Geleen, priveontvangst, Sexiegeil (v/h Tijgertje / Heet halfbloedje)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geleen, priveontvangst, Sexiegeil (v/h Tijgertje / Heet halfbloedje)

Ik ben bij dit halfbloedje geweest.
    Zij en haar partner zijn doofstom,echt waar!!
    Als ze wil communiceren,gaat ze schrijven.
    Ze is half Nederlands,half Marrokkaanse.Lijkt een beetje op een heks.
    Wat een kut situatie.
    Ik was net lekker aan het klaarkomen,hield ze op.
    En ze ging schrijven,"lekker"?Net toen het orgasme kwam.
    Wat een miskleun.
    Ik kon mij ervoor en erna,niet wassen.
    Na mij kwam de volgende klant(ik was nog niet weg)en ze ging met hem gewoon verder.
    pijpen deed ze zonder,het waren maar 5 likjes.
    Nee,eigenlijk jammer.
    Wie heeft er ook nog ervaring met deze vrouw?

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=272402...1&h=1&c=37&p=5
    Laatst gewijzigd door itsme; 16-08-12, 19:20.

Re: thuis, priveontvangst , sexiegeil (matig)

Ze adverteren op sexjobs onder Hete halfbloedje.
    Ontvangen doet ze in Geleen in een flatje.
    Haar partner blijft in de kamer ernaast achter de PC...
    Groetjes Fritske
    Laatst gewijzigd door fritske; 21-10-10, 12:43. Reden: schrijffout

Commentaar

Re: Geleen, priveontvangst , sexiegeil (matig)

Ik ben er ook geweest en al met al vond ik het helemaal niet zo slecht. Vooraf even communiceren met een briefje en en een pen. Is weer eens wat anders. Het is een lieve meid en ik heb best lekker met haar gevrijd. Heerlijk liggen tongzoenen en haar daarna lekker langzaam gebeft. Ze was kort daarvoor gedoucht en schoon. Ook haar laten pijpen zonder condoom en dat deed ze lekker. Toen haar genomen en heerlijk klaargekomen.
      Ze is niet heel knap maar echt lelijk vind ik haar ook niet.
      Voor 50 euro een prima half uurtje gehad.

Commentaar

Geleen priveontvangst tijger

ik ben net bij Tijgertje geweest
        zij ontvangt in Geleen
        ze adverteerd op sexjobs.nl
        heb een uurtje afsproken met haar wat zo voorbij vloog
        je moet bij haar wel opschrijven wat je wil iedere keer want zij is doof
        zij ziet mij nog vaker
        ze doet ook alles zonder condoom maar dat is duurder

Commentaar

Re: Geleen, priveontvangst , sexiegeil (voldoende)

Ook langs geweest, niet voor herhaling vatbaar... (Oh ja hygiëne: bij doggystyle kon ik toch echt het eten van de dag ervoor ruiken, dus maar snel wat afstand gehouden)

Commentaar

Re: Geleen, priveontvangst , sexiegeil(voldoende)

Ik heb ook gebruik gemaakt van de diensten van deze dame, ik was van tevoren al op de hoogte dat ze doof was. Vooraf werd inderdaad even via een briefje gecommuniceerd, ikzelf vond dit geen probleem. Duidelijk aangegeven wat ik wilde en aan de slag, de nodige dildo's had ze bij de hand en speeltjes genoeg aanwezig! Daar maakte ze dan ook gebruik van. Eerst heb ik d'r uitgebreid gebeft, waar ze van genoot. daarna haar lekker geneukt en d'r heerlijk volgespoten.

Na de daad samen gedoucht en weer verder op doorreis! ;-)

Commentaar

Re: Geleen, priveontvangst , sexiegeil (voldoende)

Ben nu inmiddels een paar keer bij haar geweest, als ze er zin in heeft is het een lieve en lekkere meid; maar laatst was ze er niet met haar gedachten bij en opvallend klokkijken vind ik dan wel wat minder...
              Niet duur en dan toch waar voor je centen.
              Laatst gewijzigd door son of tarzan; 21-11-11, 13:21. Reden: quote eruit gesloopt

Commentaar

Enige tijd geleden ben ik hier ook langs geweest. Hoewel ik haar lichaam erg aantrekkelijk vond, vond ik het "overall" maar matigjes. Het stonk verschrikkelijk op haar kamer, waardoor de geur bij je bleef hangen.........

Ik kreeg bij haar het idee dat ze die dag weinig zin erin had. Ze bleef naar de klok kijken. Er was weinig beweging in te krijgen en eigenlijk lag ze daar als een stijve plank. Nu heb ik normaliter geen probleem om te ketsen, dus nu ook niet. Nadat het werkje af was, heb ik me snel uit de voeten gemaakt.

Kans op herhaling: 0%

Commentaar

Ook bij deze dame geweest. Ik wist van de recensies hier dat ze doofstom is. Het flatje is erg rommelig en niet uitnodigend. Afgesproken voor pzc met 2x klaarkomen. Het is bij 1x gebleven. Ze bleef nogal 1-tonig en veel met de "handjes" doorpijpen. Al met al redelijk.

Commentaar

Heb een keer een afspraak met haar gemaakt. Naar Geleen gegaan. Aangebeld onderaan de flat. Naar boven gegaan en toen ze de deur open deed ben ik hard naar buiten gerent. Smaken verschillen maar dank je wel dit hoop ik niet meer mee te maken. lol

Commentaar

Re: Geleen, priveontvangst , Sexiegeil (v/h Tijgertje / Heet halfbloedje)(voldoende)

ook eens geprobeerd, weinig conversatie, maar met handgebaren kom je een eind, pijpen was ronduit slecht, hoofdzakelijk handwerk, beffen was wel aardig, neuken was doggiestyle, maar toen joepie vroeg om missio was dat ook mogelijk, paar kleine tongzoenen, maar niet fanatiek.
                      Afgemaakt in missio en aankleden en wegwezen.
                      geen wasgelegenheid gezien, maar de dame zag er schoon uit en rook ook niet oneven.
                      weinig herhalingsgevaar

Commentaar

Re: Geleen, priveontvangst , Sexiegeil (v/h Tijgertje / Heet halfbloedje)(voldoende)

Ben ook bij deze dame geweest.
                        Onderaan de flat aangebeld, naar boven gegaan, deur ging open , omgedraaid , doei!!

Never !!!!

Commentaar

Deze week afgetogen naar Geleen. Afspraak via sexjobs gemaakt per mail. Ze antwoordde al snel. Al met al was het niet echt veel spectakel. Pijpen deed ze zonder maar stelt niet veel voor. Daarna is ze op me komen zitten en cd volgespoten. Na een korte massage heeft ze me nog een keer afgetrokken. Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Verslaafd sex voorheen sexiegeil

Zag haar advertentie staan op Sexjobs onder thuisontvangst met titel Verslaafd sex. naar later bleek handelde het zich om sexiegeil uit Geleen. Thans in naburige woonplaats. Aangezien ik mij altijd een eigen indruk wil maken heb ik mij verbaasd over de gemengde en vaak negatieve reacties hier. Email contact gelegd en in verschillende emails aangegeven afspraak te willen maken, prijs afgesproken en verlangens. Email contact verliep snel en uiteindelijk afspraak gemaakt. Na adres gekregen te hebben er vanmorgen heengereden.Was behoorlijk geil en benieuwd naar deze dame. Aangebeld en een in mijn ogen nette en vriendelijke dame opende mij de deur. Had een strak sexy pakje aan en lachte mij toe. Naar boven gegaan haar het geld gegeven en uitgekleed. Samen op het bed, overigens zag er netjes uit zowel bed als kamer. elkaar afgetast wat gezoend en ik begon haar te vingeren. Haar eerst overigens een kleine massage gegeven zij liggend op haar buik. Kon haar wel bevallen. Ondertussen haar kutje bewerkt en ze werd steeds geiler. na een vinger er meerdere ingeduwd hetgeen ze wel kon waarderen. Denk dat mijn hele hand er in had gekund. Ze werd behoorlijk vochtig. Omgedraaid in 69 en zij begon te pijpen en mijn ballen te likken. Ik kon haar kutje goed likken en vingeren. Werd tijd om te neuken condoom erom en zij bovenop werd een heftige wilde rit in haar enge kutje. Haar vervolgens op de rug gelegd en verder gegaan daarna condoom er af en zij pijpte verder waarna met handjob het geheel werd afgesloten. Tevreden heb ik mij aangekleed en ben voldaan gegaan. herhalingsgevaar bij mij erg groot. ga zeker terug om te kijken wat ze nog meer kan. Anaal is ook mogelijk evenals klaarkomen in haar mondje. De sfeer was tijdens de gehele sessie goed met een vriendelijke hete geile dame die alles deed om het mij naar de zin te maken. Communcatie was geen probleem meeste was al via email besproken. Tot ziens geile meid.

Commentaar

Re: Geleen, priveontvangst, Sexiegeil (v/h Tijgertje / Heet halfbloedje)

Jammer dat het je eerste bericht is hier.
                              Ik heb 1 vraagje: eerst schrijf je dat je hele hand erin zou passen en later gaat je pik in haar enge kutje.
                              Heb je kleine handen of een enorme pik? Of misschien allebei?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door zoekmachine Bekijk bericht
                                Jammer dat het je eerste bericht is hier.
                                Ik heb 1 vraagje: eerst schrijf je dat je hele hand erin zou passen en later gaat je pik in haar enge kutje.
                                Heb je kleine handen of een enorme pik? Of misschien allebei?
                                ik heb vroeger onder andere naam meerdere berichten geplaatst.ze heeft een nauw kutje waar met veel moeite een hand. In zal passen. Ik zou zeggen probeer het uit alvorens hier aan mijn bericht te twijfelen. Het is een sympathieke meid die het je naar je zin wil maken. Uiteraard smaken verschillen. Ik was tevreden en ga terug.

Commentaar

Woont dus nu blijkbaar in Beek !
                                  Is daar in 2016 al eens iemand geweest ?

Commentaar

Zag advertenti staan en dacht is ze dat? En jawel hoor, heeft nog steeds zelfde mail adres. Had prijs besproken en gzegd dat ik haar volgende week wel zou mailen voor een afspraak, het is nu dinsdag avond en heb al 5 mailtjes ontvangen of ik zin en tijd had. Word er beetje gek van, binnekort eens kijken of de kwaliteit wat is, was vroeger niet geweldig maar betaalde toen maar €20,-!

Houden ons op de hoogte😃

Commentaar

sexjobs Thuisontvangst Lekker Meid.

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=464046...h=1&c=37&p=5:p

Commentaar

De buurt waar ze nu woont en de ligging van het huis bieden geen enkele privacy.
                                        De dame is ------ waardoor de communicatie slecht is.
                                        Gemaakte afspraken is ze niet nagekomen.
                                        Laatst gewijzigd door argus2002; 17-10-16, 08:10. Reden: herkenbare info verwijderd

Commentaar

paar keer bij haar geweest, met name vanwege de prijs en steeds beschikbaar. Via mail steeds de wensen duidelijk gemaakt. De sex was goed. Lekker beffen steeds, beetje met haar borsten spelen en ze bewerkt de ballen goed met haar tong. Echt pijpen doet ze helaas niet.
                                          Verder herhalingsgevaar? Niet echt, gezien ik toch voral nieuwe kutjes wil proberen.