Tegelen, Priveontvangst , Sylvia

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Tegelen, Priveontvangst , Sylvia

Via Kinky afspraak gemaakt met Sylvia. ( http://www.kinky.nl/Advertentie_____...7783&show=home )

Ze ontvangt via de zij ingang van club Sans Soucis in Tegelen. Prima ontvangst gezellige vrouw en prima verzorgd uiterlijk. De foto's op Kinky zijn van haar. Ze is vooraf duidelijk wat wel en niet kan en ging vol overgave met mij aan de gang. Geen haastwerk, geen klokkekijkster en meerdere keren klaarkomen is geen probleem.

Was een hele leuke en lekkere ervaring en de centjes meer dan waard.

Re: Tegelen, Priveontvangst , Sylvia (uitstekend)

Hallo Hendrik12,

Je schrijft dat ze ontvangt via de zij ingang van club Sans Soucis in Tegelen. Houdt dit in dat je niet de club in hoeft en dus ook geen entree hoeft te betalen?
    Sylvia ziet er inderdaad goed uit op de foto's, wellicht dat ik ze een keer een bezoekje ga brengen.

Groet, Knaaker.
    Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.....

Commentaar

Klopt helemaal. Ik had een afspraak gemaakt via Kinky en hoefde geen entree te betalen.

Commentaar

Re: Tegelen, Priveontvangst , Sylvia

mmmm, ik kan bovenstaande reactie niet echt delen. Sylvia is zeer zeker geen 36 meer, maar gaat eerder richting de vijftig.Ze noemt zichzelf pijpkoningin, maar ook dat erg overdreven. Ze ging erg ruw met mijn genotsknuppel om en eerlijk gezegd, ik was blij dat ik weg kon.
        Dan liever naar Duitsland waar je nog echt waar voor je geld krijgt.......voor mij niet meer.
        Eé'n ding moet ik haar wel nageven, ze is lief, zorgzaam en ze bedonderd je niet ! Dus geen meerprijzen, maar alles incl. en dat pleit wel een beetje voor haar !

Commentaar

Een mooie verrassing

Nadat ik jammerlijk geconstateerd had dat Ceria, de eigenaresse van club Sans Soucis de hele avond bezet was, kreeg ik de namen van de niet bezette dames.
          Ik heb voor een uurtje Sylvia gekozen, mede omdat ik al vaker nieuwsgierig naar het profiel van Sylvia op Kinky heb gekeken (http://www.kinky.nl/Advertentie_____...7783&show=home).

Inderdaad haar beroepsleeftijd zal iets jonger zijn dan haar werkelijke leeftijd.
          Doch Sylvia is nog steeds een mooie blonde vrouw met lekkere borsten en .......een heerlijke strakke kut.....
          Nadat we het eerste half uurtje lekker bezig waren geweest met zoenen, pijpen, beffen en neuken, werd onder meer vanwege de warmte onder het genot van een biertje even gerust en gekeuveld over...oa....ja.... ons sexleven....

Het onverwachte:
          Nadat ik een opmerking over spuitende vrouwen maakte, zei Sylvia.....ja maar dat kan ik ook.....en.... meerdere keren achter elkaar.......!............

Het vervolg laat zich raden.....Ik heb meerdere malen genoten van haar lekkere warme sapstromen..................... en........natuurlijk ook haar pijptechniek.... Ja, ik voelde af en toe zacht haar tandjes...... maar dat was best wel lekker....

Sylvia, het wordt tijd dat je je profiel aanpast!
          Je squirten is een genot om mee te mogen maken!

De volgende keer begin ik met het .............. van geile sappen.

De Genieter
          Laatst gewijzigd door itsme; 25-07-10, 23:15. Reden: tekst op verzoek schrijver

Commentaar

Gister avond maar eens de stoute schoenen aangetrokken en deze dame bezocht.
            Ze heeft een beetje een hese stem en praat nogal veel maar ze is zeker aardig en doet veel moeite om het je naar de zin te maken.
            Heb er een goed uurtje gehad maar herhalingsgevaar is klein. Ze is zeker ruim te 40 al gepasseerd en de cup E is denk ik een beetje gekrompen tot een D. En op de foto's ziet ze er toch een paar maatjes slanker uit.
            Bij binnenkomst meteen begonnen met zoenen waarbij ze een lichte overvloed aan lichaamssappen gebruikt. Verder op de kamer een goed uurtje beleefd maar zeker geen hoogstandje.
            Al met al zeker geen slechte ervaring.
            Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.....

Commentaar

Aan het werk...
            X