schrijven wilen maar één ding: ZE WILLEN VOOR MIJ BEPALEN WAT IK MOET DOEN. En als ze dan blijkbaar hun zin niet krijgen dan schrijven ze anonieme rottige stukjes! EN DAT IS NU NET DE REDEN WAAROM IK HEN NIET UITNODIG. Met vriendelijke groeten, Diane

Bij dezen is woord en wederwoord toegepast. Vanaf nu graag opnieuw / enkel nog recensies. Andere berichten worden automatisch gewist.